ik kan jou goed doenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Prutser godverdomme je kunt ook niks goed doen he
wie?quote:Op zondag 3 juli 2016 02:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon wil graag dat jij hem goed doet.
quote:Op zondag 3 juli 2016 02:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kom slapen en mij in de midden misschien
quote:Op zondag 3 juli 2016 02:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kom slapen en mij in de midden misschien
Ik ben een manquote:Op zondag 3 juli 2016 02:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik heb behoefte aan vrouwelijk contact
maar mn gf slaapt helaas
je durft niet eens te meeten maar wel slapenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou met paxcon en jr willen slapen. Slaapfeestjegenot.
jp doe lekker deotje op nieuw chapsel opskeertje beetje baardje groeien leren jas beetje trainen dan klaar mattiequote:Op zondag 3 juli 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je durft niet eens te meeten maar wel slapen
jaja
Ik heb johannesgod al gemeet en verder hoef ik niemand meer te meeten.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je durft niet eens te meeten maar wel slapen
jaja
is stomquote:
ik versta hier geen zak vanquote:Op zondag 3 juli 2016 02:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jp doe lekker deotje op nieuw chapsel opskeertje beetje baardje groeien leren jas beetje trainen dan klaar mattie
en dan rolex klaarquote:Op zondag 3 juli 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik versta hier geen zak van
is dit vlaams?
Jeetjequote:Op zondag 3 juli 2016 02:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb johannesgod al gemeet en verder hoef ik niemand meer te meeten.![]()
nietquote:
Oh oh sarcasmequote:Op zondag 3 juli 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje
niet eens mij willen meeten. Vraag maar aan sof hoe leuk dat is!
Heb jij te diep in het wijnglaasje gekekenquote:
reuze leuk!quote:Op zondag 3 juli 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje
niet eens mij willen meeten. Vraag maar aan sof hoe leuk dat is!
ik heb twee biertjes opquote:Op zondag 3 juli 2016 02:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh oh sarcasme
[..]
Heb jij te diep in het wijnglaasje gekeken
Oké dan gaan we Mango bacardi drinkenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
sof kom wij ook 1x meeten. ik heb baard en leren jas
zullen we zomerfeesten reünie doen?quote:
Weer dronken ja?quote:Op zondag 3 juli 2016 02:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee hj
Wanneer ben jij weer dronken en ga je volgende dag posts editen
Zou kijkenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zo komt er nooit een aflevering van 'Help, Opso & JR gaan uit eten'
schijt opso, schijt. doe gewoon waar je zin in hebt. kunnen allemaal de moord stikkenquote:Op zondag 3 juli 2016 02:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weer dronken ja?nooit geweest.
Die posts editten zit wel diep he bij iedereen.
👌💯✔️quote:Op zondag 3 juli 2016 02:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
schijt opso, schijt. doe gewoon waar je zin in hebt. kunnen allemaal de moord stikken
ik ookquote:Op zondag 3 juli 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik niet
mezelf op beeld terugzien vind ik echt vreselijk
16 juli begint het volgens mijquote:
ah leukquote:Op zondag 3 juli 2016 02:43 schreef supersof het volgende:
[..]
16 juli begint het volgens mij
En dan week lang
regel dagje vrij danquote:Op zondag 3 juli 2016 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ah leuk
Maar ik moet wss toch werken #loonslaaf
is die al geboren danquote:Op zondag 3 juli 2016 02:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw neefje.![]()
ik ga hem koppelen aan het dochtertje van mijn vriendin.
dus je hebt geen enkele dag vrij in een weekquote:
waarom heb je geen verhullende kleding aanquote:Op zondag 3 juli 2016 02:53 schreef supersof het volgende:
Omg ik keek even naar beneden en toen zag ik een mug op m'n tietbah bah nu is ie dood
nee voor werkers gaat dat lastigquote:Op zondag 3 juli 2016 02:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je hebt geen enkele dag vrij in een week
jawel woensdag en zondagquote:Op zondag 3 juli 2016 02:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je hebt geen enkele dag vrij in een week
geen verkeerde plek om te sterven danquote:Op zondag 3 juli 2016 02:53 schreef supersof het volgende:
Omg ik keek even naar beneden en toen zag ik een mug op m'n tietbah bah nu is ie dood
ik lig in bed en ik heb geen pyjamaquote:Op zondag 3 juli 2016 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom heb je geen verhullende kleding aan
Oké dan kan je toch wel :s je durft zeker nietquote:
op zichquote:Op zondag 3 juli 2016 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geen verkeerde plek om te sterven dan
ik werk dag erna dan he en heb meestal dingen te doen als ik vrij benquote:Op zondag 3 juli 2016 02:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké dan kan je toch wel :s je durft zeker niet
saaiquote:Op zondag 3 juli 2016 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik werk dag erna dan he en heb meestal dingen te doen als ik vrij ben
ga dan een keer yoloquote:
En wat doe je nu?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stond om 08.00 fris en fruitig op.
Op een zondagquote:
Altijd dumpen bij de opa's en oma's, heb geen tijd daarvoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien als je een kleine hebt
viespeukquote:Op zondag 3 juli 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lewdboy.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh leukquote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2e geworden in grand prix Oostenrijk.
mensen die nu opeens f1 helemaal tof vindenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Het boeit je geen kut. Geeft niet.
Niet opeens. Alleen wel paar jaartjes niet gevolgd inderdaad. Vroeger altijd.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die nu opeens f1 helemaal tof vinden
Even aan de binnenkant van je neus wrijven. Komt het vanzelf.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet niezen maar kan niet niezen help
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo Opso.Hoiii haags, fijn dat alles beft gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij gaat het priiiima aangezien ik heb kunnen niezen![]()
tof.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoiii haags, fijn dat alles beft gaat.
Met mij gaat het priiiima aangezien ik heb kunnen niezen
was een heerlijke race vandaag manquote:Op zondag 3 juli 2016 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die nu opeens f1 helemaal tof vinden
Heel erg mee eens.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die opeens kijken vanwege Max
Het is echt oersaai
is toch geweldig dat zo'n jongen het zo goed doetquote:Op zondag 3 juli 2016 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die opeens kijken vanwege Max
Het is echt oersaai
Gokken is niet verstandig. Pas maar op.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is toch geweldig dat zo'n jongen het zo goed doet
en had 25 euro op hamilton en door een crash in de laatste ronde tussen beide mercedessen won ik JAAAAA
jij kijkt dus niet om de sport maar voor sodomitische gedachten en gokkenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is toch geweldig dat zo'n jongen het zo goed doet
en had 25 euro op hamilton en door een crash in de laatste ronde tussen beide mercedessen won ik JAAAAA
nee want hij is niet geefbaar en ik kijk ook de GP's als ik niks heb ingezetquote:Op zondag 3 juli 2016 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij kijkt dus niet om de sport maar voor sodomitische gedachten en gokken
komt goedquote:Op zondag 3 juli 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gokken is niet verstandig. Pas maar op.
dat je besloten hebt dat hij niet geefbaar is laat wel zien dat je die gedachten hadquote:Op zondag 3 juli 2016 16:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want hij is niet geefbaar en ik kijk ook de GP's als ik niks heb ingezet
[..]
komt goed
nee want jij insinueert dat net dus dan moet ik dat weerleggenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat je besloten hebt dat hij niet geefbaar is laat wel zien dat je die gedachten had
Okéquote:Op zondag 3 juli 2016 16:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want jij insinueert dat net dus dan moet ik dat weerleggen
aan nietsquote:Op zondag 3 juli 2016 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waar beleef jij plezier aan in het leven
vertel meerquote:Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Paxcon en mortaxx moeten ophouden met hun paringsdansje want ik droomde erover :s
ik las dat hij jou wil neukenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Paxcon en mortaxx moeten ophouden met hun paringsdansje want ik droomde erover :s
waarom heb jij fantasieen over het teasen van mortaxxquote:Op zondag 3 juli 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mortaxx zn agenda van hem afgepakt om er "i love paxcon" en zo in te kliederen![]()
en toen werd mortaxx mad en hij lag op een bank. Toen stond hij op om achter mij aan te rennen want hij wilde zijn agenda terug maar ik gaf het niet :s
Ik ga nooit meer fokken voor het slapengaan
linzensoep?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, Loka gaat lekker voor mij koken.
Even genieten hiervan.
Hou op hem te teasen want nu droom ik daarover ;ssssquote:Op zondag 3 juli 2016 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom heb jij fantasieen over het teasen van mortaxx
Wat gaat ze kokenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, Loka gaat lekker voor mij koken.
Even genieten hiervan.
Bijna.quote:
Zie hierboven.quote:
omdat ik zo'n zachte jongen benquote:Op zondag 3 juli 2016 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom heb jij fantasieen over het teasen van mortaxx
durf je hem te quoten?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
CUL / McDonald's #61 - Nederlands eten tussen de hangjongeren
playerquote:Op zondag 3 juli 2016 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fokkie heeft een te mannelijk uiterlijk voor mij
klinkt als een autistquote:Op zondag 3 juli 2016 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jahoor, dan heb ik nog een week voor hij antwoordt want anders raken zn subfora door de war
Negeer me nietquote:Op zondag 3 juli 2016 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zal ook wel niet voor niks op fok zitten
kloptquote:Op zondag 3 juli 2016 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zal ook wel niet voor niks op fok zitten
04:00: sorry man heb iemand mee naar huis genomenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je nog iets gehoord van die collega?
Voorspelbaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
04:00: sorry man heb iemand mee naar huis genomen
baasquote:Op zondag 3 juli 2016 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
04:00: sorry man heb iemand mee naar huis genomen
Je spoort niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap die linzenliefde niet. Ik HAAT linzen(soep)
niet gekliktquote:Op zondag 3 juli 2016 17:50 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/gorgeous.side/videos/1661517834173682/
dit is echt te lelijk voor woorden
waarom nietquote:
heerlijk vol dat scheerapparaat in het haarquote:Op zondag 3 juli 2016 17:50 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/gorgeous.side/videos/1661517834173682/
dit is echt te lelijk voor woorden
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mortaxx zn agenda van hem afgepakt om er "i love paxcon" en zo in te kliederen![]()
en toen werd mortaxx mad en hij lag op een bank. Toen stond hij op om achter mij aan te rennen want hij wilde zijn agenda terug maar ik gaf het niet :s
Ik ga nooit meer fokken voor het slapengaan
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
soms zitten er van die zachte stukjes in ofzo
bah
Daarom zo min mogelijk eten bah bahquote:
Een foto van Rusnak? Vertelquote:Op zondag 3 juli 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag wat moois bij het verslag van FC Groningens oefenwedstrijd.
Beter wat groentequote:Op zondag 3 juli 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan er pukkels van krijgen.
Kijk eens aanquote:Op zondag 3 juli 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rusnak stond op het middenveld. Dat is mooi.
Dat kloptquote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een keer geen groente ga je niet dood van.
gelukkig maar, anders waren we nu allemaal doodquote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een keer geen groente ga je niet dood van.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kijk eens aan
We hebben een tactisch genie in huis gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Is Mahi nog steeds blessa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat slecht dat ik dit jou moet vragen
Oh dat weet ik bij Ado ook nooit. Interesseert mij ook werkelijk geen ene reet die oefenwedstrijden.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik wist niet eens dat ze een oefenwedstrijd hebben gedaan
Tegen wie dan
Sergio Padt (ziek), Martijn van der Laan (enkel), Juninho Bacuna (Oranje onder-19) en Mimoun Mahi (hamstring) waren niet inzetbaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is Mahi nog steeds blessa?
Wat slecht dat ik dit jou moet vragen
Komt meestal ook een bepaald type volk op afquote:Op zondag 3 juli 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat weet ik bij Ado ook nooit. Interesseert mij ook werkelijk geen ene reet die oefenwedstrijden.
Van der Laan speelde die paar wedstrijden bij FC Groningen best aardig maar bij cambuur was het ongekend genantquote:Op zondag 3 juli 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sergio Padt (ziek), Martijn van der Laan (enkel), Juninho Bacuna (Oranje onder-19) en Mimoun Mahi (hamstring) waren niet inzetbaar.
Maar MVDL is chronisch.
Zouden ze nog een extra CV halen of Maduro als stand? Van der Laan is hopeloos vind ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van der Laan speelde die paar wedstrijden bij FC Groningen best aardig maar bij cambuur was het ongekend genant
Lindgren is wel een gemis ja, die werd steeds beter. Maduro als CV is ook niet alles, beter halen ze nog wat.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze nog een extra CV halen of Maduro als stand? Van der Laan is hopeloos vind ik.
Ja, bij Ado zekerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt meestal ook een bepaald type volk op af
Een linksbuiten zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lindgren is wel een gemis ja, die werd steeds beter. Maduro als CV is ook niet alles, beter halen ze nog wat.
Volgens mij hebben ze ook nog vrij weinig uitgegeven, allemaal van die transfervrije spelers gehaald
quote:
dit kan naakt en kost minder tijdquote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele dag schijnt de zon, gratis. Gaat hij onder de zonnebank
saaiquote:
#TeamIJslandquote:
ik kijk gossip girlquote:
ja best welquote:
spannendquote:
wowquote:
alsof je die nog niet hebt gezienquote:
ze wilde weten wat mensen van haar vonden volgens mijquote:
lijkt mij niet de meest ideale weg zoquote:Op zondag 3 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ze wilde weten wat mensen van haar vonden volgens mij
mij ook niet, maar moet ze zelf wetenquote:
ik heb niet eens toegang tot kpd en heb het gezienquote:
goed hoor, met jou?quote:
wat vond je ervanquote:Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb niet eens toegang tot kpd en heb het gezien
Openbaar toegeven dat je lekt nicequote:
ik dm gewoon met hemquote:Op zondag 3 juli 2016 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Openbaar toegeven dat je lekt nice
niet zo mooiquote:
voor jou een vraag, voor mij geen vraag lolquote:
goeiequote:Op zondag 3 juli 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
voor jou een vraag, voor mij geen vraag lol
ja lekker hequote:
nee hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
maar jullie voyeurs zitten dus allen in dat kpd? heftig.
dus jij bent een kloon van crackquote:Op zondag 3 juli 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
maar jullie voyeurs zitten dus allen in dat kpd? heftig.
nehquote:
ik zit daar nietquote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef Drug het volgende:
[..]
wat dan? toch niet mensen swappen die pics die iemand expres verborgen post?
[..]
wat heeft ze je pijn gedaan ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
waarom post crack die foto niet gewoon hier http://imgur.com/r/gonewild/top/day
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |