quote:Op zondag 3 juli 2016 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
soms zitten er van die zachte stukjes in ofzo
bah
Daarom zo min mogelijk eten bah bahquote:
Een foto van Rusnak? Vertelquote:Op zondag 3 juli 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag wat moois bij het verslag van FC Groningens oefenwedstrijd.
Beter wat groentequote:Op zondag 3 juli 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan er pukkels van krijgen.
Kijk eens aanquote:Op zondag 3 juli 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rusnak stond op het middenveld. Dat is mooi.
Dat kloptquote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een keer geen groente ga je niet dood van.
gelukkig maar, anders waren we nu allemaal doodquote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een keer geen groente ga je niet dood van.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kijk eens aan
We hebben een tactisch genie in huis gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Is Mahi nog steeds blessa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat slecht dat ik dit jou moet vragen
Oh dat weet ik bij Ado ook nooit. Interesseert mij ook werkelijk geen ene reet die oefenwedstrijden.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik wist niet eens dat ze een oefenwedstrijd hebben gedaan
Tegen wie dan
Sergio Padt (ziek), Martijn van der Laan (enkel), Juninho Bacuna (Oranje onder-19) en Mimoun Mahi (hamstring) waren niet inzetbaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is Mahi nog steeds blessa?
Wat slecht dat ik dit jou moet vragen
Komt meestal ook een bepaald type volk op afquote:Op zondag 3 juli 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat weet ik bij Ado ook nooit. Interesseert mij ook werkelijk geen ene reet die oefenwedstrijden.
Van der Laan speelde die paar wedstrijden bij FC Groningen best aardig maar bij cambuur was het ongekend genantquote:Op zondag 3 juli 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sergio Padt (ziek), Martijn van der Laan (enkel), Juninho Bacuna (Oranje onder-19) en Mimoun Mahi (hamstring) waren niet inzetbaar.
Maar MVDL is chronisch.
Zouden ze nog een extra CV halen of Maduro als stand? Van der Laan is hopeloos vind ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van der Laan speelde die paar wedstrijden bij FC Groningen best aardig maar bij cambuur was het ongekend genant
Lindgren is wel een gemis ja, die werd steeds beter. Maduro als CV is ook niet alles, beter halen ze nog wat.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze nog een extra CV halen of Maduro als stand? Van der Laan is hopeloos vind ik.
Ja, bij Ado zekerquote:Op zondag 3 juli 2016 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt meestal ook een bepaald type volk op af
Een linksbuiten zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lindgren is wel een gemis ja, die werd steeds beter. Maduro als CV is ook niet alles, beter halen ze nog wat.
Volgens mij hebben ze ook nog vrij weinig uitgegeven, allemaal van die transfervrije spelers gehaald
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |