Laat hem lekker azijnzeiken.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met onzekerheid te maken? Gewoon leuk en interessant om vergelijkingen te maken tussen twee mensen die in 'dezelfde' auto rijden. Je moet toch íets tot de volgende race...
EDI: oh dat was al dertig keer gezegd. Neem me niet kwalijk.
Dan is mijn enige hertentamenloze dag van de weekquote:Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gezeikstraal.
Nog 3 nachtjes
Rosberg zet wonderboy Hamilton op zijn plaats.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wel relaxed voor jou dat je steeds op Monaco kunt terugvallen. In 2017 2018 en 2020 nog steeds! Hoe relaxed!
Het omgaan met de banden is toch gewoon een belangrijk onderdeel in de autosport?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi podium van Max!
Helaas wel weer extreem slecht voor de sport... Net zoals in voorgaande races is het wederom een coureur die het beste zijn banden kan sparen degene die een podiumplaats pakt. Afschuwelijk
precies dalijk krijg je nog klachten omdat een coureur zo goed kan remmen op de juiste puntenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het omgaan met de banden is toch gewoon een belangrijk onderdeel in de autosport?
Vroeger had je benzine sparen, tegenwoordig hoeft dat niet meer omdat we wel elke race een safety car, of een ongelovelijke saaie kutrace *kuch*Baku*kuch* hebbenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi podium van Max!
Helaas wel weer extreem slecht voor de sport... Net zoals in voorgaande races is het wederom een coureur die het beste zijn banden kan sparen degene die een podiumplaats pakt. Afschuwelijk
Wat is dit nu voor sneue reactie?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi podium van Max!
Helaas wel weer extreem slecht voor de sport... Net zoals in voorgaande races is het wederom een coureur die het beste zijn banden kan sparen degene die een podiumplaats pakt. Afschuwelijk
Oeh. Lekker.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Mag van een vriend van betere cameralenzen lenen voor de race
Hopelijk gaat het het hele weekend regenenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
laptop mee, wifi in het huisje waar we zitten geloof ik, maar ook natuurlijk iphone foto's om jullie vanaf donderdag jaloers mee te maken
vergeet niet te kijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
laptop mee, wifi in het huisje waar we zitten geloof ik, maar ook natuurlijk iphone foto's om jullie vanaf donderdag jaloers mee te maken
Karma slaat wel toe hoor, als ik op Spa rondloopquote:Op maandag 4 juli 2016 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht dat zuur zijn iets voor ex-mods was.
Zondag een regenrace zou niet erg zijn, maar hoop dat we donderdag, vrijdag en zaterdag toch wel lekker rond kunnen lopen en ook in de GA areas kunnen kijken en foto's maken. Het belooft iig wel goed weer te wordenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karma slaat wel toe hoor, als ik op Spa rondloop
Vorig jaar enorme mazzel gehad met het weer, want zondagavond gingen alle sluizen open.
Overdekte tribune?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zondag een regenrace zou niet erg zijn, maar hoop dat we donderdag, vrijdag en zaterdag toch wel lekker rond kunnen lopen en ook in de GA areas kunnen kijken en foto's maken. Het belooft iig wel goed weer te worden
De race etc. het gebeurt vaak dat mensen zo bezig zijn met vastleggen dat ze alleen door de lens kijkenquote:
Je sarcasmeradar is stukquote:Op maandag 4 juli 2016 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
De race etc. het gebeurt vaak dat mensen zo bezig zijn met vastleggen dat ze alleen door de lens kijken
Tijdens de trainingen kan je genoeg foto's makenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ben niet een van die telefoonfilmers/lenstuurders hoor (een van de redenen dat ik concerten tegenwoordig echt kut vind, al dat gefilm de hele tijd, geniet toch gewoon!!!) Maar dat neemt niet weg dat ik graag mooie foto's wil maken van 't weekend. Al was het maar om m'n pa een mooi aandenken te kunnen geven. We nemen hem mee voor zo'n 60e verjaardag, en dat laat ik echt niet ongedocumenteerd voorbij gaan
Ik denk dat je daarvoor juist de vrijdag en zaterdag hebt om veel vast te leggen, de zondag heb je je dan om samen van te genieten..quote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ben niet een van die telefoonfilmers/lenstuurders hoor (een van de redenen dat ik concerten tegenwoordig echt kut vind, al dat gefilm de hele tijd, geniet toch gewoon!!!) Maar dat neemt niet weg dat ik graag mooie foto's wil maken van 't weekend. Al was het maar om m'n pa een mooi aandenken te kunnen geven. We nemen hem mee voor zo'n 60e verjaardag, en dat laat ik echt niet ongedocumenteerd voorbij gaan
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ben niet een van die telefoonfilmers/lenstuurders hoor (een van de redenen dat ik concerten tegenwoordig echt kut vind, al dat gefilm de hele tijd, geniet toch gewoon!!!) Maar dat neemt niet weg dat ik graag mooie foto's wil maken van 't weekend. Al was het maar om m'n pa een mooi aandenken te kunnen geven. We nemen hem mee voor zo'n 60e verjaardag, en dat laat ik echt niet ongedocumenteerd voorbij gaan
Dat was ook het plan ja. Afhankelijk van hoe hoog we zitten op de tribune zit je dan toch niet goed genoeg voor foto'squote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tijdens de trainingen kan je genoeg foto's makenJe ziet toch geen verschil tussen race en training op de foto.
Ik had tijdens de training al iedere coureur minstens 3x mooi op de foto. Tijdens de race nog geen 10 foto's gemaakt
Als je een heel weekend gaat, heb je tegen zondag echt wel genoeg hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ben niet een van die telefoonfilmers/lenstuurders hoor (een van de redenen dat ik concerten tegenwoordig echt kut vind, al dat gefilm de hele tijd, geniet toch gewoon!!!) Maar dat neemt niet weg dat ik graag mooie foto's wil maken van 't weekend. Al was het maar om m'n pa een mooi aandenken te kunnen geven. We nemen hem mee voor zo'n 60e verjaardag, en dat laat ik echt niet ongedocumenteerd voorbij gaan
Mooie foto. Jammer dat het niet meteen 100% duidelijk is dat de dame in het blauw tegen het hek, ook een telefoon in haar hand heeft... Die omaquote:
Ondanks dat kijkt ze tenminste niet door het schermpjequote:Op maandag 4 juli 2016 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooie foto. Jammer dat het niet meteen 100% duidelijk is dat de dame in het blauw tegen het hek, ook een telefoon in haar hand heeft... Die oma
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor sneue reactie?
Ongeveer hetzelfde om iemand te verwijten wanneer hij de 800 meter wint op het WK atletiek, vanwege een goed ingedeelde race.
In plaats van het te onderschrijven, kun je het wellicht beter weerleggen?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ja dat is absoluut ongeveer hetzelfde
Ja inderdaad. Moet je niet willlen. Maar als degene wint die toevallig het beste kan gasgeven ook niet natuurlijk, bleeegh. Of degene die z'n stuur het beste heen en weer draait, ook horror!quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi podium van Max!
Helaas wel weer extreem slecht voor de sport... Net zoals in voorgaande races is het wederom een coureur die het beste zijn banden kan sparen degene die een podiumplaats pakt. Afschuwelijk
Dit en vrijwel iedereen hier heeft ook op Wehrlein gestemd.quote:
Ja, ik ook. Ik vond het echt leuk voor 'm dat-ie ool eens wordt gevraagd voor interviews enzo. Hij komt hartstikke sympathiek overquote:
Dat hebben ze ook. Beste deal in tijden, los van hoe goed een Wehrlein en een Sainz zijn, met Max hebben ze op dit moment gewoon dé béste deal. Zowel rijderstalent en imago.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:42 schreef THEFXR het volgende:
zou horner nu klaarkomen in zijn broek, zo van, "we struck gold with this kid"?
Inderdaad. Al die Red Bull accounts (twitter/insta/facebook) zijn ook zo'n leuke plaatsen met al die 'Max Fans'. Ricciardo beledigen/kleineren, max merchandise spammen. Was ook al zo bij Toro Rosso. Je schaamt je echt als je dat soort onzin ziet.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:40 schreef franklop het volgende:
Zullen wel weer alle fanboys zijn die altijd schelden op Facebook als het fout gaat.
Ach, er zijn nog steeds Henken die denken dat 'ie bij Toro Rosso zit en daar op de pagina gaan lopen spammenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die Red Bull accounts (twitter/insta/facebook) zijn ook zo'n leuke plaatsen met al die 'Max Fans'. Ricciardo beledigen/kleineren, max merchandise spammen. Was ook al zo bij Toro Rosso. Je schaamt je echt als je dat soort onzin ziet.
Ik krijg ze vanaf m'n iPhone niet hier hoor haha.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
laptop mee, wifi in het huisje waar we zitten geloof ik, maar ook natuurlijk iphone foto's om jullie vanaf donderdag jaloers mee te maken
Je zat trouwens wel echt perfect voor de laatste inhaal op een limping Rosberg daar in de verte zeg... Kippenvel van het gejuich in je filmpjequote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik krijg ze vanaf m'n iPhone niet hier hoor haha.
Heb ze inmiddels op FB staan (van m'n iPhone).
Dus kan die vanavond op de laptop hier op zetten.
Straks even een SDkaart lezer kopen en dan de foto's van de camera ergens zetten, iemand een idee waar ik die kan uploaden?
Ja hij staat inmiddels ook bij de GoMax FB :-)quote:Op maandag 4 juli 2016 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zat trouwens wel echt perfect voor de laatste inhaal op een limping Rosberg daar in de verte zeg... Kippenvel van het gejuich in je filmpjeprachtig!
0,0% kans.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe groot achten jullie kans dat Sainz bij Ferrari rijdt komend seizoen? Ik vind die auto nog altijd stuk beter dan die van RBR, dus zou niet zo mooi zijn.
Photobucket bv. Misschien zijn er inmiddels betere opties hoor, maar ik ben in de wat oudere optie blijven hangen die voor mij nog steeds goed werkt.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik krijg ze vanaf m'n iPhone niet hier hoor haha.
Heb ze inmiddels op FB staan (van m'n iPhone).
Dus kan die vanavond op de laptop hier op zetten.
Straks even een SDkaart lezer kopen en dan de foto's van de camera ergens zetten, iemand een idee waar ik die kan uploaden?
Zulke mensen zouden wat dat betreft sowieso niet moeten stemmen op DotD wat mij betreftquote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef opreis het volgende:
Ik begrijp wel waarom er voor Max gekozen wordt ipv Wehrlein, behalve de uitslag dan is hij nauwelijks in beeld geweest, ik denk dat zijn resultaat door veel kijkers dan ook over het hoofd gezien wordt of dat mensen gewoon te weinig formule 1 kijken om te beseffen dat een punt voor manor iets speciaals is. Zo zullen sainz, perez en grojean ook weer mooie dingen hebben gedaan maar niemand die er iets van heeft meegekregen omdat ze nauwelijks in beeld zijn geweest.
ja echt he, net als politiek. Alleen slimme mensen morgen stemmen. En mannen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden wat dat betreft sowieso niet moeten stemmen op DotD wat mij betreft
Zeer klein, Kimi heeft momenteel het zelfde aantal punten als Vettel die toch wel als benchmark wordt gezien. Daarnaast denk ik ook dat perez en grojean(en misschien zelfs bottas) een betere kans maken dan sainz, bovendien heeft rb niet zo heel veel andere coureurs achter de hand als vervanging voor sainz en ze zouden eerder Kvyat weg doen dan Sainz.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe groot achten jullie kans dat Sainz bij Ferrari rijdt komend seizoen? Ik vind die auto nog altijd stuk beter dan die van RBR, dus zou niet zo mooi zijn.
Inderdaad, iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijden, dus waarom zouden ze hier iets van snappen?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja echt he, net als politiek. Alleen slimme mensen morgen stemmen. En mannen.
jepquote:Op maandag 4 juli 2016 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
Sainz vh weekend toch ook bijgetekend bij TR ?
Ik weet niet in hoeverre je van bijgetekend kan spreken. volgens mij heeft red bull gewoon een optie in zijn contract geligt waarin staat dat zijn contract met een jaar verlengt wordt, zonder dat Sainz er verder inspraak in heeft gehad.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
Sainz vh weekend toch ook bijgetekend bij TR ?
http://imgur.com/quote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik krijg ze vanaf m'n iPhone niet hier hoor haha.
Heb ze inmiddels op FB staan (van m'n iPhone).
Dus kan die vanavond op de laptop hier op zetten.
Straks even een SDkaart lezer kopen en dan de foto's van de camera ergens zetten, iemand een idee waar ik die kan uploaden?
contract dus.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je van bijgetekend kan spreken. volgens mij heeft red bull gewoon een optie in zijn contract geligt waarin staat dat zijn contract met een jaar verlengt wordt, zonder dat Sainz er verder inspraak in heeft gehad.
Misschien dat het helpt om de vraagprijs wat te verhogen evt maar ik denk dat hij gewoon alsnog volgend jaar bij TR rijdt
-100%quote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe groot achten jullie kans dat Sainz bij Ferrari rijdt komend seizoen? Ik vind die auto nog altijd stuk beter dan die van RBR, dus zou niet zo mooi zijn.
Wat kan Duits toch een mooie taal zijnquote:
Hier op terug komen, ja dus. Ook:quote:Op maandag 4 juli 2016 14:13 schreef antiderivative het volgende:
Ik heb nog niet gekeken, maar onder het dotd bericht op @F1 zullen wel een hoop anti-max berichten staan. Was ook zo na Canada.
Weliswaar met een knipoog, maar toch.twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 04-07-2016 om 13:53:38Travesty! #JusticeForPascal
@PWehrlein @ManorRacing @F1 #F1 https://t.co/OX7bqE9Y5g reageer retweet
Hier een wat betere kwaliteit, wel echt link. Gewoon vol over de gele autoslopers heen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:01 schreef VacaLoca het volgende:
Hier de inhaalactie op Ricciardo in bewegend beeld :
https://mobile.twitter.co(...)657583988736/video/1
Geniale move dus, stom dat dat niet op tv goed in beeld kwam. Wel risicovol want hij raakt denk ik nog de gele kerbs.
Iemand postte trouwens vorig topic het aantal keer dat Max snellere ronde reed in alle GPs bij Red Bull vergeleken met Ricciardo. Maar Ricciardo heeft in drie races een stop extra gemaakt waardoor hij dan die stint sneller kon zijn. Op gelijke banden is het verschil nog groter dus in voordeel Max.
Illegal overtaking dus eigenlijk, al is het maar net wat je nog tot de inhaalactie zelf rekentquote:Op maandag 4 juli 2016 14:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier een wat betere kwaliteit, wel echt link. Gewoon vol over de gele autoslopers heen.![]()
https://streamable.com/pwfy
De gele vlaggen in de laatste ronde hebben hem natuurlijk ook wat geholpen, met dank aan perezquote:Op maandag 4 juli 2016 15:07 schreef Wolve000 het volgende:
Beetje een divebomb, gegeven dat hij eigenlijkd e bocht niet red.
Maar dat hij er zo snel voorbij was heeft wel heel veel verschil gemaakt in het uiteindelijke resultaat. Anders had hij waarschijnlijk een stuk meer slijtage gehad en een grote kans op een extra stop gehad. Laat staan dat hij dan niet zoveel tijd had verloren dat hij sowieso achter Raikkonen was geeindigd.
Dat heeft 'ie zelf ook al gezegd natuurlijk, dat die gele vlag wel heel mooi uitkwamquote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De gele vlaggen in de laatste ronde hebben hem natuurlijk ook wat geholpen, met dank aan perez
Hij komt wel met 4 wielen buiten de baanquote:Op maandag 4 juli 2016 14:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier een wat betere kwaliteit, wel echt link. Gewoon vol over de gele autoslopers heen.![]()
https://streamable.com/pwfy
Volgens mij bedoelt hij 'in het echt'.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:05 schreef Meike26 het volgende:
Ligt er ook aan per spel. Alhoewel GT6 een arcadegame is, zijn de physics van het spel zo fijn dat je zelfs met controller de auto kan voelen wbt over/onderstuur en bodyroll etc. In de officiele F1 games weet ik dat niet.
Wat ik vaak doe is om een auto eest helemaal te leren kennen, abrupt remmen, slalomen, achteruit rijden, bochten nemen zonder te remmen.. rondjes draaien en dan steeds harder gaan rijden etc etc. Dan leer je de auto kennen en kan je tot het gaatje gaan. Wat ik persoonlijk een erg fijne baan (om te testen) vind is Hongarije. Fijne flow, veel bochten en door de bomen dicht op het circuit ook een hoog snelheidsgevoel. In GT6 was dat Tsukuba, erg kort maar leuk baantje.
Dan is hij een baas en zit hij dus ook in de autosport?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:05 schreef Meike26 het volgende:
Ligt er ook aan per spel. Alhoewel GT6 een arcadegame is, zijn de physics van het spel zo fijn dat je zelfs met controller de auto kan voelen wbt over/onderstuur en bodyroll etc. In de officiele F1 games weet ik dat niet.
Wat ik vaak doe is om een auto eest helemaal te leren kennen, abrupt remmen, slalomen, achteruit rijden, bochten nemen zonder te remmen.. rondjes draaien en dan steeds harder gaan rijden etc etc. Dan leer je de auto kennen en kan je tot het gaatje gaan. Wat ik persoonlijk een erg fijne baan (om te testen) vind is Hongarije. Fijne flow, veel bochten en door de bomen dicht op het circuit ook een hoog snelheidsgevoel. In GT6 was dat Tsukuba, erg kort maar leuk baantje.
Hoorde Ricciardo al iets zeggen over 'I didn't know that we were also overtaking in turn 8' op licht sarcastische toon. Weet alleen niet in welk interview het was.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Illegal overtaking dus eigenlijk, al is het maar net wat je nog tot de inhaalactie zelf rekent
Dat is nou net z'n probleem. 'goh, kan je daar ook inhalen, dat hoort toch helemaal niet?'quote:Op maandag 4 juli 2016 16:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoorde Ricciardo al iets zeggen over 'I didn't know that we were also overtaking in turn 8' op licht sarcastische toon. Weet alleen niet in welk interview het was.
Als het zijn teammaat niet was geweest had hij er misschien wel meer van gehoordquote:Op maandag 4 juli 2016 16:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoorde Ricciardo al iets zeggen over 'I didn't know that we were also overtaking in turn 8' op licht sarcastische toon. Weet alleen niet in welk interview het was.
Verstandig.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:13 schreef Meike26 het volgende:
Sorry..![]()
Maar als ik in F1 mood ben ga ik dat niet in de praktijk brengen op asfalt maar pak ik liever het stuurtje bij de pcDus vandaar mijn te snelle aanname dat ik dacht dat hij het ook over de virtuele racewereld had
same here, helemaal mee eensquote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik dat hele ge-oranje op die tribune en die pakken en leeuwen echt ontzettend triest vind?![]()
Team en rijder supporteren is wel tof, vlaggetje hier of daar met je favo coureur, maar het is toch wel echt een paar niveautjes lager, dat hele gedoe met die pakken met 'max 33' en weetikveelwat.
Ondanks dat het vanuit Red Bull nu een soort van aangemoedigd wordt draagt dat denk ik alleen maar bij aan het 'hype'-gevoel, en niet enige vorm van waardering voor de sport als geheel
Maargoed, ik houd dan ook echt niet van ultiem ge-fanboy voor wie of wat dan ook...
Ach, mooi toch? Alsof mensen over het algemeen voor de sport kijken.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik dat hele ge-oranje op die tribune en die pakken en leeuwen echt ontzettend triest vind?![]()
Team en rijder supporteren is wel tof, vlaggetje hier of daar met je favo coureur, maar het is toch wel echt een paar niveautjes lager, dat hele gedoe met die pakken met 'max 33' en weetikveelwat.
Ondanks dat het vanuit Red Bull nu een soort van aangemoedigd wordt draagt dat denk ik alleen maar bij aan het 'hype'-gevoel, en niet enige vorm van waardering voor de sport als geheel
Maargoed, ik houd dan ook echt niet van ultiem ge-fanboy voor wie of wat dan ook...
Kwam voornamelijk, omdat de race commentator op het circuit zat te bleren dat Hamilton, Rosberg eraf had geramd.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:39 schreef VacaLoca het volgende:
Ja ben wel beetje bang voor dat f1 fans richting niveau voetbal fans gaan. Straks krijgen we nog rellen. Boe geroep bij Hamilton was ook tenenkrommend
Ik snap wel wat je bedoelt en alhoewel ik er het zelfde over denk (joh, carnaval is in Februari), vind ik het stiekem ook wel weer tof om al dat oranje te zien. Al die gekkies vertegenwoordigen toch een natie, net als al die leuke Ieren op het EK, soort van feel-good-kuddes, saamhorig feestvieren en favoriet aanmoedigen. En in F1 is er nietzoveel haat en gedoe als in het voetbal. Moet je nagaan hoe Spa straks zal zijn..quote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik dat hele ge-oranje op die tribune en die pakken en leeuwen echt ontzettend triest vind?![]()
Team en rijder supporteren is wel tof, vlaggetje hier of daar met je favo coureur, maar het is toch wel echt een paar niveautjes lager, dat hele gedoe met die pakken met 'max 33' en weetikveelwat.
Ondanks dat het vanuit Red Bull nu een soort van aangemoedigd wordt draagt dat denk ik alleen maar bij aan het 'hype'-gevoel, en niet enige vorm van waardering voor de sport als geheel
Maargoed, ik houd dan ook echt niet van ultiem ge-fanboy voor wie of wat dan ook...
9 van 10 keer rost Hamilton Rosberg van de baan afquote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Kwam voornamelijk, omdat de race commentator op het circuit zat te bleren dat Hamilton, Rosberg eraf had geramd.
Niet, Toro Rosso heeft hem vastgelegdquote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe groot achten jullie kans dat Sainz bij Ferrari rijdt komend seizoen? Ik vind die auto nog altijd stuk beter dan die van RBR, dus zou niet zo mooi zijn.
Natuurlijk staat die onder druk. Daniel ziet alle data en die ziet ook dat Max gewoon veel sneller is in de race en beter met zijn banden weet om te gaan. En dat terwijl hij de grote man was bij redbull.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:26 schreef Meike26 het volgende:
Niet omdat ik een oranje bril op heb, maar het lijkt haast wel dat Ricciardo nu al meer onder druk staat dan Max zelf. Max heeft weinig te verliezen, zolang hij elke race top 6 scoort, doet hij het in verhouding al 'goed'. Ricciardo hoort het met zijn staat van dienst beter te doen, maar laat het tot nu toe niet echt blijken. Ik ben fan van de man in rijden en persoon, hij is ook echt geen pannekoek of middelmatige coureur en zo goed als gelijk aan een Vettel of Raikkonen. Maar als hij constant voorbij word gereden door die snotaap, weet ik niet of Ricci de goede keuze heeft gemaakt om nog 2 jaar bij RB te blijven. Hij doet zichzelf er geen lol mee gok ik zo.
Werd door andere toeschouwers weer ontkend.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Kwam voornamelijk, omdat de race commentator op het circuit zat te bleren dat Hamilton, Rosberg eraf had geramd.
Dat was dus onzin.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Kwam voornamelijk, omdat de race commentator op het circuit zat te bleren dat Hamilton, Rosberg eraf had geramd.
er was 1 half dronken toeschouwer bij ted's notebook die het ontkendequote:Op maandag 4 juli 2016 16:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
Werd door andere toeschouwers weer ontkend.
Daar refereer ik ook aan, waren met z'n drieeen toch? Nou ja, ik hoop dat dat omgeroepen is, anders vraag ik me af waar het vandaan kwam.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:57 schreef franklop het volgende:
[..]
er was 1 half dronken toeschouwer bij ted's notebook die het ontkende
Mjah, een hele tribune vol met fans. Dat is tegenwoordig bijna ongekend in F1. Denk dat Red Bull én de FIA er heel blij mee is. En laten we niet vergeten dat voetbal fans van Nederlands Elftal ook overal lof krijgen voor de goede sfeer.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik dat hele ge-oranje op die tribune en die pakken en leeuwen echt ontzettend triest vind?![]()
Team en rijder supporteren is wel tof, vlaggetje hier of daar met je favo coureur, maar het is toch wel echt een paar niveautjes lager, dat hele gedoe met die pakken met 'max 33' en weetikveelwat.
Ondanks dat het vanuit Red Bull nu een soort van aangemoedigd wordt draagt dat denk ik alleen maar bij aan het 'hype'-gevoel, en niet enige vorm van waardering voor de sport als geheel
Maargoed, ik houd dan ook echt niet van ultiem ge-fanboy voor wie of wat dan ook...
Zuur hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt fans en fans. Die tribune: top ding. Maar al die debiele pakken en weetikveelwat, nee. Ik vind 't 3 keer niks. Maargoed, dat is dus mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In zo'n Leeuw pak staan en alleen maar als mascotte rondlopen en zwaaien is triest, maar de rest is toch gewoon prima? Zie het verschil tussen een oranje t shirt en een Ferrari Polo of jasje niet echt.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik dat hele ge-oranje op die tribune en die pakken en leeuwen echt ontzettend triest vind?![]()
Team en rijder supporteren is wel tof, vlaggetje hier of daar met je favo coureur, maar het is toch wel echt een paar niveautjes lager, dat hele gedoe met die pakken met 'max 33' en weetikveelwat.
Ondanks dat het vanuit Red Bull nu een soort van aangemoedigd wordt draagt dat denk ik alleen maar bij aan het 'hype'-gevoel, en niet enige vorm van waardering voor de sport als geheel
Maargoed, ik houd dan ook echt niet van ultiem ge-fanboy voor wie of wat dan ook...
Ja, je vindt maar een eind weg hoor! Da's je goed recht. Ik vind 't persoonlijk 3x niksquote:Op maandag 4 juli 2016 17:04 schreef Waffle het volgende:
[..]
In zo'n Leeuw pak staan en alleen maar als mascotte rondlopen en zwaaien is triest, maar de rest is toch gewoon prima? Zie het verschil tussen een oranje t shirt en een Ferrari Polo of jasje niet echt.
Die gast in het Leeuwen pak heb ik zaterdag wel eens van de tribune af willen gooien doordat hij steeds in het zicht ging staan.
Het was een Max tribune zoals Rossi die ook heeft.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik dat hele ge-oranje op die tribune en die pakken en leeuwen echt ontzettend triest vind?![]()
Team en rijder supporteren is wel tof, vlaggetje hier of daar met je favo coureur, maar het is toch wel echt een paar niveautjes lager, dat hele gedoe met die pakken met 'max 33' en weetikveelwat.
Ondanks dat het vanuit Red Bull nu een soort van aangemoedigd wordt draagt dat denk ik alleen maar bij aan het 'hype'-gevoel, en niet enige vorm van waardering voor de sport als geheel
Maargoed, ik houd dan ook echt niet van ultiem ge-fanboy voor wie of wat dan ook...
Foto's?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:04 schreef Waffle het volgende:
[..]
In zo'n Leeuw pak staan en alleen maar als mascotte rondlopen en zwaaien is triest, maar de rest is toch gewoon prima? Zie het verschil tussen een oranje t shirt en een Ferrari Polo of jasje niet echt.
Die gast in het Leeuwen pak heb ik zaterdag wel eens van de tribune af willen gooien doordat hij steeds in het zicht ging staan.
De prijs van een normaal kaartje is een redelijke filter.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef exile79 het volgende:
Je wilt toch inderdaad niet dat oranje voetbal publiek in de bekende carnavalskleren daar hebben. Oranje heb ik geen problemen mee, maar dat 'het kan niet grappig(lees: dom) genoeg zijn' erger ik me dood aan.
Ga ik vanavond even naar kijken. Maar ben niet zo'n beste fotograaf dus zullen wel veel mislukt zijn.quote:
Zie je ook wel eens bij concerten en festivals. Zo'n debiel zal maar voor je staanquote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ga ik vanavond even naar kijken. Maar ben niet zo'n beste fotograaf dus zullen wel veel mislukt zijn.
Overigens ook weer mensen gezien die met een 10 inch tablet aan het foto's maken waren. Dat heb ik nou echt nog nooit begrepen. Hoeveel kost het nou om een beetje fatsoenlijke camera te kopen. Daarnaast neem je een voor veel mensen een groot deel van het zicht af.
Blijft toch wel een superstrakke livery zeg ..quote:Op maandag 4 juli 2016 17:25 schreef Waffle het volgende:
Oke kon het niet laten een foto dan
[ afbeelding ]
Vind dat matdonkerblauw echt mooi.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Blijft toch wel een superstrakke livery zeg ..![]()
gestompt?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef Waffle het volgende:
Oja Jacques Villeneuve nog tegen gekomen achter de hoofdtribune dat was ook wel leuk
Je zei zeker: Hé Sjaak, ouwe gabber. Geniet je van de prestaties van Max?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:31 schreef Waffle het volgende:
Oja Jacques Villeneuve nog tegen gekomen achter de hoofdtribune dat was ook wel leuk
yep, als ie stilstaat kan je nog langer genieten van die livery..quote:Op maandag 4 juli 2016 17:45 schreef Waffle het volgende:
Haha nee heb hem lekker laten lopen.
[ afbeelding ]
Lekker zo doorgaan, dan doe je vanzelf je username eer aan.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
Hey even een vraag. Aangezien ik ern F1 junkie aan het worden ben..
Ik probeer bochten nu ook te pakken zoals onze helden, dus op de in- en uitvoegstroken pak ik even de vluchtstrook mee om de apex mee te nemenmaar dat banden "sparen", hoe werkt dat?
Slipper doe ik natuurlijk niet
Gelukkig, want die Sainz is ook een soort zelfmoordpilootquote:Op maandag 4 juli 2016 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet, Toro Rosso heeft hem vastgelegd
Ja hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gelukkig, want die Sainz is ook een soort zelfmoordpiloot
Wat Rosberg bij Hamilton deed was naar goed voorbeeld van onze makker Carlos die met 4 blokkerende wielen iemand binnendoor wilde inhalenquote:
Als deze mislukt was, had je echt naar je camera moeten kijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 17:45 schreef Waffle het volgende:
Haha nee heb hem lekker laten lopen.
[ afbeelding ]
Of naar de doktor gaan voor een Parkinsons test.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als deze mislukt was, had je echt naar je camera moeten kijken
Heb 800 foto's gemaakt, heb even snel een selectie op Facebook geüploadquote:Op maandag 4 juli 2016 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Wel de Jong, maar niet opkomend Mercedes-talent Nyck de Vries op de foto
Dat is ja-ren hetzelfde geweestquote:
Nice!quote:Op maandag 4 juli 2016 18:21 schreef nils7 het volgende:
Hier zijn ze dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*geupload via Facebook (FB maakt ze wat slechter helaas)
Jep, dat zijn het inderdaad.. verdomd weinig materiaal van te vinden van afgelopen weekendquote:
Bedankt voor de beelden. Mooi dat er nog zoveel van over zijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jep, dat zijn het inderdaad.. verdomd weinig materiaal van te vinden van afgelopen weekendJos Verstappen, Jan Lammers en Niki Lauda waren een aantal van de bestuurders van een demo-race
Gevonden ;
Maar te weinig gok ik om er echt mee te racen..quote:Op maandag 4 juli 2016 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bedankt voor de beelden. Mooi dat er nog zoveel van over zijn.
Dat dus!quote:
Geil.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jep, dat zijn het inderdaad.. verdomd weinig materiaal van te vinden van afgelopen weekendJos Verstappen, Jan Lammers en Niki Lauda waren een aantal van de bestuurders van een demo-race
Gevonden ;
Ik heb er ook geen problemen mee. Geeft alleen maar meer sfeer.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:11 schreef tralalala het volgende:
Over een paar jaar overal oranje vakken, oranje fakkels bij de opwarmronde.
Net als het geel bij Rossi. Is toch mooi man.
Een beter ingedeelde race kun je vergelijken met slipstreamen, precieze rem- en acceleratie punten. Bandenmanagement is zoiets als het wel of niet opbranden van het loopvlak van je schoenzolen.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor sneue reactie?
Ongeveer hetzelfde om iemand te verwijten wanneer hij de 800 meter wint op het WK atletiek, vanwege een goed ingedeelde race.
Strategie IS onderdeel van het racepakket. Waarom denk je dat er ook een teamprijs te behalen valt? Undercuts en de kat uit de boom kijken en verschillende opties open houden en dan die beslissing maken maakt wat het godzijdank nog wat spannend maakt. Het pakt niet altijd goed uit, maar zo werkt dat.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Een beter ingedeelde race kun je vergelijken met slipstreamen, precieze rem- en acceleratie punten. Bandenmanagement is zoiets als het wel of niet opbranden van het loopvlak van je schoenzolen.
Ik vind dat ze voor iedere race een aantal verplichte bandenwissel stops moeten vaststellen dan heeft dat ook niets meer met strategie te maken. Want die 22-25 seconden van een extra stop rij je toch zelden of nooit nog dicht. En dan blijft alleen de strategie van in druk verkeer of tijdens een SC nog over. Dat laatste kun je ook nog verbieden.
Dat denk ik ook. Zoals het nu gaat, zou ik bijna gaan wedden op een p3 of p4 einde van het jaar. Vķķr Vettel, vķķr kimi en pijnlijkste.. voor Ricci.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef Re het volgende:
wat is het toch heerlijk om topics na de race terug te lezen, genieten hoe de diverse experts met borden voor hun kop discussiëren, en ja de expertise is best hoog van verschillende users maar het gelijk ligt toch meestal wel ergens in het midden
lekker spannende race en Max niet ver achter de Mercedessen eigenlijk maar ze missen nog wel dat extra vermogen wat hopelijk volgend jaar weg is en dan met een beter chassis gewoon volop mee doen.
Denk ook wel dat Max beslissend gaat zijn in het kampioenschap door punten weg te scoren voor anderen
Nee, joh, doe ff normaal.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:10 schreef Meike26 het volgende:
Even een ander dingetje.. Is volgens mij niet besproken, maar hadden meer mensen hier niet het idee dat er wellicht meer in zat voor Max dan deze 2e plek ? Kijk, resultaat is geweldig hoor, maar ik had tussen ronde 51 en 56 echt het idee dat hij bij Rosberg en Hamilton een undercut kon doen en met ultrasofts dicht op de huid kunnen zitten tot einde race. Nu gaan die ultra's ook niet echt geweldig onder de RB, maar dat lek schijnt toch al boven te zijn?
Beter chassis? Je bedoelt neem ik aan betere motor?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef Re het volgende:
wat is het toch heerlijk om topics na de race terug te lezen, genieten hoe de diverse experts met borden voor hun kop discussiëren, en ja de expertise is best hoog van verschillende users maar het gelijk ligt toch meestal wel ergens in het midden
lekker spannende race en Max niet ver achter de Mercedessen eigenlijk maar ze missen nog wel dat extra vermogen wat hopelijk volgend jaar weg is en dan met een beter chassis gewoon volop mee doen.
Denk ook wel dat Max beslissend gaat zijn in het kampioenschap door punten weg te scoren voor anderen
Wacht maar, De Generaal en die Indiaan met z'n trommel zie je vanzelf straks wel ergens verschijnen want die hebben tijdens het EK nogal wat overgehouden.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:43 schreef exile79 het volgende:
Je wilt toch inderdaad niet dat oranje voetbal publiek in de bekende carnavalskleren daar hebben. Oranje heb ik geen problemen mee, maar dat 'het kan niet grappig(lees: dom) genoeg zijn' erger ik me dood aan.
Gewoon aan elke raar uitgedoste mallot vragen of wat voor plek Schumacher vandaag zal eindigen. Wie daar serieus op ingaat, de toegang weigeren.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wacht maar, De Generaal en die Indiaan met z'n trommel zie je vanzelf straks wel ergens verschijnen want die hebben tijdens het EK nogal wat overgehouden.
Ja, het is ook idioot om meer te verlangen, zeker nu na deze 2e plek. Maar tussen de 51e en 56e ronde zat ik wel op de bank en te denken "Ga nou naar binnen, dit houdt je niet vol". Wetende dat hij die ultra softs nog had. Achteraf is het goed zo, maar op dat moment van de race leek mij een undercut / 2e stop naar ultra's wel logischer dan op de softs door te blijven rijden.quote:
mij niet, want ik had al door dat hij het gat met Kimi nimmer dicht zou kunnen rijden omdat Kimi's banden niet alleen tien ronden verser waren, maar hij ook nog niet echt gepusht hadquote:Op maandag 4 juli 2016 20:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja, het is ook idioot om meer te verlangen, zeker nu na deze 2e plek. Maar tussen de 51e en 56e ronde zat ik wel op de bank en te denken "Ga nou naar binnen, dit houdt je niet vol". Wetende dat hij die ultra softs nog had. Achteraf is het goed zo, maar op dat moment van de race leek mij een undercut / 2e stop naar ultra's wel logischer dan op de softs door te blijven rijden.
Ik had ook wel het idee dat hij beter naar binnen kon gaan, maar dan vooral omdat hij anders nog achterhaald zou worden door Kimi. De race had wat dat betreft ook geen ronde langer moeten duren.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja, het is ook idioot om meer te verlangen, zeker nu na deze 2e plek. Maar tussen de 51e en 56e ronde zat ik wel op de bank en te denken "Ga nou naar binnen, dit houdt je niet vol". Wetende dat hij die ultra softs nog had. Achteraf is het goed zo, maar op dat moment van de race leek mij een undercut / 2e stop naar ultra's wel logischer dan op de softs door te blijven rijden.
Natuurlijk mag je verlangen naar meer maar of het ook reeël is? Of ben je er zo 1 die het raar vind dat Max geen wereldkampioen wordt?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja, het is ook idioot om meer te verlangen, zeker nu na deze 2e plek. Maar tussen de 51e en 56e ronde zat ik wel op de bank en te denken "Ga nou naar binnen, dit houdt je niet vol". Wetende dat hij die ultra softs nog had. Achteraf is het goed zo, maar op dat moment van de race leek mij een undercut / 2e stop naar ultra's wel logischer dan op de softs door te blijven rijden.
Loop je nou serieus Meike te stangen?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:04 schreef Klummie het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je verlangen naar meer maar of het ook reeël is? Of ben je er zo 1 die het raar vind dat Max geen wereldkampioen wordt?
Het was wel grappig dat HAM pissig was dat ROS een zachtere banden kreeg, maar dat hem uiteindelijk wel de winst heeft opgeleverd.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef Fer het volgende:
Als die undercut gewerkt had, zou Ricciardo wel op die 3e plek gestaan hebben en Rosberg kwam in de problemen omdat hij geen softband meer over had en Hamilton wel, de soft was gewoon de beste raceband de Ultra en Super pieken gewoon voor een of twee rondjes.
Want F1 is alleen voor de die-hard elitequote:Op maandag 4 juli 2016 20:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
Gewoon aan elke raar uitgedoste mallot vragen of wat voor plek Schumacher vandaag zal eindigen. Wie daar serieus op ingaat, de toegang weigeren.
imgurquote:Op maandag 4 juli 2016 22:54 schreef Fopje het volgende:
Ik zal zo ook nog even wat van mn foto's uploaden. Waar kan dat het snelst zonder account?
Daar kan je alleen maar kleinere afbeeldingen uploaden? Ze zijn te grootquote:
tinypic gebruik ik vaakquote:Op maandag 4 juli 2016 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Daar kan je alleen maar kleinere afbeeldingen uploaden? Ze zijn te groot
gele camera vs zwarte camera. Dat hebben alle teams als verschil tussen hun twee coureurs.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:51 schreef AnneX het volgende:
Fraaie foto's ook van diehards die de gp's bezoeken ook.
Ook van jullie comments steek ik veel op.
Ná de jos periode was de belangstelling bij mij een beetje ingezakt.
Alleen...hoe zien jullie zo snel het onderscheid van de mannen in een rb car: Max of Ric.
Ja, ik weet, dat ergens 33 staat.
Verder dat Max meestalvoorop rijdt.
En verder zie je dat aan ?
Max heeft een gele balk boven z'n hoofd:quote:Op maandag 4 juli 2016 23:51 schreef AnneX het volgende:
Alleen...hoe zien jullie zo snel het onderscheid van de mannen in een rb car: Max of Ric.
Bronquote:9:02 – Sauber's Felipe Nasr says that Manor's Pascal Wehrlein scoring a point at the Austrian Grand Prix is an eye-opener and shows the outfit needs to "raise the bar".
Neither Sauber nor Manor had scored a point prior to the event, with Sauber holding 10th position in the Constructors' Championhip on countback of best results.
However, Pascal Wehrlein stormed from the back of the pack to finish 10th at the Red Bull Ring, while Nasr was caught out by the timing of the Safety Car and placed 13th.
Sauber is now the only team without a point this year, and has slipped to 11th in the standings.
"For sure it's something that opens our eyes, let's say," said Nasr when asked about Wehrlein's point.
"We definitely need to raise the bar and for that we need the updates for the car.
"I'm pretty sure they [Manor] have been improving their car race by race steadily and it's time for us to do it – I'm sure points are not too far [away] for us."
Nasr started on the Soft tyre and believes the timing of the Safety Car, on lap 27 of 71, hindered his strategy, scuppering his prospects of a point.
"The Safety Car came not at the right time for us; as we opted to start on the Softs, it was a tyre we could have run for at least 40/45 laps as we did," he explained.
"If the Safety Car came about those laps it would have been ideal as I would have gained a stop for free.
"Most people stopped under the Safety Car and I had to stay out. If I fitted the Super Soft [under the Safety Car] there was not enough tyre left to go to the end.
"It was a shame, if the Safety Car came maybe 10 or 15 laps later then it would have been ideal for us to fight for a point."
Nasr's Sauber team-mate, Marcus Ericsson, struggled to 15th place, narrowly fending off the other Manor of Rio Haryanto.
Tegen wie heb je 't?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:23 schreef Geralt het volgende:
Heb je die Lancia Delta nog, of verwar ik je nu met iemand anders?
Als je 't tegen mij hebt, bij je in de war. Ik heb zelfs nog nooit een Lancia overwogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:23 schreef Geralt het volgende:
Heb je die Lancia Delta nog, of verwar ik je nu met iemand anders?
Dat was een Vosss, geen Wolfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:23 schreef Geralt het volgende:
Heb je die Lancia Delta nog, of verwar ik je nu met iemand anders?
Het is ook een Vosss die dat vraagt.quote:
Nice, nog meer FOK!kers aanwezig dusquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
kaarten voor hungaroring binnen!On the bandwagon
Volgens mij heeft kaltenborn al nieuwe investeerders gevonden die het project nieuw leven gaan inblazen. De salarisen zijn nu op tijd betaalt en er is weer geld. Kaltenborn blijft voorlopig nog wel aan het roer tijdens de overgang maar zal uiteindelijk ook plaats gaan maken voor iemand die wordt aangedragen door deze nieuwe groep van investeerders.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:25 schreef Meike26 het volgende:
Dit dan..
[..]
Bron
Echt, Sauber..of nee Kaltenkut,,![]()
![]()
Als je dit nu pas ziet aankomen, of je oogjes nu pas opengaan, dan ben je echt niet meer met F1 bezig. Iedereen zag dit al voordat het seizoen uberhaubt van start was gegaan al aankomen.
Ik mag nu hopen dat het team snel failliet gaat en het weer word gekocht door een team/persoon wel met hart voor de autosport. Hopelijk word het voormalige Sauber dan ooit nog wat.
roid ragequote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:07 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)istake-lauda-795726/
Het schijnt dat Kaltenborn met hulp van investeerders de aandelen van Peter Sauber overneemt en (voor langere tijd) CEO blijft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft kaltenborn al nieuwe investeerders gevonden die het project nieuw leven gaan inblazen. De salarisen zijn nu op tijd betaalt en er is weer geld. Kaltenborn blijft voorlopig nog wel aan het roer tijdens de overgang maar zal uiteindelijk ook plaats gaan maken voor iemand die wordt aangedragen door deze nieuwe groep van investeerders.
Hmm dat zou ik wel minder vinden dan. Kan het artikel ook even niet meer vinden helaas. In ieder geval hebben ze weer wat geld gevonden om nog even door te gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kaltenborn met hulp van investeerders de aandelen van Peter Sauber overneemt en (voor langere tijd) CEO blijft.
Lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:25 schreef opgebaarde het volgende:
En Lauda gooit nog even wat olie op het vuur, willen ze van Hamilton af?
Nee, dat denk ik niet. Deze rivaliteit is goed voor de F1, dus ook voor Mercedes.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:25 schreef opgebaarde het volgende:
En Lauda gooit nog even wat olie op het vuur, willen ze van Hamilton af?
Toch lijkt me dat de rivaliteit zoals die er dit seizoen geweest is, ten einde is gekomen. Kwalificaties zullen nog belangrijker worden, want Mercedes zal racen weer gaan verbieden. Op een cleane manier een teamgenoot inhalen / ingehaald laten worden zonder brokken te maken (zoals Max en Ricciardo dat wel lijken te kunnen) is de egootjes bij Mercedes niet gegeven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Deze rivaliteit is goed voor de F1, dus ook voor Mercedes.
ik denk niet dat Hammie dat gaat opvolgen, doet gewoon zijn eigen zin.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat de rivaliteit zoals die er dit seizoen geweest is, ten einde is gekomen. Kwalificaties zullen nog belangrijker worden, want Mercedes zal racen weer gaan verbieden. Op een cleane manier een teamgenoot inhalen / ingehaald laten worden zonder brokken te maken (zoals Max en Ricciardo dat wel lijken te kunnen) is de egootjes bij Mercedes niet gegeven.
De rivaliteit zal dan niet ten einde zijn, alleen zal er minder vuurwerk op de baan te zien zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat de rivaliteit zoals die er dit seizoen geweest is, ten einde is gekomen. Kwalificaties zullen nog belangrijker worden, want Mercedes zal racen weer gaan verbieden. Op een cleane manier een teamgenoot inhalen / ingehaald laten worden zonder brokken te maken (zoals Max en Ricciardo dat wel lijken te kunnen) is de egootjes bij Mercedes niet gegeven.
En dan Ham of Ros voor straf in de Manorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:10 schreef Bluurgh het volgende:
Ik zie dit kampioenschap nog wel beslist worden doordat Mercedes besluit Wehrlein een race in te zetten na weer een botsing tussen die twee.
Dan wint Wehrlein een race en eindigt HarrieJantje nog steeds achteraanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En dan Ham of Ros voor straf in de Manor
lijkt me niet en zolang beiden kans hebben op de titel zullen de coureurs dat ook niet accepteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat de rivaliteit zoals die er dit seizoen geweest is, ten einde is gekomen. Kwalificaties zullen nog belangrijker worden, want Mercedes zal racen weer gaan verbieden. Op een cleane manier een teamgenoot inhalen / ingehaald laten worden zonder brokken te maken (zoals Max en Ricciardo dat wel lijken te kunnen) is de egootjes bij Mercedes niet gegeven.
Ze hebben het wel te accepteren, Mercedes is een team dat honderden mensen in dienst heeft, waaronder Hamilton en Rosberg. Het is gewoon personeel. Voor Mercedes is het Constructeurskampioenschap het allerbelangrijkste en als dit er voor gaat zorgen dat Ferrari dichtbij komt/ze inhaalt dan zullen ze daar ook zeker wat aan gaan doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet en zolang beiden kans hebben op de titel zullen de coureurs dat ook niet accepteren.
nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:46 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ze hebben het wel te accepteren, Mercedes is een team dat honderden mensen in dienst heeft, waaronder Hamilton en Rosberg. Het is gewoon personeel. Voor Mercedes is het Constructeurskampioenschap het allerbelangrijkste en als dit er voor gaat zorgen dat Ferrari dichtbij komt/ze inhaalt dan zullen ze daar ook zeker wat aan gaan doen.
En dat zal niet direct ontslag zijn maar als een Hamilton dan tegen de baas zegt "fuck you ik wil kampioen worden, dan worden we maar 2e in het CK" en hij rost de race erna Rosberg eraf dan gaat Wehrlein echtwel in die auto.
Het wereldkampioenschap is voor Mercedes minder belangrijk dan de constructeurstitel. Het is duidelijk dat Toto Wolff klaar is met de botsingen en teamorders gaat geven. Als Hamilton vervolgens besluit die in de wind te slaan, is zijn positie bij het team onhoudbaar geworden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet en zolang beiden kans hebben op de titel zullen de coureurs dat ook niet accepteren.
nou nou het is wat, ze gaan toch geen maatregelen nemen die publicitair slechter zijn dan het niet winnen van de constructeurstitel voor zover die überhaupt in gevaar is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Er zijn topcoureurs voor minder ontslagen, neem ene Prost.
Publicitair slechter?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nou het is wat, ze gaan toch geen maatregelen nemen die publicitair slechter zijn dan het niet winnen van de constructeurstitel voor zover die überhaupt in gevaar is.
Storm in een glas water dit, waait wel weer over
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het wereldkampioenschap is voor Mercedes minder belangrijk dan de constructeurstitel. Het is duidelijk dat Toto Wolff klaar is met de botsingen en teamorders gaat geven. Als Hamilton vervolgens besluit die in de wind te slaan, is zijn positie bij het team onhoudbaar geworden.
Dat is niet de indruk die Toto Wolff op mij maakte in elk geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Storm in een glas water dit, waait wel weer over
Zijn gezicht stond op onweer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is niet de indruk die Toto Wolff op mij maakte in elk geval.
als een van de coureurs geblesseerd raakt, dan wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:10 schreef Bluurgh het volgende:
Ik zie dit kampioenschap nog wel beslist worden doordat Mercedes besluit Wehrlein een race in te zetten na weer een botsing tussen die twee.
Nou, ik denk dat ze het nu wel volledig gehad hebben bij Mercedes. Ik denk dat het gehakketak tussen de coureurs al een punt of 100 gekost heeft. Alleen Spanje was al 43 punten. En daar komt al het plaatsverlies nog bij doordat ze elke keer elkaar van de baan drukken als ze naast elkaar een bocht ingaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als een van de coureurs geblesseerd raakt, dan wel.
vorige jaar misschien, maar deze bom is zich al lang aan het ontwikkelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:33 schreef Tarado het volgende:
Storm in een glas water dit, waait wel weer over
Het gaat niet over 50 jaar, het gaat om nu. Dus wat dat betreft geef ik Tarado wel gelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:44 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Publicitair slechter?
Over 50 jaar kunnen ze 2016 nogsteeds noemen in het rijtje constructeurstitels. En ze kunnen moeilijk een klein regeltje eronder zetten "in 2016 hadden we ook moeten winnen, maar dit hebben we niet gedaan omdat onze twee coureurs botsten".
daarmee bedoel ik, dat ze gewoon zeggen tegen een van de coureurs, je bent geblesseerd, je doet even deze race niet mee, jaaa!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ze het nu wel volledig gehad hebben bij Mercedes. Ik denk dat het gehakketak tussen de coureurs al een punt of 100 gekost heeft. Alleen Spanje was al 43 punten. En daar komt al het plaatsverlies nog bij doordat ze elke keer elkaar van de baan drukken als ze naast elkaar een bocht ingaan.
En een boze Toto lijkt me geen gemakkelijk figuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vorige jaar misschien, maar deze bom is zich al lang aan het ontwikkelen.
dat is niemand op die positie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En een boze Toto lijkt me geen gemakkelijk figuur.
Gewoon beide een race naast de kant zetten en vervangen door Wehrlein en Ocon.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik, dat ze gewoon zeggen tegen een van de coureurs, je bent geblesseerd, je doet even deze race niet mee, jaaa!!
Lijkt me niet zo verstandig, want dat verslechterd de kampioenschapspositie van Rosberg en Hamilton. En Mercedes zal wel degelijk ook de rijderstitel willen hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon beide een race naast de kant zetten en vervangen door Wehrlein en Ocon.
Rosberg zal zich wel braaf aan de orders houden en wanneer Hamilton niet luistert heeft ie een probleem.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo verstandig, want dat verslechterd de kampioenschapspositie van Rosberg en Hamilton. En Mercedes zal wel degelijk ook de rijderstitel willen hebben.
dat was op het moment zelf en ook niet meer dan logisch maar als je dan kijkt naar de opties die hij heeft zijn dat er niet zo bijster veel, dus dreigen en hopen dat de storm weer gaat liggen.quote:
Het is een Duitser, die kennen geen poldermodel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was op het moment zelf en ook niet meer dan logisch maar als je dan kijkt naar de opties die hij heeft zijn dat er niet zo bijster veel, dus dreigen en hopen dat de storm weer gaat liggen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een Duitser, die kennen geen poldermodel.
In feite dus wel weer inhalen buiten de baan. Hoewel hij de inhaalactie niet buiten de baan uitvoert, is het wel dankzij het uitstapje dat 'ie er voorbij komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:28 schreef VacaLoca het volgende:
Onboard overtake Max op Ricciardo.
http://www.formula1.com/e(...)on-from-austria.html
Mag toch echt wel van geluk spreken dat ie niet meteen ophanging afbreekt op de baguettes
daarom denk ik ook dat als het niet zijn teammaat was geweest er nog wel een protestje naar de wedstrijdleiding was gegaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In feite dus wel weer inhalen buiten de baan. Hoewel hij de inhaalactie niet buiten de baan uitvoert, is het wel dankzij het uitstapje dat 'ie er voorbij komt.
twitter:tgruener twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 18:36:34Wolff will meet Hamilton & Rosberg thursday in Brackley to issue last warning. No team order for now. AMuS (German): https://t.co/Qqadv2koLz reageer retweet
Nog een keertje dus... zou het in Silverstone al raak zijn? Die wil Lewis als Brit natuurlijk *zeker* winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:38 schreef Tarado het volgende:
twitter:tgruener twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 18:36:34Wolff will meet Hamilton & Rosberg thursday in Brackley to issue last warning. No team order for now. AMuS (German): https://t.co/Qqadv2koLz reageer retweet
die "breeihnluss" vond ik zondag wel goud waardquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:18 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Weet niet of je deze al hebt gezien, maar daar staat die wel een beetje op ontploffen.
Iedereen en zijn moeder kwam in het weekend wel een keer buiten de baan waarvan ook met voordeel. Niemand is daarvoor bestraft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In feite dus wel weer inhalen buiten de baan. Hoewel hij de inhaalactie niet buiten de baan uitvoert, is het wel dankzij het uitstapje dat 'ie er voorbij komt.
Mwah dat uitstapje maakt die omdat die een moment van overstuur moest corrigeren halverwege de bocht. Het is niet dat die daar expres zo wijd gaat zodat ie er voorbij kan raken. Maar als het niet zijn team maat was geweest had die denk wel een protest aan zijn broek inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In feite dus wel weer inhalen buiten de baan. Hoewel hij de inhaalactie niet buiten de baan uitvoert, is het wel dankzij het uitstapje dat 'ie er voorbij komt.
Ah bedankt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:18 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Weet niet of je deze al hebt gezien, maar daar staat die wel een beetje op ontploffen.
Dan gaat ie rappen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:11 schreef kareltjoo het volgende:
dan blijven er toch weinig opties over voor Lewis
Die willen minimaal 1 Duitser houden, maar aangezien ze Rosberg ook met Wehrlein kunnen vervangen kan Hamilton mooi blijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:11 schreef kareltjoo het volgende:
Als Mercedes er bij de volgende crash (die er hoe dan ook gaat komen) kiest om met Rosberg verder te gaan heeft Hammie wel een probleem;
Ferrari gaat hem niet naast Vettel zetten,
Red Bull zit al goed met Ricciardo en Verstappen + salarisverschil
McLaren heeft Alonso al, die liggen elkaar niet zo
Williams heeft het salaris ook niet
voor Renault/Sauber/Haas en Manor voelt meneer zich vast en zeker te groot
dan blijven er toch weinig opties over voor Lewis
Dit. Hamilton heeft ook een doorlopend contract en Rosberg niet. Wolff kan wel roepen dat dit incident geen effect heeft op de lopende gesprekken met Nico maar ik kan me niet voorstellen dat er deze week bij Mercedes geen serieus overleg is over de vraag of Hamilton en Rosberg in 1 team nog wel houdbaar is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Die willen minimaal 1 Duitser houden, maar aangezien ze Rosberg ook met Wehrlein kunnen vervangen kan Hamilton mooi blijven.
Mercedes gaat Hamilton echt niet weg doen. Zie Rosberg eerder gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:11 schreef kareltjoo het volgende:
Als Mercedes er bij de volgende crash (die er hoe dan ook gaat komen) kiest om met Rosberg verder te gaan heeft Hammie wel een probleem;
Ferrari gaat hem niet naast Vettel zetten,
Red Bull zit al goed met Ricciardo en Verstappen + salarisverschil
McLaren heeft Alonso al, die liggen elkaar niet zo
Williams heeft het salaris ook niet
voor Renault/Sauber/Haas en Manor voelt meneer zich vast en zeker te groot
dan blijven er toch weinig opties over voor Lewis
Nou nou, ruimschoots ? Dat rosberg begon met de deur dicht gooien zat hamilton er toch echt nog achter. Hamilton zijn voorvleugel was net voorbij Rosberg zijn achterwiel toen die noodgedwongen het gras op moest. Spanje vond ik toch echt een race incident.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:33 schreef XL het volgende:
Je kunt Rosberg ook Spanje prima aanrekenen. Tuurlijk opportunistisch van Hamilton, maar hij zit er wel ruimschoots naast als Rosberg de deur dicht gooit.
Volgens mij zat-ie er juist nog níet goed naast. Anders had Rosberg ruimte voor 'm moeten laten, maar daar was nog geen sprake van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:33 schreef XL het volgende:
Tuurlijk opportunistisch van Hamilton, maar hij zit er wel ruimschoots naast als Rosberg de deur dicht gooit.
Ja, maar wie zou je de schuld geven? Vanuit een gewone wereld verzekeringsperspectief zit je er niet langer achterop (dan is het duidelijk) en Rosberg rijdt daar een rare lijn! Uit verdediging logisch, maar als je daar ronde 1 bij optelt, wat niet echt het moment is voor zo'n actie. Hamilton had hard moeten remmen op een recht stuk om een crash te voorkomen en Rosberg komt door een eigen fout in die situatie. Ik zou zeggen dat daarmee Rosberg Mercedes de meeste punten kost. Zowel Spanje als Oostenrijk em aangezien hij makkelijk door een andere Duitser te vervangen is zou hij zich de meeste zorgen moeten maken. Dat hij de opzichte Oostenrijk fout niet toegeeft is misschien ook omdat hij intern ook de Spanje schuld heeft gekregen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou nou, ruimschoots ? Dat rosberg begon met de deur dicht gooien zat hamilton er toch echt nog achter. Hamilton zijn voorvleugel was net voorbij Rosberg zijn achterwiel toen die noodgedwongen het gras op moest. Spanje vond ik toch echt een race incident.
als je vanuit een verzekeringsperspectief kijkt is Hamilton schuldig, hij is degene die er achterop klapt en rekening had kunnen houden met het harvesting lampje van Rosbergquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, maar wie zou je de schuld geven? Vanuit een gewone wereld verzekeringsperspectief zit je er niet langer achterop (dan is het duidelijk) en Rosberg rijdt daar een rare lijn! Uit verdediging logisch, maar als je daar ronde 1 bij optelt, wat niet echt het moment is voor zo'n actie. Hamilton had hard moeten remmen op een recht stuk om een crash te voorkomen en Rosberg komt door een eigen fout in die situatie. Ik zou zeggen dat daarmee Rosberg Mercedes de meeste punten kost. Zowel Spanje als Oostenrijk em aangezien hij makkelijk door een andere Duitser te vervangen is zou hij zich de meeste zorgen moeten maken. Dat hij de opzichte Oostenrijk fout niet toegeeft is misschien ook omdat hij intern ook de Spanje schuld heeft gekregen.
Nou ja ik zie het juist compleet anders dan jijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, maar wie zou je de schuld geven? Vanuit een gewone wereld verzekeringsperspectief zit je er niet langer achterop (dan is het duidelijk) en Rosberg rijdt daar een rare lijn! Uit verdediging logisch, maar als je daar ronde 1 bij optelt, wat niet echt het moment is voor zo'n actie. Hamilton had hard moeten remmen op een recht stuk om een crash te voorkomen en Rosberg komt door een eigen fout in die situatie. Ik zou zeggen dat daarmee Rosberg Mercedes de meeste punten kost. Zowel Spanje als Oostenrijk em aangezien hij makkelijk door een andere Duitser te vervangen is zou hij zich de meeste zorgen moeten maken. Dat hij de opzichte Oostenrijk fout niet toegeeft is misschien ook omdat hij intern ook de Spanje schuld heeft gekregen.
nee, rosberg volgt 70 ronden een lijn, alleen nu week hij er vanaf en het gevolg was een botsing met zijn teamgenoot. gewoon rosbergs schuld, jammer dat hij een pr straf kreeg ipv een echte.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou ja ik zie het juist compleet anders dan jij
Rosberg rijd helemaal geen rare lijn. Hij merkt in t3 dat die power miste en gaat daarom zodra die de bocht uit komt naar rechts om track positie te verdedigen en de instelling goed te zetten. Hij gaat al naar rechts ver voordat Hamilton er naast zit. En dat is compleet logisch vanuit Rosberg zijn perspectief. Hamilton zag dat rosberg naar binnen kwam en het gat dicht ging gooien maar koos er toch voor er op het allerlaatst in te duiken. Ik ben van mening dat Hamilton het niet goed ingeschat heeft en hij juist teveel risico nam in lap 1. Hamilton hoefde ook helemaal niet op de remmen maar had het ongeluk kunnen voorkomen door even te liften en naar links te sturen. Hij had al genoeg voorsprong op Ric dat dat makkelijk kon zonder daardoor zelf ingehaald te worden. En misschien had ie Rosberg zelfs nog buitenom kunnen pakken. Als ik echt iemand zou moeten aanwijzen zou het dus Hamilton zijn. Maar ik ben het eigenlijk eens met de stewerds dat het een race incident was. Nico maakte de fout door zijn wagen niet in de juiste stand te zetten. Maar Lewis schatte de situatie verkeerd in en had het ongeluk kunnen voorkomen.
Het is toch heel normaal dat je een andere lijn rijdt wanneer je moet verdedigen dan wanneer ee niemand voor of achter je rijdt?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, rosberg volgt 70 ronden een lijn, alleen nu week hij er vanaf en het gevolg was een botsing met zijn teamgenoot. gewoon rosbergs schuld, jammer dat hij een pr straf kreeg ipv een echte.
Hij hield het stuur wel erg lang op rechtdoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:40 schreef MT10 het volgende:
[..]
Het is toch heel normaal dat je een andere lijn rijdt wanneer je moet verdedigen dan wanneer ee niemand voor of achter je rijdt?
Dit ging over spanje hequote:Op woensdag 6 juli 2016 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, rosberg volgt 70 ronden een lijn, alleen nu week hij er vanaf en het gevolg was een botsing met zijn teamgenoot. gewoon rosbergs schuld, jammer dat hij een pr straf kreeg ipv een echte.
jeetje, nog niet daarover uitgepraat?quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit ging over spanje heAfgelopen race was volledig Rosbergs eigen schuld vond ik.
Rosberg wordt brutaler maar niet echt op handige manier.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kwam weer ter sprake door de alsmaar hoger oplopende rivaliteit tussen die twee.
Het idee is goed en hij zal ook wel moeten wil die ooit Lewis kunnen verslaan. Alleen is de uitvoering wat minder inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rosberg wordt brutaler maar niet echt op handige manier.
Lekker op tijd ook 🙈quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:09 schreef opreis het volgende:
Bij Red Bull gaan ze kijken of Ricciardo zn set up niet te veel op de kwalificaties richt. Zou op zich een logische verklaring zijn en natuurlijk ook bemoedigend voor max zn kwalifcatie prestaties. Ricciardo is bijna altijd lager gefinished dan dat gestart is.
Ik denk dat het bij Mercedes ook niet alleen om Spanje en Oostenrijk gaat, maar dat ook al die keren dat de een de ander bij de start naar buiten (en van de baan af) dringt, waardoor die nog eens 5-10 plaatsen extra verliest, zoals Hamilton bij Rosberg deed in Austin (vorig jaar) en Canada dit jaar. Ook Rosberg heeft dat diverse malen gedaan. Alles bij elkaar kost dat Mercedes gruwelijk veel punten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit ging over spanje heAfgelopen race was volledig Rosbergs eigen schuld vond ik.
Volgens de stewards was het een 'incident involving car number 6'... Geen race-incident dus want dat betreft een incident tussen twee auto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou ja ik zie het juist compleet anders dan jij
Rosberg rijd helemaal geen rare lijn. Hij merkt in t3 dat die power miste en gaat daarom zodra die de bocht uit komt naar rechts om track positie te verdedigen en de instelling goed te zetten. Hij gaat al naar rechts ver voordat Hamilton er naast zit. En dat is compleet logisch vanuit Rosberg zijn perspectief. Hamilton zag dat rosberg naar binnen kwam en het gat dicht ging gooien maar koos er toch voor er op het allerlaatst in te duiken. Ik ben van mening dat Hamilton het niet goed ingeschat heeft en hij juist teveel risico nam in lap 1. Hamilton hoefde ook helemaal niet op de remmen maar had het ongeluk kunnen voorkomen door even te liften en naar links te sturen. Hij had al genoeg voorsprong op Ric dat dat makkelijk kon zonder daardoor zelf ingehaald te worden. En misschien had ie Rosberg zelfs nog buitenom kunnen pakken. Als ik echt iemand zou moeten aanwijzen zou het dus Hamilton zijn. Maar ik ben het eigenlijk eens met de stewerds dat het een race incident was. Nico maakte de fout door zijn wagen niet in de juiste stand te zetten. Maar Lewis schatte de situatie verkeerd in en had het ongeluk kunnen voorkomen.
Dat zou ik persoonlijk wel erg dom vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:09 schreef opreis het volgende:
Bij Red Bull gaan ze kijken of Ricciardo zn set up niet te veel op de kwalificaties richt. Zou op zich een logische verklaring zijn en natuurlijk ook bemoedigend voor max zn kwalifcatie prestaties. Ricciardo is bijna altijd lager gefinished dan dat gestart is.
Inderdaad niet clean. Zo zie je maar hoe dun de lijn tussen succes en mislukking is; tweede crash in vijf races en hij stond er niet goed op. Nu fantastisch.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:28 schreef VacaLoca het volgende:
Onboard overtake Max op Ricciardo.
http://www.formula1.com/e(...)on-from-austria.html
Mag toch echt wel van geluk spreken dat ie niet meteen ophanging afbreekt op de baguettes
wat is precies dom en waaromquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk wel erg dom vinden.
Ik neem aan dat dat intern besproken is, in welk geval dat risico genomen mag worden en wanneer niet.De buitenwacht zou het hem aanrekenen maar RB misschien nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 08:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad niet clean. Zo zie je maar hoe dun de lijn tussen succes en mislukking is; tweede crash in vijf races en hij stond er niet goed op. Nu fantastisch.
Klopt, maar ze kunnen beter het risico niet nemen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:59 schreef Geralt het volgende:
Dit jaar maakt dat nog niet zo veel uit. Als de rest er volgend jaar korter op zit wel, maar ook dat is maar de vraag of de rest beter zn huiswerk gedaan heeft tegen die tijd
Ik vind het uiteindelijk denk ik ook wel Rosberg zijn fout omdat Hamilton er al langs was, maar tegelijkertijd vind ik het wel een randgevalletje. Je mag toch gewoon de hele baan gebruiken om te verdedigen? Hoe lang hij zijn stuur recht houd moet hij dan zelf weten lijkt me, we hebben de afgelopen jaren ook wel gezien dat iemand de baan uitdrukken gewoon mag..quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij hield het stuur wel erg lang op rechtdoor.
Dan moeten ze een duidelijke nummer 2 hebben. Een jongen die weet dat ie Ham niet kan hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen beter het risico niet nemen.
Volgens mij zei ik hier een paar races geleden al dat als Mercedes slim is, ze het contract met Rosberg niet verlengen. Simpelweg omdat de verhouding teveel verstoord is en Hamilton al vastligt. Als die twee blijven, gaat het ze volgend jaar geheid weer punten kosten en het is afwachten of ze het zich dan nog kunnen permitteren. De ontwikkeling van motoren wordt dan vrijgegeven, dus dat betekent dat de anderen meer mogelijkheden krijgen om het gat te dichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |