Laat hem lekker azijnzeiken.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met onzekerheid te maken? Gewoon leuk en interessant om vergelijkingen te maken tussen twee mensen die in 'dezelfde' auto rijden. Je moet toch íets tot de volgende race...
EDI: oh dat was al dertig keer gezegd. Neem me niet kwalijk.
Dan is mijn enige hertentamenloze dag van de weekquote:Op maandag 4 juli 2016 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gezeikstraal.
Nog 3 nachtjes
Rosberg zet wonderboy Hamilton op zijn plaats.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wel relaxed voor jou dat je steeds op Monaco kunt terugvallen. In 2017 2018 en 2020 nog steeds! Hoe relaxed!
Het omgaan met de banden is toch gewoon een belangrijk onderdeel in de autosport?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi podium van Max!
Helaas wel weer extreem slecht voor de sport... Net zoals in voorgaande races is het wederom een coureur die het beste zijn banden kan sparen degene die een podiumplaats pakt. Afschuwelijk
precies dalijk krijg je nog klachten omdat een coureur zo goed kan remmen op de juiste puntenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het omgaan met de banden is toch gewoon een belangrijk onderdeel in de autosport?
Vroeger had je benzine sparen, tegenwoordig hoeft dat niet meer omdat we wel elke race een safety car, of een ongelovelijke saaie kutrace *kuch*Baku*kuch* hebbenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi podium van Max!
Helaas wel weer extreem slecht voor de sport... Net zoals in voorgaande races is het wederom een coureur die het beste zijn banden kan sparen degene die een podiumplaats pakt. Afschuwelijk
Wat is dit nu voor sneue reactie?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi podium van Max!
Oeh. Lekker.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Mag van een vriend van betere cameralenzen lenen voor de race
Hopelijk gaat het het hele weekend regenenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
laptop mee, wifi in het huisje waar we zitten geloof ik, maar ook natuurlijk iphone foto's om jullie vanaf donderdag jaloers mee te maken
vergeet niet te kijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
laptop mee, wifi in het huisje waar we zitten geloof ik, maar ook natuurlijk iphone foto's om jullie vanaf donderdag jaloers mee te maken
Karma slaat wel toe hoor, als ik op Spa rondloopquote:Op maandag 4 juli 2016 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht dat zuur zijn iets voor ex-mods was.
Zondag een regenrace zou niet erg zijn, maar hoop dat we donderdag, vrijdag en zaterdag toch wel lekker rond kunnen lopen en ook in de GA areas kunnen kijken en foto's maken. Het belooft iig wel goed weer te wordenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karma slaat wel toe hoor, als ik op Spa rondloop
Vorig jaar enorme mazzel gehad met het weer, want zondagavond gingen alle sluizen open.
Overdekte tribune?quote:Op maandag 4 juli 2016 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zondag een regenrace zou niet erg zijn, maar hoop dat we donderdag, vrijdag en zaterdag toch wel lekker rond kunnen lopen en ook in de GA areas kunnen kijken en foto's maken. Het belooft iig wel goed weer te worden
De race etc. het gebeurt vaak dat mensen zo bezig zijn met vastleggen dat ze alleen door de lens kijkenquote:
Je sarcasmeradar is stukquote:Op maandag 4 juli 2016 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
De race etc. het gebeurt vaak dat mensen zo bezig zijn met vastleggen dat ze alleen door de lens kijken
Tijdens de trainingen kan je genoeg foto's makenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ben niet een van die telefoonfilmers/lenstuurders hoor (een van de redenen dat ik concerten tegenwoordig echt kut vind, al dat gefilm de hele tijd, geniet toch gewoon!!!) Maar dat neemt niet weg dat ik graag mooie foto's wil maken van 't weekend. Al was het maar om m'n pa een mooi aandenken te kunnen geven. We nemen hem mee voor zo'n 60e verjaardag, en dat laat ik echt niet ongedocumenteerd voorbij gaan
Ik denk dat je daarvoor juist de vrijdag en zaterdag hebt om veel vast te leggen, de zondag heb je je dan om samen van te genieten..quote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ben niet een van die telefoonfilmers/lenstuurders hoor (een van de redenen dat ik concerten tegenwoordig echt kut vind, al dat gefilm de hele tijd, geniet toch gewoon!!!) Maar dat neemt niet weg dat ik graag mooie foto's wil maken van 't weekend. Al was het maar om m'n pa een mooi aandenken te kunnen geven. We nemen hem mee voor zo'n 60e verjaardag, en dat laat ik echt niet ongedocumenteerd voorbij gaan
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was ook het plan ja. Afhankelijk van hoe hoog we zitten op de tribune zit je dan toch niet goed genoeg voor foto'squote:Op maandag 4 juli 2016 13:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tijdens de trainingen kan je genoeg foto's makenJe ziet toch geen verschil tussen race en training op de foto.
Ik had tijdens de training al iedere coureur minstens 3x mooi op de foto. Tijdens de race nog geen 10 foto's gemaakt
Als je een heel weekend gaat, heb je tegen zondag echt wel genoeg hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Mooie foto. Jammer dat het niet meteen 100% duidelijk is dat de dame in het blauw tegen het hek, ook een telefoon in haar hand heeft... Die omaquote:
Ondanks dat kijkt ze tenminste niet door het schermpjequote:Op maandag 4 juli 2016 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooie foto. Jammer dat het niet meteen 100% duidelijk is dat de dame in het blauw tegen het hek, ook een telefoon in haar hand heeft... Die oma
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor sneue reactie?
Ongeveer hetzelfde om iemand te verwijten wanneer hij de 800 meter wint op het WK atletiek, vanwege een goed ingedeelde race.
In plaats van het te onderschrijven, kun je het wellicht beter weerleggen?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ja dat is absoluut ongeveer hetzelfde
Ja inderdaad. Moet je niet willlen. Maar als degene wint die toevallig het beste kan gasgeven ook niet natuurlijk, bleeegh. Of degene die z'n stuur het beste heen en weer draait, ook horror!quote:Op maandag 4 juli 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Mooi podium van Max!
Dit en vrijwel iedereen hier heeft ook op Wehrlein gestemd.quote:
Ja, ik ook. Ik vond het echt leuk voor 'm dat-ie ool eens wordt gevraagd voor interviews enzo. Hij komt hartstikke sympathiek overquote:
Dat hebben ze ook. Beste deal in tijden, los van hoe goed een Wehrlein en een Sainz zijn, met Max hebben ze op dit moment gewoon dé béste deal. Zowel rijderstalent en imago.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:42 schreef THEFXR het volgende:
zou horner nu klaarkomen in zijn broek, zo van, "we struck gold with this kid"?
Inderdaad. Al die Red Bull accounts (twitter/insta/facebook) zijn ook zo'n leuke plaatsen met al die 'Max Fans'. Ricciardo beledigen/kleineren, max merchandise spammen. Was ook al zo bij Toro Rosso. Je schaamt je echt als je dat soort onzin ziet.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:40 schreef franklop het volgende:
Zullen wel weer alle fanboys zijn die altijd schelden op Facebook als het fout gaat.
Ach, er zijn nog steeds Henken die denken dat 'ie bij Toro Rosso zit en daar op de pagina gaan lopen spammenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die Red Bull accounts (twitter/insta/facebook) zijn ook zo'n leuke plaatsen met al die 'Max Fans'. Ricciardo beledigen/kleineren, max merchandise spammen. Was ook al zo bij Toro Rosso. Je schaamt je echt als je dat soort onzin ziet.
Ik krijg ze vanaf m'n iPhone niet hier hoor haha.quote:Op maandag 4 juli 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Je zat trouwens wel echt perfect voor de laatste inhaal op een limping Rosberg daar in de verte zeg... Kippenvel van het gejuich in je filmpjequote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik krijg ze vanaf m'n iPhone niet hier hoor haha.
Heb ze inmiddels op FB staan (van m'n iPhone).
Dus kan die vanavond op de laptop hier op zetten.
Straks even een SDkaart lezer kopen en dan de foto's van de camera ergens zetten, iemand een idee waar ik die kan uploaden?
Ja hij staat inmiddels ook bij de GoMax FB :-)quote:Op maandag 4 juli 2016 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zat trouwens wel echt perfect voor de laatste inhaal op een limping Rosberg daar in de verte zeg... Kippenvel van het gejuich in je filmpjeprachtig!
0,0% kans.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe groot achten jullie kans dat Sainz bij Ferrari rijdt komend seizoen? Ik vind die auto nog altijd stuk beter dan die van RBR, dus zou niet zo mooi zijn.
Photobucket bv. Misschien zijn er inmiddels betere opties hoor, maar ik ben in de wat oudere optie blijven hangen die voor mij nog steeds goed werkt.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Straks even een SDkaart lezer kopen en dan de foto's van de camera ergens zetten, iemand een idee waar ik die kan uploaden?
Zulke mensen zouden wat dat betreft sowieso niet moeten stemmen op DotD wat mij betreftquote:Op maandag 4 juli 2016 14:09 schreef opreis het volgende:
Ik begrijp wel waarom er voor Max gekozen wordt ipv Wehrlein, behalve de uitslag dan is hij nauwelijks in beeld geweest, ik denk dat zijn resultaat door veel kijkers dan ook over het hoofd gezien wordt of dat mensen gewoon te weinig formule 1 kijken om te beseffen dat een punt voor manor iets speciaals is. Zo zullen sainz, perez en grojean ook weer mooie dingen hebben gedaan maar niemand die er iets van heeft meegekregen omdat ze nauwelijks in beeld zijn geweest.
ja echt he, net als politiek. Alleen slimme mensen morgen stemmen. En mannen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden wat dat betreft sowieso niet moeten stemmen op DotD wat mij betreft
Zeer klein, Kimi heeft momenteel het zelfde aantal punten als Vettel die toch wel als benchmark wordt gezien. Daarnaast denk ik ook dat perez en grojean(en misschien zelfs bottas) een betere kans maken dan sainz, bovendien heeft rb niet zo heel veel andere coureurs achter de hand als vervanging voor sainz en ze zouden eerder Kvyat weg doen dan Sainz.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe groot achten jullie kans dat Sainz bij Ferrari rijdt komend seizoen? Ik vind die auto nog altijd stuk beter dan die van RBR, dus zou niet zo mooi zijn.
Inderdaad, iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijden, dus waarom zouden ze hier iets van snappen?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja echt he, net als politiek. Alleen slimme mensen morgen stemmen. En mannen.
jepquote:Op maandag 4 juli 2016 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
Sainz vh weekend toch ook bijgetekend bij TR ?
Ik weet niet in hoeverre je van bijgetekend kan spreken. volgens mij heeft red bull gewoon een optie in zijn contract geligt waarin staat dat zijn contract met een jaar verlengt wordt, zonder dat Sainz er verder inspraak in heeft gehad.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
Sainz vh weekend toch ook bijgetekend bij TR ?
http://imgur.com/quote:Op maandag 4 juli 2016 13:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
contract dus.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je van bijgetekend kan spreken. volgens mij heeft red bull gewoon een optie in zijn contract geligt waarin staat dat zijn contract met een jaar verlengt wordt, zonder dat Sainz er verder inspraak in heeft gehad.
Misschien dat het helpt om de vraagprijs wat te verhogen evt maar ik denk dat hij gewoon alsnog volgend jaar bij TR rijdt
-100%quote:Op maandag 4 juli 2016 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat kan Duits toch een mooie taal zijnquote:
Hier op terug komen, ja dus. Ook:quote:Op maandag 4 juli 2016 14:13 schreef antiderivative het volgende:
Ik heb nog niet gekeken, maar onder het dotd bericht op @F1 zullen wel een hoop anti-max berichten staan. Was ook zo na Canada.
Weliswaar met een knipoog, maar toch.twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 04-07-2016 om 13:53:38Travesty! #JusticeForPascal
@PWehrlein @ManorRacing @F1 #F1 https://t.co/OX7bqE9Y5g reageer retweet
Hier een wat betere kwaliteit, wel echt link. Gewoon vol over de gele autoslopers heen.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:01 schreef VacaLoca het volgende:
Hier de inhaalactie op Ricciardo in bewegend beeld :
https://mobile.twitter.co(...)657583988736/video/1
Geniale move dus, stom dat dat niet op tv goed in beeld kwam. Wel risicovol want hij raakt denk ik nog de gele kerbs.
Iemand postte trouwens vorig topic het aantal keer dat Max snellere ronde reed in alle GPs bij Red Bull vergeleken met Ricciardo. Maar Ricciardo heeft in drie races een stop extra gemaakt waardoor hij dan die stint sneller kon zijn. Op gelijke banden is het verschil nog groter dus in voordeel Max.
Illegal overtaking dus eigenlijk, al is het maar net wat je nog tot de inhaalactie zelf rekentquote:Op maandag 4 juli 2016 14:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier een wat betere kwaliteit, wel echt link. Gewoon vol over de gele autoslopers heen.![]()
https://streamable.com/pwfy
De gele vlaggen in de laatste ronde hebben hem natuurlijk ook wat geholpen, met dank aan perezquote:Op maandag 4 juli 2016 15:07 schreef Wolve000 het volgende:
Beetje een divebomb, gegeven dat hij eigenlijkd e bocht niet red.
Maar dat hij er zo snel voorbij was heeft wel heel veel verschil gemaakt in het uiteindelijke resultaat. Anders had hij waarschijnlijk een stuk meer slijtage gehad en een grote kans op een extra stop gehad. Laat staan dat hij dan niet zoveel tijd had verloren dat hij sowieso achter Raikkonen was geeindigd.
Dat heeft 'ie zelf ook al gezegd natuurlijk, dat die gele vlag wel heel mooi uitkwamquote:Op maandag 4 juli 2016 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De gele vlaggen in de laatste ronde hebben hem natuurlijk ook wat geholpen, met dank aan perez
Hij komt wel met 4 wielen buiten de baanquote:Op maandag 4 juli 2016 14:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier een wat betere kwaliteit, wel echt link. Gewoon vol over de gele autoslopers heen.![]()
https://streamable.com/pwfy
Volgens mij bedoelt hij 'in het echt'.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:05 schreef Meike26 het volgende:
Ligt er ook aan per spel. Alhoewel GT6 een arcadegame is, zijn de physics van het spel zo fijn dat je zelfs met controller de auto kan voelen wbt over/onderstuur en bodyroll etc. In de officiele F1 games weet ik dat niet.
Wat ik vaak doe is om een auto eest helemaal te leren kennen, abrupt remmen, slalomen, achteruit rijden, bochten nemen zonder te remmen.. rondjes draaien en dan steeds harder gaan rijden etc etc. Dan leer je de auto kennen en kan je tot het gaatje gaan. Wat ik persoonlijk een erg fijne baan (om te testen) vind is Hongarije. Fijne flow, veel bochten en door de bomen dicht op het circuit ook een hoog snelheidsgevoel. In GT6 was dat Tsukuba, erg kort maar leuk baantje.
Dan is hij een baas en zit hij dus ook in de autosport?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:05 schreef Meike26 het volgende:
Ligt er ook aan per spel. Alhoewel GT6 een arcadegame is, zijn de physics van het spel zo fijn dat je zelfs met controller de auto kan voelen wbt over/onderstuur en bodyroll etc. In de officiele F1 games weet ik dat niet.
Wat ik vaak doe is om een auto eest helemaal te leren kennen, abrupt remmen, slalomen, achteruit rijden, bochten nemen zonder te remmen.. rondjes draaien en dan steeds harder gaan rijden etc etc. Dan leer je de auto kennen en kan je tot het gaatje gaan. Wat ik persoonlijk een erg fijne baan (om te testen) vind is Hongarije. Fijne flow, veel bochten en door de bomen dicht op het circuit ook een hoog snelheidsgevoel. In GT6 was dat Tsukuba, erg kort maar leuk baantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |