Kensingtong is een band die tijdens hun concerten, naast het maken van inspiratieloze en generieke kutmuziek, tussen de nummers door het publiek trakteert op flauwe woordspelingen en vergeten voetbalfeitjes uit de tijd van je grootvader.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken heel die band niet. Net zoals ik Kensingtong niet ken. Wat kan mij de derderangsbandjes schelen.
Het gaat me om die Belgen.
Jij hebt verstand van Guus Meeuwis.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn opa werkte bij Philips. Ik woon in een wijk die begin vorige eeuw door Philips geïnitieerd is. Maar! Ik ben nog nooit bij een Guus-concert geweest. Ook al is het stadion een ferme steenworp hiervandaan. Er zijn grenzen.
In zijn Vagant-tijd kwam hij een keer met de hele band televisiekoken bij het programma waarvoor ik toen werkte. Toegegeven: alle Vagantjes, Guus incluis, waren enorm sympathiek. Maar ook dat betekent niet dat ik al Lalalalalala-end in het stadion ga staan. Nooit!quote:
Totdat je aan de oxazepam en kruidenthe moet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
In zijn Vagant-tijd kwam hij een keer met de hele band televisiekoken bij het programma waarvoor ik toen werkte. Toegegeven: alle Vagantjes, Guus incluis, waren enorm sympathiek. Maar ook dat betekent niet dat ik al Lalalalalala-end in het stadion ga staan. Nooit!
Dat zegt ook niemand.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap ook niet waarom iets beter zou zijn omdat de zanger sympathiek isSympathieke mensen maken ook gewoon kutmuziek. Net zoals arrogante kwallen soms hele goede muziek maken (Blaudzun).
Blaudzunquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap ook niet waarom iets beter zou zijn omdat de zanger sympathiek isSympathieke mensen maken ook gewoon kutmuziek. Net zoals arrogante kwallen soms hele goede muziek maken (Blaudzun).
Het is wel een veelgehoord argument van bezoekers van Guus Meeuwisconcerten. "Ja, hij is zo lekker sympathiek!".quote:
Wordt dat daadwerkelijk als argument gebruikt, of als bijkomstigheid?quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Het is wel een veelgehoord argument van bezoekers van Guus Meeuwisconcerten. "Ja, hij is zo lekker sympathiek!".
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot veel Nederlandse artiesten vind ik zijn muziek erg goed.
Touché.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt dat daadwerkelijk als argument gebruikt, of als bijkomstigheid?
Als ik tussen Guus en de Toppers zou moeten kiezen ga ik ook wel voor het sympathieke van Guus.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hihi dat rijmtquote:
In welk universum?quote:
Het zit allemaal in mijn hoofd.quote:
Dan blijf ik liever thuis of veins een griepje.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik tussen Guus en de Toppers zou moeten kiezen ga ik ook wel voor het sympathieke van Guus.
Dat dus. Als er één band de afgelopen jaren wel overgewaardeerd wordt dan is het Kensington wel... Ze weten inderdaad wel een show neer te zetten maar er zijn zo ontzettend veel bands die beter zijn dat die gasten. Eindelijk mensen die het wel snappen...quote:Op maandag 4 juli 2016 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geef ze maar dEUS, goose, absinth minded, netsky, Milow, black box revelation etc etc
Humo heeft gewoon gelijk
Maar tenminste wel muzieksmaak, -kennis en goede bandsquote:Op maandag 4 juli 2016 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belgen hebben een enorm minderwaardigheidscomplex.
Met Kane werd het toch ook als argument gebruikt? Al was het ook wel een bijkomstigheid natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft alleen W. F. Hermans.quote:
ja okee, hermans heeft nog meer gelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heeft alleen W. F. Hermans.
Guus Meeuwis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |