SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Normaal doenquote:Op maandag 4 juli 2016 09:41 schreef Lonaa het volgende:
Oh hey, maandag. Laat ik eens normaal gaan doen!
O: Turks broodje, light cream cheese, rosbief, avocado
L: Champignons, spek, brood, kaas, nomnomnom.
D: Moussaka.
T's zullen voornamelijk fruit zijn want alles moet op
Ja, hij smaakte eigenlijk helemaal niet zo geweldig...quote:Op maandag 4 juli 2016 09:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik las laatst ergens dat je niet meer dna ene halve pizza moet eten omdat ie na de helft drastisch minder lekker wordt en dan ben je teleurgesteld.
Ik zag daar wel een kern van waarheid in.
Mijn afgelopen week bestond uit: bier, wijn, sterke drank, kaas, worst, brood, brood, hamkaascroissantjes en uh, sterke drank.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Normaal doen
Ik doe ook maar weer eens een poging vandaag.
Dan is het tijd om je naam te veranderen haha. Of om juist te leven richting je naamquote:Op maandag 4 juli 2016 09:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja die ene vriend had maar 3 stukken op. Dus toen at ik de rest op samen met andere vriend
Dat is wel met alles zo volgens mij. Een koekje is lekker, genieten. Twee koekjes ook. Maar als je dan de rest naar binnen gepropt hebt zijn ze ook allang niet lekker meer.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik las laatst ergens dat je niet meer dna ene halve pizza moet eten omdat ie na de helft drastisch minder lekker wordt en dan ben je teleurgesteld.
Ik zag daar wel een kern van waarheid in.
Toch doe ik het altijd.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat is wel met alles zo volgens mij. Een koekje is lekker, genieten. Twee koekjes ook. Maar als je dan de rest naar binnen gepropt hebt zijn ze ook allang niet lekker meer.
Gaat niet op voor drank en sorbetijs.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat is wel met alles zo volgens mij. Een koekje is lekker, genieten. Twee koekjes ook. Maar als je dan de rest naar binnen gepropt hebt zijn ze ook allang niet lekker meer.
Ieder heeft een eigen perceptie van normaal. Ik ben wel eens voor waanzinnige uitgemaakt omdat ik een HELE REEP tony's at. Dus ach.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:51 schreef DonnaRush het volgende:
Maar zat je dan na de tijd niet vies vol? Ik kon altijd met moeite een hele op en nu niet eens meer een halve, dus 1,5 is in mijn ogen niet normaal haha.
Ik vind de korsten juist lekker. Maar ik maak m'n pizza zelf en kan daardoor makkelijk kiezen voor minder vet, gezonder beleg en 30+ oude geraspte kaas ipv gore mozzarella. Scheelt een hoop.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn tactiek bij pizza is altijd om eerst de korsten te laten liggenAls ik vol zit heb ik dan in ieder geval het lekkerste deel op
Mensen vinden dat ik veel drink. Ik vind van niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ieder heeft een eigen perceptie van normaal. Ik ben wel eens voor waanzinnige uitgemaakt omdat ik een HELE REEP tony's at. Dus ach.
Wel minder kcal's yo.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
drank wordt altijd lekkerder ja. Tot het weer de uitgang zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |