Ja bedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 02:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tip?
R&P / Slaapproblematiek: De Nachtwacht.
Ow, trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 05-07-2016 03:44:40 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Die speelt in Trix Antwerpen 19 oktober met band.quote:
O is hij ook solo bezig tegenwoordig? Elbowquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ik denk dat ie rond is als een pannenkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
quote:
Die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:15 schreef Faxie het volgende:
Wellicht ken je ze, maar probeer mount fuji doomjazz corporation eens. Zelfde band in principe dacht ik
ik was het vergeten, dus even gezocht. Is hun live alter ego met gastmuzikantenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
FF lsuieren dus :p
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
ik was het vergeten, dus even gezocht. Is hun live alter ego met gastmuzikanten
Titel doet me denken aanquote:
quote:
Nogalquote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie je link wel, maar tis echt hele andere muziek
Oooh een vergetertje maar uiteraard jijquote: