Vroeger waren die sprints aankomsten wel een stuk veiliger. Lekker op wegen van 15 meter breed.quote:
Sprinten zonder helm was veiliger ja.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vroeger waren die sprints wel een stuk veiliger. Lekker op wegen van 15 meter breed.
Tot wat?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar die heeft zich zelf wel ontwikkelt de laatste tijd
Haar naam is mooi maar daar heb je het dan ook wel mee gehad.quote:
Daar heb ik het toch niet over. Maar speciaal voor jou: *aankomstenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sprinten zonder helm was veiliger ja.
Alles aan Rivkah is mooi.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Haar naam is mooi maar daar heb je het dan ook wel mee gehad.
Het is niet super, maar als je (net als ik) overdag geen Tour kan kijken is het een acceptabele manier om nog even wat Toursfeer mee te krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is dat nieuwe avondprogramma wat? Wat is jullie eerste indruk?
Ben een weekend weg geweest, nog geen fuck van de Tour geziendus wilde ff polsen of het de moeite waard was om terug te kijken...
Hij heeft niets te melden. Misschien dat er hem ook nauwelijks iets gevraagd wordt. Want hij zit daar een beetje voor piet snot nu.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Danny Nelissen vind ik nou wel toegevoegde waarde hebben in dit soort programma's.
Ik heb de tweede niet gezien, maar als die nog matiger was dan de eerste gaat het vanavond waarschijnlijk wel de laatste keer worden. Kut dat we nog een week op Vive le Vélo moeten wachten.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Maar over het algemeen vond ik de eerste best meevallen en er gebeurd tenminste weer eens wat op de late avond dus dat is wel weer vertrouwd.
Slechts 1 vrouw aan tafel.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:21 schreef Sked het volgende:
Ik geef het tegen beter weten in nog een kans.
Schunnigerd.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dione die "twee meloenen" gaat halen op de markt![]()
Scorito gaat wel lekker. Sta bijna top 1000 en ik heb bepaald niet ingezet op de sprint.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik strijd alleen voor Cyclingmaster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |