Dat is mooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wel en ja, dat mag. Zolang de tags maar goed zijn.
Welke tags?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wel en ja, dat mag. Zolang de tags maar goed zijn.
Opname vd show in stukjes hakken en uploaden. Ik heb alleen de laatste tijd geen tijd gehad om daar in te duikenquote:Op zondag 3 juli 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke tags?
Van die 2 uur durende MP3?
Stream en aanbieden... big difference denk ik wel hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer je voor wat streamen online zoveel per jaar moet aftikken lijkt het me wel handig om dan ook gelijk van alle mogelijkheden die er zijn. gebruik te maken.
En dan thuis alles weer aan elkaar plakken?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Opname vd show in stukjes hakken en uploaden. Ik heb alleen de laatste tijd geen tijd gehad om daar in te duiken
Hoeft niet zo moeilijk, soort uitzending gemist maken met DJ sets.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Opname vd show in stukjes hakken en uploaden. Ik heb alleen de laatste tijd geen tijd gehad om daar in te duiken
Ik denk dat ook...quote:Op zondag 3 juli 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Stream en aanbieden... big difference denk ik wel hoor.
quote:Op zondag 3 juli 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eens kijken of volgende uitzending --> Florence + The Machine lekker klinkt...
Elke stream kun je opnemen.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Stream en aanbieden... big difference denk ik wel hoor.
Ja, maar die mag je niet zo maar even in z'n geheel op een server plaatsen onder een stream uitzend licentie...quote:
ben poosje geleden bij een optreden geweest en heb genotenquote:
Uploaden op server. Maar we zijn er nog mee bezigquote:Op zondag 3 juli 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan thuis alles weer aan elkaar plakken?
Leuk idee, maar niet erg praktisch...
We?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uploaden op server. Maar we zijn er nog mee bezig
Mijn eigen Dub/Reggae sets mag sowieso, heb al dat vinyl en CD's zelf.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die mag je niet zo maar even in z'n geheel op een server plaatsen onder een stream uitzend licentie...
Voor je eigen gebruik mag je dat best, ja...quote:Op zondag 3 juli 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn eigen Dub/Reggae sets mag sowieso, heb al dat vinyl en CD's zelf.
Ik mag het ook delen met vrienden, daar betaal je kopieerheffing voor.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je eigen gebruik mag je dat best, ja...
Succes ermee!quote:Op zondag 3 juli 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mag het ook delen met vrienden, daar betaal je kopieerheffing voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |