Ik hoop het wel, maar fun < gezondheidquote:
dan gaat de gezondheid voorquote:Op maandag 4 juli 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar fun < gezondheid
Viel te verwachten. Als niemand anders een idee heeft, wil ik woensdag wel een uurtje nieuwe muziek draaien.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:35 schreef knokkels het volgende:
Bericht van Muis:
Ik denk trouwens dat ik woensdag geen top of flop kan draaien
Prima, ga ik me bezig houden met wat aflopende whisky veilingen dan...quote:Op maandag 4 juli 2016 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Viel te verwachten. Als niemand anders een idee heeft, wil ik woensdag wel een uurtje nieuwe muziek draaien.
idd, hier ook stilte.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ligt Gup er weer uit? De verbinding met radio49.nl is traag en er staat niks bij de track die wordt afgespeeld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik plan alleen voor donderdag.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Goedenavond. Heeft iemand al een planning voor vanavond of is de weg vrij?
Ik zag nog niks op het rooster staan, maar nu is het helemaal niet meer bereikbaar!quote:Op maandag 4 juli 2016 19:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Goedenavond. Heeft iemand al een planning voor vanavond of is de weg vrij?
driessen is een coup aan het plegen.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:26 schreef ToT het volgende:
Nu ligt de site helemaal plat?
[..]
Ik zag nog niks op het rooster staan, maar nu is het helemaal niet meer bereikbaar!
spezz dm rob daarvoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft ook weer zin om weer eens te draaien
Avond
Wie zijn Qij?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
spezz dm rob daarvoor.
Ik wil dolgraag weer naar je luisteren maar rob gaat over de licenties. Om zo een opmerking 5 keer per 24 uur te maken is beetje overdreven.
Qij kunnen er niks mee
Wat maakt het uit als Spezz even zegt dat ie graag weer wil draaien, maak je niet druk.quote:
Aangezien wij geen invloed hebben op zijn stream login. Dat heeft Rob alleen. En aangezien Rob niet hier is, is het constant herhalen van hetzelfde een beetje onnodigquote:Op maandag 4 juli 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als Spezz even zegt dat ie graag weer wil draaien, maak je niet druk.
sbII heb ik ws eerder gepost idd.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aangezien wij geen invloed hebben op zijn stream login. Dat heeft Rob alleen. En aangezien Rob niet hier is, is het constant herhalen van hetzelfde een beetje onnodig
Rob heeft al enige tijd een PM in zijn mailbox.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
spezz dm rob daarvoor.
Ik wil dolgraag weer naar je luisteren maar rob gaat over de licenties. Om zo een opmerking 5 keer per 24 uur te maken is beetje overdreven.
Qij kunnen er niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |