SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2016 18:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb Pokemon Go!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Mijn mobiel trekt het helaas niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Nee ik speel het niet, ik postte het artikel voor LPFAN die het wel gaat spelen.
Ik hoop dat het je lukt, het ziet er heel leuk uit.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:40 schreef LPFAN het volgende:
Of nah ja het programma wat ik moet downloaden om het nu te kunnen spelen,
Zou dus moeten wachten tot het in Google play staat ;p
Ja het is een goeie reden om beweging te krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt, het ziet er heel leuk uit.
Oh dat zou jammer zijn. Ik begrijp dat het nu al een rage is waar mensen veel plezier aan beleven.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:01 schreef LPFAN het volgende:
Maar goed aan de andere kant weet ik niet of ik er eigenlijk wel wat aan heb, ik heb geen 3G en volgens mij heb je dat wel nodig.
Ja een beetje te ;pquote:Op maandag 11 juli 2016 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat zou jammer zijn. Ik begrijp dat het nu al een rage is waar mensen veel plezier aan beleven.
Jaloers! Veel plezier!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:33 schreef superkimmi het volgende:
kaartjes besteld voor de Harry Potter expo in Brussel
danku! we gaan over 2 weken. Heb natuurlijk het voordeel dat ik vlakbij de grens woon, voor mij is Brussel net zo normaal als een dagje Utrechtquote:
oeh lekker! helemaal zelf maken of met een pakje van bijv koopmans? (geen idee of daar teveel spul in zit wat je niet mag hebben?)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga vandaag voor het allereerst pannenkoeken bakken, is zeker wel 5 jaar geleden sinds ik dat gehad heb
Ja idd. Maak je ook foto's?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
danku! we gaan over 2 weken. Heb natuurlijk het voordeel dat ik vlakbij de grens woon, voor mij is Brussel net zo normaal als een dagje Utrecht
Nee helemaal zelf maken, heb zelf nog bloem,eieren en suiker in huis, dus lekker goedkoop etenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
oeh lekker! helemaal zelf maken of met een pakje van bijv koopmans? (geen idee of daar teveel spul in zit wat je niet mag hebben?)
jaaaa sowieso! was het eerste wat ik opzocht, of dat was toegestaan. Fotografie is mijn nummer 1 hobby en Harry Potter staat ook in de top.. dus heerlijke combinatiequote:
Gaaaf. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:38 schreef superkimmi het volgende:
[..]
jaaaa sowieso! was het eerste wat ik opzocht, of dat was toegestaan. Fotografie is mijn nummer 1 hobby en Harry Potter staat ook in de top.. dus heerlijke combinatie
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga vandaag voor het allereerst pannenkoeken bakken, is zeker wel 5 jaar geleden sinds ik dat gehad heb
Ohh? waar?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Bij jou in de buurt zit een bakboerderij. Daar gaan we soms speciaal naartoe om pannenkoekmix te kopen.
https://bakboerderij.comquote:
Owwwww, daar zou ik ook wel naartoe willen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:33 schreef superkimmi het volgende:
kaartjes besteld voor de Harry Potter expo in Brussel
nou het is nog tot septemberquote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Owwwww, daar zou ik ook wel naartoe willen!
Ik zag al frietjes van paprika voor me.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:26 schreef sararaats het volgende:
Ik heb vanmiddag paprikapatatjes gebakken.
In het mooi nederlands: aardappelschijfjes met paprika-kruiden.
Oeh ga daar een keer kijken idd, is nog geen 10 minuten fietsen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://bakboerderij.com
Ze zijn niet elke dag open, trouwens.
Is het voor jou te fietsen? Keertje kijken is misschien wel leuk. Aardige vrouw.
Eet je tussen de middag altijd warm?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:26 schreef sararaats het volgende:
Ik heb vanmiddag paprikapatatjes gebakken.
In het mooi nederlands: aardappelschijfjes met paprika-kruiden.
Was gewoon een vraag hoorquote:
Klinkt wel goed jaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:07 schreef Natalie het volgende:
Heb vanmiddag penne a'la arrabiata gehad
Houd niet van saai voedsel. Het moet een beetje pit hebben. En dit had ik nog over van gisteren!
oh jee. wat nu?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:34 schreef Natalie het volgende:
Wijze les: gooi nooit een katoenen tas met glitter-embleem samen met je handdoeken in de wasmachine
Glitters overal. Afdrogen in stijlquote:
hopelijk gaan de glitters weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Glitters overal. Afdrogen in stijl
Heb de wasmachine nog maar eens aangezet, maar dan zonder de tas in kwestie.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:34 schreef Natalie het volgende:
Wijze les: gooi nooit een katoenen tas met glitter-embleem samen met je handdoeken in de wasmachine
Ook lekker!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:54 schreef superkimmi het volgende:
Lekker hoor!
Hier worden het taco's vandaag
Vreselijk he, bloem gaat echt overal zitten. Ik heb het zelfs al als ik paneerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:15 schreef superkimmi het volgende:
Haha dat had ik gisteren ook. Eigengemaakte pizza, dus ook zelf deeg maken. Hele overwinning want ik heb een beetje smetvrees ana mn handen en dingen die onder kn nageld kunnen komen moet ik van kokhalzen, dus deeg kneden was best pittig. En daarna heel de keuken wit vd bloem
De meeste glitters zijn weg, al droog ik me de komende dagen nog wel af met enigszins glitterende handdoekenquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:54 schreef superkimmi het volgende:
Lekker hoor!
Hier worden het taco's vandaag
Tip: Kartonnen doos met 100 latex wegwerphandschoentjes van de Action.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:15 schreef superkimmi het volgende:
Haha dat had ik gisteren ook. Eigengemaakte pizza, dus ook zelf deeg maken. Hele overwinning want ik heb een beetje smetvrees ana mn handen en dingen die onder kn nageld kunnen komen moet ik van kokhalzen, dus deeg kneden was best pittig. En daarna heel de keuken wit vd bloem
Ja vlees vind ik het allerergst inderdaad. Heb ook geen hekel aan de bloem trouwens, meer aan het plakkerige van deeg, dus denk vooral de eieren en boter.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Tip: Kartonnen doos met 100 latex wegwerphandschoentjes van de Action.
Ik heb geen smetvrees van bloem, maar wel van gehakt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
De meeste glitters zijn weg, al droog ik me de komende dagen nog wel af met enigszins glitterende handdoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |