Leuk! Ik hou het in gedachtenquote:Op zondag 10 juli 2016 12:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Thialf is fantastisch! Je zit daar superdicht op de schaatsers! En ze horen je echt aanmoedigen als je eerste rij zit. Als ze komend seizoen komen schaatsen daar, wil ik best samen gaan hoor!
Super! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2016 11:33 schreef superkimmi het volgende:
ik heb mijn herkansing die ik vorige week had gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met en 5.5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu ik toch al aangenomen ben maken cijfers toch niet meer uit, alleen dat ik alle studiepunten heb![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ik heb me ook op de bank genesteld. Het is daar ook warmquote:Op zondag 10 juli 2016 12:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja en uitgerekend vandaag is de Koninginnerit in de Tour. Dus zit ik van 12 tot half 6 binnen voor de tv
Ja binnen of buiten maakt weinig verschil. Binnen 25 graden buiten 26. Het is hier best bewolkt dus denk dat het op ons balkon van 2x2 echt te benauwd is ook. Dat scheelt weer, dan is het al minder erg om binnen te zittenquote:Op zondag 10 juli 2016 14:28 schreef Adriane het volgende:
[..]
Haha, ik heb me ook op de bank genesteld. Het is daar ook warm
Ik heb eerst heerlijk een stukje gefietst en nu mag ik gestrekt bijkomen.
Is ook leuk. Wij zijn dit jaar naar "het dak" van de Giro in NL geweest in Beek bij Nijmegen. Was echt leukquote:Op zondag 10 juli 2016 12:28 schreef sararaats het volgende:
ik ben vroeger eens naar de aankomst geweest in Parijs. natuurlijk ergens onderweg gezeten maar oh zo leuk
dankje!quote:
Precies. De icetea is bijna klaar. Hij moet nog wat meer afkoelen en dan hoef ik niks meer!quote:Op zondag 10 juli 2016 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja binnen of buiten maakt weinig verschil. Binnen 25 graden buiten 26. Het is hier best bewolkt dus denk dat het op ons balkon van 2x2 echt te benauwd is ook. Dat scheelt weer, dan is het al minder erg om binnen te zitten![]()
Lekker dat je gefietst hebt en nu time to relax!
LPFAN veel plezier bij je ouders!
Klinkt als zondagquote:Op zondag 10 juli 2016 14:59 schreef LPFAN het volgende:
Thanks allemaal <3
Zal me zo eens eerst omkleden ik zit nog in mijn pyama
Hahah iddquote:
Heb je het tegen mij? Nee ik speel het niet, ik postte het artikel voor LPFAN die het wel gaat spelen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:17 schreef Adriane het volgende:
En heb je al gejaagd? Of wil je waarschuwen het juiste bestand te downloaden?
Oh oké.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Nee ik speel het niet, ik postte het artikel voor LPFAN die het wel gaat spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |