En niet te vergeten zijn RLS samen met Billy.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde Ruud ook rapper worden, maar hij wilde het niet daar gaan doen want hij dacht er buiten mee te kunnen gaan cashen.
Ja, ik had het heel laat door, kutsysteem. En dan moet je ook nog iets bedenken.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
En niet te vergeten zijn RLS samen met Billy.
Was ook zo'n succes.![]()
![]()
![]()
Jij had de lapo, duurde lang zeg...![]()
Dan misschien nog ietsje strakker ....quote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit vast te strak op haar hoofd, zuurstofgebrek in de hersenen
Ze is niet lekker dus wilt niet meehelpen even een tafel te tillen..quote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde Row even geleden dag zeggen tegen Ruud, ze dook de studio in, Nu zit ze weer achter de pc.
En toen kwam ook ineens dat oude filmpje van hem boven dat hij ging 'rappen' bij zijn vriendenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vorig jaar Twee jaar geleden (ondertussen) wilde Ruud ook rapper worden, maar hij wilde het niet daar gaan doen want hij dacht er buiten mee te kunnen gaan cashen.
bij gj moet ik denken aan een stokje staartjequote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is het toch dat WE zelfs Jessie qua uiterlijk aantrekkelijker vinden dan GJ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Schrijven ,,,, Maar ze gaat zitten en dan komt het vanzelf...quote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef Tengano het volgende:
Vic is heel druk en draait weer helemaal door
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei dat ze post ging schrijven en daarna slapen.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
Ze is niet lekker dus wilt niet meehelpen even een tafel te tillen..
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En toen kwam ook ineens dat oude filmpje van hem boven dat hij ging 'rappen' bij zijn vrienden
Deze ?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En toen kwam ook ineens dat oude filmpje van hem boven dat hij ging 'rappen' bij zijn vrienden
Blaftyfus, net als Dolf.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Iets opgelopen in Katmandoe en wat er nu uit geblaft wordt?
Moet ze naar huis gaanquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef Raskolnikow het volgende:
Owjee, de energievelden zijn veel te hoog hoor ik van Vic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ja geen ideequote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef Inca het volgende:
[..]
Heeft die daar in zijn mondhoek nu een pukkel of is het schurft?
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie net dat het Utopia-publiek met de week verstandiger wordt!
Hoe manipuleer je die cijfers toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De studioquote:Op zondag 3 juli 2016 22:04 schreef beequeen het volgende:
Row zit niet meer achter de pc en Ruud is ook pleitos.
Do your math.
Je hebt een live optreden van Isa op FB gemist vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef mazaru het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
We zijn er vanaf!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:07 schreef LLgetikt het volgende:
die broek van mieke
heeft ze die nou elke dag aan?
je hebt Isa live gemist vanmiddag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er niet uit,lijkt wel zo'n afritsgevalquote:Op zondag 3 juli 2016 22:07 schreef LLgetikt het volgende:
die broek van mieke
heeft ze die nou elke dag aan?
jupquote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef LLgetikt het volgende:
mieke is echt zooooooooooooooooooooooooo
saai
jaquote:Op zondag 3 juli 2016 22:09 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ziet er niet uit,lijkt wel zo'n afritsgeval
haha nee ze deed echt wat daarvoorquote:Op zondag 3 juli 2016 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ipv 'n rollator neemt ze voortaan de schoonmaakkar, voor de show
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ipv 'n rollator neemt ze voortaan de schoonmaakkar, voor de show
Zie je nou, diadeem zit te strakquote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef LLgetikt het volgende:
fik heeft een spatische aanval
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat 'ie aangepast is. Welke mod was dat?quote:
Liesjequote:Op zondag 3 juli 2016 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie nu pas dat 'ie aangepast is. Welke mod was dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:19 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GJquote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef sjampoeh het volgende:
wie heeft nu de foto's online gezet ? ben/jess of dodo
Staan ze online dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef sjampoeh het volgende:
Terwijl het mij ging om die ongeïnteresseerde kop van Do.quote:
Heb je een link?quote:
Welke foto's?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef sjampoeh het volgende:
Ja, ik bedoel ook de herdenking, heb jij ze gezien?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
van de herdenking bedoel ik.. van de markt nog niet volgens mij
Waar, op de Courant? Ik heb nog niet gekeken,quote:
Daar staan ze niet, net nog gekeken.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar, op de Courant? Ik heb nog niet gekeken,
Ik heb mezelf aangeleerd om dat hoofd van haar te negerenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Terwijl het mij ging om die ongeïnteresseerde kop van Do.
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb mezelf aangeleerd om dat hoofd van haar te negeren
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:19 schreef puzziepie het volgende:
Off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Off topic
Je ziet toch een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
DAT IS ENIGE ECHTE UTOKATquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:25 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
DAT IS ENIGE ECHTE UTOKAT
kipkluifjattert!!!
een beauty is het,mag wel bij mij komen wonenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:25 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
kipkluifjattert!!!
ja echt heel schattigquote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
een beauty is het,mag wel bij mij komen wonen
Oh, dan mag het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Dat zijn de foto's van de marktquote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
https://utopiacourant.nl/2016/06/28/fotos-utopia-bio-boerenmarkt/
Lijkt mij sterk dat ze weet wat dat is...quote:Op zondag 3 juli 2016 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Is Vic aan het wachten tot iemand doggy style doet?
Zonde van die pen, doe er dan 'n komkommer of cactus in oidquote:Op zondag 3 juli 2016 22:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zo'n engerd dit,krijg altijd zin om die pen in z,n neusgat te rammen
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh, dan mag het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Vic lijkt me meer een poezenmensquote:Op zondag 3 juli 2016 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze weet wat dat is...
Ha, daar stonden eerst geen foto's van Do op, die heeft ze er dus later nog tussen gefrot.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
Doe ze niet in het universumquote:Op zondag 3 juli 2016 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze weet wat dat is...
Ja, ik was toen ze blij dat ze er helemaal zelf niet opstond.quote:
hoe vaak staat die Ruud er wel niet op zegquote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
Ja echt geen 1% onzekerheid te zien everquote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik was toen ze blij dat ze er helemaal zelf niet opstond.
Jezus Christus, wat een verlegen op zichzelf geilend skinny klein geil meisje.
Is een kwestie van smaakquote:Op zondag 3 juli 2016 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
![]()
Do de camera recht houden zou beter werken wel
[ afbeelding ]
Hij doet het gewoon gratis omdat ze dan meer foto's met hem willenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:30 schreef lonneberga het volgende:
[..]
hoe vaak staat die Ruud er wel niet op zeg
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zonde van die pen, doe er dan 'n komkommer of cactus in oid
Ziet er niet uit man.....lijken wel lilliputtersquote:
Foto's van de BioMarkt... https://utopiacourant.nl/2016/06/28/fotos-utopia-bio-boerenmarkt/quote:Op zondag 3 juli 2016 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
herdenking (versturen sorry) of/en markt
Ik vind het wel artistiek Utopiaansquote:Op zondag 3 juli 2016 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ziet er niet uit man.....lijken wel lilliputters
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:34 schreef LLgetikt het volgende:
ruud heeft op die foto's maar 1 gezichtsuitdrukking
Ja preciesquote:Op zondag 3 juli 2016 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ziet er niet uit man.....lijken wel lilliputters
de loederquote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ha, daar stonden eerst geen foto's van Do op, die heeft ze er dus later nog tussen gefrot.
ja precies...quote:Op zondag 3 juli 2016 22:34 schreef LLgetikt het volgende:
ruud heeft op die foto's maar 1 gezichtsuitdrukking
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Foto's van de BioMarkt... https://utopiacourant.nl/2016/06/28/fotos-utopia-bio-boerenmarkt/
Spuit 111
De enige foto's die ze bewerkt dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Ha, daar stonden eerst geen foto's van Do op, die heeft ze er dus later nog tussen gefrot.
en dat oogpotloot maakt zijn ogen helemaal kleinquote:
Ja idd...het is het weer net niet....quote:
Foto's met Ruud is ook niks meer aan op te knappenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en dat oogpotloot maakt zijn ogen helemaal klein
Nah, dat durf ik niet te zeggen.quote:
en gluiperigquote:Op zondag 3 juli 2016 22:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en dat oogpotloot maakt zijn ogen helemaal klein
ik snap het ook niet, maar raar is het welquote:Op zondag 3 juli 2016 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, dat durf ik niet te zeggen.![]()
Maar de foto's van GJ stonden er meteen op, waar zij zoveel extra tijd voor nodig heeft is mij een raadsel.
haarzelf bewerken natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 22:39 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, maar raar is het wel
#verborgenmotieven
Ruud staat er wel een beetje vaker op...........quote:
klopt ja, maar dat was toen ook zo raar, ze lieten gewoon de container openstaanquote:Op zondag 3 juli 2016 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Gevaarlijk, die splinteren, kunnen katten aan sterven.
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Gevaarlijk, die splinteren, kunnen katten aan sterven.
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:25 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
kipkluifjattert!!!
De foto's waar ze zelf op staat bewerkt ze?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:39 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, maar raar is het wel
#verborgenmotieven
Ja kat pakt allesquote:Op zondag 3 juli 2016 22:41 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
klopt ja, maar dat was toen ook zo raar, ze lieten gewoon de container opstaan![]()
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]is dat echt de eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik dacht altijd kippenbotjattert
'' I am under no obligation to make sense to you.''
blijkbaar, ik weet nietquote:Op zondag 3 juli 2016 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De foto's waar ze zelf op staat bewerkt ze?
Heel normaal voor het naar je neukertje slapen gaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:41 schreef Tengano het volgende:
Nog maar even bijwerken......![]()
[ afbeelding ]
pff, nee, da's een copycatquote:Op zondag 3 juli 2016 22:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
is dat echt de eerste![]()
![]()
![]()
ik dacht altijd kippenbotjattert
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:41 schreef Tengano het volgende:
Nog maar even bijwerken......![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik ook ja...kapitein bas har harquote:
gelukkig is ze heul proffessioneeelw en heeft ze haarw passiew niet verloorhoorenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
Weer alle foto's in portrait?![]()
Kijkt zo lekker op je pc/tv etc
Ik hoorde haar ook nog zeggen dat ze er een cursus voor gevolgd heeft...nou dat is niet te zienquote:Op zondag 3 juli 2016 22:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gelukkig is ze heul proffessioneeelw en heeft ze haarw passiew niet verloorhooren
gina is nog intelligenter dan rowquote:Op zondag 3 juli 2016 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoorde haar ook nog zeggen dat ze er een cursus voor gevolgd heeft...nou dat is niet te zien
Dan kunnen ze het rukken moeilijker filmen als die camera weg is.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
ruud wil in de hoek slapen en die cam moet daar weg ofzo ? t geluid is weer barslecht
In dat geval ben ik voor.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het rukken moeilijker filmen als die camera weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |