succesquote:
quote:
Is niet mijn record hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die zich meerdere keren per dag aftrekken zijn echt levenloos zeg.
Wij verdienen na deze dag wel een schouderklopje. Hebben het prima in de hand gehad.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Wist niet eens dat kittelaar echt een woord voor een clit is tot ik het in google intypt na die post. :S
Wat een racistisch torso zeg.quote:
Kon een opmerking van mij zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik WIST gewoon dat jij iets daarover zou zeggen. Je begint voorspelbaar te worden.
het zou jou verboden moeten worden om seks te hebbenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Wist niet eens dat kittelaar echt een woord voor een clit is tot ik het in google intypt na die post. :S
Ik was niet eens aanwezig in dit topic tot die post maar mijn Opso belletje ging rinkelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik WIST gewoon dat jij iets daarover zou zeggen. Je begint voorspelbaar te worden.
leg contact met z'n chick en zorg dat hij pikstraf krijgtquote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
het zou jou verboden moeten worden om seks te hebben
Dat is al zo, mijn vriendin werkt er aan mee ook. Het is alleen nog niet officieel meegedeeld aan mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
het zou jou verboden moeten worden om seks te hebben
Ja mijn ck belletje ging dus ook rinkelen #telepathiequote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik was niet eens aanwezig in dit topic tot die post maar mijn Opso belletje ging rinkelen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is al zo, mijn vriendin werkt er aan mee ook. Het is alleen nog niet officieel meegedeeld aan mij.
Volgens mij heb jij gewoon elke dag seksquote:Op zondag 3 juli 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is al zo, mijn vriendin werkt er aan mee ook. Het is alleen nog niet officieel meegedeeld aan mij.
Wowowowwquote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
leg contact met z'n chick en zorg dat hij pikstraf krijgt
En nog steeds geen 1000 posts per dag.quote:
ik combineer dat gwnquote:Op zondag 3 juli 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nog steeds geen 1000 posts per dag.
Als een echte dame praat ik hier niet over.quote:
oh oke, dan valt het wel meequote:Op zondag 3 juli 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik combineer dat gwn
en is overigens eerste dag deze week dat ik zoveel posts heb
Jij post alleen veel in het weekend geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik combineer dat gwn
en is overigens eerste dag deze week dat ik zoveel posts heb
jatogquote:
yeah kloptquote:Op zondag 3 juli 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij post alleen veel in het weekend geloof ik.
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij post alleen veel in het weekend geloof ik.
Ik vind avondseks fijner. Jij?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je van de ochtendseks of avondseks? Dit vraag ik voor mezelf
Wat doe je de rest van de week als je niet fokt! dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeah klopt
maar dan haal ik de rest van de week ook wel flink in
Gamen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doe je de rest van de week als je niet fokt! dan?
slaap inhalen, post bezorgen en gamenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat doe je de rest van de week als je niet fokt! dan?
Ik ochtend juist, maar wil voor jou best uitzondering makenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind avondseks fijner. Jij?
heb niks met die fekkits te makenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
En de verplichte sollicitaties voor het UWV de deur uit doen op hoge functies in het bedrijfsleven die bij voorbaat al kansloos zijn.
Oke.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ochtend juist, maar wil voor jou best uitzondering maken
Ik zat op school met een hoop jongens uit die hoek van de wereld maar zou er zelf nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hoorde na het weekend alle verhalen maar werd nooit meegevraagd?
ik heb die shit al geregeld toen ik nog wel een leven hadquote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap niet hoe die game en foknerdjes van hier een vriendin hebben en überhaupt seks hebben :ssss
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap niet hoe die game en foknerdjes van hier een vriendin hebben en überhaupt seks hebben :ssss
goorquote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
De benen van baanwielrenners zijn pas sick.
[ afbeelding ]
dat ziet er wel beetje debiel uitquote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon ook gaan gamen dan komen de puisterige nerds vanzelf op je pad.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook niet erg.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou als het zo moet, dan hoeft het niet hoor
Er zijn nog wel extremere voorbeelden volgens mij, dit is al heel wat overigens.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
En ik overwoog net om jou te gaan versieren :squote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
nu je het zegt iddquote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deed me eigenlijk ineens weer aan die ene user denken
Die eerste is nog lekker maar die anderen gaan te verquote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
benen scheren sowieso, daar gaat het al misquote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Links valt wel mee. Die andere twee zijn vies ja.
Bovendien is Roel zelf een vuile hond.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
nee als jullie je beiden niet aan de regels houden heft dat elkaar op
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef tailfox het volgende:
wie heeft er zin in foute 90's hits?
radio49
Jij keek meer naar boven.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die eerste is nog lekker maar die anderen gaan te ver
Lekkerquote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die eerste is nog lekker maar die anderen gaan te ver
Wowwww real friendship dit :$quote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
Zou je sowieso mijn gear cadeau doen als ik met je zou spelen Opso :$
ben geen kerstboom. Hee moet jij geen voetbal kijkenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En ik overwoog net om jou te gaan versieren :s
Förstemann.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn nog wel extremere voorbeelden volgens mij, dit is al heel wat overigens.
ik had je post al gelezen hoorquote:
Je ziet gewoon dat hij moeilijk loopt door zijn benen. :squote:
Zit die piemel hier nog trouwens?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:02 schreef Catkiller het volgende:
Nu ga ik boos doen tegen willekeurige mensen die slecht spelen en in mijn team zitten, gegroet amour faya dikke kut boem!!
Nou nou, niet zo jaloers.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zit die piemel hier nog trouwens?
kkrquote:
Volgens mij lurkt paxconquote:Op zondag 3 juli 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic begint ordinair te worden.
Zo zien je benen er ook uit gek, maar dan zonder al die spieren.quote:
die heeft een trapje nodig om op te stappenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Zit hem gewoon uit te lachen.
[ afbeelding ]
is net een of andere tsjernobyl-mutantquote:Op zondag 3 juli 2016 21:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Zit hem gewoon uit te lachen.
[ afbeelding ]
Gaat om het stucwerk deze foto :squote:Op zondag 3 juli 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom kijk je steeds naar vieze mannenbenen? ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |