succesquote:
quote:
Is niet mijn record hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen die zich meerdere keren per dag aftrekken zijn echt levenloos zeg.
Wij verdienen na deze dag wel een schouderklopje. Hebben het prima in de hand gehad.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Wist niet eens dat kittelaar echt een woord voor een clit is tot ik het in google intypt na die post. :S
Wat een racistisch torso zeg.quote:
Kon een opmerking van mij zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik WIST gewoon dat jij iets daarover zou zeggen. Je begint voorspelbaar te worden.
het zou jou verboden moeten worden om seks te hebbenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Wist niet eens dat kittelaar echt een woord voor een clit is tot ik het in google intypt na die post. :S
Ik was niet eens aanwezig in dit topic tot die post maar mijn Opso belletje ging rinkelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik WIST gewoon dat jij iets daarover zou zeggen. Je begint voorspelbaar te worden.
leg contact met z'n chick en zorg dat hij pikstraf krijgtquote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
het zou jou verboden moeten worden om seks te hebben
Dat is al zo, mijn vriendin werkt er aan mee ook. Het is alleen nog niet officieel meegedeeld aan mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
het zou jou verboden moeten worden om seks te hebben
Ja mijn ck belletje ging dus ook rinkelen #telepathiequote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik was niet eens aanwezig in dit topic tot die post maar mijn Opso belletje ging rinkelen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is al zo, mijn vriendin werkt er aan mee ook. Het is alleen nog niet officieel meegedeeld aan mij.
Volgens mij heb jij gewoon elke dag seksquote:Op zondag 3 juli 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is al zo, mijn vriendin werkt er aan mee ook. Het is alleen nog niet officieel meegedeeld aan mij.
Wowowowwquote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
leg contact met z'n chick en zorg dat hij pikstraf krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |