heb niks met die fekkits te makenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
En de verplichte sollicitaties voor het UWV de deur uit doen op hoge functies in het bedrijfsleven die bij voorbaat al kansloos zijn.
Oke.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ochtend juist, maar wil voor jou best uitzondering maken
Ik zat op school met een hoop jongens uit die hoek van de wereld maar zou er zelf nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hoorde na het weekend alle verhalen maar werd nooit meegevraagd?
ik heb die shit al geregeld toen ik nog wel een leven hadquote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap niet hoe die game en foknerdjes van hier een vriendin hebben en überhaupt seks hebben :ssss
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap niet hoe die game en foknerdjes van hier een vriendin hebben en überhaupt seks hebben :ssss
goorquote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
De benen van baanwielrenners zijn pas sick.
[ afbeelding ]
dat ziet er wel beetje debiel uitquote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon ook gaan gamen dan komen de puisterige nerds vanzelf op je pad.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook niet erg.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou als het zo moet, dan hoeft het niet hoor
Er zijn nog wel extremere voorbeelden volgens mij, dit is al heel wat overigens.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
En ik overwoog net om jou te gaan versieren :squote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
nu je het zegt iddquote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deed me eigenlijk ineens weer aan die ene user denken
Die eerste is nog lekker maar die anderen gaan te verquote:Op zondag 3 juli 2016 20:59 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
benen scheren sowieso, daar gaat het al misquote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Links valt wel mee. Die andere twee zijn vies ja.
Bovendien is Roel zelf een vuile hond.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:46 schreef deadprez het volgende:
nee als jullie je beiden niet aan de regels houden heft dat elkaar op
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:01 schreef tailfox het volgende:
wie heeft er zin in foute 90's hits?
radio49
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |