Hebben de buren geen sleutel van jullie huis? Of een familielid in de buurt?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ben naar terrasje gelopen want heb heen huissleutel bij me en niemand is thuis. Dus moet nog zeker 2 uur wachten denk ik.
truequote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt af van je connecties. Kunt overal aan komen als je wilt.
Heb er zelfs eentje gehad van een kameraad zonder dat hij het wist.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:02 schreef Crack_ het volgende:
ik heb geen huissleutel meer van het huis van mijn ouders![]()
Nee. Dit huis heeft niet heel veel ramen en zitten ook allemaal dicht.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je niet eerst op heel veel manier geprobeerd om binnen te komen dan?![]()
lekker drankje doen tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ben naar terrasje gelopen want heb heen huissleutel bij me en niemand is thuis. Dus moet nog zeker 2 uur wachten denk ik.
Wat danquote:Op zondag 3 juli 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er zelfs eentje gehad van een kameraad zonder dat hij het wist.
ook niet detective style met paperclipje proberen deur open te maken?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Dit huis heeft niet heel veel ramen en zitten ook allemaal dicht.
Neequote:Op zondag 3 juli 2016 20:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Hebben de buren geen sleutel van jullie huis? Of een familielid in de buurt?
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Het gaat over drank en druks en frass is er hoezéé
Keertje van de hanger gepakt, na laten maken en paar dagen later weer terug gehangen.quote:
Omdat het een ongelooflijke prutser is, zo blijkt. Ook uit het feit dat hij zijn shit op straat moet verkopen, dus om de veiligheid van de klanten zal hij weinig geven. Die ziet hij hoogstwaarschijnlijk toch niet meer terug.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Je zegt dat je het als dealer moeilijk kwijt kan, waarom zou je het als dealer dan uberhaupt kopen?Zodat je klanten gevaar lopen zodat je minder klanten hebt
ja super logisch
Ik zeg niet dat hij er extra voor heeft betaald, ik vraag om een verklaring:quote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
En het klopt niet omdat jij dus beweerd dat hij extra heeft betaald voor witte heroïne, want is veeeel duurder dan bruine om het vervolgens kei goedkoop te verkopen met welke reden precies?
Hoe?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
Maar oké, verklaar dan eens hoe hij zonder dat hij het wist aan die heroïne gekomen is en daar dus veel meer voor heeft betaald dan voor de sos die hij wilde hebben
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het een ongelooflijke prutser is, zo blijkt. Ook uit het feit dat hij zijn shit op straat moet verkopen, dus om de veiligheid van de klanten zal hij weinig geven. Die ziet hij hoogstwaarschijnlijk toch niet meer terug.
[..]
Ik zeg niet dat hij er extra voor heeft betaald, ik vraag om een verklaring:
[..]
Hoe?
Verder is het inderdaad flink duurder dan bruin, maar niet heel veel duurder dan sos, dus als je geen afzetmarkt hebt voor heroïne en toch nog van je op een of andere manier verkregen heroïne af wil komen, dan is dat een optie.
Nogmaals, het is een straatdealertje hè, dat is de laagste soort.
Die witte heroïne die als sos verkocht werd toen.quote:
drm gewoon chillquote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit hier prima. Zonnetje is lekker warm.
hahaha wat een kutstreekquote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Keertje van de hanger gepakt, na laten maken en paar dagen later weer terug gehangen.
Hebben we hem een keertje bang gemaakt toen z'n ouders op vakantie waren.
nee, bij jouw verhaal zet ik véél meer vraagtekens dan bij het verhaal 'hij wist het niet'quote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het een ongelooflijke prutser is, zo blijkt. Ook uit het feit dat hij zijn shit op straat moet verkopen, dus om de veiligheid van de klanten zal hij weinig geven. Die ziet hij hoogstwaarschijnlijk toch niet meer terug.
[..]
Ik zeg niet dat hij er extra voor heeft betaald, ik vraag om een verklaring:
[..]
Hoe?
Verder is het inderdaad flink duurder dan bruin, maar niet heel veel duurder dan sos, dus als je geen afzetmarkt hebt voor heroïne en toch nog van je op een of andere manier verkregen heroïne af wil komen, dan is dat een optie.
Nogmaals, het is een straatdealertje hè, dat is de laagste soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |