Mensen die een lul verhaal schrijven over een capuchonquote:Op zondag 3 juli 2016 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die hun posts bijhouden op een forum
Tja.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
In hoeverre zijn al die verhalen over Tong echt dan?
Nouuu ik denk dat een hoop verhalen wel echt zijn over hemquote:Op zondag 3 juli 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
meeste heeft hij gewoon zelf verteldquote:Op zondag 3 juli 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik blijf lekker om jullie te plagenquote:Op zondag 3 juli 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga maar weg hoor. Je hebt je zegje gedaan.
Ja zo gaan wij hier nu eenmaal om met de kneuzenbrigade, galant he.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tof dat je wel aandacht aan mij besteed
gr gr
Enige vraag is in hoeverre deze waar zijn.quote:
lekkahquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef Drug het volgende:
[..]
met kip. ik hou van pizza met kip, ondanks dat iedereen zegt dat het vies is
gewoon waar volgens mij, Tong is niet echt iemand die dat soort shit verzintquote:Op zondag 3 juli 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige vraag is in hoeverre deze waar zijn.
Volgens mij niet.quote:
tongs wondere wereldquote:Op zondag 3 juli 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige vraag is in hoeverre deze waar zijn.
Die laatste is pas gestopt bij 100.001quote:
Volgens de top 500 niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die laatste is pas gestopt bij 100.001
Daar heb ik nog wel ergens mijn twijfels over, maargoed.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon waar volgens mij, Tong is niet echt iemand die dat soort shit verzint
tongs wondere fok! leeftquote:
dat was deels in die reeks over zijn slechte gezondheid een tijd terugquote:
het is awesome. de high is veel prettiger, want zuiverder. veel efficiënter dan roken, dus op termijn goedkoper. nergens last van de volgende morgen. je proeft heel goed de smaken van verschillende strains. en fuck tabak, nicotine en kanker. wieries vapen is therapeutische shit, niet schadelijk, en meer wonderen, waarover dr krieger je graag meer vertelt:quote:Op zondag 3 juli 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij vaporizer? Hoe is dat?
Mis jij de cig kick?
hij was eerst gestopt op 99.999 denk ik, gezien zijn nieuwe usernamequote:Op zondag 3 juli 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die laatste is pas gestopt bij 100.001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |