Ooh, high fivequote:Op zondag 3 juli 2016 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe dit is precies wat ik ook al zei
maar hij heeft via facebook bevestigd tegen ama
Je bent wel fan van mij he, moet ik soms je poesje melk geven ofzo?quote:
heb jij vaporizer? Hoe is dat?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:32 schreef Drug het volgende:
die haze smaakt wel een beetje naar bacon eigenlijk
komt door vaporizer denk
Ja ik kloon wat af zeg, ongeloveloos.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik noem een hoink, Chai of hzaw
Nee e laatste is fa2
ga wegquote:Op zondag 3 juli 2016 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je bent wel fan van mij he, moet ik soms je poesje melk geven ofzo?
lol hij had het er al over dat hij weer nieuwe fuckbuddy heeft binnenkortquote:Op zondag 3 juli 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vanmiddag zelfs nog met hem geappt.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol hij had het er al over dat hij weer nieuwe fuckbuddy heeft binnenkort
Nee ben meer fan van Niels en Braddie zeggen mijn vrienden.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je bent wel fan van mij he, moet ik soms je poesje melk geven ofzo?
Chai haar schuld, ze moest me maar niet quotenquote:
Dank Ama.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Is ook laatste keer dat ik er iets over ga zeggen. Als mensen nu nog niet geloven dat het Braddie is.
Sate van de bbq, zelfgemaakte pindasaus, komkommer, zelfgemaakte kroepoek, stokbrood, zelfgemaakte kruidenboter, salade met basilicum en peterselie.quote:
Wilde gewoon even aan dp laten zien hoe je aan het afglijden bent.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Chai haar schuld, ze moest me maar niet quoten
ik was de eerste die dat deed met die rare post van je in dat verlengingtopicquote:Op zondag 3 juli 2016 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Chai haar schuld, ze moest me maar niet quoten
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ff zoeken maAr iig dIt
http://www.nu.nl/achterkl(...)aard-op-youtube.html
Neem die post niet serieus manquote:Op zondag 3 juli 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was de eerste die dat deed met die rare post van je in dat verlengingtopic
maar ok grgr
dat het überhaupt in je opkomt is al een beetje apartquote:
Ewaaquote:
Lijkt me logich met een username zoals capuchon_jongen en een liefde voor capuchons.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat het überhaupt in je opkomt is al een beetje apart
Hoe kom je erbij dat hij het srs neemt? Misschien moet je hem niet zo srs nemen.quote:
Saté gemaakt door de buurvrouw?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sate van de bbq, zelfgemaakte pindasaus, komkommer, zelfgemaakte kroepoek, stokbrood, zelfgemaakte kruidenboter, salade met basilicum en peterselie.
Wat een autistische denkstappen zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt me logich met een username zoals capuchon_jongen en een liefde voor capuchons.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lijkt me logich met een username zoals capuchon_jongen en een liefde voor capuchons.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
Het is verwonderlijk hoe ontzettend nietgrappig je bent in het uitmelken van je capuchonobsessie.
quote:The movie works and everything but good god the quality is like someone put a crt tv playing the movie in the microwave and then recorded it through the door with a flip phone camera
good torrent
Tof dat je wel aandacht aan mij besteedquote:
Niet veel gezien de laatste tijdquote:Op zondag 3 juli 2016 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
goed maaltijd in vooruitzicht niels!
Ewa toets
Yes, gemarineerd en wel. De saus en de salade heb ik gemaakt. Kruidenboter heeft zij gemaakt.quote:
Hmm lekker hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 18:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yes, gemarineerd en wel. De saus en de salade heb ik gemaakt. Kruidenboter heeft zij gemaakt.
Zelfs ik geraak soms niet aan de 100 per weekquote:Op zondag 3 juli 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Aantal posts voor Amarantha
Vandaag tot nu toe: 211
Mijn leven
Vandaag tot nu toe: 666quote:Op zondag 3 juli 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Aantal posts voor Amarantha
Vandaag tot nu toe: 211
Mijn leven
Ja dus?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zelfs ik geraak soms niet aan de 100 per week
Dan is je percentage bagger ineens wel heel hoogquote:Op zondag 3 juli 2016 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zelfs ik geraak soms niet aan de 100 per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |