Ze zijn op Tienertoerquote:Op zondag 3 juli 2016 16:29 schreef MisterCe het volgende:
Een homostel in Amsterdam Nieuw West wordt sinds een week of zes bedreigd en getreiterd door de buren. Daan en Willem hebben ten einde raad de publiciteit gezocht via Facebook, waar de mannen melding maken van wat hen overkomt.
De buurman zou Daan met de dood hebben bedreigd. ‘Alle homo’s moesten dood en ik zou de eerste zijn. Hij zou me pakken wanneer ik het niet verwacht. Ik ben vanaf 30 mei niet meer alleen naar buiten geweest’, laat hij weten.
‘Er worden stenen tegen de ramen gegooid, we worden tot diep in de nacht wakker gehouden en ga zo maar door.’
Ook schrijven ze dat de hond niet meer de tuin in kan ‘omdat ze allemaal scherpe voorwerpen in de tuin gooien’.
Geen aangifte
De politie raadde de mannen af om aangifte te doen, ‘omdat het dan nog gevaarlijker kon worden omdat we dan al de hangjongeren op ons dak zouden krijgen.’ Contact met het Roze in Blauw –team loste ook niets op. Het stel werd verwezen naar de wijkagent, die vervolgens niet terugbelde.
Verhuizen
De gemeente Amsterdam en de woningstichting Eigen Haard heeft volgens het stel geen passende oplossing. Daan en Willem willen graag verhuizen, maar niet naar het centrum van de stad, zoals de gemeente aanbiedt. Ze willen Amsterdam het liefst zo snel mogelijk verlaten.
https://rozegolf.net/2016(...)door-homofobe-buren/
Dat kleine groepje, dat het voor de overgrote, overgrote meerderheid verpest, is dus voor even in Amsterdam aangekomen. Hopelijk voor dat stel reizen ze snel verder.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
Dat kleine groepje dat het verpest voor de rest is nu weer in Amsterdam neergestreken?
Ik snap hem niet. Waar gaat dit over?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd spuit 11dat postte ik zonder de op te lezen
Tsja. "Vlucht weg uit de buurt want het gaat alleen maar erger worden en wij kunnen daar niets tegen doen" is m.i. GEEN goede oplossing.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:41 schreef nostra het volgende:
De gemeente en de woningcoöperatie bieden een prima oplossing aan
Voorzichtig met dat soort uitspraken. Dat lijkt immers wel heel erg op "minder, minder, minder" en daar word je voor aangeklaagd...quote:Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien een idee om de daders te laten verkassen?
Ja zeg hey maar dát kan niet.!quote:Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien een idee om de daders te laten verkassen?
Ach. Het is niet alsof er hier in Nederland een rondreizend groepje jongeren is die hen zou volgen.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:10 schreef ems. het volgende:
Een andere woning aanbieden aan mensen die bedreigd worden door burenGoede oplossing yo.
Ik blijf ook gewoon in mijn dorpje.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:38 schreef asco het volgende:
Wat een land. Maar ja, wat wil je als je woestijnratten gaat mengen met genderneutralen.![]()
Succes allen met deze waanzinmengelmoes.![]()
Ik zit vooralsnog prima in mijn witte enclave.
quote:Op zondag 3 juli 2016 17:19 schreef Knudde het volgende:
Ik geloof er niets van, omdat het homo's zijn moeten we het direct geloven. Homo's zijn naast pvv tokkies de grootste moslimhaters.
Zolang de politie dit verhaal niet kan bevestigen en er geen aangifte is, mag dit verhaal direct de prullenbak in.
Waarom zouden ze zoiets verzinnen, en op Facebook zetten, als ze daar fijn zouden wonen?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:19 schreef Knudde het volgende:
Ik geloof er niets van, omdat het homo's zijn moeten we het direct geloven. Homo's zijn naast pvv tokkies de grootste moslimhaters.
Zolang de politie dit verhaal niet kan bevestigen en er geen aangifte is, mag dit verhaal direct de prullenbak in.
In dit appartementscomplex ken ik twee stellen (een homostel en een lesbisch koppel), uit kanaalbuurt verjaagd. En dat is dan alleen al de voorbeelden die ik ken.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:19 schreef Knudde het volgende:
Facebook is geen bron van waarheid, tevens elk verhaal heeft 2 kanten.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zoiets verzinnen, en op Facebook zetten, als ze daar fijn zouden wonen?
Ja dus? Incidenten. Net zoals allochtonen die door blanke tuig worden geterroriseerd omdat het de enige allochtoon is in witte wijkquote:Op zondag 3 juli 2016 17:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
In dit appartementscomplex ken ik twee stellen (een homostel en een lesbisch koppel), uit kanaalbuurt verjaagd. En dat is dan alleen al de voorbeelden die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |