abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juli 2016 @ 16:29:22 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_163487736
Een homostel in Amsterdam Nieuw West wordt sinds een week of zes bedreigd en getreiterd door de buren. Daan en Willem hebben ten einde raad de publiciteit gezocht via Facebook, waar de mannen melding maken van wat hen overkomt.

De buurman zou Daan met de dood hebben bedreigd. ‘Alle homo’s moesten dood en ik zou de eerste zijn. Hij zou me pakken wanneer ik het niet verwacht. Ik ben vanaf 30 mei niet meer alleen naar buiten geweest’, laat hij weten.

‘Er worden stenen tegen de ramen gegooid, we worden tot diep in de nacht wakker gehouden en ga zo maar door.’

Ook schrijven ze dat de hond niet meer de tuin in kan ‘omdat ze allemaal scherpe voorwerpen in de tuin gooien’.

Geen aangifte

De politie raadde de mannen af om aangifte te doen, ‘omdat het dan nog gevaarlijker kon worden omdat we dan al de hangjongeren op ons dak zouden krijgen.’ Contact met het Roze in Blauw –team loste ook niets op. Het stel werd verwezen naar de wijkagent, die vervolgens niet terugbelde.

Verhuizen

De gemeente Amsterdam en de woningstichting Eigen Haard heeft volgens het stel geen passende oplossing. Daan en Willem willen graag verhuizen, maar niet naar het centrum van de stad, zoals de gemeente aanbiedt. Ze willen Amsterdam het liefst zo snel mogelijk verlaten.

https://rozegolf.net/2016(...)door-homofobe-buren/

Dat kleine groepje, dat het voor de overgrote, overgrote meerderheid verpest, is dus voor even in Amsterdam aangekomen. Hopelijk voor dat stel reizen ze snel verder.
pi_163487761
Dat kleine groepje dat het verpest voor de rest is nu weer in Amsterdam neergestreken?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_163487783
Gvd spuit 11 :') dat postte ik zonder de op te lezen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 3 juli 2016 @ 16:33:40 #4
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163487833
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:29 schreef MisterCe het volgende:
Een homostel in Amsterdam Nieuw West wordt sinds een week of zes bedreigd en getreiterd door de buren. Daan en Willem hebben ten einde raad de publiciteit gezocht via Facebook, waar de mannen melding maken van wat hen overkomt.

De buurman zou Daan met de dood hebben bedreigd. ‘Alle homo’s moesten dood en ik zou de eerste zijn. Hij zou me pakken wanneer ik het niet verwacht. Ik ben vanaf 30 mei niet meer alleen naar buiten geweest’, laat hij weten.

‘Er worden stenen tegen de ramen gegooid, we worden tot diep in de nacht wakker gehouden en ga zo maar door.’

Ook schrijven ze dat de hond niet meer de tuin in kan ‘omdat ze allemaal scherpe voorwerpen in de tuin gooien’.

Geen aangifte

De politie raadde de mannen af om aangifte te doen, ‘omdat het dan nog gevaarlijker kon worden omdat we dan al de hangjongeren op ons dak zouden krijgen.’ Contact met het Roze in Blauw –team loste ook niets op. Het stel werd verwezen naar de wijkagent, die vervolgens niet terugbelde.

Verhuizen

De gemeente Amsterdam en de woningstichting Eigen Haard heeft volgens het stel geen passende oplossing. Daan en Willem willen graag verhuizen, maar niet naar het centrum van de stad, zoals de gemeente aanbiedt. Ze willen Amsterdam het liefst zo snel mogelijk verlaten.

https://rozegolf.net/2016(...)door-homofobe-buren/

Dat kleine groepje, dat het voor de overgrote, overgrote meerderheid verpest, is dus voor even in Amsterdam aangekomen. Hopelijk voor dat stel reizen ze snel verder.
Ze zijn op Tienertoer :')
En weer typisch, politie staat er bij en kijkt er naar.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163487963
Zet die buurman uit huis dan met een gebiedsverbod. Ook voor de overlast gevende jongeren. Installeer verborgen camera's om de overlast op beeld te krijgen. Keihard aanpakken en straffen dat tuig.

We zijn in Nederland veel te soft.
  zondag 3 juli 2016 @ 16:38:26 #6
22565 asco
Los in deze tent
pi_163487980
Wat een land. Maar ja, wat wil je als je woestijnratten gaat mengen met genderneutralen. :')
Succes allen met deze waanzinmengelmoes. ^O^

Ik zit vooralsnog prima in mijn witte enclave. :W
pi_163488056
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
Dat kleine groepje dat het verpest voor de rest is nu weer in Amsterdam neergestreken?
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd spuit 11 :') dat postte ik zonder de op te lezen
Ik snap hem niet. Waar gaat dit over?
pi_163488066
De gemeente en de woningcoöperatie bieden een prima oplossing aan, maar dat is de heren niet goed genoeg, dus komt er maar een campagne op Facebook?

En tja, als je als homostel van 35 en 80 jaar in Nieuw West gaat rondparaderen, dan kan je reacties verwachten, hoe treurig het ook is.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_163488183
Misschien een idee om de daders te laten verkassen?
pi_163488189
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:41 schreef nostra het volgende:
De gemeente en de woningcoöperatie bieden een prima oplossing aan
Tsja. "Vlucht weg uit de buurt want het gaat alleen maar erger worden en wij kunnen daar niets tegen doen" is m.i. GEEN goede oplossing.

Maar goed, de mannen willen zelf vluchten - dus zij zien dat blijkbaar anders.
pi_163488246
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef Loekie1 het volgende:
Voorzichtig met dat soort uitspraken. Dat lijkt immers wel heel erg op "minder, minder, minder" en daar word je voor aangeklaagd...
pi_163488331
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ja zeg hey maar dát kan niet.!
Dat is discriminatie.!
De slachtoffers díe moeten weg en met de daders gaan we in gesprek zo werkt dat hier nu eenmaal in Nederland..
Daders aanpakken het idee alleen al :{w
O en autochtone tokkies en christenen moeten homo's ook niet dusssss.. ;) ;) ;)
pi_163488393
Kunnen we die onaangepaste Marokkaanse tokkies niet gewoon deporteren? Die schooiers horen hier niet thuis met hun middeleeuwse opvattingen.
  zondag 3 juli 2016 @ 17:03:24 #14
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163488610
Haha we worden deur voor deur allemaal uit onze huizen gejaagd door de religieus boven ons gestelden.
pi_163488676
pi_163488767
Pappen en nathouden maar w/
pi_163488797
Een andere woning aanbieden aan mensen die bedreigd worden door buren :') Goede oplossing yo.
Conscience do cost.
pi_163488836
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:10 schreef ems. het volgende:
Een andere woning aanbieden aan mensen die bedreigd worden door buren :') Goede oplossing yo.
Ach. Het is niet alsof er hier in Nederland een rondreizend groepje jongeren is die hen zou volgen.
Oh wacht.
  zondag 3 juli 2016 @ 17:12:47 #19
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163488871
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 16:38 schreef asco het volgende:
Wat een land. Maar ja, wat wil je als je woestijnratten gaat mengen met genderneutralen. :')
Succes allen met deze waanzinmengelmoes. ^O^

Ik zit vooralsnog prima in mijn witte enclave. :W
Ik blijf ook gewoon in mijn dorpje. :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_163489086
Ik geloof er niets van, omdat het homo's zijn moeten we het direct geloven. Homo's zijn naast pvv tokkies de grootste moslimhaters.
Zolang de politie dit verhaal niet kan bevestigen en er geen aangifte is, mag dit verhaal direct de prullenbak in.
Geen sig.
pi_163489165
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:19 schreef Knudde het volgende:
Ik geloof er niets van, omdat het homo's zijn moeten we het direct geloven. Homo's zijn naast pvv tokkies de grootste moslimhaters.
Zolang de politie dit verhaal niet kan bevestigen en er geen aangifte is, mag dit verhaal direct de prullenbak in.
:X
  zondag 3 juli 2016 @ 17:23:05 #22
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_163489183
quote:
Waarom zouden ze zoiets verzinnen, en op Facebook zetten, als ze daar fijn zouden wonen?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_163489215
quote:
In dit appartementscomplex ken ik twee stellen (een homostel en een lesbisch koppel), uit kanaalbuurt verjaagd. En dat is dan alleen al de voorbeelden die ik ken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163489269
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:23 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Waarom zouden ze zoiets verzinnen, en op Facebook zetten, als ze daar fijn zouden wonen?
Facebook is geen bron van waarheid, tevens elk verhaal heeft 2 kanten.
Geen sig.
pi_163489333
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 17:24 schreef truthortruth het volgende:

[..]

In dit appartementscomplex ken ik twee stellen (een homostel en een lesbisch koppel), uit kanaalbuurt verjaagd. En dat is dan alleen al de voorbeelden die ik ken.
Ja dus? Incidenten. Net zoals allochtonen die door blanke tuig worden geterroriseerd omdat het de enige allochtoon is in witte wijk
Geen sig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')