Ja, destijds was hij op z'n minst discutabel. Zelf zou hij ws nog wel harder oordelen denk ik......quote:
Doe ik nadat jij die van jou, tegen het bezuinigen op de politie hebt ingediend, ok?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dien een wetsvoorstel in zou ik zeggen.
Ah, ik dacht even dat je hem daarom nu nog discutabel vond.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:56 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Ja, destijds was hij op z'n minst discutabel. Zelf zou hij ws nog wel harder oordelen denk ik......
Zijn muziek wel in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, ik dacht even dat je hem daarom nu nog discutabel vond.
Een definitie van discutabel:quote:
Muziek in elk geval. Hij zelf is volgens mij niet verkeerd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een definitie van discutabel:
De overweging en bespreking waard
Alles is discutabel. Zeker op een platform zoals dit, waar het enige wat je kan discussiëren is.
Volgende
Hij schijnt erg veel moeite te doen voor z'n fans. Achteraf de tijd nemen om handjes te schudden en zo. Hij lijkt mij persoonlijk zeker geen verkeerd iemandquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Muziek in elk geval. Hij zelf is volgens mij niet verkeerd.
Dacht ik ook. En hij is leuk tegen zijn kinderen of neefjes en nichtjes zover ik heb gezien. Ook prima dus.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij schijnt erg veel moeite te doen voor z'n fans. Achteraf de tijd nemen om handjes te schudden en zo. Hij lijkt mij persoonlijk zeker geen verkeerd iemand
Impliciet zeg ik dit ook.quote:Op woensdag 6 juli 2016 02:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik zie geen antwoord van de kant van D66.
Hij is nu ook een hele goede en nette burger. Maar als jongere was hij echt wel crimineel en hij is zelf de eerste persoon om dat te bevestigen. Hij heeft meermalen in interviews aangegeven dat hij destijds heel erg fout zat en dat hij nu spijt heeft van alle narigheid die hij anderen bezorgd heeft. Dat siert hem vind ik. Wel zou ik het nog mooier vinden, als hij de huidige jongeren nóg beter zou weten te bereiken met zijn boodschap, maar ja, het blijft altijd de vraag in hoeverre die daarvoor openstaan.....quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij schijnt erg veel moeite te doen voor z'n fans. Achteraf de tijd nemen om handjes te schudden en zo. Hij lijkt mij persoonlijk zeker geen verkeerd iemand
Inderdaad. Mensen met geld kiezen altijd voor een islam en tokkie vrije wijk. De partijtop van GL en D66 in Amsterdam wonen allemaal keurig aan de grachtengordel of Amsterdam-zuid. Die hebben nergens last van. Hebben ook geen zin in gedoe, dus die kiezen altijd voor de boel sussen bij issues elders in de stad. Pappen en nathouden. Houdt het gespuis daar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:54 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Ik zie mezelf wel als redelijk ja.![]()
En nee, ik heb werkelijk waar geen idee op wie ik moet gaan stemmen. En ik denk niet, dat ik daar een uitzondering in ben. Volgens mij raken steeds meer mensen het geloof in de politiek kwijt.
Maar dat is ook logisch. Ja, de globalisering en EU hebben ook zo z'n voordelen, maar de opbrengsten daarvan komen maar bij een hele beperkte groep (hoogopgeleide) mensen terecht. Deze groep heeft ook goede toegang tot de politiek, bijv. dmv lobby's. Hun stem weegt uiteindelijk (veel) zwaarder dan de rest.
De nadelen zijn er wel degelijk ook (hoewel sommigen dat niet willen toegeven) en de lasten daarvan komen bij een grote groep (meestal laag- of middelmatig opgeleide) mensen terecht. Deze groep heeft veel minder politieke macht. Zij wórden vaak ook niet gehoord. Zie bijv. ook dit topic. Zij zitten vaak machteloos klem tussen het tuig en de politieke onwil. Ik snap dat het dan heel moeilijk is om redelijk te blijven.
Ikzelf zit er zo'n beetje tussenin. Ik herken sommige frustraties, maar gelukkig niet allemaal. Ik woon ook niet in een van de vier grote steden en dat scheelt ook een stuk denk ik.
Vet van mij.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:38 schreef Homey het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen met geld kiezen altijd voor een islam en tokkie vrije wijk. De partijtop van GL en D66 in Amsterdam wonen allemaal keurig aan de grachtengordel of Amsterdam-zuid. Die hebben nergens last van. Hebben ook geen zin in gedoe, dus die kiezen altijd voor de boel sussen bij issues elders in de stad. Pappen en nathouden. Houdt het gespuis daar.
Die homo's in nieuw-west wonen echt in voor hen verkeerde buurt. De tolerantie in islamwijken is 0,0 jegens homo's. Sad but true. Daar wil je toch niet tussen wonen? Ja, je wilt niet weggejaagd worden, maar je kiest toch voor je eigen woonplezier? Het is vechten tegen de bierkaai als de hele buurt je eigenlijk niet mag. De politici kiezen voor de overgrote meerderheid, niet een voor een individueel geval. Veruit de meeste moslims stemmen PvdA of Groen-Links, dus die stemmen wil je niet verloren zien gaan.
Soms heb je de keus niet. Wat er precies klopt aan dit verhaal blijft gissen. Er zijn ook nare homo's.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:38 schreef Homey het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen met geld kiezen altijd voor een islam en tokkie vrije wijk. De partijtop van GL en D66 in Amsterdam wonen allemaal keurig aan de grachtengordel of Amsterdam-zuid. Die hebben nergens last van. Hebben ook geen zin in gedoe, dus die kiezen altijd voor de boel sussen bij issues elders in de stad. Pappen en nathouden. Houdt het gespuis daar.
Die homo's in nieuw-west wonen echt in voor hen verkeerde buurt. De tolerantie in islamwijken is 0,0 jegens homo's. Sad but true. Daar wil je toch niet tussen wonen? Ja, je wilt niet weggejaagd worden, maar je kiest toch voor je eigen woonplezier? Het is vechten tegen de bierkaai als de hele buurt je eigenlijk niet mag. De politici kiezen voor de overgrote meerderheid, niet een voor een individueel geval. Veruit de meeste moslims stemmen PvdA of Groen-Links, dus die stemmen wil je niet verloren zien gaan.
Een flink deel van de moslims. Er zijn uiteraard verlichte moslims die beter weten maar we kunnen er niet omheen dat er ook veel moslims zijn die niet verlicht zijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:58 schreef nils7 het volgende:
Misschien wat off topic maar daarstraks bij een vandaag was die Duitse agente.
Belangrijker vond ik nog dat de persoon van de Nederlandse politie bond het niet wegwuifde maar het zelfs allemaal beaamde.
Hij haalde ook gays aan en dit topic is natuurlijk een afspiegeling er van.
We zijn te laat. Er telt voor moslims maar 1 ding. Een kalifaat van Europa maken.
Sorry dat ik t zo zeg, ben er klaar mee met die figuren die zich niet wil aanpassen en op alles kotsen wat onze samenleving maakt.
D'uh maar dat heeft hier geen zak mee te maken. Het is al vele jaren dat homo's worden geïntimideerd door moslims in heel Nederland. Twee voorbeeldjes: http://www.ad.nl/utrecht/(...)in-utrecht~a7c6b07f/quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Soms heb je de keus niet. Wat er precies klopt aan dit verhaal blijft gissen. Er zijn ook nare homo's.
Dat geldt voor alle Nederlandstalige rap.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |