oeh fusion schijnt vet te zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fusion in Duitsland. Vraag mij ook af of ze vanavond of morgen terug komen. Maar volgens de site duurt het tot en met 3 juli. Dus neem aan dat ze morgen terug rijden.
alles is nog heel dus je hebt het goed gedaanquote:Op zondag 3 juli 2016 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah je bent er weer. Was een zware taak in mijn eentje.
wij kunnen het wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
alles is nog heel dus je hebt het goed gedaan
Heel misschien ga ik volgend jaar wel mee. Heb alleen een gruwelijke hekel aan kamperen. Hmpf.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
oeh fusion schijnt vet te zijnja lijkt me wel dan idd
op festivals is kamperen wel leukquote:Op zondag 3 juli 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heel misschien ga ik volgend jaar wel mee. Heb alleen een gruwelijke hekel aan kamperen. Hmpf.
Naja kijk nog wel. Ligt aan het geld wat ik dan heb. Wil ook nog naar Berlijn met mijn beste vriend en dat gaat wel voor.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
op festivals is kamperen wel leuk
gwn zorgen dat je geen moment nuchter bent
begrijpelijkquote:Op zondag 3 juli 2016 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja kijk nog wel. Ligt aan het geld wat ik dan heb. Wil ook nog naar Berlijn met mijn beste vriend en dat gaat wel voor.
ja berlijn schijnt sws echt ziek vet te zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik tenslotte al beloofdEn lijkt me ook leuker.
Kom gaan we samenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
k wil ook een keer naar berlijn
beetje chillen in berghain
is coolquote:
Bang dat ik niet binnen kom?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
is cool
hoe is deurbeleid daar, laten ze zwervers binnen? anders kun je beter alleen gaan
nee dan stond er wel dat ik dan beter alleen kon gaanquote:
ja manquote:Op zondag 3 juli 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou naar de shop gaan en eventueel douchen en rest andere keer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |