wat moet je allemaal doenquote:
oh sry negeerde ik je weer :squote:
Douchen, afwassen, was opvouwen, was in de machine, was aan de lijn (maar is alleen een fleecedeken en de vest die ik nu aan heb). En heel misschien nog even langs de shop.quote:
doe je wel beetje rustig aan voor ik weer de hele tijd allemaal boze posts en verwensingen naar mijn hoofd krijgquote:
o kut ik moet ook nog wasmachine uitruimen en in droger flikkerenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Douchen, afwassen, was opvouwen, was in de machine, was aan de lijn (maar is alleen een fleecedeken en de vest die ik nu aan heb). En heel misschien nog even langs de shop.
zou naar de shop gaan en eventueel douchen en rest andere keer doenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Douchen, afwassen, was opvouwen, was in de machine, was aan de lijn (maar is alleen een fleecedeken en de vest die ik nu aan heb). En heel misschien nog even langs de shop.
Waarom niet ophangen?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:37 schreef Drug het volgende:
[..]
o kut ik moet ook nog wasmachine uitruimen en in droger flikkeren
moeite
Heel misschien doe ik douchen morgen. Maar afwassen moet wel, huisgenoten zijn nu nog weg (dus ruimte in de keuken). En de was ook want als ze morgen terug komen gaat de wasmachine wel vol met hun festival zooi.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou naar de shop gaan en eventueel douchen en rest andere keer doen
het spijt me :$ wil wel met je klessebessenquote:
Als ik blow komt er van m'n hele dagplanning niets meer terecht.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou naar de shop gaan en eventueel douchen en rest andere keer doen
oh ja dan is t wel zo handig iddquote:Op zondag 3 juli 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heel misschien doe ik douchen morgen. Maar afwassen moet wel, huisgenoten zijn nu nog weg (dus ruimte in de keuken). En de was ook want als ze morgen terug komen gaat de wasmachine wel vol met hun festival zooi.
Oh ik heb 's avonds altijd wel zin om dingen te doen als ik stoned ben. Overdag niet zoquote:Op zondag 3 juli 2016 17:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ik blow komt er van m'n hele dagplanning niets meer terecht.
herkenbaarquote:Op zondag 3 juli 2016 17:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ik blow komt er van m'n hele dagplanning niets meer terecht.
Fusion in Duitsland. Vraag mij ook af of ze vanavond of morgen terug komen. Maar volgens de site duurt het tot en met 3 juli. Dus neem aan dat ze morgen terug rijden.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja dan is t wel zo handig idd
welk festival zijn ze geweest?
heerlijk is dat man.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik mis dat wel hoor. Ik woonde in Oostende ook 5 minuten lopen van het strand.
waarover dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
het spijt me :$ wil wel met je klessebessen
ah je bent er weer. Was een zware taak in mijn eentje.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
herkenbaarblow sws eigenlijk alleen nog maar na 10 uur 's avonds
R.I.P Kuroi.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh ja nee dacht al wat is de weg hier hobbelig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |