Rocket Leaguequote:Op woensdag 13 juli 2016 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rocket League aangeschaft incl dlc's, vond het wel een leuke aanbieding.
Morgen maar eens uitgebreid checken
Gaan we dan samen spelen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rocket League aangeschaft incl dlc's, vond het wel een leuke aanbieding.
Morgen maar eens uitgebreid checken
Controls zijn easy.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee?
Mag al blij zijn als ik alles een beetje onder controle krijg joh...
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Controls zijn easy.
Beleef helaas geen lol meer aan de game doordat ik steeds met mensen in het team kom die zelfs de meest simpele ballen missen.
En dan wil je met mij spelenquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Controls zijn easy.
Beleef helaas geen lol meer aan de game doordat ik steeds met mensen in het team kom die zelfs de meest simpele ballen missen.
Jij bent oud en hebt dus minder snelle reflexen.quote:
Zou een actie van mij kunnen zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij bent oud en hebt dus minder snelle reflexen.
Ballen in de lucht oke maar als je grondballen die in rechte lijn naar je toekomt nog mist....
Dus omdat een andere uitgever een spel uitbrengt mag niemand in die maand meer wat uitbrengenquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:07 schreef Nober het volgende:
Mafia III (7/10)
Outlast II (Herfst)
The Last Guardian (28/10)
Watch Dogs 2 (15/11)
Syberia III (1/12)
Waarom kunnen ze dat niet beter plannen?
Ik zie overal 2-3 weken tussenzitten, lijkt me prima geplandquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:07 schreef Nober het volgende:
Mafia III (7/10)
Outlast II (Herfst)
Watch Dogs 2 (15/11)
Syberia III (1/12)
Inderdaad, in die lijst is alleen Mafia interessant totaan de kerstquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:07 schreef Nober het volgende:
Mafia III (7/10)
Outlast II (Herfst)
Watch Dogs 2 (15/11)
Syberia III (1/12)
quote:Tweakers: Uitgelekt document toont specificaties van PlayStation 4 Neo
Er zijn slides online verschenen met details over de PlayStation 4.5 Neo. De presentatie bestaat uit 42 pagina's en beschrijft het hele verloop van de komst van de console, van ontwikkeling tot uitgave van prototypes.
Hoe oud het document is, of het echt is en of alle specificaties kloppen, is niet met zekerheid te zeggen. Belangrijk is dat het document de Neo een 'high-end-versie' van de PlayStation 4 noemt en dat de Neo en de originele PS4 naast elkaar moeten bestaan binnen hetzelfde ecosysteem. Dit betekent dat ze dezelfde applicaties delen, dezelfde online community en dezelfde software en gebruikerservaring. Ook moeten alle titels die uitkomen per oktober 2016 beide systemen ondersteunen.
Het verschil met de PS4 en Neo is dat Neo zich richt op gebruik in combinatie met uhd-televisies met 4k-weergave. Voor bezitters van een hdtv zou de console hogere framerates en andere betere grafische prestaties moeten leveren. Ook komen er specifieke, niet nader genoemde features voor de Neo. Onder andere wordt overwogen het opnemen in 1080p mogelijk te maken.
Ontwikkelaars van oudere titels kunnen besluiten of ze patches willen doorvoeren die zorgen voor hogere framerates en resoluties, maar zijn daartoe niet verplicht; oudere games moeten probleemloos draaien op Neo net zoals nieuwere games probleemloos moeten draaien op de 'oudere' PS4. Sony spreekt ervan dat games in een Base Mode en een Neo Mode kunnen gaan draaien.
De cpu van de AMD-apu van de Neo zou net als die van de PS4 opgebouwd zijn rond 8 Jaguar-cores, maar dan hoger geklokt. De gpu gaat 36 compute units op 911MHz bevatten, maar niet bekend is hoe tot deze verdubbeling gekomen is. AMD's nieuwe Polaris 10-gpu beschikt over 36 compute units, maar aangezien het om custom apu's gaat zouden Sony en AMD ook voor andere oplossingen gekozen kunnen hebben om tot meer streamprocessors te komen.
In het document wordt nog gesproken over prototypes die van midden april tot begin mei 2016 beschikbaar moeten zijn. De opvolgers daarvan staan voor eind juni tot eind juli gepland. Vanaf sdk 3.50 wordt Neo meegenomen in het ontwikkeltraject, de zogenaamde 3.50 + Neo submission patch. De patch wordt tegelijkertijd met de System Software 3.70 uitgebracht. Dit zou in de maand juli van 2016 moeten plaatsvinden.
Alle prototypes en andere doelen staan met een 'end of life' in de lente van 2017. Wanneer een consumentenversie in productie gaat, wordt niet duidelijk uit de presentatie.
Metro is tof.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Metro ga ik wel halen voor dat geld, voor als ik een keer niks te doen heb.
De Scorpio komt misschien niet eens eind 2017 in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:57 schreef Ties02 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of ie mee kan doen met de Scorpio
De NEO misschien ook nietquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Scorpio komt misschien niet eens eind 2017 in Nederland
Oja?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerder eind dit jaar of begin 2017 inderdaad
Dan moeten ze weer terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oja?
De prototypes hebben een end of life in de lente van 2017 staat er.
Naar Sony......quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Terug? Wat denk je nou, dat Sony prototypes op de markt gaat brengen?
Heb hem al gepre-orderd, kan niet wachten!quote:
Ligt helemaal aan de prijs. Als de scorpio net zo duur is als een pc met z'n hoge specs dan denk ik dat geen hond dat ding gaat halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:57 schreef Ties02 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of ie mee kan doen met de Scorpio
Nooit doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb hem al gepre-orderd, kan niet wachten!
Mad Max vond ik onverwachts heel erg leukquote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Just Cause, Batman of mad max hmmm
Batman Arkham Knight Premium Editionquote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Just Cause, Batman of mad max hmmm
Zo'n 10x per jaar is er wel zo'n aanbieding, maar nu even niet. Gewoon inkopen als je zo'n aanbieding voorbij ziet komen, ook al heb je hem niet direct nodig.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:49 schreef Roces18 het volgende:
Heeft iemand nog een plekje waar je goedkoop PSPLUS 1 jaar kan kopen? Ik zie allleen maar 49,- 50,- enz, vorig jaar was die 40 bij wehkamp
Oke, ja ik heb nog een paar maanden (2 ofzo)quote:Op zondag 17 juli 2016 14:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n 10x per jaar is er wel zo'n aanbieding, maar nu even niet. Gewoon inkopen als je zo'n aanbieding voorbij ziet komen, ook al heb je hem niet direct nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |