Nee, sinds hij in 2014 kampioen is geworden in de Formule Acceleration en die serie gestopt is heeft hij geen serieuze race meer gereden volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:00 schreef Racerblade het volgende:
Weer een finishvlag fuckup. In Barcelona ook al bij de GP2.
De Vries wel teleurstellend, twee terechte penalties voor causing a collision in een weekend. Grappig ook dat die GP3 wagens blijkbaar totaal geen downforce hebben. Gisteren was rijden zonder achtervleugel al geen probleem, vandaag blijkt een beschadigde voorvleugel sneller te zijn.
Wat is er eigenlijk met Nigel Melker gebeurd? Rijdt hij nog ergens rond?
Jammer. Was geen supertalent, maar had meer potentie dan bijvoorbeeld D. de Jong.quote:Op zondag 10 juli 2016 10:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, sinds hij in 2014 kampioen is geworden in de Formule Acceleration en die serie gestopt is heeft hij geen serieuze race meer gereden volgens mij.
Wie niet?quote:Op zondag 10 juli 2016 10:08 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Jammer. Was geen supertalent, maar had meer potentie dan bijvoorbeeld D. de Jong.
Dank u, ik was heel hard onderweg om dat te vergetenquote:
Nou ja gisteren van de Jong de snelstequote:Op zondag 10 juli 2016 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Ghiotto voor het eerst op het podium
Rowland derde, ik neem aan dat zijn teamgenoot er niet ver achter zit? [ afbeelding ]
Je loopt voor.quote:
Zonde hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:12 schreef sasquatsch het volgende:
Dat wordt starten vanuit de pitsstraat.
Kon dus ook niet geluk weg uit de pitsquote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:19 schreef Sjemmert het volgende:
Nyck 22e met 20 sec achterstand op zijn voorligger
Nee zijn hele race in de prullenbak wel jammer.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 18:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Kon dus ook niet geluk weg uit de pits
Heeft Nyck die nu veroorzaakt ? Id lastig te zien.quote:Op zondag 24 juli 2016 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
Commentator die de GP3 doet mist even doodleuk een enorme crash.
Waarom lieten ze geen onboards zien ?quote:Op zondag 24 juli 2016 09:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heeft Nyck die nu veroorzaakt ? Id lastig te zien.
Flinke crash bij de start mogelijk verooorzaakt door de vries maar de beelden waren niet heel duidelijk.quote:Op zondag 24 juli 2016 09:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Kom ik ook even aankakken met nog 2 ronden GP3 Iets gemist?
en dan maar 1 uitvaller?quote:Op zondag 24 juli 2016 09:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Flinke crash bij de start mogelijk verooorzaakt door de vries maar de beelden waren niet heel duidelijk.
Gebeurde achterin dus de schade bleef beperkt voor de rest. Maar was wel een mooie koprolquote:
gevindert....quote:Op zondag 24 juli 2016 09:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gebeurde achterin dus de schade bleef beperkt voor de rest. Maar was wel een mooie koprol
Helaas heb je die ook nodig om zo'n klasse in leven te houdenquote:Op zondag 24 juli 2016 10:34 schreef Jigzoz het volgende:
GP2 mag weleens tegen het licht gehouden worden. Af en toe rijdt er een goeie coureur in rond, maar verreweg de meeste zijn verwende jongetjes met een te rijke papa.
Ja, en dat deugt dus niet. Die klasse is echt te duur.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Helaas heb je die ook nodig om zo'n klasse in leven te houden
gaat waarschijnlijk nog erger worden als het F2 gaat worxen volgend jaar....quote:Op zondag 24 juli 2016 10:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, en dat deugt dus niet. Die klasse is echt te duur.
Is dat al zeker?quote:Op zondag 24 juli 2016 10:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gaat waarschijnlijk nog erger worden als het F2 gaat worxen volgend jaar....
http://www.motorsport.com(...)ew-formula-2-series/quote:
Mwoah, er zijn ook meerdere F3-achtige klasses.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
http://www.motorsport.com(...)ew-formula-2-series/
Ik ga ervan uit dat F2 GP2 gaat vervangen, anders zit de organatie in hun eigen vaarwater met 2 nagenoeg dezelfde klassen.
En blijkbaar nog niet zeker of dat 2017 gaat zijn
waarvan ook maar 1 van betekenis is wegens het punten systeem. F2 gaat straks ook meer punten krijgen dan GP2, waarom zouden coureurs dan kiezen voor GP2, muv alle bezette zitjes in GP2 mocht het zover komen.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn ook meerdere F3-achtige klasses.
EK F3 en de GP3 geven toch net zoveel SL-punten?quote:Op zondag 24 juli 2016 10:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waarvan ook maar 1 van betekenis is wegens het punten systeem.
Veel te duur en F1-teams kijken er nauwelijks meer naar. Wat je op dit moment ook veel ziet is dat echt talent weg gaat van GP2 en richting sportscars gaat. Volgens mij rijden er een stuk of 10 ex-GP2 rijders in LMP2 inmiddels... Veel goedkoper en je hebt kans om je in de kijker te rijden bij een LMP1 fabrieksteam.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:34 schreef Jigzoz het volgende:
GP2 mag weleens tegen het licht gehouden worden. Af en toe rijdt er een goeie coureur in rond, maar verreweg de meeste zijn verwende jongetjes met een te rijke papa.
Nee, en European Open F3 valt ook al buiten de boot.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
EK F3 en de GP3 geven toch net zoveel SL-punten?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Series 1st 2nd 3rd 4nd 5rd 6th 7th 8th 9th 10th Future FIA F2 Championship 40 40 40 30 20 10 8 6 4 3 GP2 Series 40 40 30 20 10 8 6 4 3 2 FIA F3 European Championship 40 30 20 10 8 6 4 3 2 1 GP3 Series 30 20 15 10 7 5 3 2 1 0 National F3 Championships 10 7 5 3 1 0 |
Valt wel mee. De meeste doorstroom naar de F1 is nog steeds via de GP2. Sowieso zijn een stuk of wat (ex-)GP2 coureurs gelieerd aan een F1 team.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Veel te duur en F1-teams kijken er nauwelijks meer naar. Wat je op dit moment ook veel ziet is dat echt talent weg gaat van GP2 en richting sportscars gaat. Volgens mij rijden er een stuk of 10 ex-GP2 rijders in LMP2 inmiddels... Veel goedkoper en je hebt kans om je in de kijker te rijden bij een LMP1 fabrieksteam.
Nandy komt zelf naar binnen en rijdt tegen De Vries aan lijkt het.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:00 schreef Sjemmert het volgende:
Volgens mijn kreeg Nandy toch echt een duw van de Vries.
daar zijn de teams zowat tot verplicht om die jongens in de GP2 te zetten omwille van de superlicentie punten.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee. De meeste doorstroom naar de F1 is nog steeds via de GP2. Sowieso zijn een stuk of wat (ex-)GP2 coureurs gelieerd aan een F1 team.
Vandoorne, Gasly, Lynn, Sirotkin om er maar een paar te noemen.
Was ook daarvoor al zo. Zelfs toen de FR 3.5 nog een volwaardige klasse was.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
daar zijn de teams zowat tot verplicht om die jongens in de GP2 te zetten omwille van de superlicentie punten.
Maar van de andere kant, er is ook geen alternatief. FR3.5 WsbR was zowat de enige competitie als tegenhanger, maar die klasse is alles van zijn competitief niveau verloren nadat Renault zich terugtrok. Ze delen dan wel licentiepunten uit daar, maar dan weer niet genoeg om als kampioen rechtstreeks door te kunnen stoten naar F1.
En hoeveel van hen gaan daadwerkelijk F1 rijden? Als ze het doen is een seizoen bij Manor ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee. De meeste doorstroom naar de F1 is nog steeds via de GP2. Sowieso zijn een stuk of wat (ex-)GP2 coureurs gelieerd aan een F1 team.
Vandoorne, Gasly, Lynn, Sirotkin om er maar een paar te noemen.
sterker nog, die punten waren nóg lager. Renault klaagt, en toen zijn ze pas iets opgetrokken.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was ook daarvoor al zo. Zelfs toen de FR 3.5 nog een volwaardige klasse was.
Punten tellen pas sinds dit jaar. Daarvoor was de GP2 ook al de grootste leverancier van de F1. Had niets met de superlicentiepunten te maken.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
sterker nog, die punten waren nóg lager. Renault klaagt, en toen zijn ze pas iets opgetrokken.
De meeste van de huidige rijders komen (rechtstreeks) uit de GP2.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoeveel van hen gaan daadwerkelijk F1 rijden? Als ze het doen is een seizoen bij Manor ofzo.
Flink aantal jaren geleden. De situatie is inmiddels wel anders.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De meeste van de huidige rijders komen (rechtstreeks) uit de GP2.
Hamilton, Rosberg, Ericsson, Nasr, Grosjean, Gutierrez, Hulkenberg, Perez, Haryanto, Alonso (toen nog F3000).
Nope. Dit jaar kwamen de meeste nieuwe rijders uit de GP2, vorig jaar ook en de jaren ervoor meestal ook.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Flink aantal jaren geleden. De situatie is inmiddels wel anders.
dat beweer ik toch ook niet? Ik zeg dat die klasse nu minder interessant is geworden omdat de punten lager liggen dan GP2, en het niveau lager is.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Punten tellen pas sinds dit jaar. Daarvoor was de GP2 ook al de grootste leverancier van de F1. Had niets met de superlicentiepunten te maken.
Sorry, dan las ik het verkeerd. Die klasse is nu inderdaad helemaal niet interessant meer.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat beweer ik toch ook niet? Ik zeg dat die klasse nu minder interessant is geworden omdat de punten lager liggen dan GP2, en het niveau lager is.
Daarvoor was er anders wel genoeg volk wat van WSR kwam met Ricciardo Vandoorne Vettel Vergne Sainz Bianchi, en nog wel wat namen.
Maar goed, nu F1
En ze blijven een jaartje of twee en gaan dan wat anders doen. 99% van het GP2 veld heeft geen schijn van kans. Ook omdat het tegenwoordig langer duurt voordat andere rijders met pensioen of naar een andere klasse gaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nope. Dit jaar kwamen de meeste nieuwe rijders uit de GP2, vorig jaar ook en de jaren ervoor meestal ook.
Dat geldt voor iedere opstapklasse.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ze blijven een jaartje of twee en gaan dan wat anders doen. 99% van het GP2 veld heeft geen schijn van kans. Ook omdat het tegenwoordig langer duurt voordat andere rijders met pensioen of naar een andere klasse gaan.
Klopt. Maar de kwaliteit van GP2 gaat al jaren hard achteruit. Dat is ook wat Jigzoz zegt.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere opstapklasse.
Eens. Maar ook dat zie ik in andere opstapklassen.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt. Maar de kwaliteit van GP2 gaat al jaren hard achteruit. Dat is ook wat Jigzoz zegt.
Vooral de formulewagens eigenlijk. Maar in de F4 enzo zit nog wel wat talent.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eens. Maar ook dat zie ik in andere opstapklassen.
even voor de duidelijkheid: wat versta je onder opstapklassen buiten formule klassen?quote:
GT4, GT3, dat soort spul. ELMS ook.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: wat versta je onder opstapklassen buiten formule klassen?
Dat klopt, die betalen er voor. En naast hun rijdt jong talent.quote:Op maandag 25 juli 2016 06:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volgens mij rijden daar vooral oude mannen in.
Hm. Kun je eens zo'n exacte klasse noemen? Er schiet me er geen een te binnen die aan die beschrijving voldoet.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat klopt, die betalen er voor. En naast hun rijdt jong talent.
GT3, GT4, Ginetta juniors etcetera.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Kun je eens zo'n exacte klasse noemen? Er schiet me er geen een te binnen die aan die beschrijving voldoet.
Goed nieuws, de Formula V8 ging dit jaar bijna dood maar dit kan de redding betekenen. Mooi, want die wagens zijn echt heel vet en het zou jammer zijn als ze zouden verdwijnen.quote:Jaime Alguersuari, President of RPM Racing and Gérard Neveu, CEO of the FIA World Endurance Championship (WEC), have reached an extremely encouraging agreement that will link the Formula V8 3.5 series to the majority of the 2017 WEC events.
The agreement includes a minimum of three overseas rounds in Mexico, Japan and Bahrain, the last being the final event of the endurance championship, in addition to three of the four European events on the WEC calendar: Silverstone, Spa and Nürburgring.
Both organizations have as their main aim the desire to provide young single-seater drivers with the opportunity to enter a professional motorsport environment offering a clear and well-defined professional career path including LMP1, LMP2 and GTE in addition to any other series in the pinnacle of motorsport. This benefits not only the drivers but also their families or backers.
The WEC and RPM wish to offer the young drivers an outstanding international calendar with affordable costs.
Included in this historic new motorsport project is an amazing prize: the chance to be part of the WEC’s Rookie Test in Bahrain in the main categories of LMP1 or LMP2 or GTE for the drivers placed first, second and third in the Formula V8 3.5 championship.
Jaime Alguersuari, RPM President: “In 1998, exactly 18 years ago, RPM created a championship to help young talented drivers and their families to have a better understanding of a career in professional motor racing. That championship, originally called Formula Nissan, was won in 1999 by an 18-year-old driver whose name was Fernando Alonso.
“In 2005, with a new single-seater powered by 3L V6 engines, we signed an agreement with Renault Sport Technologies which was in force until 2015.
“Since 1998 this championship has been the path to reach Formula 1 for 25 drivers. Today, I am pleased to announce that this agreement with the FIA World Endurance Championship is the most exciting project of my professional career.
“Cost control has always been one of my biggest concerns in order to help the drivers, their families and sponsors. I have been always concerned with the development of the drivers’ career as well.
“The new series, linked to the FIA WEC, is a historic challenge because a single-seater championship of this level has never before offered such a wide international calendar at an affordable budget.
“Racing in the same major events where official Manufacturer teams from renowned automotive brands such as Toyota, Audi, Porsche as well as Ferrari, Aston Martin, Ford and Corvette are competing in the world’s leading endurance championship, will allow our talented drivers to show off their skills in front of a prestigious and knowledgeable audience. Therefore, making an effort to reach the agreement between the FIA WEC and RPM was definitely worth it”.
Gérard Neveu, FIA WEC CEO: “It is very good news that the V8 3.5 series will join the FIA WEC race meetings from 2017. Great news for the fans, but also for the young drivers who are the champions of the future, and the future is tomorrow.
“This single-seater championship has demonstrated for many years how very appealing and exciting it can be, while at the same time providing many great champions.
“It make sense to offer to the new generation of drivers access to a well-established championship such as the FIA WEC. The fact that the champions will have an opportunity to take part in the WEC’s official rookie test at the end of the season will be additional motivation and a target for everyone on the grid.
“We know also that RPM, promoter of this single seater championship, shares the same values as the ACO, the promoter of the FIA WEC. It was logical to join together.
“This combination of V8 3.5 and Sports Prototype and GT cars, in the same place at the same time, will provide for the pleasure of the fans a fantastic motorsport show with great racing over the same weekend, a real festival of motorsport.
“The FIA WEC Paddock is really delighted to welcome V8 3.5, and we look forward to moving ahead together with this project where the main target is to have happy Drivers, Competitors, Manufacturers, Partners, Medias and fans.”
Welke GT3-klasse is een opstapklasse?quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
GT3, GT4, Ginetta juniors etcetera.
British GT bijvoorbeeld, maar ook veel jong talent in Blancpain.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welke GT3-klasse is een opstapklasse?
Veel doorgroeimogelijkheden zijn er niet dan. Die paar auto's in de LMP1 zitten vrij goed vol.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
British GT bijvoorbeeld, maar ook veel jong talent in Blancpain.
De rest niet. Een hoop Aston Martin fabrieksrijders komen rechtstreeks uit British GT.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Veel doorgroeimogelijkheden zijn er niet dan. Die paar auto's in de LMP1 zitten vrij goed vol.
Sport? Select? Racing? Extra?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:52 schreef heywoodu het volgende:
Helemaal gemist, maar de F3 is nu aan het racen op een zeiknat Spa, live op Ziggo.
239 bij KPN, geen idee welke dat officieel is. Iets met Select volgens mij, gewoon het hoofdkanaal van Ziggo Sport.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport? Select? Racing? Extra?
Details woodu.
Daar hebben we niks aanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
239 bij KPN, geen idee welke dat officieel is. Iets met Select volgens mij, gewoon het hoofdkanaal van Ziggo Sport.
Was ook gewoon op Motors TV.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan
Ziggo, kom de autosportfan eens tegemoet en ga wat meer racing op het open kanaal uitzenden in plaats van de onzin die er nu op bezig is
Ik hoorde een paar weken terug dat die blijkbaar financieel in zwaar weer zitten en dat het wel eens binnen nu en een paar maanden afgelopen kan zijn.quote:
Het is gewoon een zender die heel erg ver in de schaduw ligt. Zelfs ik vergeet wel eens dat er ook daar veel wordt uitgezonden. Ben ze ook enorm dankbaar voor de WEC races.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hoorde een paar weken terug dat die blijkbaar financieel in zwaar weer zitten en dat het wel eens binnen nu en een paar maanden afgelopen kan zijn.
Ondanks dat er steeds meer online te kijken is zou ik het toch wel jammer vinden als Motors TV verdwijnt.
En die rijden dan volgend jaar GP2.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Jigzoz het volgende:
Maar GP2 is een beetje een hyperdure kneuzenkermis. Zelfs GP3 heeft meer talent rondrijden.
Zo te zien niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:41 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed. Even kijken of Gasly al klaar is om Kvyat te vervangen.
Mwoah.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Gasly zijn voorsprong in het kampioenschap eens flink kan gaan uitbreiden...
Dat accent ookquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef Funzel het volgende:
Haha die side commentator op mijn stream Is dat Valsecchi?
Die heb ik ook bij Ziggo.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef Funzel het volgende:
Haha die side commentator op mijn stream Is dat Valsecchi?
Die laatste twee ken ik niet eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:49 schreef Jigzoz het volgende:
Daniël de Jong. De nieuwe Schumacher Montoya Albers Chanoch Nissany.
Ik zie Rowland dan ook eerder instappen bij Renault dan Sirotkin.quote:
Hij is in ieder geval beter dan zijn teamgenootquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie Rowland dan ook eerder instappen bij Renault dan Sirotkin.
En doet het best goed bij een relatief minder team.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval beter dan zijn teamgenoot
Rowland zou bij ART of Prema echt de boel domineren denk ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie Rowland dan ook eerder instappen bij Renault dan Sirotkin.
Hij was net op tijd binnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:55 schreef sasquatsch het volgende:
Pitten onder de VSC mag toch niet? Sirotkin heeft zo wel erg veel voordeel.
Hoi, it's Ghiottoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:00 schreef sasquatsch het volgende:
Gasly zit al klaar om Evans te pakken na de VSC
Die moet nog een paar jaar wachten. Is nog geen 18.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat.... laat Verschoor Kvyat maar vervangen. Dit gaat niks meer worden
Das wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die moet nog een paar jaar wachten. Is nog geen 18.
Virtueel derde volgens mij. Achter Sirotkin en Marciello.quote:
Denk dat er nog een paar veilig een stop kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Virtueel derde volgens mij. Achter Sirotkin en Marciello.
nee, hij moet nog een keer stoppen van de wedstrijdleidingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt echt appeltje eitje voor Sirotkin. 22 seconden voorsprong op de virtuele nummer 2.
Moet nog een stop maken. Straf.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt echt appeltje eitje voor Sirotkin. 22 seconden voorsprong op de virtuele nummer 2.
Maar dan is het terecht. Bij zijn eerste stop heeft hij nauwelijks tijd verloren door de VSC.quote:
Die moet toch nog stoppenquote:
Lynn.quote:
ja, dat kwam direct daarna in beeldquote:
No further actionquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:30 schreef sasquatsch het volgende:
Heeft Ghiotto nog geen straf gekregen voor het aanrijden van King?
Giovinazzi sowieso, die verdient een stoeltje volgend jaar. Eén van de weinigen waar ik nog wel wat in zie.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:32 schreef Funzel het volgende:
Ik zie met Giovinazzi en Ghiotto wel weer een mogelijkheid voor een Italiaan in de F1.
Was in de F3 niet eens heel speciaal toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Giovinazzi sowieso, die verdient een stoeltje volgend jaar. Eén van de weinigen waar ik nog wel wat in zie.
Om de oren gereden door Verstappenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:33 schreef Funzel het volgende:
[..]
Was in de F3 niet eens heel speciaal toch?
Vorig jaar 2de achter Rosenquist. Jaar ervoor 6de.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:33 schreef Funzel het volgende:
[..]
Was in de F3 niet eens heel speciaal toch?
En Lynn krijgt 10 sec. Geen pijl op te trekken.quote:
Ik heb Lynn niet eens wat fout zien doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Lynn krijgt 10 sec. Geen pijl op te trekken.
hij tikte Nato rond.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb Lynn niet eens wat fout zien doen.
Zowel Ghiotto als Lynn rijdt achter op een ander en verpest hun race. De een krijgt straf en de ander niet. Geen pijl op te trekken dus.quote:
Dit. Ghiotto had wmb dezelfde straf als Lynn moeten hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zowel Ghiotto als Lynn rijdt achter op een ander en verpest hun race. De een krijgt straf en de ander niet. Geen pijl op te trekken dus.
Jonge klasse, overmoedige coureurs, sterk verdedigend rijden. Dat leidt meestal tot incidenten ja...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:36 schreef sasquatsch het volgende:
Valt wel op hoe vaak De Vries bij incidenten betrokken is. Nu ook weer twee keer bij de herstart.
Tja, veiligheid hè. Die brandblusser zit er met een reden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
alsof Gasly voordeel heeft gehad van het incident
Lichtere auto.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
alsof Gasly voordeel heeft gehad van het incident
uiteraard, maar dat ding liep zomaar leeg. Kan de coureur weinig aan doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, veiligheid hè. Die brandblusser zit er met een reden.
dat zeggen ze ook nergens. Als iemand bij de f1 zou doorrijden zonder bodemplaat dan hebben ze er ook geen voordeel van, maar volgt ook een dsqquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
alsof Gasly voordeel heeft gehad van het incident
En terecht. Regels zijn er om nageleefd te worden. Doe je dat niet heb je helemaal chaos.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:08 schreef trein2000 het volgende:
Die stewards (en Charlie) zij echt regelneukers. Zie ook het gedoe met hulkenberg in de F1.
Eens, echter heb je regels en regels. Zaken die bewust worden overtreden moet je keihard aanpakken. Maar zaken die buiten de schuld van het team/rijder liggen wat genuanceerder.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En terecht. Regels zijn er om nageleefd te worden. Doe je dat niet heb je helemaal chaos.
Euh nee, Van Dam liep te slapenquote:
Ik hoorde het ja, wist even niet wie op pole stond en die kleuren haal ik sowieso steeds door elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |