ah, op die manier, dan ligt het idd wel andersquote:Op zondag 3 juli 2016 03:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum, voorin dus heel veel dronken volk komt hier langs richting huis.
Dat ligt in't centrum, dat heb je goedquote:Op zondag 3 juli 2016 03:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
ah, op die manier, dan ligt het idd wel anders
Duitsland fans?quote:Op zondag 3 juli 2016 03:56 schreef Amarantha het volgende:
Ah hoor wat geschreeuw in de verte aankomen.
houdtquote:
Wees blij.quote:Op zondag 3 juli 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
waarom gaat FOK! er tegenwoordig niet meer uit rond 4
ja sws, maar viel me opquote:
weer thuis?quote:
precies tegelijkquote:
gmtaquote:
wat een mongoolquote:Op zondag 3 juli 2016 04:04 schreef Toto69 het volgende:
Yess
Geen idee waar die gast is, dit is niet de eerste keer
Wat een sukkel.quote:Op zondag 3 juli 2016 04:04 schreef Toto69 het volgende:
Yess
Geen idee waar die gast is, dit is niet de eerste keer
ach ja ik ga zo maar proberen te pitten denk ikquote:
nicequote:Op zondag 3 juli 2016 04:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach ja ik ga zo maar proberen te pitten denk ik
nog een weekje afzien en dan ff lekker vakantie in NL
godteringquote:Op zondag 3 juli 2016 04:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben er ook wel aan toe na 1400 calls in juni
wrm werk je zo hardquote:Op zondag 3 juli 2016 04:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
13-14% van de ~11000 calls die binnenkwamen verspreid over 20 of meer collega's
ja truequote:Op zondag 3 juli 2016 04:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan gaat de dag sndller
Hopelijk wel 200 pond bonus
quote:Op zondag 3 juli 2016 04:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan gaat de dag sndller
Hopelijk wel 200 pond bonus
Dat hij er op af liep? Dat was wel tof. Of bedoel je wat anders?quote:Op zondag 3 juli 2016 04:19 schreef Wexler het volgende:
Ranta wat vond je van beschieting van Gust door Eladio cartel?
Wie ben jij mou weerquote:Op zondag 3 juli 2016 04:19 schreef Wexler het volgende:
Wat vond je van beschieting van Gust door Eladio cartel?
Vertel eens iets over jezelfquote:Op zondag 3 juli 2016 05:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die grap vorige week ook al in deze sc gemaakt.
Pitch?quote:Op zondag 3 juli 2016 05:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Woon in een klein appartementje samen met mijn kat en kom zojuist van een muziekfestival af.
Woon in een klein appartement en ik haat katten en ik was een halte te vroeg uit de nachtbus gestapt dus moest 100 km lopen door de regen.quote:
Was je ook bij Pitch of?quote:Op zondag 3 juli 2016 05:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Woon in een klein appartement en ik haat katten en ik was een halte te vroeg uit de nachtbus gestapt dus moest 100 km lopen door de regen.
Wilde er afgelopen jaren al heen maar kon steeds niet en dit jaar wel, heeft opgeleefd naar mijn verwachtingen.quote:
Ken er niet een maar fijn voor je dat het leuk was.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wilde er afgelopen jaren al heen maar kon steeds niet en dit jaar wel, heeft opgeleefd naar mijn verwachtingen.
Mijn line-up was: Weval (uit amsterdam), Noodlebar, Polynation (ook amsterdam), Dave Harrington Group, Haelos, DJ Shadow, DJ Paypal, The Field.
maar ook rusteloos? Aangezien je nu nog op fok! zit.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ken er niet een maar fijn voor je dat het leuk was.
Ja kan altijd slecht slapen als de vogeltjes herrie maken en het licht wordtquote:Op zondag 3 juli 2016 05:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
maar ook rusteloos? Aangezien je nu nog op fok! zit.
de hele zomer dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kan altijd slecht slapen als de vogeltjes herrie maken en het licht wordt
vertel mij wat :squote:Op zondag 3 juli 2016 08:31 schreef deadprez het volgende:
weer amper kunnen slapen godtyfus en het was niet eens de fucking bedoeling
Ben jij niet helemaal naar de klote nu ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 08:31 schreef deadprez het volgende:
weer amper kunnen slapen godtyfus en het was niet eens de fucking bedoeling
nee niet echtquote:Op zondag 3 juli 2016 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal naar de klote nu ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |