Wilde er afgelopen jaren al heen maar kon steeds niet en dit jaar wel, heeft opgeleefd naar mijn verwachtingen.quote:
Ken er niet een maar fijn voor je dat het leuk was.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wilde er afgelopen jaren al heen maar kon steeds niet en dit jaar wel, heeft opgeleefd naar mijn verwachtingen.
Mijn line-up was: Weval (uit amsterdam), Noodlebar, Polynation (ook amsterdam), Dave Harrington Group, Haelos, DJ Shadow, DJ Paypal, The Field.
maar ook rusteloos? Aangezien je nu nog op fok! zit.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ken er niet een maar fijn voor je dat het leuk was.
Ja kan altijd slecht slapen als de vogeltjes herrie maken en het licht wordtquote:Op zondag 3 juli 2016 05:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
maar ook rusteloos? Aangezien je nu nog op fok! zit.
de hele zomer dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kan altijd slecht slapen als de vogeltjes herrie maken en het licht wordt
vertel mij wat :squote:Op zondag 3 juli 2016 08:31 schreef deadprez het volgende:
weer amper kunnen slapen godtyfus en het was niet eens de fucking bedoeling
Ben jij niet helemaal naar de klote nu ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 08:31 schreef deadprez het volgende:
weer amper kunnen slapen godtyfus en het was niet eens de fucking bedoeling
nee niet echtquote:Op zondag 3 juli 2016 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal naar de klote nu ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |