Dat ga ik nou ook echt niet meer doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:21 schreef renwan het volgende:
Als je ze nu echt niet meer verwijdert gaat het misschien wel werken
Ik ben godverdomme blij met die Twingo manquote:Op zondag 3 juli 2016 02:22 schreef PausNicolaas het volgende:
Mooi man die rondleidingen door die dorpjes en je Twingo. Wat een prachtig autootje is dat ook!
niemand gelooft ditquote:Op zondag 3 juli 2016 03:35 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
dat neerkijken (in dit geval op lil kleine) staat je niet
als ik gezeur wil aanhoren luister ik wel naar mijn vriendin, die kijkt wél prettig weg
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heb je ook ingesteld dat je geld krijgt als veel mensen je YouTube-video's bekijken?
Dit zijn kleren die ik niet meer pas of waar al gaten in zitten.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:26 schreef emil23 het volgende:
Je kunt je kleren ook gewoon opvouwen en in de kast leggen!. Nog nooit eerder iemand gezien die z'n kleren met punaises aan de muur bewaart.
Misschien leuke posters ofzo erop plakken? Ziet er wel minder chaotisch uitquote:Op zondag 3 juli 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dit zijn kleren die ik niet meer pas of waar al gaten in zitten.
Er zitten óók gaten in de gipsplaten waar ze op zitten dus 1+1=2
Zal moeten wachten tot het eind v/d maand, dan ga ik denk ik wel wat leuke posters kopen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien leuke posters ofzo erop plakken? Ziet er wel minder chaotisch uit#tip
Dit wel ja Braddie, niet meer doen, please.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:21 schreef renwan het volgende:
Als je ze nu echt niet meer verwijdert gaat het misschien wel werken
Gelukkigquote:Op zondag 3 juli 2016 03:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat ga ik nou ook echt niet meer doen.
Ik denk dat dat zeker views gaat opleveren. Bovendien is het een goede motivatie, als er mensen je in volgen volgen vreet je misschien minder snel 2 zakken chips leeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:47 schreef frietenstamp het volgende:
Niemand zit te wachten op je mening over niks. Wilde jij niet afvallen? Ik denk dat je een groot publiek kunt bereiken door te vloggen over (jouw) afvalstruggles.
Die afvalstruggles heb ik geprobeerd in beeld te brengen, maar ik vind dat te persoonlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:47 schreef frietenstamp het volgende:
Niemand zit te wachten op je mening over niks. Wilde jij niet afvallen? Ik denk dat je een groot publiek kunt bereiken door te vloggen over (jouw) afvalstruggles.
Ok nee dat is inderdaad niet interessant.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die afvalstruggles heb ik geprobeerd in beeld te brengen, maar ik vind dat te persoonlijk.
Ik doe namelijk niks bijzonders om af (proberen) Te vallen behalve minder eten en wandelen.
Als ik nou echt naar de sportschool zou gaan wil ik er best over vloggen, maar dat doe ik niet. Dus dit schiet niks op.
Als ik nou ooit eens een lange wandeling ga maken door een bos van een kilometer of 5-6 dan is't een ander verhaal en komt er vast wel een vlogje, maar nu.. Neuh, niet de behoefte aan om dit aan te kaarten.
quote:De reden voor het openen van dit topic is omdat ik zag dat user Mapima, eh sorry, paarse stabiloEen topic van mij had geopend en die werd dicht gegooid met als reden dat ik zelf maar een topic moest openen als ik dat wilde, dus bij deze.
Geen idee.quote:
Ik zal even kijken wat ik ervan kan maken.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee.
Kan jij het anders niet doen Fylax?Weblogje erover maken met een muziek filmpje, die wandeling in Maaskantje en die vlog over Hazes erbij?
Je bent een held!quote:Op zondag 3 juli 2016 17:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik ervan kan maken.Komt goed.
24 linialen gemeten vanaf de bovenkant van het hoogstepunt van het langste stukje tot aan het kleinste stukje aan de laagste plek op de onderkant.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:39 schreef MrSalazar het volgende:
Bradley, hoeveel centimeter heb jij eigenlijk?
5 centimeter dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
24 linialen gemeten vanaf de bovenkant van het hoogstepunt van het langste stukje tot aan het kleinste stukje aan de laagste plek op de onderkant.
Gr.
1, het is geen slaapkamer en ik ben nog wat aan't experimenteren met licht en dergelijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:12 schreef emil23 het volgende:
[..]
Tip 1, doe de gordijnen van je slaapkamertje open zodat we je ook kunnen zien.
Tip 2, houdt t bij Nederlands.
Als je niet perfect engels spreekt, zal een niet-nederlander er nooit naar kijken. Dus het heeft geen zin.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
2, nee... Mijn engels is niet bijster goed, maar goed genoeg om ook berichten in het engels naar buiten te kunnen gooien.
Dat is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:20 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als je niet perfect engels spreekt, zal een niet-nederlander er nooit naar kijken. Dus het heeft geen zin.
Of juist het tegenovergesteldequote:Op zondag 3 juli 2016 14:47 schreef frietenstamp het volgende:
Gebruik het wel om concerten te bekijken die live gestreamed worden, maar voel zelf niet echt iets om het te gaan gebruiken. Hou het lekker bij YouTubequote:Op maandag 4 juli 2016 17:54 schreef Meike26 het volgende:
Bradge, ishetvoor jou niet verleidelijk om te periscopen? Gewoon je camera/telefoon je hele reis live streamen en mensen mee te laten kijken? Vond ik vroeger ook echt briljant van gemeente Hilversum waar je live met een lijnbus mee reed
Haha... een publiek. Denk je dat er überhaupt mensen op jouw saaie ononderbouwde baggermeninkjes in kutfilmpjes van 40 seconden zitten te wachten?quote:Op maandag 4 juli 2016 17:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook.
Ik spreek nu gewoon een veel groter publiek aan dan alleen de Nederlanders. Engels hoeft niet perfect te zijn om viewers / subscribers te krijgen.
Blijkbaar wel he.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Haha... een publiek. Denk je dat er überhaupt mensen op jouw saaie ononderbouwde baggermeninkjes in kutfilmpjes van 40 seconden zitten te wachten?
Ik ben 36..quote:Op maandag 4 juli 2016 18:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gebruik het wel om concerten te bekijken die live gestreamed worden, maar voel zelf niet echt iets om het te gaan gebruiken. Hou het lekker bij YouTube
Dat van die live met een lijnbus meerijden kan ik mij niet herinneren. Hoe oud ben je?
Ah oke, ik ben 25quote:Op maandag 4 juli 2016 18:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik ben 36..![]()
Was volgens mij eind jaren 90, of de Hilversumse kabelkrant die het deed of het toenmalige GooiTV (of hoe het dan ook heette). Ik kan er ook niets meer over vinden op google (of weet niet waar op te zoeken). Heerlijke zen tv was datEn 2 of 3 keer een bekende zien fietsen.
Dat is wel een goed idee, maar hóe doe ik dat met m`n dashcam en edit software? (Videopad)quote:Op maandag 4 juli 2016 19:47 schreef sneakydesert het volgende:
Je reist vaak met de auto toch? Het zou tof zijn als je een met een camera in je auto een timelapse kan maken van je rit, en daarna bijvoorbeeld een item op locatie doet bijvoorbeeld. Zoals een dagje strand. Geeft toch wat extra's aan je video.
Gewoon met je telefoon, appje downloaden, timelapse maken en die poept zelf een timelapse uit van x aantal foto's per minuut, van bijvoorbeeld 2 uur lang gefilmd in 4 minuten afspeeltijd.. beetje verdiepen in videomontage is wel handig als je wat meer met vloggen wil doen. Youtube staat baggervol met tutorials, dus ook met video-editing.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, maar hóe doe ik dat met m`n dashcam en edit software? (Videopad)
Heb trouwens tot de 20e niks te doen qua autorijden, geen brandstof
Zou leuk zijn als je een beetje filmt wat je daar meemaaktquote:Op maandag 4 juli 2016 20:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Al gevonden in Videopad editor!
Komt helemaal goed dus, denk dat mijn eerste echt lange rit eind van de maand word richting Drievliet of Slagharen, ga met een paar maatjes waarschijnlijk een weekendje weg.
Dat was ik ook zeker wel van plan te doenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:52 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je een beetje filmt wat je daar meemaakt
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zou maar zuinig zijn op die Twingo, dat wordt nog een collectors item.
Dat is toch mijn mening? Ik vind hem best oke kunnen rappen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:37 schreef MrSalazar het volgende:
Het ergste is nog dat ie zegt dat lil kleine kan rappen
Dan moet je voor de rest ook niet zitten zeiken met je Lange Frans en Baas B en... Marco Borsatoquote:Op maandag 4 juli 2016 21:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is toch mijn mening? Ik vind hem best oke kunnen rappen.
Ok.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dan moet je voor de rest ook niet zitten zeiken met je Lange Frans en Baas B en... Marco Borsato
Je hebt meerdere kanalen gemaakt sinds 2007, waarom houd je het niet bij een? Is ook handiger met viewsquote:Op maandag 4 juli 2016 21:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, en je kan wel zeggen niet bekeken, maar ik heb ongeveer 3,500 weergaven sinds de 1e, vind ik wel oke voor een beginnend kanaal.
Klopt, het was ook de bedoeling om het bij 1 kanaal te houden, maar zeker in 2007 was ik er nog heel erg nieuw mee, en ik was tot voor kort behoorlijk onzeker over het hele YouTube gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:18 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Je hebt meerdere kanalen gemaakt sinds 2007, waarom houd je het niet bij een? Is ook handiger met views
Of "Ik kan niks en wil niks maar vind wel overal wat van"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:38 schreef Dingflofbips het volgende:
Is het niet iets om dit
WajongTV
te noemen?
geldt dit niet voor alle vloggers?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Of "Ik kan niks en wil niks maar vind wel overal wat van"
Dat zou wel heel tof zijn. Als het een beetje leuk gemonteerd is wil ik het ook nog eens op de fp zetten voor extra exposurequote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:03 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zonde dat het echt uhm ja een meningen geven is ipv kwaliteit. Aantal views zegt niet zoveel. Genoeg mensen die gewoon wat aanklikken en miss een filmpje bekijken.
Tip is om bv bij een interessant nieuwsbericht als de overname van Bart Smit er echt werk in te stoppen? Bv naar de Bart Smit gaat en dan filmen en zeggen ja ik begrijp de overname want dit en dat. Of met personeel praten over wat ze erover vinden. En dan afsluiten met nou dit van Bart Smit is toch wel cool
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
PS zegt iets zinnigs, wat een goed idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:03 schreef PaarseStabilo het volgende:
Zonde dat het echt uhm ja een meningen geven is ipv kwaliteit. Aantal views zegt niet zoveel. Genoeg mensen die gewoon wat aanklikken en miss een filmpje bekijken.
Tip is om bv bij een interessant nieuwsbericht als de overname van Bart Smit er echt werk in te stoppen? Bv naar de Bart Smit gaat en dan filmen en zeggen ja ik begrijp de overname want dit en dat. Of met personeel praten over wat ze erover vinden. En dan afsluiten met nou dit van Bart Smit is toch wel cool
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
dit idd. dan is het ook leuk om ernaar te kijken en denk je "ik wil de volgende video zien!"quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:06 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat zou wel heel tof zijn. Als het een beetje leuk gemonteerd is wil ik het ook nog eens op de fp zetten voor extra exposure
Braddie werkt gewoon voor zijn centen. Zie zijn topics op autoweek.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:38 schreef Dingflofbips het volgende:
Is het niet iets om dit
WajongTV
te noemen?
Ik vind dingen als 'ik heb eerst gymnasium gedaan en toen atheneum' en 'hoe moet ik bellen' toch net iets leuker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
PS zegt iets zinnigs, wat een goed idee.
Denk dat fok dan centjes moet betalen aan braddie en of men dat leuk vindt...quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:49 schreef vaduz het volgende:
Kan Braddie niet gewoon alle berichten op de FP inspreken? Dat we daarvoor niet meer naar zijn kanaal hoeven te gaan en zelf alleen op de FP berichten kunnen afspelen zonder zelf te lezen?
quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
........................................................................................................quote:
Moet ik iets in de OP voor je veranderen ofzo? Ging toch wel voornamelijk over je vlogjes so far. Nu heeft het topic weinig inhoud zo, met allemaal dode video's.quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.
Dus dan weten jullie dat.
MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
Is precies wat ik al voorspelde.quote:Op donderdag 7 juli 2016 04:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet ik iets in de OP voor je veranderen ofzo? Ging toch wel voornamelijk over je vlogjes so far. Nu heeft het topic weinig inhoud zo, met allemaal dode video's.
Bradge wtf manquote:Op zondag 3 juli 2016 03:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat ga ik nou ook echt niet meer doen.
Ik heb de lock van de OP afgehaald zodat je hem zelf kan editten zoals jij wilquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik weet het, maar ik voel mij er nu niet prettig bij... Voelt behoorlijk geforceerd nog en het is ook wel érg amateuristisch zoals ik die nieuwsberichten op las (Wat ook geen vlogs zijn) Zeker ook de hele opstelling, in dat schuurtje.. Liet gewoon flink te wensen over..
Ik wil eerst zorgen dat ik mij wat zelfverzekerder voel voordat ik weer ga vloggen, hou mij nu gewoon bij auto gerelateerde filmpjes (Supercar spotting of zo en wat dashcambeelden) En muziek gerelateerde filmpjes.
Wat je zou kunnen doen qua OP wijzigen Moira is wat muziek video's toevoegen van m`n kanaal en zeggen dat ik mij voorlopig ga richten op dat soort filmpjes (Die ik dus aangaf hier) En pas ga vloggen over een poos en het dan wat serieuzer aan ga pakken.
Ik heb de posts met dode video's in dit topic verwijderd, maar het is nu wel aan jou om zelf dan weer ff de OP in te vullen (Fopje heeft 'm unlocked voor edits) en dit topic te vullen met filmpjes die je niet zal verwijderen, anders heeft dit topic weinig bestaansrecht meer.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik weet het, maar ik voel mij er nu niet prettig bij... Voelt behoorlijk geforceerd nog en het is ook wel érg amateuristisch zoals ik die nieuwsberichten op las (Wat ook geen vlogs zijn) Zeker ook de hele opstelling, in dat schuurtje.. Liet gewoon flink te wensen over..
Ik wil eerst zorgen dat ik mij wat zelfverzekerder voel voordat ik weer ga vloggen, hou mij nu gewoon bij auto gerelateerde filmpjes (Supercar spotting of zo en wat dashcambeelden) En muziek gerelateerde filmpjes.
Wat je zou kunnen doen qua OP wijzigen Moira is wat muziek video's toevoegen van m`n kanaal en zeggen dat ik mij voorlopig ga richten op dat soort filmpjes (Die ik dus aangaf hier) En pas ga vloggen over een poos en het dan wat serieuzer aan ga pakken.
Ik kan niks editen zie ik nuquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb de posts met dode video's in dit topic verwijderd, maar het is nu wel aan jou om zelf dan weer ff de OP in te vullen (Fopje heeft 'm unlocked voor edits) en dit topic te vullen met filmpjes die je niet zal verwijderen, anders heeft dit topic weinig bestaansrecht meer.
Hmm, vreemd. De lock staat eraf, maar misschien geldt 't alsnog niet als er zoveel tijd verstreken is ofzo.quote:
Als mod kun je berichten 'locken' voor edits (bijv.zodat users niet de berichten na jouw mod-edit vervolgens nog kunnen editten en dus je woorden kunnen verdraaien). Zo'n vinkje staat standaard aan, maar Fopje en ik dachten dus dat als we dat vinkje uit zetten het bericht weer vrij is voor edits. Werkt dus niet zo blijkbaarquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:52 schreef Fylax het volgende:
Komt omdat iemand zonder abo dat maar 24u kan.
En met abonnement?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:52 schreef Fylax het volgende:
Komt omdat iemand zonder abo dat maar 24u kan.
Nee blijkbaar geldt dat dus niet zoquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. De lock staat eraf, maar misschien geldt 't alsnog niet als er zoveel tijd verstreken is ofzo.
Anders post je gewoon ff een vernieuwde OP in een post hier, dan copy-pasten we wel.
[..]
Als mod kun je berichten 'locken' voor edits (bijv.zodat users niet de berichten na jouw mod-edit vervolgens nog kunnen editten en dus je woorden kunnen verdraaien). Zo'n vinkje staat standaard aan, maar Fopje en ik dachten dus dat als we dat vinkje uit zetten het bericht weer vrij is voor edits. Werkt dus niet zo blijkbaar
Ik heb er pas 59quote:Op zondag 10 juli 2016 15:14 schreef Voszje het volgende:
Ik heb één video gekeken en het kanaal staat al direct onder "Aanbevolen".Hoeveel abonnees heb je nu?
Ik heb geen doelgroep, althans.. Niet echt. De mensen die denken, goh die filmpjes zijn wel interessant, die klikken er op en anders niet, lijkt mij logisch.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:11 schreef PaarseStabilo het volgende:
Wat ik niet begrijp is of je een doelgroep hebt? Wie en wat is jouw doelgroep?
En toen was het klaarquote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, op naar de 100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |