abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163539647
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:06 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Dat zou wel heel tof zijn. Als het een beetje leuk gemonteerd is wil ik het ook nog eens op de fp zetten voor extra exposure :)
dit idd. dan is het ook leuk om ernaar te kijken en denk je "ik wil de volgende video zien!"
  woensdag 6 juli 2016 @ 00:05:12 #77
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_163547900
Lekker doorgaan zo, Braddie! ^O^
pi_163548754
Kan Braddie niet gewoon alle berichten op de FP inspreken? Dat we daarvoor niet meer naar zijn kanaal hoeven te gaan en zelf alleen op de FP berichten kunnen afspelen zonder zelf te lezen?
pi_163548782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:38 schreef Dingflofbips het volgende:
Is het niet iets om dit

WajongTV

te noemen?
Braddie werkt gewoon voor zijn centen. Zie zijn topics op autoweek.
pi_163552551
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:58 schreef Fylax het volgende:

[..]

PS zegt iets zinnigs, wat een goed idee. _O_
Ik vind dingen als 'ik heb eerst gymnasium gedaan en toen atheneum' en 'hoe moet ik bellen' toch net iets leuker.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_163552653
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 00:49 schreef vaduz het volgende:
Kan Braddie niet gewoon alle berichten op de FP inspreken? Dat we daarvoor niet meer naar zijn kanaal hoeven te gaan en zelf alleen op de FP berichten kunnen afspelen zonder zelf te lezen?
Denk dat fok dan centjes moet betalen aan braddie en of men dat leuk vindt...
pi_163573645
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
pi_163573655
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2016 02:34 schreef KoningPils het volgende:

[..]

........................................................................................................ :|W
pi_163573656
- Daar staat natuurlijk niet voor niets een slotje op. Stokerij mag wegblijven. -

[ Bericht 40% gewijzigd door Moira op 07-07-2016 04:00:35 ]
  PR en moderator donderdag 7 juli 2016 @ 04:05:18 #85
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_163573721
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2016 02:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.

Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.

Dus dan weten jullie dat.

MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
:D

Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
Moet ik iets in de OP voor je veranderen ofzo? Ging toch wel voornamelijk over je vlogjes so far. Nu heeft het topic weinig inhoud zo, met allemaal dode video's.
Fuck the EBU.
pi_163573743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 04:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Moet ik iets in de OP voor je veranderen ofzo? Ging toch wel voornamelijk over je vlogjes so far. Nu heeft het topic weinig inhoud zo, met allemaal dode video's.
Is precies wat ik al voorspelde.
pi_163573770
Braddie! Wat is dezen?
pi_163574532
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 03:16 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat ga ik nou ook echt niet meer doen.
Bradge wtf man :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_163574544
Bradge pls, doe niet zo borderline nou hoor
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:59:59 #90
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_163574631
:')
  donderdag 7 juli 2016 @ 09:50:26 #91
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_163575250
Van de week zei je nog dat je ze nooit meer zou verwijderen? :')

Zonde wel. Een slecht/minder begin heeft elke youtuber. Mocht je ooit nog doorbreken, dan sla je je voor je kop dat je je eerste video's (hoe je begonnen bent) verwijderd hebt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_163576340
Ik weet het, maar ik voel mij er nu niet prettig bij... Voelt behoorlijk geforceerd nog en het is ook wel érg amateuristisch zoals ik die nieuwsberichten op las (Wat ook geen vlogs zijn) Zeker ook de hele opstelling, in dat schuurtje.. Liet gewoon flink te wensen over..

Ik wil eerst zorgen dat ik mij wat zelfverzekerder voel voordat ik weer ga vloggen, hou mij nu gewoon bij auto gerelateerde filmpjes (Supercar spotting of zo en wat dashcambeelden) En muziek gerelateerde filmpjes.

Wat je zou kunnen doen qua OP wijzigen Moira is wat muziek video's toevoegen van m`n kanaal en zeggen dat ik mij voorlopig ga richten op dat soort filmpjes (Die ik dus aangaf hier) En pas ga vloggen over een poos en het dan wat serieuzer aan ga pakken.
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:36:34 #93
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_163578063
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2016 10:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik weet het, maar ik voel mij er nu niet prettig bij... Voelt behoorlijk geforceerd nog en het is ook wel érg amateuristisch zoals ik die nieuwsberichten op las (Wat ook geen vlogs zijn) Zeker ook de hele opstelling, in dat schuurtje.. Liet gewoon flink te wensen over..

Ik wil eerst zorgen dat ik mij wat zelfverzekerder voel voordat ik weer ga vloggen, hou mij nu gewoon bij auto gerelateerde filmpjes (Supercar spotting of zo en wat dashcambeelden) En muziek gerelateerde filmpjes.

Wat je zou kunnen doen qua OP wijzigen Moira is wat muziek video's toevoegen van m`n kanaal en zeggen dat ik mij voorlopig ga richten op dat soort filmpjes (Die ik dus aangaf hier) En pas ga vloggen over een poos en het dan wat serieuzer aan ga pakken.
Ik heb de lock van de OP afgehaald zodat je hem zelf kan editten zoals jij wil ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_163578110
:')
pi_163578266
Jammer dit. ;(
(she/her)
pi_163579272
Ik ben nu in Hilversum maar ik zie Braddie niet
  PR en moderator donderdag 7 juli 2016 @ 13:55:20 #97
288245 crew  Moira
pi_163579605
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2016 10:57 schreef Mister-Bradge het volgende:

Ik heb de posts met dode video's in dit topic verwijderd, maar het is nu wel aan jou om zelf dan weer ff de OP in te vullen (Fopje heeft 'm unlocked voor edits) en dit topic te vullen met filmpjes die je niet zal verwijderen, anders heeft dit topic weinig bestaansrecht meer.
Fuck the EBU.
pi_163583142
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:55 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb de posts met dode video's in dit topic verwijderd, maar het is nu wel aan jou om zelf dan weer ff de OP in te vullen (Fopje heeft 'm unlocked voor edits) en dit topic te vullen met filmpjes die je niet zal verwijderen, anders heeft dit topic weinig bestaansrecht meer.
Ik kan niks editen zie ik nu
  PR en moderator donderdag 7 juli 2016 @ 16:51:08 #99
288245 crew  Moira
pi_163583174
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:49 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik kan niks editen zie ik nu
En nu?
Fuck the EBU.
pi_163583185