Hmm, vreemd. De lock staat eraf, maar misschien geldt 't alsnog niet als er zoveel tijd verstreken is ofzo.quote:
Als mod kun je berichten 'locken' voor edits (bijv.zodat users niet de berichten na jouw mod-edit vervolgens nog kunnen editten en dus je woorden kunnen verdraaien). Zo'n vinkje staat standaard aan, maar Fopje en ik dachten dus dat als we dat vinkje uit zetten het bericht weer vrij is voor edits. Werkt dus niet zo blijkbaarquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:52 schreef Fylax het volgende:
Komt omdat iemand zonder abo dat maar 24u kan.
En met abonnement?quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:52 schreef Fylax het volgende:
Komt omdat iemand zonder abo dat maar 24u kan.
Nee blijkbaar geldt dat dus niet zoquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. De lock staat eraf, maar misschien geldt 't alsnog niet als er zoveel tijd verstreken is ofzo.
Anders post je gewoon ff een vernieuwde OP in een post hier, dan copy-pasten we wel.
[..]
Als mod kun je berichten 'locken' voor edits (bijv.zodat users niet de berichten na jouw mod-edit vervolgens nog kunnen editten en dus je woorden kunnen verdraaien). Zo'n vinkje staat standaard aan, maar Fopje en ik dachten dus dat als we dat vinkje uit zetten het bericht weer vrij is voor edits. Werkt dus niet zo blijkbaar
Ik heb er pas 59quote:Op zondag 10 juli 2016 15:14 schreef Voszje het volgende:
Ik heb één video gekeken en het kanaal staat al direct onder "Aanbevolen".Hoeveel abonnees heb je nu?
Ik heb geen doelgroep, althans.. Niet echt. De mensen die denken, goh die filmpjes zijn wel interessant, die klikken er op en anders niet, lijkt mij logisch.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:11 schreef PaarseStabilo het volgende:
Wat ik niet begrijp is of je een doelgroep hebt? Wie en wat is jouw doelgroep?
En toen was het klaarquote:Op zondag 10 juli 2016 15:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, op naar de 100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |