Kom er net vandaan, halverwege 3e kwart liep de halve zaal leeg. Nu speelden de Clippers ook echt belachelijk slecht...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 06:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Clippers worden finaal afgeslacht door GSW tot nu toe. Pre-season, maar toch. League is fucked![]()
86-36 halverwege 3de kwart
Hij heeft er 2 geschoten waarvan 1 raak?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kom er net vandaan, halverwege 3e kwart liep de halve zaal leeg. Nu speelden de Clippers ook echt belachelijk slecht...
Die Patrick McCaw, nummer 0, vond ik wel indrukwekkend. Eerste 2 kwarten leek ie weinig te durven maar meer naar het einde een aantal impressive 3-punters.
Haha in mijn herinnering meer, dan heeft ie een goede misleidende vibe waardoor ik hem beter herinnerde dan hij speeldequote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij heeft er 2 geschoten waarvan 1 raak?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha in mijn herinnering meer, dan heeft ie een goede misleidende vibe waardoor ik hem beter herinnerde dan hij speelde
Niet spannende wedstrijd compenseren met veel bier zal ook niet geholpen hebben...
De toffe wedstrijden zijn snel 150 dollar per ticket, de suffere rond de 40. Vorig jaar wel de 73e win in het stadium kunnen zien wat wel vet was, maar alle play-off wedstrijden gewoon in de kroeg. Stadium is wel leuker, maar niet 150 pp dollar leuker.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tof om te zien denk ik zo! Jammer dat je dan zo'n eenzijdige wedstrijd krijgt, maar goed dat gaan we in de NBA ook weer een keer of 65 zien, paar spannende potjes erbij en ze zullen wel weer 70 wins halen
Oh, ik dacht dat je op vakantie of iets dergelijks wasquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De toffe wedstrijden zijn snel 150 dollar per ticket, de suffere rond de 40. Vorig jaar wel de 73e win in het stadium kunnen zien wat wel vet was, maar alle play-off wedstrijden gewoon in de kroeg. Stadium is wel leuker, maar niet 150 pp dollar leuker.
Nee ik woon in Oakland, daarom voel ik me ook niet zo beschaamd om lekker gemakkelijk voor de warriors te zijn, aangezien ik ook voor de raiders en de oakland A's hoor te zijn en die echt tergend slecht zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op vakantie of iets dergelijks was
Gelukkig is LeBron er nog, met hem weet je het nooit. Al gaat het zeer waarschijnlijk een dikke walkover voor GSW wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit kan wel eens het meest saaie seizoen ooit wordne of niet?
Zo'n game als afgelopen nacht worden we niet echt warm van.
Qua winnaars in oosten en westen lijkt het niet echt spannend te worden, maar seizoen wordt sowieso leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit kan wel eens het meest saaie seizoen ooit wordne of niet?
Zo'n game als afgelopen nacht worden we niet echt warm van.
Jeff Teague!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom noemt niemand nou Pacers in zo'n lijstje. Die hebben nu ook een leuk team vind ik, eindelijk wat meer fastpaced small ball. Geinig frontcourt met George, Turner en Young...
Maar die Central Division is nu wel de beste division in de NBA zeg.
Kampioen: Warrriorsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar had ik voor alle ploegen uitgezocht wie er bij kwamen, weg waren gegaan en een voorspelling gedaan.
Was leuk om te doen, maar dit jaar echt geen tijd voor.
Misschien kunnen we hier vast een lijstje voorspellingen doen?
Kampioen: Warrriors
Verliezend finalist: Cavs
Dit was de boring part:
MVP: ... Westbrook??
Breakthrough speler: Dante Exum
Comeback speler: Joakim Noah (hoop het van harte, tegen beter weten in)
Rookie van het jaar: Brandon Ingram
Verrassendste ploeg (positief): Utah Jazz
Meest teleurstellende ploeg: Atlanta Hawks
Of bedenk zelf je eigen categorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |