Net zo saai, maar dan zonder ketchup.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:27 schreef Vork het volgende:
Fucking saaie nacht hier tot nu toe. Is het bij jou beter, Isa?
ketchup is ook zo'n beetje 't enige voorlopig. Normaal gesproken is er wel hectiek rond deze tijd. Niets van dat alles. Dat worden nog 4 lange uren zo.quote:
ja, ik vertrek zaterdag alquote:Op maandag 4 juli 2016 01:55 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, nu al! Ik hoop dat het niet zoveel gaat regenen als de afgelopen weken, dat maakt fietsen toch minder leuk. Nou ja, fietsen in de regen valt wel mee, maar dat al je spullen/kleren nat worden is niet zo tof.
Die heb ik Helaas niet, maar ik zou kiezen vooe koud douchen of gewoon heel lang heel hard vloeken. En anders smeer je er ketchup opquote:
Heel lang heel hard vloeken ben ik inderdaad nu aan het doen. En ik zat te denken aan een douche, gewoon, omdat fijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 03:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Die heb ik Helaas niet, maar ik zou kiezen vooe koud douchen of gewoon heel lang heel hard vloeken. En anders smeer je er ketchup opdaar zit een hoop azijn in en dat schijnt ook jeukverlichtend te werken.
Muggenquote:Op maandag 4 juli 2016 03:25 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hallo.
Ik ben helemaal lek geprikt door mug, die ik vervolgens wel kapotgeslagen heb op de muur (nu grote bloedvlek.) maar goddomme. Jeuk, geen kleine bultjes en nu kan ik niet meer slapen.
Alle muggen gaan terecht dood. Daar valt niks aan te betwisten.quote:Op maandag 4 juli 2016 03:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
MuggenEnige beest waarbij ik geen enkele poging doe het levend te vangen en buiten los te laten
En zo'n bloedvlek geeft ook wel wat voldoening, want dan is er wel heel erg veel bewijs dat het kutbeest terecht dood is
(alhoewel, een klein prikje versus moord valt te betwisten als terecht)
Hoop dat je nog watquote:Op maandag 4 juli 2016 03:52 schreef Lonaa het volgende:
Ok, ik ga me in bed ellendig liggen voelen en een boek lezen.
Succes met de laatste uurtjes, nachtwerkers
Zijn al je collega's aan de ramadan?quote:Op maandag 4 juli 2016 05:34 schreef Vork het volgende:
Nog een half uurtje te gaan. Saaie nacht, saaie week gok ik zo. Als die moslims straks klaar zijn met hun jaarlijkse diabetesweekmaand, ben ik benieuwd of er die dag überhaupt nog iemand op komt dagen hier.
eten/drinken mogen ze pakweg tussen 22-01.30 volgens mij, heel veel blijven nu gewoon opquote:Op maandag 4 juli 2016 06:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn al je collega's aan de ramadan?![]()
Dan zijn nachtdiensten wel handig, slaap je toch overdag en is niet eten niet zo erg
Daarom zei ik ook dat nachtdiensten handig zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 06:35 schreef computergirl het volgende:
eten/drinken mogen ze pakweg tussen 22-01.30 volgens mij, heel veel blijven nu gewoon op
en ik bedoel: ze blijven vaak (zonder nachtdiensten) die paar uurtjes ook wakkerquote:Op maandag 4 juli 2016 06:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat nachtdiensten handig zijn
Ik maak ook roomijs, maar in de aarbeientijd maak ik aardbeiensorbet. Dat is zo gruwelijk lekker, ander aardbeienijs smaakt daarna niet meer.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:34 schreef derLudolf het volgende:
En Piet maakt sorbetijs, geen roomijs, dat klinkt sowieso niet lekker
Dat laatste schrijf ik op.quote:Op maandag 4 juli 2016 08:08 schreef kwakz0r het volgende:
Enige wat bij mij helpt tegen muggenbulten is een antihistaminepil en fenistyl gel (in Dld gewoon bij de drogist. Italie enzo ook, hier niet...).
Dat laatste is een smeerbare antihistamine. Wonderspul, dikke bult stopt met jeuken en de volgende dag een klein roze bultje over.
Sterkte.
Nee. Heb alleen niets te melden. Vandaag ga ik boekhouden, jalapenos inmaken en de laatste 2 eps van GoT kijken.quote:
Goedemorgen. Ik was zowaar aan het werkquote:
Dat spul (fenistylgel) moet ik hebben denk ik. Als ik door zo'n paardemug wordt gestoken, krijg ik zulkse dikke benen hè (wordt eigenlijk altijd in mijn benen of voeten gestoken)quote:Op maandag 4 juli 2016 08:08 schreef kwakz0r het volgende:
Enige wat bij mij helpt tegen muggenbulten is een antihistaminepil en fenistyl gel (in Dld gewoon bij de drogist. Italie enzo ook, hier niet...).
Dat laatste is een smeerbare antihistamine. Wonderspul, dikke bult stopt met jeuken en de volgende dag een klein roze bultje over.
Sterkte.
Zo, zo.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik was zowaar aan het werk
Waar ben je bij GoT?quote:Op maandag 4 juli 2016 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Heb alleen niets te melden. Vandaag ga ik boekhouden, jalapenos inmaken en de laatste 2 eps van GoT kijken.
Ja echt... bizar gewoon. Op een werkdag gewoon geconcentreerd enz enzquote:
Waarom geen aardbeiroomijs?quote:Op maandag 4 juli 2016 08:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik maak ook roomijs, maar in de aarbeientijd maak ik aardbeiensorbet. Dat is zo gruwelijk lekker, ander aardbeienijs smaakt daarna niet meer.
Ah dat feest heb ik komende week ook nog, net ffies voor de vakantie; her-certificering voor interne reanimatieteam..quote:Op maandag 4 juli 2016 09:42 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik heb nog iets goeds gedaan dit weekend. Ik heb me eindelijk aangemeld bij de hartstichting om te reanimeren, indien nodig, hier in de buurt.
Ik heb een geldig BHV-certificaat. Was het al heel lang van plan, maar dat is zoiets dat je vergeet te doen. Toen was er reclame op tv dit weekend, reclame werkt.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah dat feest heb ik komende week ook nog, net ffies voor de vakantie; her-certificering voor interne reanimatieteam..
Oh dus laatste 2?quote:Op maandag 4 juli 2016 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ep 8 afgelopen donderdag gekeken.
Ep 9 is altijd de beste dus ik heb er zin inquote:Op maandag 4 juli 2016 09:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dus laatste 2?
Oh, ep 9en 10
![]()
Veel plezier!
Oooh, ik zou willen dat ik het nog een keer voor de eerste keer kon zien.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ep 9 is altijd de beste dus ik heb er zin inGoed seizoen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |