Dat is idd ieuwwwwquote:Op zondag 3 juli 2016 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn exvriendin wou ook een 100% matchende set kopen met alle meubels. Ik hou daar niet van.
afstand instellen en verfijnen wil wel eens helpenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ken ik niet. Zal eens kijken.
Ik ben trouwens ook ontzettend slecht in mp zoeken. Na 4 minuten zoeken verveelt het me en vind ik niks of alleen op 300km afstand.
Altijd kutfotos. En ik wil op een stoel zitten voordat ik em koop. (Dit geldt uiteraard niet voor een design merk, die kun je overal uitproberen)
Er is genoeg in de buurt. Eijerkamp, van Gils.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik zo'n leuk allegaartje van goed spul bij elkaar kan gaan verzamelen. Voor mij nooit meer een matchende set.
Maar first things first. Ik zie over een half jaar wel of ik nog 5 euro heb voor een Ikea bijzettafel.
Succes Krea, hoop dat je wat kunt vinden. Is er eventueel niet zoiets als Poortvliet ofzo in de buurt?
wel eens een bus gehuurd om ergens in the middle of nowhere in de buurt van harlingen een bank te halen terwijl de oude gestoffeert moest worden, later toen de bank klaar wa dat leer eraf gesneden en gebruikt om de eettafel stoelen te bekleden idd.... zeker in die uithoeken wel vaak koopjes (en lang leve een goede stoffeerster in de vriendenkring)quote:Op zondag 3 juli 2016 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is genoeg in de buurt. Eijerkamp, van Gils.
En nog wel een paar. Maar goed, soms is mooi wat van ver komt.
Adios.
wb morgane dan maarquote:Op zondag 3 juli 2016 09:35 schreef morgane het volgende:
Na maaaanden niet meer in de SC te hebben gezeten moet ik het toegeven: ik kan jullie toch niet missen
quote:Op zondag 3 juli 2016 09:35 schreef morgane het volgende:
Na maaaanden niet meer in de SC te hebben gezeten moet ik het toegeven: ik kan jullie toch niet missen
Hier druk bezig met mijn uitzet. De Billy had ik al. En van een lieve vriend 3 kasten van zo'n 1m40 hoog gekregen die van de IKEA afkomen.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:40 schreef liedetector het volgende:
hier 1 ikea boekenkast .....tot ik de ruimte heb dat elders te laten, als bergruimte issie perfect (en boven ook 1 btw)
sounds good, en hier prima Smeg tweedehands oven btw (die toen als nieuw was en nu al jaaaren in gebruik)quote:Op zondag 3 juli 2016 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier druk bezig met mijn uitzet. De Billy had ik al. En van een lieve vriend 3 kasten van zo'n 1m40 hoog gekregen die van de IKEA afkomen.
Ik ben echt al goed op weg inmiddels
Wasmachine en goede oven staan nu bovenaan mijn lijstje wat ik straks echt nodig heb
Tegen die tijd ga ik ook eens op marktplaats zoeken.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
sounds good, en hier prima Smeg tweedehands oven btw (die toen als nieuw was en nu al jaaaren in gebruik)
matras is iets wat ik echt nieuw wil (staat weer eens op de lijst) maar bed boeit me niet idd en verf gewoon tegen die tijd goeie aanbieding vinden scheelt vaak best veelquote:Op zondag 3 juli 2016 09:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tegen die tijd ga ik ook eens op marktplaats zoeken.
Ik krijg een verhuiskostenvergoeding maar eigenlijk heb ik alles al. Tot aan het laminaat toe.
Dus alleen maar verf van kopen. En wasmachine en oven.
Ohhhhh en een goed matras op het bed wat ik via marktplaats ga vinden. Wil het liefste een twijfelaar uit de jaren 50 ofzo.
Dat goede matras en kussen zijn voor mij zooooo erg belangrijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
matras is iets wat ik echt nieuw wil (staat weer eens op de lijst) maar bed boeit me niet idd en verf gewoon tegen die tijd goeie aanbieding vinden scheelt vaak best veel
Waar staat je uitzet eigenlijk? Overal en nergens?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat goede matras en kussen zijn voor mij zooooo erg belangrijk.
Ik kan gewoonweg niet wachten tot ik in mijn eigen bedje lig
Sowieso heb ik zo goed als alles in huis om het huisje ook daadwerkelijk prima in te kunnen richten.
Ik ben het ook echt behoorlijk zat daar in het huis
johquote:Op zondag 3 juli 2016 10:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo goed als alles staat in Brabant bij lieve vriend.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waar staat je uitzet eigenlijk? Overal en nergens?
zonder afmelden weggebleven?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet vanavond terug en ik weet nu al dat ik gezeik krijg door gisteren
Nieteens. Ik ben gisteren gearresteerd. Had ookal geen ID bij me. En moest het huis dus bellen dat ze kopie van mijn ID naar de OVJ stuurdenquote:
Is er eigenlijk een termijn dat je daar moet blijven? En mag je zelf aangeven waar je wilt wonen? En helpen ze je daarbij of moet je zelf op zoek? Veel vragen maar geen idee hoe t werkt.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat goede matras en kussen zijn voor mij zooooo erg belangrijk.
Ik kan gewoonweg niet wachten tot ik in mijn eigen bedje lig
Sowieso heb ik zo goed als alles in huis om het huisje ook daadwerkelijk prima in te kunnen richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |