Ben er 1 keer geweest in Sliedrecht. Duur en een hoop brocantetroep.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:59 schreef Kreator het volgende:
Morge. Heerlijk geslapen.
Is iemand hier wel eens bij Loods 5 in Amersfoort geweest en is het de moeite waard om daar 110km voor te rijden?
Heb wat meubels nodig en kreeg de tip hier te kijken.
Ik vond Loods 5 altijd wel een toffe winkel. 110km ervoor rijden is weer een ander verhaalquote:Op zondag 3 juli 2016 08:59 schreef Kreator het volgende:
Is iemand hier wel eens bij Loods 5 in Amersfoort geweest en is het de moeite waard om daar 110km voor te rijden?
Niet bij Lood5 maar wel bij Woondocks in Duiven bij Arnhem en volgens mij is het dezelfde opzet. Het is leuk om daar rond te kijken vooral omdat het zo'n gevarieerd aanbod is.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:59 schreef Kreator het volgende:
Oh echt?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben er 1 keer geweest in Sliedrecht. Duur en een hoop brocantetroep.
Volgens mij kan je beter naar een flinke woonboulevard gaan.
loods 5 brocant? nee toch? volgens mij beetje een soort industrial modern look en vaak way overpricedquote:Op zondag 3 juli 2016 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben er 1 keer geweest in Sliedrecht. Duur en een hoop brocantetroep.
Volgens mij kan je beter naar een flinke woonboulevard gaan.
spuit11 dusquote:Op zondag 3 juli 2016 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh echt?
Is in mijn herinnering geen zaak met brocante zooi.
Wel aardig geprijsd
Oh, zijn ze industrial tegenwoordig? Is alweer 6 jaar geleden dat ik daar was. Het viel me wel op dat het daar meer om de troepjes dan om de meubels gaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:09 schreef liedetector het volgende:
[..]
loods 5 brocant? nee toch? volgens mij beetje een soort industrial modern look en vaak way overpriced
volgens mij altijd geweest...en veel merk shit gewoonquote:Op zondag 3 juli 2016 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, zijn ze industrial tegenwoordig? Is alweer 6 jaar geleden dat ik daar was. Het viel me wel op dat het daar meer om de troepjes dan om de meubels gaat.
Balen trouwens, heb ik eindelijk mijn smaak qua inrichting ontdekt, blijkt het een trend te zijn: industrial. Ik wil helemaal geen trendy huis. Ik wil een tijdloos huis
lol in geen 100 jaar!!!!quote:Op zondag 3 juli 2016 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, voorlopig koop ik liever een nieuw kozijn of isolatiemateriaal voor ik een nieuwe salontafel koop dus ik zal het nog even moeten doen met mijn klassieke creme meubelset. What was I thinking?
maruh.... wat zoek je dan? (soort meubel stijl prijs etc)quote:Op zondag 3 juli 2016 08:59 schreef Kreator het volgende:
Kijk op marktplaats of ebay naar tweedehands designmeubels.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:59 schreef Kreator het volgende:
strax houdt ie niet van design en zoekt ie brocant *gquote:Op zondag 3 juli 2016 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk op marktplaats of ebay naar tweedehands designmeubels.
Ik zoek een stoel voor in de woonkamer. Modern, strak.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
maruh.... wat zoek je dan? (soort meubel stijl prijs etc)
Tegenwoordig zou het brocante hetenquote:
Valt tegen vind ik. Heb in duitsland een prachtige stoel gezien dus...en dat model kun je niet eens vinden op mp, laat staan het merk. (Weet niet meer uit mn hoofd)quote:Op zondag 3 juli 2016 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk op marktplaats of ebay naar tweedehands designmeubels.
brrrrrrrrt iets! maar goed Piet heeft wel een punt, goed design is tijdloos! heb boven een bureau uit de jaren 50 staan van teak van clausen en maurus en is gewoon modern om te zien, bank van de sede uit eind jaren 70 en iedereen vraagt nog waar ik die vandaan heb etc... bauhausstoelen maar dan zelf met rood leer (beetje in 50 style bekleed, dus geen knopen meer) jaren 50 chromen lampen etc.... allegaartje maar wel original dusquote:Op zondag 3 juli 2016 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het brocante hetenDe rest van mijn inrichting is noet zo dus het valt mee. Ik heb geen teksten nodig om aan te geven hoe voorwerpen heten, of dat mijn huis een huis is. of waar mijn hart moet zijn.
De meubels zouden het goed doen op marktplaats.
Ik moest 13 jaar geleden ineens meubels kopen voor een huis dat mijn vriend ineens kocht. Had nog helemaal geen smaak ontwikkeld of wat dan ook. Dus toen we iets bij Trendhopper zagen dat we beide wel leuk vonden hebben we de hele set gekocht. Eettafel salontafel, bijzettafel, 2 vitrinekasten. Niet veel later hebben we nog een zelfde tv-kast gevonden en nu is dus alles helemaal uniform
Mijn exvriendin wou ook een 100% matchende set kopen met alle meubels. Ik hou daar niet van.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het brocante hetenDe rest van mijn inrichting is niet zo dus het valt mee. Ik heb geen teksten nodig om aan te geven hoe voorwerpen heten, of dat mijn huis een huis is. Of waar mijn hart moet zijn.
De meubels zouden het goed doen op marktplaats.
Ik moest 13 jaar geleden ineens meubels kopen voor een huis dat mijn vriend ineens kocht. Had nog helemaal geen smaak ontwikkeld of wat dan ook. Dus toen we iets bij Trendhopper zagen dat we beide wel leuk vonden hebben we de hele set gekocht. Eettafel salontafel, bijzettafel, 2 vitrinekasten. Niet veel later hebben we nog een zelfde tv-kast gevonden en nu is dus alles helemaal uniform
catawiki al eens gekeken dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn exvriendin wou ook een 100% matchende set kopen met alle meubels. Ik hou daar niet van.
Oehhhh Trendhopper. Dat bestaat volgens mij al echt heel erg lang niet meer.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:21 schreef liedetector het volgende:
vind loods5 eigenlijk een soort trendhopper maar dan meestal van een merk, alhoewel die tegenwoordig meer een soort livik geworden zijn (of is het nu hetzelfde?)
wel joh!quote:Op zondag 3 juli 2016 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhhh Trendhopper. Dat bestaat volgens mij al echt heel erg lang niet meer.
Ken ik niet. Zal eens kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |