Wat een rare toestanden. Kun je die app niet gewoon uitzetten en alleen op locatie aangeven 'yo, ik ben er'?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:46 schreef Pespre1 het volgende:
De app kost inderdaad erg veel batterij. Locatiegegevens staan constant aan wat natuurlijk erg veel batterij nodig heeft. Mijn telefoon ligt de hele dag aan een externe batterij en in de auto word die ook opgeladen.
Wie heeft er nou nog een smartphone zonder 3/4g?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Quattroporte47 het volgende:
Ik werk zelf niet voor AR maar om die app goed te laten werken heb je constant 3g nodig toch? Wat als je geen abonnement hebt, ze kunnen je toch niet dwingen mobiel internet te kopen?
Dat was niet het punt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:25 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wie heeft er nou nog een smartphone zonder 3/4g?
Dat klopt. Nou lijkt het mij dat de oudere dit niet allemaal hebben. Volgens mij willen ze dit op den duur ook "verplichten" anders komt er gewoon iemand anders voor je in de plaats.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:18 schreef Quattroporte47 het volgende:
Ik werk zelf niet voor AR maar om die app goed te laten werken heb je constant 3g nodig toch? Wat als je geen abonnement hebt, ze kunnen je toch niet dwingen mobiel internet te kopen?
Jahoor wel eens een oudere van AR gezien die een Nokia classic uit de broekzak toverde, dus dat kan nog wel eens een probleem worden inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:00 schreef Pespre1 het volgende:
[..]
Dat klopt. Nou lijkt het mij dat de oudere dit niet allemaal hebben. Volgens mij willen ze dit op den duur ook "verplichten" anders komt er gewoon iemand anders voor je in de plaats.
Voelt goed he, nog wat moeilijke studiepuntjes pakken. Ik kon zelf ook wel feesten na mijn gehaalde hertentamen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef McAwesome het volgende:
Nou, een mondeling tentamen dat me al heel lang dwarszat eindelijk gehaald, dus volgende week kan ik weer aan de bak! Eens kijken of het gaat lukken met die app...
Zeker weten! Voelt goed nog even zo vlak voor het begin van het nieuwe studiejaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 05:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voelt goed he, nog wat moeilijke studiepuntjes pakken. Ik kon zelf ook wel feesten na mijn gehaalde hertentamen.
Is het nu forensische psychologie geworden?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:28 schreef Sarasi het volgende:
Same here; vorige week m'n laatste bachelorvak gehaald, dus volgende week beginnen aan de master.
Nee, talent development and creativity. Klinkt wat zweverig, is het absoluut niet. Veel statistiek, veel selectie- en ontwikkelingspsychologie (denk jeugdselectie van een voetbalelftal; sollicitatieprocedures; adaptief leren in een kinderdagverblijf...)quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is het nu forensische psychologie geworden?
Haha oud afgetrapt mk4'tjequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:09 schreef DireStraits7 het volgende:
Van de "drukste week van het jaar" is vooralsnog weinig te merken hier.
Gisteren en vandaag nog twee spoedjes, samen goed voor een kleine 10 uur. Toch wel wat teleurstellend, maar aan de andere kant had ik op minder gerekend daar ik vandaag in eerste instantie niet kon werken.
Morgen wel een (ogenschijnlijk) volle dag. Opvallend is dat ik een gloednieuwe Megane (kenteken beginnend met K) weg moet brengen en een Golfje terugkrijg met kenteken 99-XX-XX. Volgens mij de eerste keer in 2,5 jaar dat ik zo'n oude auto moet transporteren.
Nog wel uit 2007, dus volgens Wiki een mk5.quote:
Yes das mk5, heb je nooit ouder gehad?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nog wel uit 2007, dus volgens Wiki een mk5.
Ik had ongeveer hetzelfde laatste keer. Gelukkig kan je de tijden de dag erna op de website nog wijzigen maar het hele idee van de app werkt nog niet naar behoren.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:36 schreef maxjuhhhh het volgende:
er klopte echt niks van mijn tijden met de app. ik was 1345 vertrokken en 1835 thuis en volgens de app was ik 1405 vertrokken en 1800 weer thuis.
Gisteren voor het eerst met de app gewerkt, uren kloppen idd voor geen meterquote:Op donderdag 1 september 2016 17:36 schreef maxjuhhhh het volgende:
er klopte echt niks van mijn tijden met de app. ik was 1345 vertrokken en 1835 thuis en volgens de app was ik 1405 vertrokken en 1800 weer thuis.
Het grappige is wel dat de app nooit aangeeft dat je ergens langer bent geweest dan in werkelijkheid...quote:Op donderdag 1 september 2016 17:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst met de app gewerkt, uren kloppen idd voor geen meter
Moest gisteren nota bene 45 minuten wachten bij een wisselrit (oude bus was nog niet leeggehaald), alleen volgens de app was ik er slechts 12 minuten?!
Wut hahaquote:Op donderdag 1 september 2016 18:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het grappige is wel dat de app nooit aangeeft dat je ergens langer bent geweest dan in werkelijkheid...
Hij werkt bij mij ook niet. Tenzij ik kan tijdreizen, want mijn aankomsttijd thuis was eerder dan m'n vertrektijd.
Jij zat in het testteam toch, hoe kan dat nu niet werken?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het grappige is wel dat de app nooit aangeeft dat je ergens langer bent geweest dan in werkelijkheid...
Hij werkt bij mij ook niet. Tenzij ik kan tijdreizen, want mijn aankomsttijd thuis was eerder dan m'n vertrektijd.
De tijden op de site kloppen niet. Het doorgeven van de tijden van app naar site werkt dus niet. Ik heb ook geen flauw idee hoe je dat in vredesnaam kunt verkloten, maar autoreset heeft het voor elkaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij zat in het testteam toch, hoe kan dat nu niet werken?
Ik ben 'm één keer vergeten en kreeg direct een mail dat ik de app toch echt wel moest gebruiken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:34 schreef Kartmans het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ik die hele app gewoon niet aanzet? Boos telefoontje? Want dan zeg ik gewoon dat het voor geen meter werkt en dat ze het eerst mogen oplossen voordat ik mijn batterij steeds leeg laat lopen door dat geneuzel.
Voor je inkomen maakt het wel uit. OV-uren zijn tegen minimumloon en zonder vakantiegeld en -uren opbouw.quote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef McAwesome het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet heel ontevreden ben over de app. De vertrektijd thuis was goed, en de aankomsttijd thuis ook. Wat daartussen is gebeurd maakt mij echt niet uit, mogen ze lekker zelf uitzoeken. Paar dingen klopten niet zag ik, maar hé, voor mijn inkomen maakt het niet uit en de juiste tijden zijn op het formulier genoteerd. Ik ben veilig.
De 208 die ik gisteren had was voorzien van matte lak, zag er best leuk uit. De Hyundai i30 die ik erna moest rijden vond ik echt een jankbak. De aandrijving is best oké, maar de afwerking is echt om te gieren. Tevens geen armsteun en geen cruise control. Echt een emotieloze auto.
en hoe was het batterijverbruik? Heb toch maar een autolader besteld voor een zachte prijs voor de zekerheidquote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef McAwesome het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet heel ontevreden ben over de app. De vertrektijd thuis was goed, en de aankomsttijd thuis ook. Wat daartussen is gebeurd maakt mij echt niet uit, mogen ze lekker zelf uitzoeken. Paar dingen klopten niet zag ik, maar hé, voor mijn inkomen maakt het niet uit en de juiste tijden zijn op het formulier genoteerd. Ik ben veilig.
De 208 die ik gisteren had was voorzien van matte lak, zag er best leuk uit. De Hyundai i30 die ik erna moest rijden vond ik echt een jankbak. De aandrijving is best oké, maar de afwerking is echt om te gieren. Tevens geen armsteun en geen cruise control. Echt een emotieloze auto.
Heb geen cijfers, maar vind het wel meevallen. Maar ik heb Flitsmeister altijd aanstaan tijdens het rijden dus GPS en internet zijn sowieso actiefquote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hoe was het batterijverbruik? Heb toch maar een autolader besteld voor een zachte prijs voor de zekerheid
Ik had vandaag voor de lunchboxen bezorgservice een ritje naar de Ardennen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:59 schreef Quattroporte47 het volgende:
Morgen maar weer eens hiken, werk sinds kort bij de Albert Heijn Online bezorgservice waar ik de nodige uurtjes maak, maar morgen en dinsdag daar vrij dus lekker relaxed hiken! Nu merk ik pas hoe makkelijk het geld verdienen is eigenlijk dat hiken :p
Oh lekker zeg! In wat voor auto's rij je dan? Transporters?quote:Op zondag 4 september 2016 23:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had vandaag voor de lunchboxen bezorgservice een ritje naar de Ardennen.Weinig snelweg gezien tussendoor en heel veel mooie wegen en de nodige vervallen botspaadjes.
Jammer dat mijn Frans niet zo best is.
In Vlaanderen wil ik altijd een Vito, rijden wat rustiger dan Transporters. Alleen alle auto's zijn begrensd maar die Vito's net een tandje te veel dus naar Wallonië krijgen we Transporters mee.quote:Op maandag 5 september 2016 12:04 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Oh lekker zeg! In wat voor auto's rij je dan? Transporters?
Wat me vooral opviel door het werken bij de AH is dat je hiken nauwelijks werk kunt noemen haha, geen tijdsdruk geen dingen tillen, alleen maar een beetje karren. Maarja, hiken verdient (logisch) wel een stuk minder.
Bij Easy Way kan je alleen ov declareren in de vakanties. OV laten doorlopen kost ¤194,00 per maand. Mag officieel niet. Het voordeel is dat je zowel voor school, privé en easyway kunt blijven reizen. Schijnt dat dat ook gebeurt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:58 schreef mpc007 het volgende:
Vraagje! Binnenkort verloopt mijn studentenOV, ik heb dan nog wel reizen op korting én sinds kort een eigen auto. Wat zijn m'n opties, moet ik gewoon 'verdwijnen' of kan ik bijv blijven voor drukke maandwissels en vakanties (waarin OV altijd betaald wordt)?
Kan dat echt alleen in vakanties? Geen uitzondering voor drukke momenten waarin ze liever dure chauffeurs dan geen chauffeurs hebben? Laten doorlopen is voor mij niet heel gunstig aangezien ik in mijn studentenstad woon en dus verder weinig reiskosten heb. Om de 194 eruit te moeten halen moet ik veel meer werken dan ik normaal doe.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:06 schreef Volluto het volgende:
[..]
Bij Easy Way kan je alleen ov declareren in de vakanties. OV laten doorlopen kost ¤194,00 per maand. Mag officieel niet. Het voordeel is dat je zowel voor school, privé en easyway kunt blijven reizen. Schijnt dat dat ook gebeurt.
Hm, maar EW wil het eigenlijk niet hebben dus?quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet ff niet meer de naam van die dude maar ik weet verhaal van een hiker die nog een tijdje op eigen kosten qua OV doorgehiket heeft zonder dat EW het wist. Moet je hopen dat je wissels krijgt of gunstige combinaties.
Ik heb het zelf aan der lijve ondervonden. nouja, vergelijkbaar. ik was 6 maanden in het buitenland geweest. toen ik terugkwam wilden ze me niet meer, ondanks dat ik dat vooraf wel met EW overeen was gekomen. hun motivatie was 'je bent geen student meer'. Ik was voorkeurchauffeur van een stuk of 8 klanten, die allemaal in mijn regio woonden en alleen maar retourritjes deden, dus geen OV-kosten. toch wilden ze me niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:31 schreef mpc007 het volgende:
[..]
Hm, maar EW wil het eigenlijk niet hebben dus?
Haha, ik begrijp het.. Nog op zoek naar betrouwbaar personeel? (A)quote:Op woensdag 7 september 2016 14:01 schreef mothergoose het volgende:
[..]
Ik heb het zelf aan der lijve ondervonden. nouja, vergelijkbaar. ik was 6 maanden in het buitenland geweest. toen ik terugkwam wilden ze me niet meer, ondanks dat ik dat vooraf wel met EW overeen was gekomen. hun motivatie was 'je bent geen student meer'. Ik was voorkeurchauffeur van een stuk of 8 klanten, die allemaal in mijn regio woonden en alleen maar retourritjes deden, dus geen OV-kosten. toch wilden ze me niet meer.
Ik heb een jaar later mijn eigen chauffeursbedrijfje opgezet en die klanten lekker van ze afgepikt. hihi.
Een paar maanden geleden nog wel ja. (regio zuidlimburg). Echter sinds ik anderen laat rijden bellen de klanten minder, die willen blijkbaar alleen mij als chauffeur. Ik heb echter sinds januari een normale baan gevonden dus het bedrijfje is een beetje aan het doodbloeden..quote:Op woensdag 7 september 2016 16:19 schreef mpc007 het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het.. Nog op zoek naar betrouwbaar personeel? (A)
Ik heb dat een tijdje gedaan ja. Over het algemeen maak je wel winst maar ik heb uitgerekend dat het zo'n 3 á 5 euro per uur is wat er overblijft. Hangt natuurlijk volledig af van de ritten want een wisselrit van bij je thuis om de hoek beurt net zo hard als normaal, drie korte ritten met telkens een uur OV er tussen daar loop je op leeg.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet ff niet meer de naam van die dude maar ik weet verhaal van een hiker die nog een tijdje op eigen kosten qua OV doorgehiket heeft zonder dat EW het wist. Moet je hopen dat je wissels krijgt of gunstige combinaties.
Sinds dat 'nieuwe wettelijk minimumloon'-gebeuren is letterlijk alles wat ik sindsdien heb gehad blijven steken op 6,06, dus triest is het toch alquote:Op zondag 4 september 2016 15:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Voor je inkomen maakt het wel uit. OV-uren zijn tegen minimumloon en zonder vakantiegeld en -uren opbouw.
Bijzondere rit? Zal waarschijnlijk iets privé zijn omdat het op zondag isquote:Op zondag 11 september 2016 07:06 schreef jurgenov het volgende:
Heb zowaar een transportrit vandaag voor EW!
wie had dat nou verwacht hèquote:Op zondag 11 september 2016 15:08 schreef yosander het volgende:
Was te verwachten, declaraties die ik via de app heb doorgegeven zijn niet uitbetaald
Preciesquote:Op zondag 11 september 2016 15:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie had dat nou verwacht hèZijn ze weer extra tijd kwijt met het uitzoeken, maar nee die app is echt geweldig hoor jongens!
Ik heb ook een declaratie via de app uitgevoerd. Maar op de website bij het bevestigen van de tijden stond die er niet bij. Toen maar voor de zekerheid erbij gezet en gelukkig wel uitbetaald gekregen.quote:
Leuk ritje! Hopelijk heb je genoeg lading om het in 1 keer te halen, anders even bijladen bij Zevenaarquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:52 schreef McAwesome het volgende:
Morgenochtend vroeg op om een klant op te halen van vliegveld Dusseldorf in zijn Tesla. Heenreis alleen in de Tesla, terugreis met de klant. Leuk ritje!
Tip: doe een gewone 220v-oplader in je tas. Dan kan je bij veel bedrijven waar je lang moet wachten gewoon via het reguliere stroomnet opladen.quote:Op maandag 12 september 2016 15:49 schreef SytseH het volgende:
Ik hoop maar dat de auto nog komt, dan kan ik m'n telefoon een klein beetje opladen met de USB poort voor de treinreis terug naar huis...
Zeker leuk ritje! Was lekker vroeg, maar daarom juist erg lekker rijden. Auto was gelukkig volgeladen, had een range van 380 km toen ik startte dus dat was ruim voldoende.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:57 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Leuk ritje! Hopelijk heb je genoeg lading om het in 1 keer te halen, anders even bijladen bij Zevenaar
Van die blauwe supermarkt?quote:Op donderdag 15 september 2016 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Net mijn langzaamste auto tot nu toe gehad, een Crafter van een bepaalde supermarkt. Begrensd op 2800 toeren in elke versnelling en ging niet harder dan 100
die ja. Aha dat verklaart het een en ander, maar ja in 4 haalt ie de 2800 al niet eens meer, of bijna niet in ieder gevalquote:Op donderdag 15 september 2016 15:55 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Van die blauwe supermarkt?
Die zijn alleen in z'n 1 t/m 3 begrensd tot +-2800 toeren, vanaf de vier is die "onbegrensd". De paarse (oudere) kunnen nog wel 130 en zijn minder streng begrensd, de nieuwere 110 (met meewind)
P.S. als ze vol zijn wil je ook niet harder dan 130 haha
Jup geen airco en bijrijdersstoel voor de gewichtsbesparing (ze mogen maximaal 3500kg zijn, zijn leeg 2500 dacht ik), zodat je de volle 1000kg aan boodschappen erin kan doen haha.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die ja. Aha dat verklaart het een en ander, maar ja in 4 haalt ie de 2800 al niet eens meer, of bijna niet in ieder gevalen geen airco
reed langs het vliegveld en daar was ie al lekker aan het schommelen ja
het was wel een belevenis ja, met twee ramen open en plankgas om die 100 vast te houdenquote:Op donderdag 15 september 2016 17:47 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Jup geen airco en bijrijdersstoel voor de gewichtsbesparing (ze mogen maximaal 3500kg zijn, zijn leeg 2500 dacht ik), zodat je de volle 1000kg aan boodschappen erin kan doen haha.
Hiervoor hadden ze Volkswagen LT's die nog iets langer waren maar de 3500kg overschreden, het distributiecentrum in Rotterdam kreeg echter wel erg veel boetes binnen (daar heb je rond de haven veel weeglussen namelijk) waardoor ze nu iets kleinere Crafters hebben. Maar ach, die airco heb je toch niet echt nodig (korte ritjes) en op de plaats van de bijrijdersstoel kan je nu een enorme koelbox zetten!
Fraai, mooie auto's. Ik heb meerdere gepensioneerde mannen gechauffeurd en me altijd enorm vermaakt. Zitten barstensvol mooie verhalen over vroeger, auto's en zijn altijd geïnteresseerd in de chauffeur. Weer eens wat anders dan 2 uur stil voor je uit staren terwijl de klant op een laptopje conference calls zit te doen.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:44 schreef McAwesome het volgende:
Voor vrijdag ook wel een bijzondere rit, een gepensioneerde man chaufferen in zijn 12 jaar oude BMW 745i. Ben benieuwd!
Ja, klopt! Was bij deze man ook het geval. Gedurende de rit gewoon lekker de krant lezen, onderweg nog even gestopt om te tanken en een kop koffie te drinken. Gezellig gewoon eigenlijk, helemaal niet het idee dat ik aan het werk was! Inderdaad ook geïnteresseerd, leuk is dat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:55 schreef SytseH het volgende:
[..]
Fraai, mooie auto's. Ik heb meerdere gepensioneerde mannen gechauffeurd en me altijd enorm vermaakt. Zitten barstensvol mooie verhalen over vroeger, auto's en zijn altijd geïnteresseerd in de chauffeur. Weer eens wat anders dan 2 uur stil voor je uit staren terwijl de klant op een laptopje conference calls zit te doen.
Ik heb maandag weer zo'n rit waarvan ik me afvraag.. waarom?
Grijze Opel Zafira Tourer van Enter naar Schiphol, en een grijze Opel Zafire Tourer van Schiphol naar Enter.
Dat ding in de parkeergarage moeten pleuren in rdam? Mooi krap daar hahaquote:Op donderdag 15 september 2016 17:47 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Jup geen airco en bijrijdersstoel voor de gewichtsbesparing (ze mogen maximaal 3500kg zijn, zijn leeg 2500 dacht ik), zodat je de volle 1000kg aan boodschappen erin kan doen haha.
Hiervoor hadden ze Volkswagen LT's die nog iets langer waren maar de 3500kg overschreden, het distributiecentrum in Rotterdam kreeg echter wel erg veel boetes binnen (daar heb je rond de haven veel weeglussen namelijk) waardoor ze nu iets kleinere Crafters hebben. Maar ach, die airco heb je toch niet echt nodig (korte ritjes) en op de plaats van de bijrijdersstoel kan je nu een enorme koelbox zetten!
Klopt, in de instructie stond ook specifiek dat ik erg rustig moest rijden en extra afstand moest houden. Die motor is gedurende de rit dus niet boven de 2500 toeren uitgekomen. Haast een dieselquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:00 schreef SytseH het volgende:
Fraai, dat klinkt als een heerlijke dag. Als je die V12 een beetje in de toeren jaagt klinkt het echt fantastisch, maar met de klant erbij kan dat natuurlijk niet.
Ik heb het ff nagezocht, ik doelde op Maharbal. Die gozer deed het nog een maand of drie fulltime.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje gedaan ja. Over het algemeen maak je wel winst maar ik heb uitgerekend dat het zo'n 3 á 5 euro per uur is wat er overblijft. Hangt natuurlijk volledig af van de ritten want een wisselrit van bij je thuis om de hoek beurt net zo hard als normaal, drie korte ritten met telkens een uur OV er tussen daar loop je op leeg.
Ik heb het nog een tijd gedaan gewoon omdat het ik het leuk vond. Sta nog steeds gewoon ingeschreven bij AR maar het komt er niet meer van, te druk met andere meuk. Maar goed, het kan wel, en als je je eens een keer een dagje verveelt is het best leuk natuurlijk, al verdien je er nauwelijks meer op. Voor het inkomen hoef je het in ieder geval niet meer te doen.
En dan heb ik ook nog zo'n dalvoordeel kaart van NS, dat scheelt ook natuurlijk. Is sowieso wel handig. Kost 20 euro per jaar. Website zegt meer, maar gewoon bellen en zagen dat het te duur is, dan verlagen die lutsers die prijs voor je. Een speciale aanbieding speciaal voor u, meneer! Hoe doorzichtig.
Holy shit, 1 op 11? Als ik écht mijn best doe haal ik 1 op 10, en ik heb de helft van de cilinders...quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:49 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Klopt, in de instructie stond ook specifiek dat ik erg rustig moest rijden en extra afstand moest houden. Die motor is gedurende de rit dus niet boven de 2500 toeren uitgekomen. Haast een diesel. Lijkt me wel leuk om zo'n ding nog eens wat sportiever te rijden. Het gemiddeld verbruik viel me wel echt mee trouwens; 1 op 10-11 is lang niet slecht voor een twaalfcilinder.
Wel heerlijk om gewoon te weten dat je al die overvloed hebt. Bij 130 draait dat ding haast stationair. Stoelverkoeling en -massage aan en gaan!
Idem, ik haal met mn 2.5 6cilinder met moeite 1 op 9. meestal 1 op 7..quote:Op zondag 18 september 2016 22:39 schreef SytseH het volgende:
[..]
Holy shit, 1 op 11? Als ik écht mijn best doe haal ik 1 op 10, en ik heb de helft van de cilinders...
Wat voor auto?quote:Op maandag 19 september 2016 11:41 schreef mothergoose het volgende:
[..]
Idem, ik haal met mn 2.5 6cilinder met moeite 1 op 9. meestal 1 op 7..
3 cilinder meldt.quote:Op maandag 19 september 2016 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik nou de enige hier met 4 cilinders?
Gemiddeld 1:11, op langere snelwegritten waar ik me in weet te houden en de cc gebruik 1:13,5. Op echt lange ritten waar het rustig is en ik niet hoef te remmen en optrekken enzo voor inhalenden rij ik soms zelfs zuiniger dan 1:15
Had ik wel een nieuwe thermostaat voor nodig overigensmet de oude thermostaat werd de motor nooit echt lekker warm en was 1:10 een hele prestatie.
Haha klopt, dat is een heerlijk blok. De 2.3 Ecoboost van Ford is ook briljant, net als de vierpitter in de S2000.quote:Op maandag 19 september 2016 18:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je die 1.8T ook een pareltje vond
Hehe, dat is ook mijn eis voor een volgende ja. Meer cilinders dan nu en sneller dan nu. Verder maakt het me eigenlijk niet zo veel uitquote:Op maandag 19 september 2016 21:59 schreef SytseH het volgende:
[..]
Haha klopt, dat is een heerlijk blok. De 2.3 Ecoboost van Ford is ook briljant, net als de vierpitter in de S2000.
Toch wordt mijn volgende auto een 6-in-lijn of een V8. Of misschien een flat-6. Maar in ieder geval veel cilinders.
En meer Co2-uitstoot natuurlijk, fuck het milieuquote:Op maandag 19 september 2016 22:20 schreef SytseH het volgende:
En meer motorinhoud. No replacement for displacement. Fuck enkele turbo's. N/A is de shit. Twee turbo's kan ook nog wel.
Ik rijd de e30 325e ja.quote:Op maandag 19 september 2016 17:06 schreef SytseH het volgende:
Hij heeft een E28 325i, geloof ik. Of een E30?
Wat rijd jij?
volvo 960 oxford. een echte limo met zoals het hoort een 6 in lijn. gelukkig rij ik op gasquote:Op maandag 19 september 2016 16:45 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Wat voor auto?
2.7 6 cilinder automaat hiero, 1:10 gemiddeld, lange stukken snelweg 1:12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |