Nooooooooquote:
Mag ik in de OP of moet ik daar een kunstje voor doen? 12 september is de UD en het is een meisjequote:
Ik ben er in die zin wel helemaal klaar voor. Dus dan zou je denken dat je zoiets zou hebben van nou, kom maar hoor kleine ik kan niet wachten. Dat hoorde ik ook altijd om me heen, op het eind ben je er zo klaar mee. Mensen vragen nu al standaard, je bent het zeker wel zat he! T zal wel zwaar zijn nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:53 schreef Amsel het volgende:
Ik heb juist nog zoveel te doen, nog helemaal geen tijd voor een baby.. Die mag wat mij betreft dus nog wel even blijven zitten *kopinhetzandsteekt*
Ja een kunstje graagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Mag ik in de OP of moet ik daar een kunstje voor doen? 12 september is de UD en het is een meisje
Op dit moment is golven maagzuur terugslikken een van mijn betere talentenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja een kunstje graagHebben wij allemaal ook moeten doen om in de OP te komen. Heb je een bijzonder talent?
Volgens mij heb je dat kunstje al gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Mag ik in de OP of moet ik daar een kunstje voor doen? 12 september is de UD en het is een meisje
Ja....quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:23 schreef BlueEyes het volgende:
Wie met een eerdere ks herkent het 'trekkerige/branderige' gevoel van vlak na de ks maar dan nu tijdens de zwangerschap?
Word er beetje kriegel van dat dat gevoel er is met vlagen sinds deze week.
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Hier is het ook vaak genoeg oncomfortabel hoor, vooral gewoon op de bank zitten is niet chil, en als m'n ribben naar buiten worden geduwd ook niet. Maar ik voel me ook gewoon zo bijzonder met zo'n zwangere buik en ik ben zo trots. Het idee dat ik prima over anderhalve week bevallen kan zijn (met 38 weken).. Nee hoor laat me dan maar tot minimaal 40 weken doorlopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn zwangerschap was ook zo fijn! En ondanks dat ik heel blij ben met mijn dochter, mis ik het zwanger zijn af en toe wel. Die dikke buik, die bewegingenIk was er ook nog niet echt klaar mee, al werd het op het eind af en toe wel echt oncomfortabel.
En op de een of andere manier lukt het niet goed om in mijn hoofd de koppeling te maken dat dat kleine meisje degene is die in mijn buik zat, alsof het zwanger zijn en het hebben van dit kindje echt twee aparte gebeurtenissen zijn.
Maar geniet zeker nog even van jullie zwangerschappen! Het kan zo'n mooie ervaring zijn
Zo herkenbaar dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn zwangerschap was ook zo fijn! En ondanks dat ik heel blij ben met mijn dochter, mis ik het zwanger zijn af en toe wel. Die dikke buik, die bewegingenIk was er ook nog niet echt klaar mee, al werd het op het eind af en toe wel echt oncomfortabel.
En op de een of andere manier lukt het niet goed om in mijn hoofd de koppeling te maken dat dat kleine meisje degene is die in mijn buik zat, alsof het zwanger zijn en het hebben van dit kindje echt twee aparte gebeurtenissen zijn.
Maar geniet zeker nog even van jullie zwangerschappen! Het kan zo'n mooie ervaring zijn
Oh, dat is goed verwoord! Ik had het precies zo. En nog steeds zijn het in mijn gevoel twee heel aparte periodes: de zwangerschap en de baby tijd. Ik voelde me tijdens mijn zwangerschap heel erg verbonden met mijn meisje en toen ze er eenmaal was dacht ik, hoe ongelooflijk blij en gelukkig ik ook was: uh, wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja precies dat dus! Fijn dat het herkenbaar isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh, dat is goed verwoord! Ik had het precies zo. En nog steeds zijn het in mijn gevoel twee heel aparte periodes: de zwangerschap en de baby tijd. Ik voelde me tijdens mijn zwangerschap heel erg verbonden met mijn meisje en toen ze er eenmaal was dacht ik, hoe ongelooflijk blij en gelukkig ik ook was: uh, wie ben jij?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al dus vele kanten van de bevalling gezien zeg maar
En een hoop meegemaakt, maar wát zijn we blij hoe het gegaan is
En ik zeg het steeds, maar we zijn echt belachelijk gelukkig met het kleine frummeltje
Inclusief emo janken erom dit dat
Ze kan ultra boos kijken (heeft ze van mij) maar ook een heel lief snoetje trekken (heeft ze duidelijk van Koos
).
[ Bericht 1% gewijzigd door Molo op 03-07-2016 07:27:20 ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 3 juli 2016 07:17 schreef Molo het volgende:
De tijd gaat echt bizar hard. Weet dat iedereen het altijd roept, maar ja, het is dus echt zo
We zijn gistermiddag thuis gekomen. De vrachtwagen die spreekwoordelijk over me heen gereden is voel ik natuurlijk wel en hakt er ook best in, maar op zich gaat het herstel gewoon goed.
Borstvoeding is nog wat lastig maar werken we aan, en anders is op gegeven moment fles ook prima wat ons betreft.
Daardoor nu wel erg hectisch nog en niet echt aan dingen buiten basiszorg toe gekomen, laat staan Fok
Dus alle mensen die nog DM's en PM's tegoed hebben van me, komt er ooit aan
Dametje doet het verder erg goed, is inmiddels beetje ontkreukeld en toch stiekem best goed gelukt al zeg ik het zelf
Zo spekkig als ik eerst dacht dat ze was valt reuze mee, vooral hoofdje en schouders zijn breed, wat ook de bevalling tegen hield. (Verder is ze op sommige plekken zelfs gewoon smal en slank te noemen)
En dus niet bepaald werpheupen bij mij
Nah ja, gelukkig hebben we tegenwoordig gynaecologen en operaties, anders was het compleet anders afgelopen begreep ik van de gynaecoloog.
Ondanks dat het niet was zoals verwacht of gedacht kijken we alleen maar positief terug op de hele gebeurtenis.
Pas op: bevallingsverhaal in spoiler, wellicht niet voor iedereen boeiend of voor zwakke magen en zulks, al heb ik het netjes gehouden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al dus vele kanten van de bevalling gezien zeg maar
En een hoop meegemaakt, maar wát zijn we blij hoe het gegaan is
En ik zeg het steeds, maar we zijn echt belachelijk gelukkig met het kleine frummeltje
Inclusief emo janken erom dit dat
Ze kan ultra boos kijken (heeft ze van mij) maar ook een heel lief snoetje trekken (heeft ze duidelijk van Koos
).
En ze kijkt echt boos ja
Dit account is niet meer in gebruik.
Oh hartstikke fijn voor je. Hopelijk kan je hier weer een beetje op teren.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:09 schreef Mies_poes het volgende:
Herkenbaar Nazil en Crumpette. Afhankelijk zijn wil je gewoon niet, maar je moet je toch overgeven aan de hulp van anderen voor de gezondheid van jou en je kleintje. En dat is rete moeilijk.
Nadat ik afgelopen week nog postte dat ik op zo'n roze wolk zat, werd ie langzaam donkerder. Ik was het zó zat om helemaal niets te kunnen, afhankelijk te zijn en zo uit te vallen tegen vriend constant. Kon alleen maar janken.
En vandaag werd ik verrast met een babyshower![]()
de timing had echt niet beter gekund
alle mensen hebben ook iets persoonlijks voor de baby op vlaggetjes geschreven, doet me goed te zien dat ze nu al zo geliefd en welkom is
De organisatie zal niet akkoord gaan, maar een individuele kraam misschien wel. Ligt ook aan haar lengte. Wij hebben het er 2 keer op gegokt en hadden de eerste keer bakstenen en nu speciale boxspring klossen achter de hand. Matras erbij op voor overdag, is ook vaak een optie.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:53 schreef Fien10 het volgende:
Zeg.... Even een vraagje.
Wij hebben een boxspring en deze is 58cm hoog. Van de kraamzorg moet het bed minimaal 70cm zijn. Ik heb vd week klossen gehaald bij het kraamcentrum maar deze passen niet. We hebben 2 losse bedden van 90cm en zitten in het midden dus met 2 poten vlak naast elkaar en de klossen zijn daarvoor te breed. Nu heb ik ook even aan bierkratjes gedacht maar dan is m'n bed uiteindelijk 90 tot 100 cm hoog. Lijkt me ook echt heel erg vervelend. Iemand een idee om het op te lossen? En zou de kraamzorg misschien akkoord gaan met 58 cm als ik het ze laat weten? Ik beval in het ziekenhuis dus het is alleen voor de controle van de hechtingen toch?
Fijn dat je iig genoten hebt van de bbq. Houd vol. Hopelijk voel je je morgen weer een stuk beter. Wat iedereen ook tegen mij zegt (tot vervelends aan toe) Doe lekker rustig aan.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:55 schreef ikke_84 het volgende:
Gaddle alles wel goed?
Nazil wat een schit dag! Ik vind het ook zo moeilijk om alles te laten liggen en te wachten tot man het doet. En al helemaal als er de volgende dag mensen komen.voor jou.
Mies lief dat je een babyshower kreeg en wat een goede timing
Hopelijk wordt die donkere wolk snel weer mooi roze
Ik lig gebroken op de bank. Gisteren een bbq gehad hier in de tuin met allemaal lieve vrienden en vandaag met peuter en man naar de kermis geweest. Super leuk en we hebben er zo van genotenalleen nu doen mijn liezen en schaambeen zn pijn
de vk had mooi op mijn blaadje gezet "kan moeilijk doseren, moet daarna op de blaren zitten" volgens mij klopt dat wel
![]()
Ik heb volgende week mijn babyshowerik heb van te voren gezegd dat ik het niet als verrassing wilde
vorige keer schrok ik me kapot en mijn hartslag zit al te hoog
![]()
Quoi wat ga je voor een lekkers bestellen?
Heb je ook een extra matras om er tussen te doen? Dat hadden wij, was de tip vooraf bij de intake. Maar na anderhalve dag zei de kraamhulp 'Dat ligt niet heel lekker he? Haal maar weg, ik doe de controles wel zittend op de rand van het bed'.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:53 schreef Fien10 het volgende:
Wij hebben een boxspring en deze is 58cm hoog. Van de kraamzorg moet het bed minimaal 70cm zijn. Ik heb vd week klossen gehaald bij het kraamcentrum maar deze passen niet. We hebben 2 losse bedden van 90cm en zitten in het midden dus met 2 poten vlak naast elkaar en de klossen zijn daarvoor te breed. Nu heb ik ook even aan bierkratjes gedacht maar dan is m'n bed uiteindelijk 90 tot 100 cm hoog. Lijkt me ook echt heel erg vervelend. Iemand een idee om het op te lossen? En zou de kraamzorg misschien akkoord gaan met 58 cm als ik het ze laat weten? Ik beval in het ziekenhuis dus het is alleen voor de controle van de hechtingen toch?
Huh, hoe kracht zetten? Daar hebben ze bij mij nooit iets van gezegd, ook geen last van gehad trouwens.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef Quoi het volgende:
Ikke, pita giros en dolmades(of laat die vork maar achterwege) Succes met de gebrokenheid.
Gaddle, wou net vragen: waarom het zkh? Dat het nu weer gestopt is zeg, ook weer zoiets.
Hier gaat er ook een matras op. Dan is het net 70cm. Er moet (voor een thuisbevalling) nog een plaat tussen alleen, anders kan ik geen kracht zetten ().
Ons bed kwam vorige keer met reguliere klossen op iets van 85/90 uit, was echt te hoog en moest gelijk omlaag van de kraamhulp. Ik zou niet voor bierkratten gaan. Er bestaan ook klossen van 14cm. Misschien die lenen en voor het midden inderdaad een blok hout o.i.d.?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:53 schreef Fien10 het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen, maar weet natuurlijk niet of dat standaard is. Als ik op twee matrassen op elkaar ga liggen wordt het een soort van trampoline. Alhoewel we harde matrassen hebben. Zal anders eens oefenenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Huh, hoe kracht zetten? Daar hebben ze bij mij nooit iets van gezegd, ook geen last van gehad trouwens.
Vanwege de stuitligging van de kleine heeft de gyn de zorg overgenomen van de verloskundige.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef Quoi het volgende:
Ikke, pita giros en dolmades(of laat die vork maar achterwege) Succes met de gebrokenheid.
Gaddle, wou net vragen: waarom het zkh? Dat het nu weer gestopt is zeg, ook weer zoiets.
Hier gaat er ook een matras op. Dan is het net 70cm. Er moet (voor een thuisbevalling) nog een plaat tussen alleen, anders kan ik geen kracht zetten ().
Ze konden niet goed voelen of er ontsluiting was, vanwege het feit dat mijn baarmoeder gekanteld is. Maar omdat alles weer rustig werd dachten ze dat het niet zo was.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:16 schreef ikke_84 het volgende:
Gaddle dat lijkt me even omschakelen als je denkt dat t begonnen is en in het ziekenhuis stopt het. Hebben ze gevoeld of je inmiddels al wat ontsluiting hebt? Die vermoeidheid is echt zo
Doe jij het dan ook maar rustig aan![]()
Mijn man kan dat altijd zo mooi zeggen "doe maar rustig aan schat" Om vervolgens te vragen of ik nog ff wat voor hem in de stad kan gaan halen
Bel even je kraamzorgbureau om te overleggenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Fien10 het volgende:
Bedankt voor alle reacties!
Het is gewoon zo mega veel gedoe voor 10 cm. Dat bed staat ook aan elkaar met allemaal kliksystemen en als we het bed verhogen komt dat ook allemaal te vervallen waardoor het gammel wordt. Een extra matras is ook niet echt een optie omdat we samen een topper delen, ja of het extra matras moet op de topper komen te liggen. Of we moeten 2 extra matrassen maar wat ik al zei, wát een gedoe voor 10 cm.
Bij een thuisbevalling kan ik het me goed voorstellen dat het Arbo-technisch nodig is voor de verloskundige want die is dan wel een poos bezig en sommige mensen hebben ook een heel laag bed. Maar het is om m'n hechtingen te controleren en me te temperaturen? Dat doen ze toch niet 6x per dag en daar zijn ze toch geen uren mee bezig? 60 cm is al best hoog vind ik.
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef Fien10 het volgende:
Ik heb een oplossing bedacht.
Ik haal bij m'n ouders mijn oude matras van m'n oude bedje op (dat is best een hard matras en dag vind ik fijn) en dat leg ik gewoon op de topper en dan ligt m'n vriend maar 20 cm lager. Dat matras leggen we gewoon zolang op zolder, en dan kan de kraamzorg zelf oordelen wat ze wilt. Of ze zegt nee hoor niet nodig, of dat het een lange darm van 1.80 is, dan kan ik me voorstellen dat het fijn is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:10 schreef ikke_84 het volgende:
Fien je krijgt gewoon geen hechtingen scheelt weer een controle![]()
En het zal vast vaker gebeuren dat het echt niet te doen is met klossen.
Een soort keuzepakket zou misschien wel oké zijn. Dat je alleen kiest voor de huishoudelijke ondersteuning en zorg voor mini?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Je bent niet verplicht om kraamzorg af te nemen he
Waar heb je ze allemaal al over gebeld?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef Fien10 het volgende:
Ja ergens snap ik het dat het arbotechnisch voor hun nodig is, maar ik vind het ook gewoon stom. Die fucking 10 cm.
Weetje wat dit wichtje doet, ik ga morgen even bellen en dan zal ik zeggen dat m'n bed op klossen of kratjes eeeecht niet gaat lukken omdat m'n bed dan totaal onstabiel is. Dat ik wel een extra matras kan regelen. Maar mocht dat niet goed zijn dan verschonen m'n vriend en m'n moeder m'n bed wel. En die hechtingen controleren daarvoor hoeft dat bed toch niet met 10 cm voor omhoog. En als ze wel moeilijk doen dan komen ze maar niet. Stelletje fuckers.![]()
Sorry ik ben een beetje hormonaal. Waarschijnlijk gaat het kraambureau heel lief en begripvol reageren want dat doen ze tot nu toe bij alles.
Nou dat!quote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef Fien10 het volgende:
Ja ergens snap ik het dat het arbotechnisch voor hun nodig is, maar ik vind het ook gewoon stom. Die fucking 10 cm.
Weetje wat dit wichtje doet, ik ga morgen even bellen en dan zal ik zeggen dat m'n bed op klossen of kratjes eeeecht niet gaat lukken omdat m'n bed dan totaal onstabiel is. Dat ik wel een extra matras kan regelen. Maar mocht dat niet goed zijn dan verschonen m'n vriend en m'n moeder m'n bed wel. En die hechtingen controleren daarvoor hoeft dat bed toch niet met 10 cm voor omhoog. En als ze wel moeilijk doen dan komen ze maar niet. Stelletje fuckers.![]()
Sorry ik ben een beetje hormonaal. Waarschijnlijk gaat het kraambureau heel lief en begripvol reageren want dat doen ze tot nu toe bij alles.
"Weet u zeker dat u de optie 'anaal temperatuur opnemen' wilt uitvinken?"quote:Op zondag 3 juli 2016 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een soort keuzepakket zou misschien wel oké zijn. Dat je alleen kiest voor de huishoudelijke ondersteuning en zorg voor mini?
dat kan ook, het minimum is 24 uur. over 8 dagen verdeeld is dat echt niet zo veel, zeg maar. Dan doen ze een rondje controle/wegen/schoonmaken van toilet&douche en alleen het hoognodige stel ik me zo voor.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een soort keuzepakket zou misschien wel oké zijn. Dat je alleen kiest voor de huishoudelijke ondersteuning en zorg voor mini?
Dat kan je gewoon zo bespreken hoor!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik had even last van m'n hormonenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Je bent niet verplicht om kraamzorg af te nemen he
Nou deze georganiseerde troela die heeft ze dus al een keer of 4 aan de lijn gehad.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Waar heb je ze allemaal al over gebeld?![]()
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Weet u zeker dat u de optie 'anaal temperatuur opnemen' wilt uitvinken?"
dat moet toch zeker wel gecontroleerd?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:40 schreef BlueEyes het volgende:
Zeggen dat je een aambei hebt werkt ook, dan 'mag' je de thermometer in je oksel stoppen
Na nr 2 liep ik dezelfde dag nog rond te banjeren als een kievit en kon ik het niet laten om EIN-DE-LIJK weer het huishouden naar MIJN zin te doenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:35 schreef Fien10 het volgende:
Oooooh heerlijk he burdie!
Ik heb blauwe versiering klaar liggen voor de slaapkamer![]()
Uiteraard wel met zorg uitgezocht.
Ook heb ik nieuw beddengoed gekocht en gezellig een plantje en een dingetje neergezet, en ook de stoeltjes voor de kraamvisite matchen er prima bij.
Ik ben van plan die kraamweek heerlijk in bed door te brengen met m'n babietje en zo af en toe wat vriendinnen aan m'n bed en lekker te slapen. Helemaal niks te moeten van mezelf alleen maar bijkomen, herstellen en me focussen op de borstvoeding, als er geen bezoek is lekker de baby huid op huid bij me.
Ik kijk zo uit naar de kraamweek. Krijg ik me straks toch een vreselijke kraamtijd
anushechtingenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Had je ze liever ergens anders gehad?
Aaah toe ah toe ah toeeeeequote:Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anushechtingen
Verder beloof ik plechtig om al mijn wachtmaars in te slikken
Als jij nu al alles probeert in de hand te houden en overal vragen over hebt?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef Fien10 het volgende:
Misschien voel ik me wel fit genoeg hoor aangezien ik geen hechtingen krijg en de borstvoeding als een trein gaat lopen en ik een voorbeeldige baby ga krijgen. Maar alsnog ga ik de hele week in bed blijven. Rondhobbelen en t huishouden kan altijd nog en dat zie ik toch niet vanuit m'n bed. Maar het lijkt me heerlijk om samen met baby lekker in bed door te brengen en echt niks vn mezelf te moeten of te verwachten wat niet baby gerelateerd is.
Ik ben verpleegkundige en weet dus hoe veel die 10cm uit kan maken en zou er daarom ook nooit zo makkelijk mee omgaanquote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef Fien10 het volgende:
Ja ik weet het zeker hahah. Ik kan namelijk prima dingen uit handen geven. Ik ben alleen georganiseerd en graag goed voorbereid. Maar ik kan dus heel goed schakelen als iets anders loopt en ik kan iets ook totaal los laten als ik dat wil of als het moet.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:57 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Als jij nu al alles probeert in de hand te houden en overal vragen over hebt?
Ik ben errug benieuwd of je dát lukken gaat
Ik bel morgen even en vraag of een extra matras ook mag ipv klossen. Dat matras leg ik op zolder en de gene die komt kramen kan zelf beslissen of ze graag het extra matras erop wilt of niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige en weet dus hoe veel die 10cm uit kan maken en zou er daarom ook nooit zo makkelijk mee omgaanHet is echt naar om te werken op een hoogte dat net te laag is is.
Mocht het nou echt niet anders kunnen dan zij het zo, maar naar mijn idee kun je altijd een matras op je eigen matras leggen zodat de mensen die voor je werken, niet thuis komen met lichamelijke klachten door jou.
Oke oke, dan is het goedquote:Op zondag 3 juli 2016 22:09 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Ik bel morgen even en vraag of een extra matras ook mag ipv klossen. Dat matras leg ik op zolder en de gene die komt kramen kan zelf beslissen of ze graag het extra matras erop wilt of niet.
Ik snap wel dat je het eng vindt voor je peuter. Maar je bent iig niet zo stellig dat die stelletje fuckers pech hebben, dat is wel prettigquote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef ikke_84 het volgende:
Mies ik ben ook vpk maar vind het bed op klossen echt te eng voor mijn peuter.
Mocht de kraam wel veel hulp moeten verlenen op bed dan vind ik t wat anders en gaan er wel gelijk een paar klossen onder.
Bed verschonen doet mijn man dan wel en tempen doe ik zelf. Ze hoeft idd niet met klachten naar huis omdat wij en bewegelijke peuter hebben
Ik snap je welquote:Op zondag 3 juli 2016 22:28 schreef Fien10 het volgende:
Dat van die stelletje fuckers dat was een geintje dat zei ik er ook bij, met erbij geen lelijk woord over t kraambureau. Ik zei ook ik kan me goed voorstellen dat het voor hun rug belangrijk is zeker bij een bevalling thuis. Nu wil ik graag borstvoeding gaan geven dus snap ik dat het bij die assistentie ook vervelend kan zijn als het bed niet hoog genoeg staat. Maar stel ik zou geen borstvoeding willen geven, ik zou niet thuis gaan bevallen dus het zou alleen voor m'n onderkant checken en temperaturen zijn. Dan vind ik het wel heel erg veel gedoe om 10 cm.
Wij hebben een deel omhoog gezet. Niet de pootjes maar het frame. Sat was hoog genoeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:53 schreef Fien10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet echt héquote:Op maandag 4 juli 2016 05:19 schreef Quoi het volgende:
De aanstaande vader uitschakelen lijkt me in dit stadium niet heel verstandig Nazil
Leef je nog?quote:Op maandag 4 juli 2016 05:38 schreef Amsel het volgende:
Ik ben wakker (want dorstige dreumes) maar hoor geen vogels fluitenZou er een aardbeving op komst zijn?
Nazil
quote:Op zondag 3 juli 2016 23:02 schreef Burdie het volgende:
@Marjolijntje,Dat is ook hoe het hoort te zijn hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben eigenlijk alleen maar blij dat de meeste mensen zich niet voor kunnen stellen hoe het voelt. Hoe frustrerend het gebrek aan begrip soms ook is.. Dit gun ik niemand.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Uh nee bij nader inzien toch liever nietquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Had je ze liever ergens anders gehad?
Haha, en dan te bedenken dat ik nooit strijkquote:Op maandag 4 juli 2016 09:22 schreef ikke_84 het volgende:
Mies jij bent gekdat is wel het laatste wat ik zou gaan doen als ik niet kon slapen.
Waar werk jij als vpk? Ik ben verder helemaal niet nieuwsgierig hoor![]()
Miezziej knap dat je het hebt volgehoudennu is het echt aftellen tot aan je verlof.
Waarschijnlijk zullen die zorgen nooit meer weg gaanals de kleine er is vraag je je nog steeds de hele tijd af of je het wel goed doet.
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd. Thanksquote:Op maandag 4 juli 2016 09:37 schreef Mies_poes het volgende:
Ik heb net een to do list gemaakt met ieniemienie klusjes erop. Zo wil ik bijv. het badkamermeubel opruimen. Vanwege mijn bekken duurt het dagen voordat het klaar is en dat geeft geen goed gevoel. Dus heb ik het gesplitst in 'eerste la opruimen', 'tweede la opruimen' etc. Zo kan ik regelmatig iets afvinken en dat geeft mij een goed gevoel![]()
Misschien een tip voor degenen die ook gefrustreerd zijn vanwege een niet werkend lijf.
En 37 weken betekent meldplicht toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 09:42 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd. Thanks
Vandaag 37 weken.
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:22 schreef ikke_84 het volgende:
Mies jij bent gekdat is wel het laatste wat ik zou gaan doen als ik niet kon slapen.
Waar werk jij als vpk? Ik ben verder helemaal niet nieuwsgierig hoor![]()
Miezziej knap dat je het hebt volgehoudennu is het echt aftellen tot aan je verlof.
Waarschijnlijk zullen die zorgen nooit meer weg gaanals de kleine er is vraag je je nog steeds de hele tijd af of je het wel goed doet.
Ja bovenarmquote:Op maandag 4 juli 2016 10:02 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En 37 weken betekent meldplicht toch?
Ik kan het kinkhoestvaccin trouwens ophalen. Wordt dat ding in je bovenarm geprikt of ergens anders? Ben niet zo'n held met spuiten![]()
Het rommelt wel een beetje, maar verder redelijk rustig. Ik heb mn man zo ver gekregen om met mij een middagje strand te doen. Heerlijk dus, even weg.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:25 schreef ikke_84 het volgende:
Bij mij wilde ze de spuiten in mijn bilspier zetten. Ik dacht als je m daar zet dan is die naald veel te kort om een spier te bereikendus ze heeft m in mijn boven arm gezet
Gaddle meldt plicht![]()
Alles rustig gebleven na het ziekenhuis bezoekje?
Miezziej je gaat het vast heel goed doen. Je groeit er vanzelf in.
Leuk dat je nichtje al steeds bij je komtdat is zeker een goed teken.
Burdie heeft een mooie tekst "die andere moeders doen ook maar wat" daar denk ik altijd maar aan als ik weer eens denk dat ik er niks van bak
Als je van lijstjes en afvinken houdt dan is de app wunderlist een aanrader. Daarmee kan je ook lijstjes delen met bv je man
Ik had ook 0 ervaring met kinderen tot ik W kreeg hoor! Komt echt goedquote:Op maandag 4 juli 2016 10:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Bij sommige mensen lijkt alles zo vanzelf te gaan, ik heb nog helemaal geen ervaring met baby's dus dat maakt me soms best onzeker![]()
Mijn nichtje kruipt wel steeds mijn kant op enzo, dus das al een goed teken toch?
En meldplicht voor Gaddle!
Zeg, met rugpijn en een zwangere buik is dweilen echt niet slim hequote:Op maandag 4 juli 2016 14:39 schreef Quoi het volgende:
Angelatje bedankt, alleen de man van Nazil is jarig![]()
Die van mij heeft zijn tweewekelijkse vrije maandag en het is zó fijn, een extra dagje weekend samenNa een rondje kennismaking met onze nieuwe huisarts, kapper voor meneer en boodschapjes is hij door het huis geraust met een stofzuiger, ik met een dweil erachteraan. Samen schoonmaken en geen woordje vuil gemaakt, dat mag in de krant.
Erna ben ik in een grote middagdut beland en zit ik nu in de zon wakker te worden.
@Miezziej: Ik durf te wedden dat wij even weinig (misschien wel minder) weten als jij. Zolang je je kind met de beste intenties behandelt is er niks aan de hand, denk ik maar. Ik kan bij voorbaat al gniffelen zelfs om de onhandige momenten die er gaan komen![]()
Het slechte nieuws is dat het sinds gister in mijn rug is geschoten. Probeer maar zoveel mogelijk te wisselen van houding![]()
@Mies: goeie tip van de behapbare todo list
7 jaar ervaring in de kinderopvang toen saar geboren werd en toch had ik regelmatig het gevoel een complete noob te zijn, Maar als je alles doet met de beste bedoeling leert jouw kleintje je vanzelf wat je weten moet, daarnaast liefde, eten en schone luiers en je zit gebakken.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Bij sommige mensen lijkt alles zo vanzelf te gaan, ik heb nog helemaal geen ervaring met baby's dus dat maakt me soms best onzeker![]()
Mijn nichtje kruipt wel steeds mijn kant op enzo, dus das al een goed teken toch?
En meldplicht voor Gaddle!
Ja maar pas wel op he. Van die net-niet rechtop houdingen zijn net zo erg als voluit moeten bukken enzo. Dweilen/strijken/stofzuigen, beter van niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:56 schreef Quoi het volgende:
Oh, die kon ik verwachten. Niet verstandig, maar met zo'n mop, dus de inspanning viel mee. Geloof me, ik weet op een gg moment niet meer hoe ik moet zitten en/of liggen, dat ik blij ben dat ik ff loop
Bij mijn eerste hadden mijn vriendinnen er ook niet zoveel vertrouwen in bij mij want ik was altijd een beetje antibaby (van andere mensen) en nu kreeg ik er zelf eenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik had ook 0 ervaring met kinderen tot ik W kreeg hoor! Komt echt goed
Jahoor. De keukenkastjes zijn opnieuw ingedeeld en de hoes van de bank is gewassenquote:Op maandag 4 juli 2016 12:14 schreef angelatje het volgende:
Amsel, hoe gaat het bij jou? Alles rustig gebleven?
+1 en ze leven nog terwijl de planten Altijd dood gaan hierquote:Op maandag 4 juli 2016 13:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ik had ook 0 ervaring met kinderen tot ik W kreeg hoor! Komt echt goed
Planten zijn mijn vriends' verantwoordelijkheidquote:Op maandag 4 juli 2016 15:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
+1 en ze leven nog terwijl de planten Altijd dood gaan hier
Hier ook tenzij ik mijn glas water niet leeg krijg aan het eind van de avondquote:Op maandag 4 juli 2016 16:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Planten zijn mijn vriends' verantwoordelijkheid![]()
Ik heb ook 2 wratjes weg laten halen bij de huisarts met een plaatselijke verdoving. Je huisarts weet wel welke hij/zij kan gebruiken.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:02 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand hoe het zit met plaatselijke verdoving, mag dat tijdens de zwangerschap? Ik heb 3 moedervlekken waar kuiken altijd aan zat te pulken tijdens de bv, die zou ik eigenlijk nog willen laten weghalen voor de volgende ronde begint.
Herkenbaar... heel anders dan de eerste keer hè? Toen vond ik het zwanger zijn erg leuk, dit keer kijk ik vooral uit naar de babytijdquote:Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Succes Selvaria, dat eerste trimester vond ik ook niet echt heel tof, nu in het 2e gebeurt er heel veel en probeer ik bewust te genieten vh zwanger zijn want laatste keer, maar afgezien vd bewegingen van mn mannetje vind ik er weinig aan.
Stuwingquote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Buikslapen![]()
![]()
.. can't wait!
O wacht en dan krijg je een ks waardoor het nog 100 jaar duurt![]()
Heel anders inderdaad, in mijn hoofd veel drukker met de tijd na de bevalling, 2 kindjes, grote zus, biefstuk ossenworstquote:Op maandag 4 juli 2016 21:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Herkenbaar... heel anders dan de eerste keer hè? Toen vond ik het zwanger zijn erg leuk, dit keer kijk ik vooral uit naar de babytijd.
En naar mijn wijntje en een broodje filet.
Heb je in ieder geval geen kuthechtingen.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Buikslapen![]()
![]()
.. can't wait!
O wacht en dan krijg je een ks waardoor het nog 100 jaar duurt![]()
Dat ja. En lektetten, dan wel. Het heeft nog heel lang geduurd voor ik weer lekker op mijn buik kon slapen.quote:
Shit man ik had dat allemaal al lang weer verdrongenquote:Op maandag 4 juli 2016 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval geen kuthechtingen.
[..]
Dat ja. En lektetten, dan wel. Het heeft nog heel lang geduurd voor ik weer lekker op mijn buik kon slapen.
Hoewel ik wel snel onzeker ben door de operatie, raak ik niet meer zo snel in paniek als ie een rustige dag heeft...quote:Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef Heliotrope het volgende:
Herkenbaar, de hele vorige zwangerschap lag er zo'n laagje nieuw/spannend overheen. Aan de andere kant toen ook veel onzekerheid en controlebehoefte en dat mis ik niet
Succes morgen, Selvaria!
+1 zo fijn! Had wel drie dagen stuwing maar dat was niet meer dan gewoon wat stevigere volle borsten. niet pijnlijk en idd Lucas laten wegdrinken. Ook geen last van tepels die moeten wennen dus jeeyquote:Op maandag 4 juli 2016 22:40 schreef elamanilo het volgende:
Als je eerste kind nog drinkt, dan is er nauwelijks stuwing! Tenminste, ik had er dit keer echt maar 1 keertje een klein beetje 'last' van en toen heb ik het mijn grote ook voorzichtig weg laten drinken, verder was m'n lichaam er nog helemaal aan gewend en ging de borstvoeding vloeiend door van kind 1 naar kind 2.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:06 schreef Selvaria het volgende:
Hoi, mag ik in de OP op 30 januari? Geëvolueerde koffieboon gespot.![]()
![]()
10+1 ben ik vandaag.
Ik heb het nog maar 2x gevoeld. Dat ik dacht ohhh is dat dan de hik waar iedereen het over heeftquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:13 schreef Nazil het volgende:
Hoevaak heeft jullie baby de hik in de buik? Die van mij echt irritant vaakik kan niet zo goed tegen dat ritmische-maar-toch-niet-helemaal-geplop
![]()
Nieuwe 2017 aanwas gespotquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:06 schreef Selvaria het volgende:
![]()
10+1 ben ik vandaag.
Dit gaat ook met HOOFDLETTERS in mijn bevalplan. Vorige keer mocht ik na de bevalling nog even langs de OK en ik kreeg toen een (door de zusterquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:35 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej je droom![]()
![]()
Dat heb ik dus in mijn bevallen staan. Niemand (behalve man) houdt mijn baby voor mij vast mocht het idd een keizersnede worden of ik het niet kan om wat voor een reden dan ook.
En ook dat ik niet wil dat ze een flesje geven. Baby kan best ff zonder voeding. (Tenzij medisch noodzakelijk natuurlijk)
Wat super!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:06 schreef Selvaria het volgende:
![]()
10+1 ben ik vandaag.
Ik ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:45 schreef Suikertante het volgende:
Mocht iemand de naam nog willen weten dan mag dat best doorgegeven worden via PM
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:21 schreef ikke_84 het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je een beval verhaal leest of naar een bevalling op tv kijkt je het niet droog kan houden?![]()
Ik kijk zo uit naar dat bijzondere moment dat je je kindje gaat ontmoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en dan ga ik vanmiddag eens even kennismaken met de nieuwe schoonheidsspecialiste in het winkelcentrumpje op 3x valafstand. Even mijn wenkbrauwen laten stylen. Zij is - en dat weet ik wel en zij niet - de moeder van de 'andere baby' met wie onze uk bij de gastouder komt![]()
Ik vind het erg mooi om de verhalen te lezen in het topic in OUDquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:21 schreef ikke_84 het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je een beval verhaal leest of naar een bevalling op tv kijkt je het niet droog kan houden?![]()
Ik kijk zo uit naar dat bijzondere moment dat je je kindje gaat ontmoeten
Lief van je meneer!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vind het erg mooi om de verhalen te lezen in het topic in OUD![]()
Een bevalling op TV vind ik - like said before - soms nog wat confronterend.
Tranen komen er overigens wel, maar dat is al als de auto per ongeluk afslaat (wat me overigens nooit gebeurt normaal). Autorijden als ik moe ben is een definitieve no-go geworden hier. Meneer drinkt al tijden 's avonds geen biertje meer ergens, zodat hij naar huis kan rijden. Mij lukt het niet om de focus te bewaren op de een of andere manier
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:47 schreef Burdie het volgende:
Bevallingsverhalen vind ik vooral voor een ander heel mooi, aan mijn eigen bevalling denk ik liever niet terug (en daar moet ik denk ik nog wat mee, want ik word paniekerig als ik er aan denk dat ik nog een keer moet).
Haha ja preciesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:15 schreef Quoi het volgende:
Fietsen vind ik heerlijk!Gewoon een beetje als een aso, met je benen wijd
Yep. Maar die hebben motortjesquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Haha ja precies
Word wel steeds vaker ingehaald door opa's en oma's![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:19 schreef Quoi het volgende:
Crumpette, ja idd. Vroegen ze afgelopen zondag of ik de tijden wou klokken bij een hardloopwedstrijd. Vraag maar iemand anders, zei ik toen, want ik ben mijn hersens al een tijdje kwijt.
[..]
Yep. Maar die hebben motortjes
Dat had ik bij de eerste ook bijma gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:23 schreef Quoi het volgende:
Ik heb trouwens de enveloppen voorbesteld voor de geboortekaartjesMijlpaal!
En dan doe je in de week na geboorte je definitieve bestelling van je kaartje, neem ik aan? Lijkt me eigenlijk logisch, maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
wou het bijna al bestellen, maar bedacht me toen ineens dat ik een aantal specs nog niet weet van die kleine natuurlijk
Wel zoiets ongeveer, als alles volgens plan gaat is N. dan 20 maanden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:07 schreef Crumpette het volgende:
Selv!volgens mij krijg jij net zo veel tijd tussen je kindjes als ik, of niet?
Hmm soort van. Heb me welgeteld een half uur terug kunnen trekken op de bank terwijl dreumes een powernap deed en peuter heeeeeel stil Zappelin zat te kijken. Maar zoals dat gaat met kinderen .. niet te voorspellenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:32 schreef Quoi het volgende:
Twinkle thanks. Al aan je dutje toegekomen btw?
29 decemberquote:
Dit is iets waar ik me nu al zorgen om maak.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:43 schreef Ggirl het volgende:
Ik bracht, tot afgelopen week, mini nog op de fiets naar het KDV. Alleen word de buik nu te groot en zit ik klem tegen het stoeltje. zonder kinderstoeltje fiets ik wel nog naar supermarkt/dorp enz.
ik wil net zeggen, als er twintig maanden tussen zit en dit was de derde ronde was je nog wel iets snellerquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:44 schreef Selvaria het volgende:
Wij zijn er bewust toen N. 1 was (oké, iets eerder) er weer voor gegaan, een redelijk klein leeftijdsverschil lijkt me zo leuk. Ja, we gaan vast tropenjaren tegemoet, maar de tijd tikt gelukkig vanzelf verder.
![]()
Wat een onbeschofte vraag zeg.Volgens mij ook alleen gesteld door sensatiezoekers die uit zijn op een sappig verhaal.
Ja die vraag heb ik ook gehad, ik ben ook 24. Alleen mijn moeder had het al wel verwacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:51 schreef Miezziej het volgende:
Mij is het weleens gevraagd of het gepland was. En soms nog een rare blik als je dan ja zegt.
Misschien door mijn leeftijd (24), maar waarderen kon ik het niet
Gelukkig nog geen vreemde buikbetasters, dus da's al iets he
Mijn moeder had het juist niet verwachtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:08 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ja die vraag heb ik ook gehad, ik ben ook 24. Alleen mijn moeder had het al wel verwacht.
Net heerlijk gelunchten nu in bed, man vond dat ik dat moest. Kijken of dat helpt tegen de rugpijn. Dus ik zet zo oitnb op
ik wil meer van deze dagen
oitnbquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn moeder had het juist niet verwachtmijn schoonmoeder wel
Op zich vind ik het niet erg als mensen het vragen, ligt meer aan de manier waarop.
Heel toevallig heeft baby nu de hik trouwens![]()
Is dat een aanrader, oitnb? Ik zoek nog verlof-seriesnog 3 dagen werken
Ja en flinke aanrader! Ben met de allerlaatste aflevering bezigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn moeder had het juist niet verwachtmijn schoonmoeder wel
Op zich vind ik het niet erg als mensen het vragen, ligt meer aan de manier waarop.
Heel toevallig heeft baby nu de hik trouwens![]()
Is dat een aanrader, oitnb? Ik zoek nog verlof-seriesnog 3 dagen werken
het scheelt dat je voor FOK-gemiddelden weer vrij laat bent, dat compenseertquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:40 schreef Heliotrope het volgende:
Oh ik vind het ook niet onbeleefd hoor, het wordt vaak gevraagd door toch redelijk tactische mensen waarbij ik het ook niet erg vind. Soms is het volgens mij juist meer uit voorzichtigheid voordat ze me al te enthousiast feliciteren, ofzomaar het valt me wel op dat mensen vaak even staan te rekenen.
Dat!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hou het dan op medior, anders is het zo lullig voor de dertigplussers
Hier was het ronde 4quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, als er twintig maanden tussen zit en dit was de derde ronde was je nog wel iets sneller
En och, onbeschoft vind ik het niet. Ik heb het ook wel eens gevraagd uit oprechte interesse. Het is een vraag he, geen waarde-oordeel
Nou, het ging ongeveer zo:quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, als er twintig maanden tussen zit en dit was de derde ronde was je nog wel iets sneller
Ik ook niet, nouja hooguit kort stadverkeer overdag maar dat komt eigenlijk niet meer voor. Geen concentratie en zicht is achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik rij al een tijdje geen auto meerIk heb nogal korte benen en zit dus heel dicht bij het stuur. Nu met de buik vind ik dat niet prettig
Ik stap nog wel dapper op de fiets
Mijn fiets staat een beetje in te sportieve houding dus kom met buik tegen zadel aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:15 schreef Quoi het volgende:
Fietsen vind ik heerlijk!Gewoon een beetje als een aso, met je benen wijd
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier vooral de vraag of het gepland was veel gehad toen ik in die depressie terecht kwam, maar meer van je wilde het toch, waarom dan nu een depressie? Mensen snappen het echt niet..
Er is zo enorm veel onbegrip voor. Op zich niet gek. Maar de mensen die het niet willen begrijpen, dat is wel heel kwetsend hoor. Alsof ik het expres doe of er zelf om gevraagd heb ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:01 schreef Quoi het volgende:
Geborrel vanavond ging niet door. Moest pakketje voor de buren aannemen en die is er nog niet.
In plaats daarvan maar iets anders gedaan
*rammeldebammel* wat cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier gaat het precies zo hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:26 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik kan het bedje echt niet onopgemaakt laten hoor. En dan nog weken staan te tutten en zwijmelen bij het bedje. Ik ben ergens wel blij dat de babykamer nog niet af genoeg is om het bedje neer te zetten en dat de wieg nog in de garage staat
.
We hebben sinds vanavond wel een kledingkast(je) voor op de babykamerdus die kan worden geverfd! En dan kan ik kleertjes gaan uitzoeken en opvouwen en neerleggen. En dan nog tien keer.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |