abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163470184
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
12 september: Mies_poes (meisje)
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

30 januari: Selvaria

2 februari: SmallishBear

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 9% gewijzigd door SQ op 05-07-2016 10:13:55 ]
pi_163470215
Bedoel je niet 3e Fien? ;)
pi_163470525
Wie met een eerdere ks herkent het 'trekkerige/branderige' gevoel van vlak na de ks maar dan nu tijdens de zwangerschap?
Word er beetje kriegel van dat dat gevoel er is met vlagen sinds deze week.
pi_163471228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Noooooooo :o :'(

Ik kijk wel echt uit naar de baby hoor en ik zie ook echt nergens tegenop.
Kan ik niet gewoon bevallen en een baby krijgen en dan nog gewoon een dikke buik hebben met trappelende voetjes erin.. Nee he? Dat bestaat niet. ;(
  zaterdag 2 juli 2016 @ 22:39:54 #5
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_163471312
Suiker gefeliciteerd!
pi_163471882
Ik heb juist nog zoveel te doen, nog helemaal geen tijd voor een baby.. Die mag wat mij betreft dus nog wel even blijven zitten *kopinhetzandsteekt* :+
pi_163472161
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mag ik in de OP of moet ik daar een kunstje voor doen? 12 september is de UD en het is een meisje :)
pi_163472318
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:53 schreef Amsel het volgende:
Ik heb juist nog zoveel te doen, nog helemaal geen tijd voor een baby.. Die mag wat mij betreft dus nog wel even blijven zitten *kopinhetzandsteekt* :+
Ik ben er in die zin wel helemaal klaar voor. Dus dan zou je denken dat je zoiets zou hebben van nou, kom maar hoor kleine ik kan niet wachten. Dat hoorde ik ook altijd om me heen, op het eind ben je er zo klaar mee. Mensen vragen nu al standaard, je bent het zeker wel zat he! T zal wel zwaar zijn nu.
Maar ik ben er gewoon nog niet klaar mee. Ik vind dit zo'n heerlijke tijd en ik voel me goed, ondanks de kleine kwaaltjes. Ik loop nog prima, ik waggel niet. En dat fantaseren over de baby, wanneer zou hij komen en hoe zou hij eruit zien, op wie zou hij lijken? En dan zeg ik ook steeds, ik kan niet wachten tot hij er is! Maar dan bedenk ik me dat als hij er is m'n buik weg is en dan word ik toch een beetje verdrietig.
pi_163472346
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Mag ik in de OP of moet ik daar een kunstje voor doen? 12 september is de UD en het is een meisje :)
Ja een kunstje graag 8-) Hebben wij allemaal ook moeten doen om in de OP te komen. Heb je een bijzonder talent?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 23:10:35 #10
344469 Amsel
zonder t
pi_163472565
En dat mensen verwachten dat je er klaar mee bent en vast allerlei kwaaltjes hebt herken ik wel. En dan verbaasd zijn als ik zeg dat er niks aan de hand is en dat het prima gaat. Ik prijs me enorm gelukkig met een zwangerschap die weer zo goed verloopt en realiseer me heel goed dat dat voor vele anderen niet zo is, maar vind het wel wat gek dat een voorspoedige zwangerschap blijkbaar als iets uitzonderlijks wordt beschouwd :+
pi_163472783
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ja een kunstje graag 8-) Hebben wij allemaal ook moeten doen om in de OP te komen. Heb je een bijzonder talent?
Op dit moment is golven maagzuur terugslikken een van mijn betere talenten :') voldoende?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 23:17:14 #12
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163472840
Mijn zwangerschap was ook zo fijn! En ondanks dat ik heel blij ben met mijn dochter, mis ik het zwanger zijn af en toe wel. Die dikke buik, die bewegingen O+ Ik was er ook nog niet echt klaar mee, al werd het op het eind af en toe wel echt oncomfortabel.
En op de een of andere manier lukt het niet goed om in mijn hoofd de koppeling te maken dat dat kleine meisje degene is die in mijn buik zat, alsof het zwanger zijn en het hebben van dit kindje echt twee aparte gebeurtenissen zijn.
Maar geniet zeker nog even van jullie zwangerschappen! Het kan zo'n mooie ervaring zijn O+
pi_163473008
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat kunstje al gedaan. :+
pi_163473249
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:23 schreef BlueEyes het volgende:
Wie met een eerdere ks herkent het 'trekkerige/branderige' gevoel van vlak na de ks maar dan nu tijdens de zwangerschap?
Word er beetje kriegel van dat dat gevoel er is met vlagen sinds deze week.
Ja....
Even een beetje "los" masseren hielp hier.
Ik had het trouwens ook voor de tweede zwangerschap heel regelmatig. Maar sinds ik de tweede keer gewoon ben bevallen heb ik nergens meer last van gehad :)
pi_163473264
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn zwangerschap was ook zo fijn! En ondanks dat ik heel blij ben met mijn dochter, mis ik het zwanger zijn af en toe wel. Die dikke buik, die bewegingen O+ Ik was er ook nog niet echt klaar mee, al werd het op het eind af en toe wel echt oncomfortabel.
En op de een of andere manier lukt het niet goed om in mijn hoofd de koppeling te maken dat dat kleine meisje degene is die in mijn buik zat, alsof het zwanger zijn en het hebben van dit kindje echt twee aparte gebeurtenissen zijn.
Maar geniet zeker nog even van jullie zwangerschappen! Het kan zo'n mooie ervaring zijn O+
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Hier is het ook vaak genoeg oncomfortabel hoor, vooral gewoon op de bank zitten is niet chil, en als m'n ribben naar buiten worden geduwd ook niet. Maar ik voel me ook gewoon zo bijzonder met zo'n zwangere buik en ik ben zo trots. Het idee dat ik prima over anderhalve week bevallen kan zijn (met 38 weken).. Nee hoor laat me dan maar tot minimaal 40 weken doorlopen. :+
Ik ben benieuwd of ik er zo over blijf denken. Maar mensen, hoe lang ben je nu zwanger in je leven?
Goed nu hou ik erover op, ik val nogal in de herhaling.
pi_163473539
quote:
Zo herkenbaar dit.
pi_163475183
quote:
Oh, dat is goed verwoord! Ik had het precies zo. En nog steeds zijn het in mijn gevoel twee heel aparte periodes: de zwangerschap en de baby tijd. Ik voelde me tijdens mijn zwangerschap heel erg verbonden met mijn meisje en toen ze er eenmaal was dacht ik, hoe ongelooflijk blij en gelukkig ik ook was: uh, wie ben jij? :o .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163476930
Ik heb juist wel veel klachten dat ik amper iets kan en dat is frustrerend maar toch zoiets heb van blijf maar zitten :D.
Nu ben ik natuurlijk ook nog "maar" 28 weken en het wordt met de dag zwaarder dus ik ben benieuwd hoe dat over een paar weken is :P.
  zondag 3 juli 2016 @ 01:32:36 #19
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_163477141
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Oh, dat is goed verwoord! Ik had het precies zo. En nog steeds zijn het in mijn gevoel twee heel aparte periodes: de zwangerschap en de baby tijd. Ik voelde me tijdens mijn zwangerschap heel erg verbonden met mijn meisje en toen ze er eenmaal was dacht ik, hoe ongelooflijk blij en gelukkig ik ook was: uh, wie ben jij? :o .
Ja precies dat dus! Fijn dat het herkenbaar is :D
  zondag 3 juli 2016 @ 06:48:18 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163478319
Dat lijkt me nou zo gek. Ik dacht daar toevallig nog over na gisteren en dacht dat je nu juist zou aanvoelen dat dát het kindje uit je buik is. Een lege buik lijkt me momenteel ook ongezellig :{ Al ben ik het op slechts een paar procent functioneren vanwege bekken- en ribbengedoe ook wel zat.

Lekker getukt hier wel :P Wel lichtelijk (of zeg maar zwaar :@) gebroken door MiB en in de stad slenteren gister. Maarja, weekend, gezelligheid etc.

c_/
  zondag 3 juli 2016 @ 07:17:06 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163478338
De tijd gaat echt bizar hard. Weet dat iedereen het altijd roept, maar ja, het is dus echt zo :')

We zijn gistermiddag thuis gekomen. De vrachtwagen die spreekwoordelijk over me heen gereden is voel ik natuurlijk wel en hakt er ook best in, maar op zich gaat het herstel gewoon goed.
Borstvoeding is nog wat lastig maar werken we aan, en anders is op gegeven moment fles ook prima wat ons betreft.
Daardoor nu wel erg hectisch nog en niet echt aan dingen buiten basiszorg toe gekomen, laat staan Fok ;)
Dus alle mensen die nog DM's en PM's tegoed hebben van me, komt er ooit aan :+

Dametje doet het verder erg goed, is inmiddels beetje ontkreukeld en toch stiekem best goed gelukt al zeg ik het zelf :D
Zo spekkig als ik eerst dacht dat ze was valt reuze mee, vooral hoofdje en schouders zijn breed, wat ook de bevalling tegen hield. (Verder is ze op sommige plekken zelfs gewoon smal en slank te noemen :D )
En dus niet bepaald werpheupen bij mij :D
Nah ja, gelukkig hebben we tegenwoordig gynaecologen en operaties, anders was het compleet anders afgelopen begreep ik van de gynaecoloog.
Ondanks dat het niet was zoals verwacht of gedacht kijken we alleen maar positief terug op de hele gebeurtenis.

Pas op: bevallingsverhaal in spoiler, wellicht niet voor iedereen boeiend of voor zwakke magen en zulks, al heb ik het netjes gehouden hoor :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al dus vele kanten van de bevalling gezien zeg maar :D
En een hoop meegemaakt, maar wát zijn we blij hoe het gegaan is O+
En ik zeg het steeds, maar we zijn echt belachelijk gelukkig met het kleine frummeltje O+
Inclusief emo janken erom dit dat :P

Ze kan ultra boos kijken (heeft ze van mij *) ) maar ook een heel lief snoetje trekken (heeft ze duidelijk van Koos O+ ).

*O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Molo op 03-07-2016 07:27:20 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 juli 2016 @ 07:27:51 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163478348
Oooh wat een fijne post! O+
pi_163478371
Molo O+ fijn verhaal om te lezen inderdaad. :Y (ik vind het altijd zo tof om te lezen dat iemand met een goed gevoel kan terugkijken op een bevalling die niet volgens plan ging)
  zondag 3 juli 2016 @ 07:59:16 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163478401
Nou ja, plan, ik had wel met heel veel rekening gehouden, alleen dit niet. Maar story of my life, en het is gelukkig gewoon goed zo :)

Suiker, gefeliciteerd!!!! Las net dat jij ook bevallen bent inmiddels *O*

En moest lachen om iemand die postte dat 30-6 gunstig was voor de kinderbijslag _O-
LOL!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163478421
Suiker van harte met jullie dochter en zusje *O* O+

Molo wat een heftig verhaal maar wat fijn dat je het als goed ervaren hebt.
pi_163478525
Molo wat een achtbaan maar ook super dat jullie er zo goed op terug kijken O+
Heel veel beterschap van de keizersnede (als ik je verhaal lees vind ik t niet gek dat je t gevoel hebt dat er een vrachtwagen over je heen is gereden) en geniet van jullie meisje en deze bijzondere tijd O+
pi_163478574
Wat een bevalling molo! Wat fijn dat je er zo op terug kunt kijken.
pi_163478686
Molo wat een bevalling O+ fijn dat je er positief op terug kunt kijken!

Ik ben er wel echt helemaal klaar mee hoor, dat zwanger zijn :@ Ik begin nu eindelijk een beetje energie terug te krijgen om dingen te doen, en er ligt nog een behoorlijke lijst. Maar nu wil mijn lijf dus niet meer en dat is gewoon echt zwaar klote. Ik heb het hele "goede" tweede trimester gemist en nu kan het niet meer ofzo, bweuh :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 3 juli 2016 @ 09:19:24 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163478752
Molo wat een verhaal, maar nu is ze er :).
Marjolijntje :*.

Ik kwam even een 24-weken-boks doen met Vivi (hoewel zij door het tijdsverschil op dit moment waarschijnlijk nog op 23+6 zit :P).

Vind het best een mijlpaal, levensvatbaarheid!

*O*.
KuikenGuppy
  zondag 3 juli 2016 @ 09:29:51 #30
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163478831
Fijn Dat je er positief op terug kijkt Molo :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163478913
Klinkt als een heftige bevalling, Molo! Maar wat fijn dat je er toch positief op terug kunt kijken. Spoedig herstel gewenst!
pi_163478927
En 24 weken voor Burdie (mijn telefoon maakte er 'absurde' van)! *O* Vond het ook een heel fijn idee dat de baby vanaf toen levensvatbaar was.
pi_163479051
Ik herken het wel een beetje Marjo. 3e Trimester is voor mij ook de meest frustrerende omdat ik mezelf gruwelijk in de weg zit en het zo lang duurt, zeker voor iemand met 0,0 geduld.

Ja ik heb straks drie bloedjes van kinderen zogezegd maar dit stuk zal ik echt niet missen. Het is 'maar' 9 maanden van je leven. Maar ik kan dat op de een of andere manier moeilijk relativeren omdat ik zo graag verder wil met alles maar hierdoor tegengehouden word.

Dus ik probeer het maar zoveel mogelijk van de positieve kant te bekijken :Y) . Vanaf nu gaat het nog max 13 weken duren :Y)
pi_163479103
Ik wil eigenlijk alles zo veel mogelijk af hebben binnen nu en 2 weken. In ieder geval de dingen die in huis moeten gebeuren. Over 2 weken mag ie komen :o (ok, en 2 dagen) niet dat ik denk dat ie vroeg komt, maar you never know en als het net zo'n terror baby wordt als F was, dan kom ik na de bevalling het eerste jaar nergens meer aan toe.. Dus nu maar bikkelen en afzien.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_163479195
Molo, stoere chick.
Goed gedaan man! En die tranen zijn herkenbaar. En je bent toch al een weekdier geworden :P :7
pi_163479389
Molo, :* nu lekker genieten van je eigenwijze meisje.

Marjo :*

Burdie 24 weken! Mooie grens vind ik dat O+

Ik heb afgelopen vrijdag extra controle gehad ivm harde buiken en pijn, en de pijn is bandenpijn, alleen dan heftiger dan ik mij herinner van Saar want anders had ik geen dokter gebeld :P
Verder is alles nagekeken en gaat dat gewoon goed, ook met de kleine man. Ik moet nu vooral veel rust houden }:| en een korte lijn houden naar de afdeling... ze nemen geen enkel risico na de operatie.
En ondanks al het gedoe en de tegenslagen probeer ik zoveel mogelijk te genieten van de zwangerschap en de kleine man want dit is de laatste zwangerschap voor mij.
S. 2014
J. 2016
pi_163479883
Burdie 24 weken *O*
Ik leefde daar ook zo naar toe toen. Hele mijlpaal.

Marjolijntje :*

Ik ben er ook wel klaar mee :@
Ook al vind ik dat niet zo leuk om te zeggen want ik ben heel dankbaar dat ik zwanger mag zijn en er nog een kindje komt.
Maar ik ben zo krakkemikkig en kan bijna niks met peuter dat vind ik zo sneu voor hem.
En ik droomde vannacht dat baby er was en bv goed ging O+ nou kan ik niet wachten tot ik kan babyknuffelen

Gm gelukkig was het niks ernstigs. Fijn dat je zo laagdrempelig contact op kan nemen
  zondag 3 juli 2016 @ 12:02:46 #38
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163481296
Hey dikkertje!
Dikkie dik!
Zo die buik!

Afijn, het was weer fijn socializen bij de hardloopclub :+ O+
  zondag 3 juli 2016 @ 12:08:23 #39
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163481423
Ik mis mijn zwangerschap enorm, ik ben zoveel beter in zwanger zijn dan in moeder zijn.. :@ .. ook al was deze zwangerschap psychisch voor een groot gedeelte ook heel zwaar, precies een paar weken voor de bevalling voelde ik me geestelijk eindelijk weer veel fijner, daar had ik echt nog even langer van willen genieten! O+ En lichamelijk kan ik heel goed zwanger zijn. Nu zoek ik weer opnieuw naar wat geestelijke stabiliteit, dat is nog niet zo makkelijk. :') Komt wel weer op een dag. Lichamelijk gaat het ook gewoon weer/nog steeds goed. Dit keer veel beter dan vorige keer na de bevalling!
  zondag 3 juli 2016 @ 12:11:19 #40
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163481484
Molo, poeh, dat klinkt als een behoorlijke rollercoaster! Fijn dat je er positief op terug kunt kijken. :* En nu genieten van jullie frummeltje O+
pi_163482092
Molo :* dat klinkt als een heftige bevalling! Hoop dat je wel lekker kunt genieten van je gezin en je een goed herstel hebt!

24 weken voor burd! *O*

hier een hormonster-dag :{ ik maak me druk over niks en ben het zat. Ik mis mezelf, if that makes any sense. Ook echt fecking schijthekel aan de mate van afhankelijkheid die ik onderhand heb van mijn vriend. Tuurlijk is het superfijn dat hij W in/uit bed haalt en dat soort fysieke dingen, maar ik wil gewoon weer kunnen doen wat ik wil -O- . zo'n dag waarop je om alles en niks kunt jenken :( buh. /rant

Nouja straks als W wakker wordt gaan we even naar een vriend met zijn 3en, beetje bbq-en op zijn dakterras. Kijken hoelang W/ik het volhou(dt) - beetje afleiding hopelijk.
  zondag 3 juli 2016 @ 13:01:30 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163482280
Herkenbaar Crump! Soms moet je je er maar gewoon even aan overgeven, en hopen dat het morgen weer beter gaat ;) :*.
KuikenGuppy
pi_163483477
Crump zo herkenbaar je gevoel. Hoewel ik het geluk heb nog enigszins mobiel te zijn. Maar het gevoel van jezelf misseb.. weer doen waar je zin in hemt zonder (lichamelijke) belemmering .. onafhankelijk zijn .. :*
Nog heel even volhouden :*

En tot die tijd lekker hier spuien en hopen dat de tijd voorbij vliegt.

Ik zie je trouwens niet in de OP staan dus geen idee hoe ver je nu bentm
pi_163484936
Ik mis het zwanger zijn helemaal niet en ik ben zo blij dat de bevalling er weer op zit. :@ :')
Vanaf het moment dat ze op mijn buik lag was alles goed. Daar heb ik alles voor gedaan, gevoeld, doorleefd, doorstaan. Ben superblij met en megatrots op mijn lieve trio en vanmiddag/ vannacht ga ik het voor het eerst ook echt allemaal weer zelf doen. Heerlijk!

Ben blij met de hulp die we de komende week overdag nog zullen hebben, maar ben ook toe aan de zorg weer op me nemen voor het hele gezin. Net buiten lopen showen met C O+ , morgen voor het eerst kinderen weer wegbrengen zelf, boodschapje proberen te doen... Stapje voor stapje terug naar het dagelijks leven. ^O^
pi_163487242
Molo, wat heb jij het zwaar gehad. Geen wonder dat het voelt of je overreden bent :X hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten!

Ik heb mijn bevallingsverhaal eens uitgewerkt (2,5 jaar geleden) en ik ben verbaasd hoeveel ik me nog herinner B-)

Gm fijn dat alles goed was, snap heel goed dat je je zorgen blijft maken.

Ik zal het zwanger zijn ook niet missen. Ben zo blij als ik weer gewoon kan bukken om bijv schoenen aan te doen. Gelukkig helpt peuter me :+ en ben blij als ik weer wat extra energie heb. Al zal dat na de bevalling ook nog wel even duren :')
pi_163487759
Dat je wéét dat je rustig aan moet doen omdat je afgelopen dagen weer veel te veel gedaan hebt. Dan op de bank zit en je je zo verveelt, dat je de badkamer maar schoon gaat maken. En de toiletten. En de vuilniszakken vervangen omdat man het nog niet gedaan heeft nadat ik het vroeg twee dagen geleden. Dat dan de hele binnenbak van de vuilnisemmer vies is, de zak volledig nat is en de klep van de ondergrondse container niet open wil. Vervolgens waait de voordeur dicht en moet je omlopen om achterom het huis (met natte, vieze en stinkende vuilniszak) weer binnen te komen. Zo'n dag.
Je kan je voorstellen hoe ik mij nu voel en dat ik ff een hele flinke pot heb lopen janken net.

En het huis is nog een teringzooi en man is morgen jarig dus visite enzo :'( :'( :'(
pi_163489622
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 07:17 schreef Molo het volgende:
De tijd gaat echt bizar hard. Weet dat iedereen het altijd roept, maar ja, het is dus echt zo :')

We zijn gistermiddag thuis gekomen. De vrachtwagen die spreekwoordelijk over me heen gereden is voel ik natuurlijk wel en hakt er ook best in, maar op zich gaat het herstel gewoon goed.
Borstvoeding is nog wat lastig maar werken we aan, en anders is op gegeven moment fles ook prima wat ons betreft.
Daardoor nu wel erg hectisch nog en niet echt aan dingen buiten basiszorg toe gekomen, laat staan Fok ;)
Dus alle mensen die nog DM's en PM's tegoed hebben van me, komt er ooit aan :+

Dametje doet het verder erg goed, is inmiddels beetje ontkreukeld en toch stiekem best goed gelukt al zeg ik het zelf :D
Zo spekkig als ik eerst dacht dat ze was valt reuze mee, vooral hoofdje en schouders zijn breed, wat ook de bevalling tegen hield. (Verder is ze op sommige plekken zelfs gewoon smal en slank te noemen :D )
En dus niet bepaald werpheupen bij mij :D
Nah ja, gelukkig hebben we tegenwoordig gynaecologen en operaties, anders was het compleet anders afgelopen begreep ik van de gynaecoloog.
Ondanks dat het niet was zoals verwacht of gedacht kijken we alleen maar positief terug op de hele gebeurtenis.

Pas op: bevallingsverhaal in spoiler, wellicht niet voor iedereen boeiend of voor zwakke magen en zulks, al heb ik het netjes gehouden hoor :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al dus vele kanten van de bevalling gezien zeg maar :D
En een hoop meegemaakt, maar wát zijn we blij hoe het gegaan is O+
En ik zeg het steeds, maar we zijn echt belachelijk gelukkig met het kleine frummeltje O+
Inclusief emo janken erom dit dat :P

Ze kan ultra boos kijken (heeft ze van mij *) ) maar ook een heel lief snoetje trekken (heeft ze duidelijk van Koos O+ ).

*O*
*O*
En ze kijkt echt boos ja _O-
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 3 juli 2016 @ 18:02:33 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163489912
Die grenzen zijn stom Nazil en Crumpette :{ Hopelijk is het jullie gelukt om een knop om te zetten. Dan maar de kleine dingen zoeken waar je energie uit haalt (en dus niet altijd gaan schoonmaken!).

Klinkt weer lekker makkelijk, maar zo bekend. Vandaag gaat het me aardig af moet ik zeggen. Even bij mijn zus op een asociale loungeset gaan zitten na een megadut. En nu loom van de zon en wat mij betreft weer een dutje :D Leve thuisbezorgd.nl :)
pi_163490016
Herkenbaar Nazil en Crumpette. Afhankelijk zijn wil je gewoon niet, maar je moet je toch overgeven aan de hulp van anderen voor de gezondheid van jou en je kleintje. En dat is rete moeilijk.
Nadat ik afgelopen week nog postte dat ik op zo'n roze wolk zat, werd ie langzaam donkerder. Ik was het zó zat om helemaal niets te kunnen, afhankelijk te zijn en zo uit te vallen tegen vriend constant. Kon alleen maar janken.
En vandaag werd ik verrast met een babyshower O+ O+ de timing had echt niet beter gekund O+ alle mensen hebben ook iets persoonlijks voor de baby op vlaggetjes geschreven, doet me goed te zien dat ze nu al zo geliefd en welkom is O+
pi_163490324
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:09 schreef Mies_poes het volgende:
Herkenbaar Nazil en Crumpette. Afhankelijk zijn wil je gewoon niet, maar je moet je toch overgeven aan de hulp van anderen voor de gezondheid van jou en je kleintje. En dat is rete moeilijk.
Nadat ik afgelopen week nog postte dat ik op zo'n roze wolk zat, werd ie langzaam donkerder. Ik was het zó zat om helemaal niets te kunnen, afhankelijk te zijn en zo uit te vallen tegen vriend constant. Kon alleen maar janken.
En vandaag werd ik verrast met een babyshower O+ O+ de timing had echt niet beter gekund O+ alle mensen hebben ook iets persoonlijks voor de baby op vlaggetjes geschreven, doet me goed te zien dat ze nu al zo geliefd en welkom is O+
Oh hartstikke fijn voor je. Hopelijk kan je hier weer een beetje op teren.

Ik heb vanmorgen gezellig weer in het ziekenhuis gezeten. Ik wil toch graag mijn strippenkaart vol krijgen. Nog maar 3 of 4 keer te gaan en ik heb ze alle 10 gebruikt. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')