Nooooooooquote:
Mag ik in de OP of moet ik daar een kunstje voor doen? 12 september is de UD en het is een meisjequote:
Ik ben er in die zin wel helemaal klaar voor. Dus dan zou je denken dat je zoiets zou hebben van nou, kom maar hoor kleine ik kan niet wachten. Dat hoorde ik ook altijd om me heen, op het eind ben je er zo klaar mee. Mensen vragen nu al standaard, je bent het zeker wel zat he! T zal wel zwaar zijn nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:53 schreef Amsel het volgende:
Ik heb juist nog zoveel te doen, nog helemaal geen tijd voor een baby.. Die mag wat mij betreft dus nog wel even blijven zitten *kopinhetzandsteekt*
Ja een kunstje graagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Mag ik in de OP of moet ik daar een kunstje voor doen? 12 september is de UD en het is een meisje
Op dit moment is golven maagzuur terugslikken een van mijn betere talentenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja een kunstje graagHebben wij allemaal ook moeten doen om in de OP te komen. Heb je een bijzonder talent?
Volgens mij heb je dat kunstje al gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:00 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Mag ik in de OP of moet ik daar een kunstje voor doen? 12 september is de UD en het is een meisje
Ja....quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:23 schreef BlueEyes het volgende:
Wie met een eerdere ks herkent het 'trekkerige/branderige' gevoel van vlak na de ks maar dan nu tijdens de zwangerschap?
Word er beetje kriegel van dat dat gevoel er is met vlagen sinds deze week.
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Hier is het ook vaak genoeg oncomfortabel hoor, vooral gewoon op de bank zitten is niet chil, en als m'n ribben naar buiten worden geduwd ook niet. Maar ik voel me ook gewoon zo bijzonder met zo'n zwangere buik en ik ben zo trots. Het idee dat ik prima over anderhalve week bevallen kan zijn (met 38 weken).. Nee hoor laat me dan maar tot minimaal 40 weken doorlopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn zwangerschap was ook zo fijn! En ondanks dat ik heel blij ben met mijn dochter, mis ik het zwanger zijn af en toe wel. Die dikke buik, die bewegingenIk was er ook nog niet echt klaar mee, al werd het op het eind af en toe wel echt oncomfortabel.
En op de een of andere manier lukt het niet goed om in mijn hoofd de koppeling te maken dat dat kleine meisje degene is die in mijn buik zat, alsof het zwanger zijn en het hebben van dit kindje echt twee aparte gebeurtenissen zijn.
Maar geniet zeker nog even van jullie zwangerschappen! Het kan zo'n mooie ervaring zijn
Zo herkenbaar dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn zwangerschap was ook zo fijn! En ondanks dat ik heel blij ben met mijn dochter, mis ik het zwanger zijn af en toe wel. Die dikke buik, die bewegingenIk was er ook nog niet echt klaar mee, al werd het op het eind af en toe wel echt oncomfortabel.
En op de een of andere manier lukt het niet goed om in mijn hoofd de koppeling te maken dat dat kleine meisje degene is die in mijn buik zat, alsof het zwanger zijn en het hebben van dit kindje echt twee aparte gebeurtenissen zijn.
Maar geniet zeker nog even van jullie zwangerschappen! Het kan zo'n mooie ervaring zijn
Oh, dat is goed verwoord! Ik had het precies zo. En nog steeds zijn het in mijn gevoel twee heel aparte periodes: de zwangerschap en de baby tijd. Ik voelde me tijdens mijn zwangerschap heel erg verbonden met mijn meisje en toen ze er eenmaal was dacht ik, hoe ongelooflijk blij en gelukkig ik ook was: uh, wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja precies dat dus! Fijn dat het herkenbaar isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh, dat is goed verwoord! Ik had het precies zo. En nog steeds zijn het in mijn gevoel twee heel aparte periodes: de zwangerschap en de baby tijd. Ik voelde me tijdens mijn zwangerschap heel erg verbonden met mijn meisje en toen ze er eenmaal was dacht ik, hoe ongelooflijk blij en gelukkig ik ook was: uh, wie ben jij?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al dus vele kanten van de bevalling gezien zeg maar
En een hoop meegemaakt, maar wát zijn we blij hoe het gegaan is
En ik zeg het steeds, maar we zijn echt belachelijk gelukkig met het kleine frummeltje
Inclusief emo janken erom dit dat
Ze kan ultra boos kijken (heeft ze van mij) maar ook een heel lief snoetje trekken (heeft ze duidelijk van Koos
).
[ Bericht 1% gewijzigd door Molo op 03-07-2016 07:27:20 ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |