Nee dat is Zoskquote:
niet echt maar ben gwn benieuwdquote:
ahw nee dat zal ook wel meevallen tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk dat jij het juist overleeft, omdat je een familie hebt om op terug te vallen. niels is alleen
Nee, wch is opgeleid hts en heeft een baan. Ietsjes anders. DP is gewoon een fucking looser plus parasiet. Da's een beetje anders.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij speelde wel goed in de rush hour films
wat doe jij eigenlijk tegenwoordig?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, wch is opgeleid hts en heeft een baan. Ietsjes anders. DP is gewoon een fucking looser plus parasiet. Da's een beetje anders.
toen ik gisteren bij je moeder was werd ze ook looser hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, wch is opgeleid hts en heeft een baan. Ietsjes anders. DP is gewoon een fucking looser plus parasiet. Da's een beetje anders.
Wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Parasieten overleven juist efficiëntquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:
ik schrik hier ook wel van, jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:50 schreef Willoow het volgende:
Als we niet hts opgeleid zijn, zijn we dan losers?
weet niet eens wat hts isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:50 schreef Willoow het volgende:
Als we niet hts opgeleid zijn, zijn we dan losers?
Ben je ook net zo sexy als hij?quote:
Alleen Granit Xhaka, momenteel rustig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe doet Arsenal het op de transfermarkt deze zomer?
zo groeit het bij mij vanzelf alquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:53 schreef Drug het volgende:
[..]
goeie kapsel, morgen naar kapper om zon te laten zetten (tenzij luiheid)
Die is best okequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alleen Granit Xhaka, momenteel rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |