maar als je 's nachts werkt kom je amper met mensen in aanrakingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
kweenie, werk hoort gewoon overdag te zijn vind ik, wil 's avonds en 's nachts gwn kunnen chillen
Zie wel vaak ads van hotels die nachtreceptionisten zoeken. En ook productie voor enkel de nacht.quote:
jij redt je wel met je alcoholverslaving tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
In de niet gecivileerde wereld ga jij gewoon dood hoor DP. Ik wens dat niet, maar zou er geen traan om laten.
ja zon komt op, mooie ochtend en dan ga je je nest in.. het is dat je dan moe bent, maar andersquote:
haha wat is dit? jaren 90?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik heb zoveel gel in mijn haar zitten. is beton geworden man.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als je 's nachts werkt kom je amper met mensen in aanraking
ik haat mensen
strak naar achteren gekamd?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik heb zoveel gel in mijn haar zitten. is beton geworden man.
quote:
Juist niet. Hij weet heel goed het minimale te doen om te overleven, energie moet je niet verspillen met hard werk wat je bijna niets oplevert in vergelijking met niks uitvoeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
In de niet gecivileerde wereld ga jij gewoon dood hoor DP. Ik wens dat niet, maar zou er geen traan om laten.
Doe normaal tegen dpquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
stuur naar mij door danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie wel vaak ads van hotels die nachtreceptionisten zoeken. En ook productie voor enkel de nacht.
qftquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet. Hij weet heel goed het minimale te doen om te overleven, energie moet je niet verspillen met hard werk wat je bijna niets oplevert in vergelijking met niks uitvoeren.
ken je mij niet ofzo, ik hou van donkerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zon komt op, mooie ochtend en dan ga je je nest in.. het is dat je dan moe bent, maar anders
Wat gebruik jij welquote:
vraag me wel af hoelang botje zonder voedsel kanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet. Hij weet heel goed het minimale te doen om te overleven, energie moet je niet verspillen met hard werk wat je bijna niets oplevert in vergelijking met niks uitvoeren.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als je 's nachts werkt kom je amper met mensen in aanraking
ik haat mensen
quote:
ik praat voor mezelf, sorry hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ken je mij niet ofzo, ik hou van donker
slaap het liefste altijd door het daglicht heen
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:44 schreef Chloroform het volgende:
Wilde die vraag ook aan dp stellen maar beter van niet
Okéquote:
Ik ben knap. Vrouwen kijken graag naar mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
best wel gewaagd voor een dertiger
Denk het wel. Jij niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij redt je wel met je alcoholverslaving toch
Heb je kort of lang haarquote:
excuses geaccepteerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik praat voor mezelf, sorry hoor
maar oke, nee dan snap ik je
Hou wel van jequote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:44 schreef Chloroform het volgende:
Wilde die vraag ook aan dp stellen maar beter van niet
ja daarom vind ik je denk ik ook een topgozerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben knap. Vrouwen kijken graag naar mij.
Ohjaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben knap. Vrouwen kijken graag naar mij.
ly2quote:
Dat vind ik liefquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja daarom vind ik je denk ik ook een topgozer
weenie precies, hij is om een of andere reden boos op mequote:
moet daar een reden voor zijn danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie precies, hij is om een of andere reden boos op me
Hij is jaloers op jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe kortquote:
Goed leven hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja mooie kerel, beetje bier drinken, beetje over voetbal lullen, beetje ouwehoeren
ik denk dat jij het juist overleeft, omdat je een familie hebt om op terug te vallen. niels is alleenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |