7 uur is gewoon normaalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik viel laatst 11 uur in slaap en werd 7 uur wakker, was echt vreselijk
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
's nachts werken lijkt me echt verschrikkelijk
ohquote:
Sowieso werken voor jou.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
ja maar niet om te werkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij doet niets liever dan 's nachts wakker zijn
nee joh is lekker, slapen als je thuiskomt en dan wakker worden voor het avondetenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
+ dat je het idee hebt dat je gewoon op zolder bent omdat donker overal, zie alleen maar voordelenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is ook wel fijn. Hoef je veel mindere doen en meer geld. En halfslapend is de nacht zo om.
Jawel..quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar is denk ik niet zoveel nachtwerk te doen
ja dat is waarquote:
Bij mij schenen wel felle lampenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
+ dat je het idee hebt dat je gewoon op zolder bent omdat donker overal, zie alleen maar voordelen
slapen voelt dan wel echt als iets overbodigs denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee joh is lekker, slapen als je thuiskomt en dan wakker worden voor het avondeten
kweenie, werk hoort gewoon overdag te zijn vind ik, wil 's avonds en 's nachts gwn kunnen chillenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee joh is lekker, slapen als je thuiskomt en dan wakker worden voor het avondeten
Haha, nee.quote:
quote:
rtquote:
hoezoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
slapen voelt dan wel echt als iets overbodigs denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |