Ik heb nog nooit gesnoven met nachtdiensten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
zorgen dat je ergens nachtdienst kan draaien, lekker snuiven en goedbetaald krijgen.
why?quote:
wat doe je voor werk dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesnoven met nachtdiensten.
wel gwn soorten bladesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
en geen zwaard meer zag ik achterop t doosje staan
jij bent gewoon gezond. welke branche?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gesnoven met nachtdiensten.
Moest bijtijds op. Maar als ik nou al ga slapen word ik 's nachts waarschijnlijk weer wakker.quote:
Is omdat je oud bentquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik gun het de Duitsers gewoon niet. Iedere tegenstander ben ik voor.
ja oké, hidden blade en zo lijkt mequote:
Was met productiewerk weleens. Nu niet meer.quote:
ah ja begrijpelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moest bijtijds op. Maar als ik nou al ga slapen word ik 's nachts waarschijnlijk weer wakker.
Productiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent gewoon gezond. welke branche?
Laat dat oorlogsverleden eens rusten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik gun het de Duitsers gewoon niet. Iedere tegenstander ben ik voor.
o zou graag s nachts werkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Was met productiewerk weleens. Nu niet meer.
ik viel laatst 11 uur in slaap en werd 7 uur wakker, was echt vreselijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moest bijtijds op. Maar als ik nou al ga slapen word ik 's nachts waarschijnlijk weer wakker.
Is ook wel fijn. Hoef je veel mindere doen en meer geld. En halfslapend is de nacht zo om.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o zou graag s nachts werken
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, hidden blade en zo lijkt me
maar verder dus gewoon fist fights toch?
jij doet niets liever dan 's nachts wakker zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
's nachts werken lijkt me echt verschrikkelijk
Nee keek alleen Portugalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je ook naar de hunks van Italië aan het kijken?
ja maar is denk ik niet zoveel nachtwerk te doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is ook wel fijn. Hoef je veel mindere doen en meer geld. En halfslapend is de nacht zo om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |