ahahh ;pquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe ik ook de laatste paar dagen maar kan niet zo lang opblijven
ben verkouden hahah
zonder druks kan ik niet eens een nacht wakker blijvenquote:
speel AC1 eens en dan Syndicate, tyfusveel veranderingenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je me uitleggen wat het verschil is dan? is toch allemaal hetzelfde keer op keer in een iets andere setting?
johquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
speel AC1 eens en dan Syndicate, tyfusveel veranderingen
helemaal verpestquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
zonder druks kan ik niet eens een nacht wakker blijven
heb ik nooit gekund :squote:
black flag was meer een piratengame, syndicate heeft grappling hook wat gameplay anders maaktquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh
maar de laatste delen is het wel vooral de setting die verandert
lekker een verslaving binnen een weekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
zorgen dat je ergens nachtdienst kan draaien, lekker snuiven en goedbetaald krijgen.
ben je toch alquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker een verslaving binnen een week
Heus wel, maar de dag erna wordt lastig dan. Jij slaapt toch sws nooit voor middernacht?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
en geen zwaard meer zag ik achterop t doosje staanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
black flag was meer een piratengame, syndicate heeft grappling hook wat gameplay anders maakt
Ik zit nou op 16 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heus wel, maar de dag erna wordt lastig dan. Jij slaapt toch sws nooit voor middernacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |