hmm oké dat kanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gwn saaie combat en saaie quests
na alle updates nam het 70gb in beslag, vond ik het niet waard
Neehquote:
is wel aardige spelerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij speelt bij Bologna
[..]
Hij speelt bij Bologna
[..]
Hij speelt bij Bologna
niels ik maak me zorgen om je, al je posts bestaan de laatste tijd uit incoherent gebrabbelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelf mafkees vind ik. hm ik kijk voetboel. Italië moet winnen en dat jij dan je muil houdt. Nou goed?Jij en Chai bek houden.
Rot zelf eens op ipv dat telkens aan anderen op te dragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelf mafkees vind ik. hm ik kijk voetboel. Italië moet winnen en dat jij dan je muil houdt. Nou goed?Jij en Chai bek houden.
en vond het gay dat je moet betalen voor thieves guild enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm oké dat kan
moet zeggen dat ik het zelf ook al paar maanden niet aangeraakt heb
Neequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
niels ik maak me zorgen om je, al je posts bestaan de laatste tijd uit incoherent gebrabbel
gaat alles wel goed
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ken hem verder niet persoonlijk hahah
Ben je ook naar de hunks van Italië aan het kijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom maar bij mij onder het dekentje
ja ik heb daarvoor toen membership genomen voor een maand, maar eigenlijk is het dat helemaal niet waardquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en vond het gay dat je moet betalen voor thieves guild enzo
heb nu trails of cold steel in de PSN sale gekocht, zal ik vast ook 10 minuten spelen maar had wel goeie reviews
Weeniequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar gaan we het over hebben?
unity kan poep zuigen, syndicate is in alles veul beterquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik heb daarvoor toen membership genomen voor een maand, maar eigenlijk is het dat helemaal niet waard
dat ken ik nie, ben zelf opnieuw begonnen met assassin's creed unity, bevalt eigenlijk toch best goed
paar dagen geleden heb ik syndicate ook gekocht, maar wil unity eerst nog uitspelenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
unity kan poep zuigen, syndicate is in alles veul beter
en is een japanse nerd RPG dus is vast iets voor jou
snuivenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:29 schreef Willoow het volgende:
Dp, hoe hou jij heel lang wakker zijn vol?
kan je me uitleggen wat het verschil is dan? is toch allemaal hetzelfde keer op keer in een iets andere setting?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
paar dagen geleden heb ik syndicate ook gekocht, maar wil unity eerst nog uitspelenmaar syndicate lijkt me ook veel vetter ja
en cool, zal het eens checken
ja, vooral dat jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je me uitleggen wat het verschil is dan? is toch allemaal hetzelfde keer op keer in een iets andere setting?
Owquote:
ahahh ;pquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe ik ook de laatste paar dagen maar kan niet zo lang opblijven
ben verkouden hahah
zonder druks kan ik niet eens een nacht wakker blijvenquote:
speel AC1 eens en dan Syndicate, tyfusveel veranderingenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je me uitleggen wat het verschil is dan? is toch allemaal hetzelfde keer op keer in een iets andere setting?
johquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
speel AC1 eens en dan Syndicate, tyfusveel veranderingen
helemaal verpestquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
zonder druks kan ik niet eens een nacht wakker blijven
heb ik nooit gekund :squote:
black flag was meer een piratengame, syndicate heeft grappling hook wat gameplay anders maaktquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh
maar de laatste delen is het wel vooral de setting die verandert
lekker een verslaving binnen een weekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
zorgen dat je ergens nachtdienst kan draaien, lekker snuiven en goedbetaald krijgen.
ben je toch alquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker een verslaving binnen een week
Heus wel, maar de dag erna wordt lastig dan. Jij slaapt toch sws nooit voor middernacht?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
en geen zwaard meer zag ik achterop t doosje staanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
black flag was meer een piratengame, syndicate heeft grappling hook wat gameplay anders maakt
Ik zit nou op 16 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heus wel, maar de dag erna wordt lastig dan. Jij slaapt toch sws nooit voor middernacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |