boeie livin' on the edge tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zou eigenlijk moeten laten testen maar das ook weer zo'n gedoe
heb er vorige week al wel van gehad en is verder niets mis mee, maar snap niet hoe het kanquote:
oh oke, weet dat verder ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb er vorige week al wel van gehad en is verder niets mis mee, maar snap niet hoe het kan
heb ook niks aan jouquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh oke, weet dat verder ook niet
;squote:
Waar? wijs 'ns aan" Kan gebeuren. Better late than sorry.quote:
wat moet ik aanwijzen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar? wijs 'ns aan" Kan gebeuren. Better late than sorry.
roosendaalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
hermann waar ben je?? maak me ongerust
wat quote je me dan man mafkeesquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
oh ja dp ik had elder scrolls online geprobeerd, na level 5 weer teruggebracht
saaie poep
oquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft hij banden met gleufdieren
Ik heb al heel lang geen ruzie gehadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
gelijk weer ruzie, ik wil dit niet meer, kan er niet meer tegen
is omdat mensen bang voor je zijn ;squote:
zal even voor je opzoeken, momentquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee kijk voetbal
Vroeh nog waar speelt die buitenspeler van Italië, giacherini ofzo
Kan allebei, nu alvast even laten pijpen en dan in de rust even afmaken. Doet Haags ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee kijk voetbal
Oh, nou, je bent welkomquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan allebei, nu alvast even laten pijpen en dan in de rust even afmaken. Doet Haags ook
quote:
Hij speelt bij Bolognaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee kijk voetbal
Hij speelt bij Bolognaquote:
Hij speelt bij Bolognaquote:
Kom maar bij mij onder het dekentjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
gelijk weer ruzie, ik wil dit niet meer, kan er niet meer tegen
gwn saaie combat en saaie questsquote:
Zelf mafkees vind ik. hm ik kijk voetboel. Italië moet winnen en dat jij dan je muil houdt. Nou goed?quote:
Niet waarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
is omdat mensen bang voor je zijn ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |