Okéquote:
Ik ben knap. Vrouwen kijken graag naar mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
best wel gewaagd voor een dertiger
Denk het wel. Jij niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij redt je wel met je alcoholverslaving toch
Heb je kort of lang haarquote:
excuses geaccepteerdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik praat voor mezelf, sorry hoor
maar oke, nee dan snap ik je
Hou wel van jequote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:44 schreef Chloroform het volgende:
Wilde die vraag ook aan dp stellen maar beter van niet
ja daarom vind ik je denk ik ook een topgozerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben knap. Vrouwen kijken graag naar mij.
Ohjaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben knap. Vrouwen kijken graag naar mij.
ly2quote:
Dat vind ik liefquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja daarom vind ik je denk ik ook een topgozer
weenie precies, hij is om een of andere reden boos op mequote:
moet daar een reden voor zijn danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie precies, hij is om een of andere reden boos op me
Hij is jaloers op jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe kortquote:
Goed leven hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja mooie kerel, beetje bier drinken, beetje over voetbal lullen, beetje ouwehoeren
ik denk dat jij het juist overleeft, omdat je een familie hebt om op terug te vallen. niels is alleenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |