quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon die Neil Patrick Harris uit de flashbacks terugvragen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat ze GRRM wat meer tijd proberen te geven. Wintersetting is natuurlijk zo gevonden, in een noordelijker land.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zevende seizoen Game of Thrones vertraagd
Nog langer wachten
Waarom zouden ze GRRM meer tijd willen geven? Ze volgen al een andere verhaallijn dan de boeken, en voor GRRM het laatste boek dan uit heeft ben je weer 10 jaar verder dus heb je niks aan in het laatste seizoen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat ze GRRM wat meer tijd proberen te geven. Wintersetting is natuurlijk zo gevonden, in een noordelijker land.
draait in een loop sinds de laatste epquote:
Nee beste duo was en is nog steeds Bronn en Tyrion. Beste trio is Bronn, Pod en Tyrionquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
A time for wolves: reünie van Arya met Nymeria liever vandaag dan morgenMaar ze moet eerst nog Mel/Carice onder ogen komen voor de tweede keer. En dan hoop ik toch ook een weerzien met Sandor Clegane. De stukken waarbij die twee gezamenlijk rondtrokken waren uitermate prettig om naar te kijken. Beste duo, naast Pod/Brienne
quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog langer wachten
Heb jij misschien boeken met een groter font, dat kan zomaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
In de OP staat ook al een tijdje dat de boeken zo'n 4000 pagina's omvatten.
De boeken die ik bezit hebben alle 5 zo'n 1000-1200 pagina's per boek..
Langer wachten op minder afleveringenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog langer wachten
Nee. Kleine letters op vloeipapier.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:32 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Heb jij misschien boeken met een groter font, dat kan zomaar.
juist kleiner.quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:32 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Heb jij misschien boeken met een groter font, dat kan zomaar.
oh idd! heb de serie nooit bekeken ook die laatste met arnie ook niet overigensquote:
Red Wedding grapjes zijn nog steeds het beste wat GOT te bieden heeft. Man. Deze serie is op zijn retour.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze al een keer langs geweest? Ik moest er om lachen
quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze GRRM meer tijd willen geven? Ze volgen al een andere verhaallijn dan de boeken, en voor GRRM het laatste boek dan uit heeft ben je weer 10 jaar verder dus heb je niks aan in het laatste seizoen.
Ze willen het gewoon opnemen op de locaties waar ze altijd al hebben opgenomen.
Wat is deze versie lelijk hoog gepitcht, er staan betere versies op YT, deze isquote:
Gejat vanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze al een keer langs geweest? Ik moest er om lachen
Ja, tuurlijk joh, nog effe.quote:
als got newbie denk je dat de serie over de starks gaatquote:Op maandag 11 juli 2016 16:13 schreef videonatic het volgende:
Nee joh, dat is maar 1 van de vele familie stambomen
Je hebt seizoen 6 nog niet gezien begrijp ik?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 04:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Red Wedding grapjes zijn nog steeds het beste wat GOT te bieden heeft. Man. Deze serie is op zijn retour.
Het "and all I got was this lousy t-shirt"- garpje bestaat al zo'n beetje sinds de oorsprong van het shirt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gejat van
[ afbeelding ]
TOMMY VERCETTI! Remember the name!
Help me herinneren; is dat het seizoen waarin er niets gebeurde of het seizoen waarin er weinig gebeurde? Ik haal ze altijd door elkaar.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt seizoen 6 nog niet gezien begrijp ik?
Het seizoen waar veel gebeurde, maar wat je misschien niet op is gevallen als je met je rug naar het scherm zat.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Help me herinneren; is dat het seizoen waarin er niets gebeurde of het seizoen waarin er weinig gebeurde? Ik haal ze altijd door elkaar.
Ja, minst goede seizoen tot nu toe.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt seizoen 6 nog niet gezien begrijp ik?
Het seizoen waar ik met mijn rug naar het scherm zat uit abjecte afschuw of pure verveling?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het seizoen waar veel gebeurde, maar wat je misschien niet op is gevallen als je met je rug naar het scherm zat.
Maar wel met de 2 beste (ep 9&10) afleveringen.quote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar wel met de 2 beste (ep 9&10) afleveringen.
Ik denk dat dat dubbelop is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
Misschien de visueel best uitziende.
Dan vraag ik me af waarom je het nog elke week bent gaan kijken als je het zo kut vindquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het seizoen waar ik met mijn rug naar het scherm zat uit abjecte afschuw of pure verveling?
Er zitten best een paar saaie en vervelende afleveringen tussen ... een boel scenes die je doen fronzen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je het nog elke week bent gaan kijken als je het zo kut vind
Ik vond geen enkele aflevering saai in seizoen 6. Het fronswerk was er bij een aantal scènes, maar die kwamen in eerdere seizoenen ook wel voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er zitten best een paar saaie en vervelende afleveringen tussen ... een boel scenes die je doen fronzen.
En dan blaast Cersei het grootste gebedshuis in Westeros op en drijft haar laatste nog levende nageslacht tot zelfmoord!
Je schaalt seizoen 4 wel erg laag inquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:07 schreef Forbry het volgende:
1 > 6 of 3 (zou eerst 3 nog eens moeten herkijken voor een definitief oordeel) > 5 > 4 >>> 2
Nou, volgens mij sowieso alle graven van koningen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:29 schreef Re het volgende:
hoeveel geschiedenis is er eigenlijk verdwenen met het opblazen van Baelor
Klopt, ik was/ben er niet zo buitengewoon enthousiast over als veel anderen. Ik vond alleen het einde met Oberyn/The Mountain uitgesproken tof. Overigens, ik vond het zeker geen slecht seizoen hoor! Op seizoen 2 na, vond ik álle seizoenen wel goed/erg vermakelijk. Wat mij betreft liggen 3, 4, 5 en 6 dus niet zo ver uit elkaar. Ik vind wel dat de algehele kwaliteit na seizoen 1 is gedaald (dat vond ik écht een heel goed seizoen en seizoen 6 ging wat mij betreft wel weer een beetje die richting in). Dat komt vooral door het 'fragmentarische' van alle andere seizoenen, veels te veel verschillende verhaallijnen/personages. Dat was in seizoen 1 veel minder.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je schaalt seizoen 4 wel erg laag in![]()
En bij rewatch van alles kwam ik er achter dat seizoen 2 toch wel heel erg tof is.
Ik vond alleen de verhaallijn van Arya slecht/matig. Verder gebeurde er dit seizoen juist een hele hoop vond ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond geen enkele aflevering saai in seizoen 6. Het fronswerk was er bij een aantal scènes, maar die kwamen in eerdere seizoenen ook wel voor.
Gebeurde verder genoeg qua plotontwikkeling.
Dat zijn er niet veel, de Targaryens deden aan crematie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, volgens mij sowieso alle graven van koningen...
Seizoen 2 had wel veel toffe momenten hoor. Tywin/Arya combo, Tyrion als Hand, Blackwater vond ik erg vet, Joffrey ging los, riots in KL, Jons kennismaking met Ygritte.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt, ik was/ben er niet zo buitengewoon enthousiast over als veel anderen. Ik vond alleen het einde met Oberyn/The Mountain uitgesproken tof. Overigens, ik vond het zeker geen slecht seizoen hoor! Op seizoen 2 na, vond ik álle seizoenen wel goed/erg vermakelijk. Wat mij betreft liggen 3, 4, 5 en 6 dus niet zo ver uit elkaar. Ik vind wel dat de algehele kwaliteit na seizoen 1 is gedaald (dat vond ik écht een heel goed seizoen en seizoen 6 ging wat mij betreft wel weer een beetje die richting in). Dat komt vooral door het 'fragmentarische' van alle andere seizoenen, veels te veel verschillende verhaallijnen/personages. Dat was in seizoen 1 veel minder.
Kan best dat ik na een 'rewatch' seizoen 2 ook hoger inschaal, maar vooralsnog, in mijn herinnering, vond ik dat seizoen erg saai... de 'Battle of the Blackwater Bay' vond ik ook niet zoveel aan...
Ja daarom. Alleen aflevering 6,7 en 8 waren wat trager om het een en ander weer op te bouwen. De Arya verhaallijn vond ik slecht uitgewerkt maar de rest vond ik gewoon zeer vermakelijk en tof om te bekijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond alleen de verhaallijn van Arya slecht/matig. Verder gebeurde er dit seizoen juist een hele hoop vond ik.
Ik houd juist wel van traag/opbouw.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom. Alleen aflevering 6,7 en 8 waren wat trager om het een en ander weer op te bouwen. De Arya verhaallijn vond ik slecht uitgewerkt maar de rest vond ik gewoon zeer vermakelijk en tof om te bekijken.
Ygrittequote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 had wel veel toffe momenten hoor. Tywin/Arya combo, Tyrion als Hand, Blackwater vond ik erg vet, Joffrey ging los, riots in KL, Jons kennismaking met Ygritte.
Ik vond die van bran juist medogeloos saaiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom. Alleen aflevering 6,7 en 8 waren wat trager om het een en ander weer op te bouwen. De Arya verhaallijn vond ik slecht uitgewerkt maar de rest vond ik gewoon zeer vermakelijk en tof om te bekijken.
Ik ook hoor, daarom heb ik ook niet zo lopen zeiken om seizoen 5 als de rest. Gewoon een opbouwseizoen en dat is prima.quote:
Knappe meid ja.quote:
De verhaallijn met Bran was juist fucking interessant dit seizoenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vond die van bran juist medogeloos saai
ik ben nog bij seizoen 5 dus mijn mening was daarop gebaseerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daarom heb ik ook niet zo lopen zeiken om seizoen 5 als de rest. Gewoon een opbouwseizoen en dat is prima.
[..]
Knappe meid ja.
[..]
De verhaallijn met Bran was juist fucking interessant dit seizoenMet alle flashbacks en natuurlijk de Hold the Door episode. En de ToJ bevestiging, niks mis mee.
Over eerdere seizoenen ben ik het mee eens dat de Bran verhaallijn vaak het saaist was.
Snel doorkijken danquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ben nog bij seizoen 5 dus mijn mening was daarop gebaseerd.
we zijn het eens
Bij zijn dood zou ik het alleen zonde vinden dat we geen flashbacks meer zullen zien ja. Verder is zijn karakter ook niet heel erg uitgewerkt, dus het zal me verbazen als er iemand is die wel een echte band met hem heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:18 schreef Forbry het volgende:
Ik vind de verhaallijn van Bran wel interessant, maar met Bran zelf heb ik echt helemaal niks. Ik zou er geen traan om laten als hij dood zou gaan denk ik.Nou ja, tenzij de manier waarop wel heel zielig is
Ja, dat en ik stoor mij aan zijn hoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij zijn dood zou ik het alleen zonde vinden dat we geen flashbacks meer zullen zien ja. Verder is zijn karakter ook niet heel erg uitgewerkt, dus het zal me verbazen als er iemand is die wel een echte band met hem heeft.
Dat viel dit seizoen wel weer mee. Vooral in seizoen 4 was dat erg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, dat en ik stoor mij aan zijn hoofd
Ik irriteerde me ook immens aan dat HODOR HODOR HODOR de hele tijd.quote:
Hodorgodquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik irriteerde me ook immens aan dat HODOR HODOR HODOR de hele tijd.
Hodor.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik irriteerde me ook immens aan dat HODOR HODOR HODOR de hele tijd.
Misschien moet je het bij het subforum houden. Lang niet elke GOT fan is daarin geïnteresseerd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 03:02 schreef Fylax het volgende:
Alle GOT fans moeten Team Mystic kiezen met Pokemon! DABIRDINDANORF
de boek hoofdstukken van bran zijn prachtigquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vond die van bran juist medogeloos saai
ah vandaar. Jij hebt het dus gelezen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
de boek hoofdstukken van bran zijn prachtiggreenseeing/warging/dromen/visioenen laten zich niet makkelijk verflimen, waardoor de serie onderdelen van bran helaas minder zijn.
Why you gotta act like this .quote:
alleen nog een gedeelte van het laatste boek.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ah vandaar. Jij hebt het dus gelezen
Het is zijn hoofd die het 'em doet (of niet)quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
de boek hoofdstukken van bran zijn prachtiggreenseeing/warging/dromen/visioenen laten zich niet makkelijk verflimen, waardoor de serie onderdelen van bran helaas minder zijn.
bran was natuurlijk wel een van de triggers achter het hele verhaal. En de tegenstelling van vrije avonturier/klimmer naar verlamde is natuurlijk ook mooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij zijn dood zou ik het alleen zonde vinden dat we geen flashbacks meer zullen zien ja. Verder is zijn karakter ook niet heel erg uitgewerkt, dus het zal me verbazen als er iemand is die wel een echte band met hem heeft.
quote:
zijn hoofd?quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is zijn hoofd die het 'em doet (of niet)
ik denk dat vanaf nu we de politieke spelletjes zon beetje aan de kant kunnen schuiven om ons op te maken voor de grote show down.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:44 schreef ser het volgende:
Is Brandon (als hij ooit terugkomt) in Winterfell niet de Warden of the North/Winterfell etc.? Hij is namelijk de enige overgebleven mannelijke Stark toch.....
Dus dan kan Sansa fluiten naar haar 'macht' en kan Jon naar het zuiden om de troon op te eisen met zijn tante
tja puberen kan pijnlijk zijn. ik vind em dit seizoen er veel beter uitzien dan seizoen 4.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik word agressief van serie-Bran
Ik wou dat dat nooit gebeurd was. Grootste (enige?) minpunt in heel GoT, fucking Ygritte. "Yuu knuu nuuthingggg", kutwijf.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 had wel veel toffe momenten hoor. Tywin/Arya combo, Tyrion als Hand, Blackwater vond ik erg vet, Joffrey ging los, riots in KL, Jons kennismaking met Ygritte.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik wou dat dat nooit gebeurd was. Grootste (enige?) minpunt in heel GoT, fucking Ygritte. "Yuu knuu nuuthingggg", kutwijf.
Hoeft niet persé, het is niet altijd dat zonen voorrang krijgen op dochters, dat is enigszins vrije keuze. Lady Went van Harrenhal bijvoorbeeld, of de Mormonts van Bear Island.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:44 schreef ser het volgende:
Is Brandon (als hij ooit terugkomt) in Winterfell niet de Warden of the North/Winterfell etc.? Hij is namelijk de enige overgebleven mannelijke Stark toch.....
Dus dan kan Sansa fluiten naar haar 'macht' en kan Jon naar het zuiden om de troon op te eisen met zijn tante
Bran stuurt het plot wel aan, maar echt een boeiend karakter is hij natuurlijk niet. Op zijn kwaliteiten na.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
bran was natuurlijk wel een van de triggers achter het hele verhaal. En de tegenstelling van vrije avonturier/klimmer naar verlamde is natuurlijk ook mooi.
Rickin daarentegen, echt niets aan verloren. In de boeken al een zeikjong, in de serie helemaal nutteloze ballast.
Daar stoorde ik mij nooit echt aan, vond haar relatie met Jon wel tof.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik wou dat dat nooit gebeurd was. Grootste (enige?) minpunt in heel GoT, fucking Ygritte. "Yuu knuu nuuthingggg", kutwijf.
daar stappen ze dan wel heel makkelijk overheen.... Maar van mij mag het ;-)quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat vanaf nu we de politieke spelletjes zon beetje aan de kant kunnen schuiven om ons op te maken voor de grote show down.
hmmm ok ben benieuwd dan wat er zou kunnen gebeuren, maar de Starks kennende zal de reunie wel weer op een of andere manier verkeerd uitpakken voor iemandquote:Op woensdag 13 juli 2016 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, het is niet altijd dat zonen voorrang krijgen op dochters, dat is enigszins vrije keuze. Lady Went van Harrenhal bijvoorbeeld, of de Mormonts van Bear Island.
Smerige kuthoerquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vond in eerdere seizoenen vooral Shae irritant. Dat Tyrion op haar viel zal ik nooit gaan begrijpen
Met haar aanstellerige kutgedrag. Tyrion was ook veel minder leuk als hij met haar wasquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Smerige kuthoer![]()
Ik zit middenin seizoen 3, kan niet wachten tot dat tyfuswijf de nek wordt omgedraaid![]()
![]()
Altijd maar janken, jaloers doen, cynisch ''grappig'' zijnquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met haar aanstellerige kutgedrag. Tyrion was ook veel minder leuk als hij met haar was
Dan zijn wij het helemaal eens.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Altijd maar janken, jaloers doen, cynisch ''grappig'' zijn![]()
Zij en Cat, die twee veracht ik
Haha, dat nou weer net níet, maar toch. Zonder haar had Robb de oorlog vast en zeker gewonnenquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn wij het helemaal eens.
Toen de keel van Cat werd doorgesneden stond ik op de banken.
Robb vond ik nog wel sympathiek, maarja Cat maakte de domme fout om Jaime te bevrijden (vanuit het perspectief van Robb dan)quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha, dat nou weer net níet, maar toch. Zonder haar had Robb de oorlog vast en zeker gewonnen
quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Smerige kuthoer![]()
Ik zit middenin seizoen 3, kan niet wachten tot dat tyfuswijf de nek wordt omgedraaid![]()
![]()
Zij was ook degene die Ned pushte om sowieso naar King's Landing te gaan (wat het tegenovergestelde is van wat de serie toonde). Haar hele schuldgevoel is mede de oorzaak van Lady Stoneheart.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh wacht, dan was er geeneens oorlogDoor haar is Ned ook onthoofd.
Kutwijf.
er komt ongetwijfeld wel een reckoning, tussen danny/dorne/highgarden vs queen cersei, maar ik denk niet er zoveel tij in gestopt zal worden als voorheen, toen de zombie dreiging een side show leek. nu kunnen de makers daar gewoon niet omheen en de eerste opstap is al gelegd door jon, die aangaf het noorden willen verenigen tegen de ww's. dat lijkt nu gelukt met onze king jon. maar het is geen doel op zich uiteraard, maar dient slechts als opstapje om tegenstand te kunnen bieden tegen de echte dreiging.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:04 schreef ser het volgende:
[..]
daar stappen ze dan wel heel makkelijk overheen.... Maar van mij mag het ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |