quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:10 schreef borisz het volgende:
PC10.
Last 16
Kim Huybrechts (1) 6-3 Matthew Edgar
Gerwyn Price (9) 6-1 Rowby-John Rodriguez (25)
Benito van de Pas (5) 6-1 Devon Petersen
Steve Beaton (20) 6-4 Cristo Reyes
Dave Chisnall (2) 6-0 Lee Evans
Mensur Suljovic (7) v Kyle Anderson (23)
Andrew Gilding (27) 6-4 Jermaine Wattimena
Mark Walsh 6-0 Ryan Meikle
Last Eight
Kim Huybrechts (1) v Gerwyn Price (9)
Steve Beaton (20) 6-4 Benito van de Pas (5)
Dave Chisnall (2) v
Andrew Gilding (27) v Mark Walsh
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:13 schreef borisz het volgende:
Quarter-Finals
Kim Huybrechts (1) 6-3 Gerwyn Price (9)
Steve Beaton (20) 6-4 Benito van de Pas (5)
Dave Chisnall (2) 6-3 Kyle Anderson (23)
Andrew Gilding (27) 6-1 Mark Walsh
Semi-Finals
Steve Beaton (20) 6-4 Kim Huybrechts (1)
Dave Chisnall (2) 6-0 Andrew Gilding (27)
quote:
Cullen wint met 6-4 van Cristo.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:50 schreef borisz het volgende:
Quarter-Finals
Kim Huybrechts 6-5 Robbie Green
Ian White 6-1 Ronny Huybrechts
Joe Cullen v Joe Murnan
Cristo Reyes 6-2 Mensur Suljovic
Reyes heeft finale nodig om WMP te halen.
Barry is een engnek. Gaat er ook voor zorgen dat men straks dartsmoe is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:33 schreef borisz het volgende:
De WSOD volgend jaar dus ook in de VS. En ook Scandinavië en Duitsland.
Bron: Ome Barry zelf in Darts Weekly https://issuu.com/dartsweekly/docs/darts_weekly_26
Echt smerig die wijven in het zwart. Deta wel 2 mooie finishes.quote:Op woensdag 6 juli 2016 06:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is echt genot. Ergens in een evenementenhal tafels en stoelen neerpleuren en gaan met die banaan
Nou, die Dolan is een verschrikkelijke speler waar een jongen als Barney zomaar even van kan verliezen. En die Caven op een goede dag is ook echt heel erg goed. Ben benieuwdquote:
Dolan gooit al twee jaar geen deukje in een pakje boter. Dit kan je vrijwel onmogelijk bagatelliseren, zelfs zijn grootste hooligan Wimderon gaat dat niet doen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, die Dolan is een verschrikkelijke speler waar een jongen als Barney zomaar even van kan verliezen. En die Caven op een goede dag is ook echt heel erg goed. Ben benieuwd
De cokesnuivende debielquote:Op woensdag 6 juli 2016 04:20 schreef wimderon het volgende:
Hij is terug, Challenge Tour 11 gewonnen![]()
[ afbeelding ]
Ja probeerde ik, maar hij blijft zeggen dat je je moet aanmelden oid? Wel een last van gehad? Kreeg geen kruisje te zien die ik weg kon klikkenquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Sportlemon.tv
thefirstrow.eu
1 van deze 2 misschien?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:07 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
gary heeft mike helemaal in z'n zak zitten inmiddels.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolan gooit al twee jaar geen deukje in een pakje boter. Dit kan je vrijwel onmogelijk bagatelliseren, zelfs zijn grootste hooligan Wimderon gaat dat niet doen.
Haha wat was die nog slank!quote:
http://vlambassadeur.nl/quote:
Ed de Goeij heeft nog gedartst voor het Zweedse nationale team zie ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://vlambassadeur.nl/
Jij interesse in de Vlambassy?
Wel betaald.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke mooi, dan kijken we die! Livestream van RTL is meestal wel goed
zou Caven er zin in hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael Smith (3) v James Richardson/Daniele Petri
Stephen Bunting (14) v Mark Frost/Host Nation Qualifier 2
Ian White (6) v Andy Jenkins/Devon Petersen
Terry Jenkins (11) v Jonny Clayton/Andy Hamilton
Benito van de Pas (7) v Robbie Green/Daryl Gurney
Mensur Suljovic (10) v John Michael/Host Nation Qualifier 4
Peter Wright (2) v Host Nation Qualifier 3/Steve West
Simon Whitlock (15) v Gerwyn Price/Tony Newell
Dave Chisnall (4) v John Henderson/Jan Dekker
Gary Anderson (13) v Kim Viljanen/Host Nation Qualifier 1
Kim Huybrechts (5) v Dimitri Van den Bergh/Jeffrey de Graaf
Robert Thornton (12) v Wes Newton/Shaun Griffiths
Jelle Klaasen (8) v Ritchie Edhouse/Harry Ward
James Wade (9) v Host Nation Qualifier 5/Andy Boulton
Michael van Gerwen (1) v Jamie Caven/Christian Kist
Alan Norris (16) v Cristo Reyes/Kyle Anderson
Damn, het ziet er echt bizar goed uit nu. Ook de walk-on kan je nu luisterenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:17 schreef polderturk het volgende:
Site http://live.dartsdata.com is gewijzigd.
Nice! Eindelijk ook eens fatsoenlijk data voor meerdere partijen inzichtelijk zonder dat je IDs in de URL moet gaan wijzigen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:17 schreef polderturk het volgende:
Site http://live.dartsdata.com is gewijzigd.
Heel chill inderdaad dat je ze allemaal onder elkaar hebt. Het enige kutte nu is dat je uit de scores die per leg worden gegooid niet makkelijk kan zien welke leg het is. Er staat: leg won, bij 'X' aantal punten. Voor het mooie zou het aangegeven moeten worden welke leg het is.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nice! Eindelijk ook eens fatsoenlijk data voor meerdere partijen inzichtelijk zonder dat je IDs in de URL moet gaan wijzigen.
Golvend galjoen gezonkenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:25 schreef HulkHeld het volgende:
Dekker wint met 6-4. Gemiddelde van slechts 84.59
Live.dartsdata.com op het werk:quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:19 schreef HulkHeld het volgende:
Wes Newton gaat, zoals het er nu naar uit ziet, ook weer eens een potje winnen. Het is overigens op Live.dartsdata.com ook niet te zien wie de leg is begonnen. Een pijltje, net als op Flashscore, zou ook nog een welkome toevoeging zijn.
Toch wel zonde en opmerkelijk hoe groot de terugval van Newton is, speelde lange tijd top 10.
Als De Jan voelt dat hij met 84 gemiddeld kan winnen heeft het ook geen zin om je te gaan uitsloven.quote:
Dat is niet zonde.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:19 schreef HulkHeld het volgende:
Toch wel zonde en opmerkelijk hoe groot de terugval van Newton is, speelde lange tijd top 10.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Terry Jenkins 6-3 Johnny Clayton
Stephen Bunting 6-1 Stefan Stoyke
Robert Thornton 2-6 Wes Newton
Jelle Klaasen 6-4 Ritchie Edhouse
Benito van de Pas 4-6 Daryl Gurney
Thornton.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensur Suljovic 6-1 John Michael
103.41 gemiddeld.
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Terry Jenkins 6-3 Johnny Clayton
Stephen Bunting 6-1 Stefan Stoyke
Robert Thornton 2-6 Wes Newton
Jelle Klaasen 6-4 Ritchie Edhouse
Benito van de Pas 4-6 Daryl Gurney
Thornton.
Winnaar (1) £25,000quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
Dekker
Hoeveel heeft ie dit toernooi nu binnen geharkt qua euries.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens kijken of Jamie er vanavond oog voor heeft
Cavenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:15 schreef polderturk het volgende:
MVG heeft al 16 legs niet verloren van Jamie Lewis
Lees jij uberhaupt wel de posts van andere mensen?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:40 schreef polderturk het volgende:
MVG
Jelle Klaassen
Jan Dekker
zitten nog in het toernooi.
Nope. Geen tijd voor en niet interessant genoeg.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt wel de posts van andere mensen?
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nope. Geen tijd voor en niet interessant genoeg.
Hij staat nu wel 104 gemiddeld te gooien.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja Jan, gooi maar 130 gemiddeld. JE KUNT HET.
Niet zo slim van die jongen.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Klopt. Hij had behoorlijk wat kansen op een dubbel gemist.
http://goldenarrowschannel.jouwweb.nl/stream-3quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Tagliano het volgende:
Heeft iemand een link naar waar ik dit fantastische schouwspel zou kunnen gadeslaan?
Dankquote:Op zondag 31 juli 2016 15:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
http://goldenarrowschannel.jouwweb.nl/stream-3
Neejoh. Zou toch puur genot zijn als zelfs Wes Newton van Kimmeke wintquote:Op zondag 31 juli 2016 15:33 schreef polderturk het volgende:
Kim Huybrechts vs Wes Newton next. Voor het eerst in lange tijd ben ik voor Kim.
Ik trip hem echt door die overload aan informatie en lichtjesquote:Op zondag 31 juli 2016 15:30 schreef Tagliano het volgende:
Loopt wel een tikkie achter maar gelukkig is daar de nieuwe dartsdata
sowquote:Op zondag 31 juli 2016 15:38 schreef Tagliano het volgende:
Als Newton wint neem ik vandaag en de volledige maand augustus een UI van hem
Het is wel even wennen jaquote:Op zondag 31 juli 2016 15:41 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik trip hem echt door die overload aan informatie en lichtjes
Ik leef graag op het randjequote:
Is wel veel voor een paar legjes maar misschien moet hij ook eventjes normaal gooienquote:
Helaas worden jouw posts ook steeds minder bijzonder. Kom eens met een nieuwe gimmick, zou ik zeggenquote:Op zondag 31 juli 2016 17:01 schreef F.M.D. het volgende:
michael speelt niet bijzonder, maar heeft als nr. 1 de fear factor. gary anderson is de eigenlijk enige momenteel die niet bang van hem is
Ik wilde zeggen dat het een beetje zielig wordt, maar dat was het feitelijk al tijden.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helaas worden jouw posts ook steeds minder bijzonder. Kom eens met een nieuwe gimmick, zou ik zeggen
Oneens, niet een beetjequote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het een beetje zielig wordt, maar dat was het feitelijk al tijden.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat dit een Make-A-Wish momentje was van een dartsfan met downs.quote:
Het gaat hier slechts om een simpele kantoorklerk die probeert grappig te doen. Die is natuurlijk nauw verwant aan de dartsfan met down, dus ik snap de verwarringquote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik denken dat dit een Make-A-Wish momentje was van een dartsfan met downs.
Het is een echte Zeroes man.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jelle houdt niet zo van klassiek, meer modern
Dan heeft Kim verloren van een Gary die 82 gemiddeld gooitquote:
Je meent hetquote:Op zondag 31 juli 2016 21:05 schreef polderturk het volgende:
van Gerwen heeft op een haar na een 9-darter gemist.
Dan zou ik toch je volgorde eens heroverwegenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb eerst het bericht geplaatst. Daarna heb ik pas de voorgaande berichten gelezen
quote:Op zondag 31 juli 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik toch je volgorde eens heroverwegen
Tegenwoordig kunnen we ook deze gebruikenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog steeds geen 9-darter gezien. Dubbel 12 genot.
[ afbeelding ]
Het is echt een lulquote:Op zondag 31 juli 2016 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog steeds geen 9-darter gezien. Dubbel 12 genot.
[ afbeelding ]
Hij mag alleen wel dat negendartertje wel een keer gaan gooienquote:
Een haar is 50 μm dik. Ik denk niet dat je uit tv-beelden af kunt leiden dat het verschil dusdanig klein was.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:05 schreef polderturk het volgende:
van Gerwen heeft op een haar na een 9-darter gemist.
Bedankt voor dit stukje informatie, Wimquote:Op zondag 31 juli 2016 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een haar is 50 μm dik. Ik denk niet dat je uit tv-beelden af kunt leiden dat het verschil dusdanig klein was.
Je bent de eerste die hem mist.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:46 schreef luckass het volgende:
Waar is Stijn eigenlijk? Die fapt altijd zo op de eurotour toch?
quote:FORMER champion Scott Waites will head the eight BDO representatives at the SINGHA Beer Grand Slam of Darts in November, with Canada's Jeff Smith and current BDO number one Glen Durrant set to make their debuts at the Wolverhampton Civic Hall later this year.
The Grand Slam of Darts is unique for the cross-code format which sees stars of the PDC and BDO face off across nine days, live on Sky Sports.
The 24 PDC representatives will include major tournament finalists from the past 12 months and eight PDC Qualifiers, with a further eight players coming from the BDO system.
Reigning Lakeside Champion Waites will make his return to the Wolves Civic stage in November, having been crowned as the Grand Slam of Darts champion back in 2010 when he produced a memorable comeback from 8-0 down in the final against James Wade to win 16-12.
Waites will be joined in Wolverhampton by Canada's Smith, who was the Lakeside Championship runner-up in January, as well as May's World Trophy winner Darryl Fitton and 2015 World Masters champion Glen Durrant, who will be making his Grand Slam debut.
The remaining four BDO representatives will be the top four non-qualified players from the BDO Invitational Rankings on September 30, which currently includes former Lakeside Champions Scott Mitchell and Martin Adams, Dutchman Danny Noppert and West Midlands-based Jamie Hughes.
PDC players still have the opportunity to claim an automatic place in the event at the Champions League of Darts, World Grand Prix, European Championship and World Series of Darts Finals.
The SINGHA Beer Grand Slam of Darts will be held from November 12-20 at the Wolverhampton Civic Hall. Tickets are available by calling 0870 320 7000 or online via www.theticketfactory.com/pdc.
2016 SINGHA Beer Grand Slam of Darts
PDC Representatives
(Invited in the following order up to a maximum of 16 players)
2015/16 PDC World Champion: Gary Anderson
2015 Grand Slam of Darts Champion: Michael van Gerwen
2016 Premier League Champion: (Michael van Gerwen)
2016 World Matchplay Champion: (Michael van Gerwen)
2016 World Grand Prix Champion: TBC
2015 World Youth Champion: Max Hopp
2016 Masters Champion: (Michael van Gerwen)
2016 UK Open Champion: (Michael van Gerwen)
2016 European Champion: TBC
2015 Players Championship Finals Winner: (Michael van Gerwen)
2016 World Series of Darts Finals Champion: TBC
2016 Champions League of Darts Winner: TBC
2016 World Cup of Darts Champions: Phil Taylor, Adrian Lewis
2015/16 PDC World Championship Runner-Up: (Adrian Lewis)
2015 Grand Slam of Darts Runner-Up: (Phil Taylor)
2016 Premier League Runner-Up: (Phil Taylor)
2016 World Matchplay Runner-Up: (Phil Taylor)
2016 World Grand Prix Runner-Up: TBC
2015 World Youth Championship Runner-Up: Nathan Aspinall
2016 Masters Runner-Up: Dave Chisnall
2016 UK Open Runner-Up: Peter Wright
2016 European Championship Runner-Up: TBC
2015 Players Championship Finals Runner-Up: (Adrian Lewis)
2016 World Series of Darts Finals Runner-Up: TBC
2016 Champions League of Darts Runner-Up: TBC
2016 World Cup of Darts Runners-Up: (Michael van Gerwen), Raymond van Barneveld
This list can produce a maximum of 24 players. If it produces 16 players, no further players shall qualify automatically.
If it produces fewer than 16 places then additional places shall be filled from the reserve list in the following order:
2016 European Tour event winners (in ProTour Order of Merit order at Nov 7): James Wade
2016 Players Championship winners (in ProTour Order of Merit order at Nov 7): Ian White, Stephen Bunting, Benito van de Pas, Gerwyn Price, Josh Payne
2016 UK Open Qualifier winners (in ProTour Order of Merit order at Nov 7): No additional qualifiers.
Once 16 players are reached from the above criteria, then the remaining 16 places shall be filled with eight players from a PDC Qualifier and eight players from the BDO system.
PDC Qualifier
The PDC Qualifier will be held on Sunday October 23 at the Barnsley Metrodome and will be limited to a maximum of 256 players. PDC Tour Card Holders will receive a 48-hour priority window to enter ahead of entries being open to PDPA Associate Members who competed at the 2016 PDC Qualifying School.
BDO Representatives
2016 Lakeside Champion: Scott Waites
2016 Lakeside Championship Runner-Up: Jeff Smith
2016 World Trophy Winner: Darryl Fitton
2015 World Masters Winner: Glen Durrant
Plus top four ranked players in BDO Invitational Table at September 30
Dat denkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:30 schreef luckass het volgende:
Kunnen de BDO-mondjes weer gesnoerd worden
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat denken![]()
![]()
Je hebt makkelijk praten met jullie vakjes zo groot. Er past zo ongeveer een hark in de triple 20.
Wouter Plaisier:quote:Jimmy Hendriks wint Antwerp Open Darts, Belgen niet voorbij 1/16 finales
De Nederlander Jimmy Hendriks (WDF-17) heeft zondag het Antwerp Open Darts gewonnen. In de finale versloeg hij de Engelsman Martin Atkins (WDF-20) met 3-0.
Vijf Belgen konden doorstoten bij de laatste 32. Daarin moesten ze stuk voor stuk afhaken. Zo verloor Geert De Vos (WDF-14) met 4-2 van de Nederlander Wesley Plaisier (WDF-307). Brian Raman (WDF-181) moest met 4-1 zijn meerdere erkennen in de Welshman Dean Reynolds (WDF-18). Alain Denies (WDF-263) verloor met 4-3 van de Zwitser Thomas Junghans (WDF-11). Andy Baetens (WDF-71) moest met 4-3 nipt de duimen leggen voor de Schot Ross Montgomery (WDF-41). Voor Roger Janssen (WDF-49) was de Welshman Martin Phillips (WDF-27) met 4-2 te sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wat vaker darts kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:33 schreef F.M.D. het volgende:
lang geleden dat ik phil taylor zo hoog niveau heb zien halen. schrijf hem nog niet af.
Hij is wel heel constant.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:17 schreef F.M.D. het volgende:
van gerwen degelijk en goed zoasl de laatste maanden. al haalt hij niet meer de hoge pieken van begin dit seizoen.
Hoe hoog was hetquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:33 schreef F.M.D. het volgende:
lang geleden dat ik phil taylor zo hoog niveau heb zien halen. schrijf hem nog niet af.
Zo zo, dat is wel erg sterk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
112.41 met 66% op de dubbels
MVG gooide 104 met 41% op de dubbels.
Jockey Wilson werd helemaal gek.quote:
11-9 Taylor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:01 schreef F.M.D. het volgende:
phil taylor 9-7 voor tegen michael in de finale
taylor 106 gemiddeld. michael 102.
wil echt wel winnen voor het eerst in australie. phil was net wat beter. ligt gewoon erg dichtbij elkaar hun niveau.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Aardig van Mike dat hij Phil dit demonstratietoernooitje gunt.
Ik gun het Phil ook, ook al ben ik een diehard MVG fan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:14 schreef F.M.D. het volgende:
mooi voor phil. boost voor z'n zelfvertrouwen.
Die beurt van 2:30 tot 3:05 was toch geen 60quote:
Inderdaad zegquote:Op zondag 21 augustus 2016 07:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die beurt van 2:30 tot 3:05 was toch geen 60?
Wat een held wordt dit.quote:
Godverredomme geen Larry, geen Part, geen Big Daddy maar Ross Snook met een ultrasaai uiterlijk.quote:2016/17 William Hill World Darts Championship
North American Qualififer
Last 32
John Part (1) 3-0 David Young
Ross Snook (16) 3-1 Shawn Burt
Martin Tremblay (8) 3-1 Norman Madhoo
Gary Mawson (9) 3-0 Jim Long
DJ Sayre (4) 3-0 Kirk Perry
Dave Richardson (13) 3-0 Ryan Morey
Bob Sinnaeve (5) 3-0 Norman May
Jerry van Loan 3-2 Timmy Nicoll (12)
Larry Butler (2) 3-0 Todd Crans
Jayson Barlow 3-2 Paul Bolduc (15)
Chris White (7) 3-2 John Hannon
Bruce Davey 3-0 Danny Lauby Jnr (10)
Darin Young (3) 3-0 Jason Roker
Gary Broomhead 3-1 Gordon Dixon (14)
David Fatum (6) 3-2 Oliver Jones
Shawn Brennemann 3-2 Dan Olson (11)
Last 16
Ross Snook 3-0 John Part
Gary Mawson 3-1 Martin Tremblay
DJ Sayre 3-2 Dave Richardson
Jerry van Loan 3-2 Bob Sinnaeve
Larry Butler 3-0 Jayson Barlow
Chris White 3-0 Bruce Davey
Darin Young 3-1 Gary Broomhead
David Fatum 3-1 Shawn Brennemann
Quarter-Finals
Ross Snook 3-1 Gary Mawson
Jerry van Loan 3-2 DJ Sayre
Chris White 3-1 Larry Butler
Darin Young 3-0 David Fatum
Semi-Finals
Ross Snook 3-2 Jerry van Loan
Darin Young 3-1 Chris White
Final
Ross Snook 3-0 Darin Young
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we dat hopen, die jongen ken in ieder geval geen enkele angst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die Cadby wordt de grote concurrent van MVG.
Ik kijk wel, heb het niet gezien vanmiddag dus tjah..quote:
Wauw, als je die gemiddelden etc zo ziet.quote:
Ik heb zoiets nog nooit gezien eerlijk gezegd, zeker als je je bedenkt dat hij maar 4 pijlen op een dubbel heeft gehad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wauw, als je die gemiddelden etc zo ziet.
Totdat Murvin hem neer gaat trimmen omdat er maar één 'King' is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we dat hopen, die jongen ken in ieder geval geen enkele angst.
Was ik nu te laat met terugzappen of hebben ze het laatste deel niet uitgezonden?!quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:13 schreef TheTraveler het volgende:
Niemand die kijkt naar de pot in Perth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |