zeg NEE tegen KLBquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan we ook zulke tt's doen zoals in klb sc?
Hey sofquote:
Dit is de weekend versie van GRTD,quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan we ook zulke tt's doen zoals in klb sc?
bijna 2 jaarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo toto
en alle andere goede vrienden die hier posten
best wel hequote:
Ik zou eens op jouw linkje klikkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
volgens mij klikt niemand op je linkjes jimmy
Hoop je nou dat ik je zou weer ga verbeteren?quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop je nou dat ik je zou weer ga verbeteren?
koop een databundel skere kutlapquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
met de snelheid van het Internet in de trein maak ik 1 post per 5 minuten
Zo haal ik tong nooit in
Mocht ik ooit tong inhalen, dan is zelfmoord de enige optie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo haal ik tong nooit in
tell me morequote:
Ga je naar limburg?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo haal ik tong nooit in
Noem je sof nu ordinair?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
bij dit liedje moet ik altijd aan sof denken
wat een ordinair liedje eigenlijk zeg
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
bij dit liedje moet ik altijd aan sof denken
wat een ordinair liedje eigenlijk zeg
en dit jaquote:
Ik ging ooit dat liedje luisteren en toen ging ik iets tegen jou appen en sindsdien denk ik bij dit liedje aan jouquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]waarom moet je daarbij aan mij denken?
misschien terrorisme dreigingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
http://nos.nl/artikel/211(...)-lekker-feesten.html
Wat een watjes.
Dan kun je alsnog beter aan de pillen de pijp uit gaanquote:
Of met een scherp oog nog wat jaartjes langer levenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog beter aan de pillen de pijp uit gaan
tot je een auto koptquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of met een scherp oog nog wat jaartjes langer leven
leven is overratedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of met een scherp oog nog wat jaartjes langer leven
Dat gebeurt anders dan ook meteen jaquote:
oh hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging ooit dat liedje luisteren en toen ging ik iets tegen jou appen en sindsdien denk ik bij dit liedje aan jou
Dan ga je met je ticket van 90 euri maar niet omdat er een klein kansje op een aanslag is. Er is ook een kans op een aanslag op Amsterdam centraal, dat houdt ook niemand tegen.quote:
Mensen zijn tegenwoordig zo bang, het is bedroevend.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan ga je met je ticket van 90 euri maar niet omdat er een klein kansje op een aanslag is. Er is ook een kans op een aanslag op Amsterdam centraal, dat houdt ook niemand tegen.
moeten ze zelf weten?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan ga je met je ticket van 90 euri maar niet omdat er een klein kansje op een aanslag is. Er is ook een kans op een aanslag op Amsterdam centraal, dat houdt ook niemand tegen.
dan snap ik je reactie nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dan mag ik er nog wel wat van vinden.
maakt niet uitquote:
rip nate doggquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
maakt niet uit
ik luister ook wel eens ordinaire nummers
ken je die?
luister deze best vaakquote:
pak m aanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij begint een heel verhaal tegen mij op te steken snotaap
Jij hebt dat soms nodig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij begint een heel verhaal tegen mij op te steken snotaap
Is dit al gerel, ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gerel doet me denken aan de goede oude tijd
Met Rensie Rensie
Gerel, rlly?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gerel doet me denken aan de goede oude tijd
Met Rensie Rensie
Is je matige intelligentie een gevoelig puntje?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij moet ff je smoel houden tegen mij gore lafbek je weet niet tegen wie je het heb
Sowieso rellen op het internet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
Ja, als dit al rellen is ben je niet heel veel gewend nee
zegt de scholier paboquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is je matige intelligentie een gevoelig puntje?
Ach, af en toe ongegeneerd op elkaar ranten is niks mis meequote:
blijft scholierquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
lerarenopleiding =/= pabo, makker.
Wat doe jij eigenlijk?
Soms wel fijn ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, af en toe ongegeneerd op elkaar ranten is niks mis mee
cursus = cursusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
lerarenopleiding =/= pabo, makker.
Wat doe jij eigenlijk?
Jongens gaan ruzie met elkaar maken als ze beide een meisje willen hequote:
Denken dat opleiding gelijkstaat aan intelligentie is een beetje bekrompen. Nogmaals, wat doe jij in het leven eigenlijk?quote:
ja, ze vechten om opso tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongens gaan ruzie met elkaar maken als ze beide een meisje willen he
Zo denkt 90 procent van de mensheid wel helaasxquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denken dat opleiding gelijkstaat aan intelligentie is een beetje bekrompen.
Of om jouquote:
gaat je niks aanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denken dat opleiding gelijkstaat aan intelligentie is een beetje bekrompen. Nogmaals, wat doe jij in het leven eigenlijk?
wowquote:
Beetje jammer dat je zit te haten op mij terwijl je zelf de ballen niet hebt om te zeggen wat je doet. Als jij dat prive wilt houden, zou je dat van mij ook kunnen respecteren.quote:
vraag maar aan je moeder of ik ballen hebquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zit te haten op mij terwijl je zelf de ballen niet hebt om te zeggen wat je doet. Als jij dat prive wilt houden, zou je dat van mij ook kunnen respecteren.
Als je slimmer was geweest dan had je wel hogere opleiding gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo denkt 90 procent van de mensheid wel helaasx
Eh wat? Waarom? Mijn opleiding is niet op een hoger niveau.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je slimmer was geweest dan had je wel hogere opleiding gedaan
Deels wel waar natuurlijk, maar niet helemaalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik troll maar een beetje, jeetje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh wat? Waarom? Mijn opleiding is niet op een hoger niveau.
Flippie wil mij altijd uit detent lokken de bengelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij echt het zonnetje in huisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen humor te bekennen in die werkeloze junk
Over de algehele linie is het wel een goede graadmeter.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deels wel waar natuurlijk, maar niet helemaal
Ja nu is het wel weer leuk geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef JanCees het volgende:
voor je het weet noemt ie je dom en begint ie over zn cursus docent engels
En uiteindelijk spreekt een proleet als ik het zonder zon cursus beter. :squote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef JanCees het volgende:
jc je gaat te verquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef JanCees het volgende:
JC heeft altijd veel zelfspot op hbo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jc je gaat te ver
ga niet haten op een hbo opleiding als je er zelf ook een doet
Dat zeker ja. Daar kan je niet onderuitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar als je iemand leert kennen op de uni is de kans toch wel vele male groter dat er wat meer inhoud in zit.
Dat vraag ik me af, maar ik leer een vak, geen taal.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk spreekt een proleet als ik het zonder zon cursus beter. :s
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jc je gaat te ver
ga niet haten op een hbo opleiding als je er zelf ook een doet
niets specifiek, gewoon een shampoo geurquote:
Nu je Nederlands nog huehuehuequote:
Ja oke, hbo heeft kutte dingen, maar het dan een cursus noemen, nehhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JC heeft altijd veel zelfspot op hbo.
zoals
"kkr hbo" als ie sochtends naar zn opleiding moet.
vind uni ook hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, hbo heeft kutte dingen, maar het dan een cursus noemen, nehh
half pool/half engelsquote:
Moet toch wat op deze zaterdagmiddag. Dan maar een halve waarheid posten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flippie wil mij altijd uit detent lokken de bengel
Is gucci. Even naakte midget voor je googlenquote:
Moet kunnen. Weten we in ieder geval dat het altijd erger kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen humor te bekennen in die werkeloze junk
Voor sommige mensen is het gewoon een prima niveau, dat het voor een paar mensen te makkelijk is, betekent niet dat het slecht is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind uni ook hoor
zwak niveau het gros.
kan je er wel waardeoordel over hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het gewoon een prima niveau, dat het voor een paar mensen te makkelijk is, betekent niet dat het slecht is.
hoef je nog niet andere mensen als minder te zien omdat het voor jou te makkelijk isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan je er wel waardeoordel over hebben
Dat doet niemand hierquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je nog niet andere mensen als minder te zien omdat het voor jou te makkelijk is
Het is ook gewoon een cursus, het echte werk is natuurlijk stage en praktijk. Maar ik vind het verband tussen opleiding en intelligentie veel te makkelijk en onzinnig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, hbo heeft kutte dingen, maar het dan een cursus noemen, nehh
Zo kom je soms wel overquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
niets specifiek, gewoon een shampoo geur
ja, maar praktijk en theorie samen is de opleiding, dus je hoeft het geen cursus te noemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een cursus, het echte werk is natuurlijk stage en praktijk. Maar ik vind het verband tussen opleiding en intelligentie veel te makkelijk en onzinnig.
hahahahahquote:
Je doet zelf ook helemaal geen echte uni, heet alleen maar zo omdat in het VK geen onderscheid is tussen uni en hbo.quote:
Jij weet niet eens welke uni ik zit proleetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doet zelf ook helemaal geen echte uni, heet alleen maar zo omdat in het VK geen onderscheid is tussen uni en hbo.
Jawel hoor, zo'n extreem katholieke godsdienstschool.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij weet niet eens welke uni ik zit proleet
BEEP FOUT.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo'n extreem katholieke godsdienstschool.
Nee, anglicaans. hahahahahquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vorig jaar vertelde je dat maar oke.
Heb jij me even tukquote:
want in nederland kan je geen theologie op een universiteit studerenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij me even tuk![]()
Maar dat zou in NL gewoon een theologische school zijn, en geen universiteit.
Jawel, maar jij zit op een theologische school en niet op een universiteit alwaar je theologie studeert.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
want in nederland kan je geen theologie op een universiteit studeren
??
In Amerika is het Community College geloof ik wat gelijk staat aan mboquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:37 schreef Flippiee het volgende:
Heeft alleen Nederland een schoolsysteem met een mbo, hbo en wo variant? Ik weet dat Duitsland wel een hogeschool iets heeft maar ook dat komt meer neer op een wo iets dan een hbo achtig.
stop er ook mee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel, maar jij zit op een theologische school en niet op een universiteit alwaar je theologie studeert.
VK heeft dat in de praktijk ook, je hebt goede uni's en mindere uni's, daar zit niveauverschil in. Sommige Engelse universiteiten zouden hier niet eens hbo zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:37 schreef Flippiee het volgende:
Heeft alleen Nederland een schoolsysteem met een mbo, hbo en wo variant? Ik weet dat Duitsland wel een hogeschool iets heeft maar ook dat komt meer neer op een wo iets dan een hbo achtig.
Als je in de laagstgerankte zit kan je net zo goed stoppen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VK heeft dat in de praktijk ook, je hebt goede uni's en mindere uni's, daar zit niveauverschil in. Sommige Engelse universiteiten zouden hier niet eens hbo zijn.
Dat vind ik ook, ik doe het voor het papiertje. Vandaar dat ik het jammer vind dat ik daar op aangevallen wordt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stop er ook mee hoor
Verder kan ik me echt niet drukmaken om wat andere vinden van een niveau. Tis maar school.
Tis maar banter omdat mensen er op reagerenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik doe het voor het papiertje. Vandaar dat ik het jammer vind dat ik daar op aangevallen wordt.
mehquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis maar banter omdat mensen er op reageren
Best gek eigenlijk. Al die soorten onderwijssystemen en daarmee het verschil in niveau. In Duitsland is het zoals ik het begreep bijna makkelijker om universiteit te doen dan hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Amerika is het Community College geloof ik wat gelijk staat aan mbo
Zeker technische hbo's zou ik hoger inschatten dan tig wo studies hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best gek eigenlijk. Al die soorten onderwijssystemen en daarmee het verschil in niveau. In Duitsland is het zoals ik het begreep bijna makkelijker om universiteit te doen dan hier.Hier heb je zoveel eisen. Belgie is dan weer gelijk aan Nlse systeem. In Denemarken verschilt het ook weer. Waar hbo hier echt lager is dan wo is dat elders in Europa niet altijd zo.
omdat het lijkt alsof je hbo neer zet voor domme mensen omdat het een zwak niveau isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe mensen zich daar op aangevallen kunnen voelen.
Dat maken die mensen er zelf dan van.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat het lijkt alsof je hbo neer zet voor domme mensen omdat het een zwak niveau is
hoezo, je zegt toch dat het een zwak niveau isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat maken die mensen er zelf dan van.
Ah zo. Dat verduidelijkt de boel weer een beetje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VK heeft dat in de praktijk ook, je hebt goede uni's en mindere uni's, daar zit niveauverschil in. Sommige Engelse universiteiten zouden hier niet eens hbo zijn.
Klopt ja. Belgie is wel veel voordeliger toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best gek eigenlijk. Al die soorten onderwijssystemen en daarmee het verschil in niveau. In Duitsland is het zoals ik het begreep bijna makkelijker om universiteit te doen dan hier.Hier heb je zoveel eisen. Belgie is dan weer gelijk aan Nlse systeem. In Denemarken verschilt het ook weer. Waar hbo hier echt lager is dan wo is dat elders in Europa niet altijd zo.
Hier ook niet, alleen op de gebieden die op beiden worden aangeboden. In principe is het gewoon zo dat hbo meer praktisch is en wo meer academisch. Dat is niet minder. Al is het wel zo dat bijvoorbeeld hbo rechten of hbo psychologie wel een stuk makkelijker is dan het wo equivalent.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar hbo hier echt lager is dan wo is dat elders in Europa niet altijd zo.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, je zegt toch dat het een zwak niveau is
hm okequote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Niet dat mensen die het volgen een zwak niveau hebben.
Mijn opleiding is niet echt van een zwak niveau, het is sowieso niet echt te vergelijken met een wo studie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Niet dat mensen die het volgen een zwak niveau hebben.
Ik vind waar ik zit ook zwak niveau.quote:
Nogmaals, als iemand daar met volle overtuiging voor heeft gekozen maakt mijn meninkje toch niet veel uit, ongeacht het niveau. Al was het gender studies.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn opleiding is niet echt van een zwak niveau, het is sowieso niet echt te vergelijken met een wo studie.
Ik doe het vooral voor het diploma eigenlijk. Het is niet zo dat ik elke dag zingend en juichend aan de slag ga.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, als iemand daar met volle overtuiging voor heeft gekozen maakt mijn meninkje toch niet veel uit, ongeacht het niveau. Al was het gender studies.
story of my lifequote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor het diploma eigenlijk. Het is niet zo dat ik elke dag zingend en juichend aan de slag ga.
De functie van uni/hbo puur om kennis vergaren is sowieso in veel vakgebieden een pak minder geworden dan vroeger.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor het diploma eigenlijk. Het is niet zo dat ik elke dag zingend en juichend aan de slag ga.
Ja. Duitsland ook zo goed als gratis. Geloof Denemarken ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Belgie is wel veel voordeliger toch?
Ik vergaar zelf kennis door veel te lezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De functie van uni/hbo puur om kennis vergaren is sowieso in veel vakgebieden een pak minder geworden dan vroeger.
beetje werkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga wss volgend jaar wel (pre)master doen.Nu nog knoop doorhaklen wat in de tussentijd.
hoe duur is dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga wss volgend jaar wel (pre)master doen.Nu nog knoop doorhaklen wat in de tussentijd.
Waar lees je veel over?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, als iemand daar met volle overtuiging voor heeft gekozen maakt mijn meninkje toch niet veel uit, ongeacht het niveau. Al was het gender studies.
Politiekquote:
Oh die was voor JD die quotequote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek
Religie
Eigenlijk van alles wel wat me interesseert
ga je echt stoppen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Stop er ook mee hoor, school is zeg maar echt niet mijn ding.
Educatie in het algemeen.
cest la vie (dat is het leven)quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje werken
beetje kermis
beetje snuiven
Dat doe ik ook al. (op het snuiven na, ben geen Volendamse).quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje werken
beetje kermis
beetje snuiven
Inclusief de zelfstudies die ik nu thuis doe denk ik wel zeker 3000 euro in totaal.quote:
Is het Westfries? Beste borrels wel. Vroeger bij familie in Grootebroek altijd borrelenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:53 schreef JanCees het volgende:
kwam er laatst achter dat kermisborrel een westfrieze term is
wat een goden term
En daarna kan je een uni master doen toch? Hoe duur is dat? Dat is toch paar duizend euro?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al. (op het snuiven na, ben geen Volendamse).
En
Beetje festivals.
[..]
Inclusief de zelfstudies die ik nu thuis doe denk ik wel zeker 3000 euro in totaal.
naja als je kermisborrel zoekt op youtube krijg je alleen maar westfrieze borrelsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het Westfries? Beste borrels wel. Vroeger bij familie in Grootebroek altijd borrelen
Iets van 2000 ook denk ik? Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik moet komend jaar maar hard werken nu we dit zo besprekenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
En daarna kan je een uni master doen toch? Hoe duur is dat? Dat is toch paar duizend euro?
Wat voor masterquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets van 2000 ook denk ik? Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik moet komend jaar maar hard werken nu we dit zo bespreken
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
naja als je kermisborrel zoekt op youtube krijg je alleen maar westfrieze borrels
Ik dacht dat dat 7000 of 9000 was per jaarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets van 2000 ook denk ik? Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik moet komend jaar maar hard werken nu we dit zo bespreken
allemaal zelfdequote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat 7000 of 9000 was per jaar
Even opgezocht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat 7000 of 9000 was per jaar
wow echtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Als ik naar een 'gewone' Uni ga en niet bijv Nyenrode,
het niet in deeltijd doe,
WO master doe en dus geen hbo master,
dan is het 1900 per jaar.
welke richting zou jij evt een master in willen doenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wow echt
dat is wel interessant
heb je linkje?
Weet nog niet, vind sociologie interessant, maar rechten ook. Maar nu combineer ik dat natuurlijk, weet niet of dat ook in een master zou kunnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke richting zou jij evt een master in willen doen
Amsterdamquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wow echt
dat is wel interessant
heb je linkje?
Literatuurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die was voor JD die quoteBij jou kon ik het wel raden ja
Gewoon wettelijk collegegeldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even opgezocht.
Als ik naar een 'gewone' Uni ga en niet bijv Nyenrode,
het niet in deeltijd doe,
WO master doe en dus geen hbo master,
dan is het 1900 per jaar.
Sociologie is weggegooid geld. Ik zou een specifieke master doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet nog niet, vind sociologie interessant, maar rechten ook. Maar nu combineer ik dat natuurlijk, weet niet of dat ook in een master zou kunnen.
Zoals?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sociologie is weggegooid geld. Ik zou een specifieke master doen.
Wat voor literatuur lees je? Interessant welquote:
Heel verschillend, bijvoorbeeld Marquez, McEwan, Joyce, Faulkner, Fitzgerald, Easton Ellis, Steinbeck, Kafka enz enz. Niet alleen Engelse schrijvers maar wel vooral.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor literatuur lees je? Interessant wel
Dat weet ik dus nog nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt aan het beroep dat je wilt doen.
Ik zei ook alleen dat ik dat interessant vind.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een belangrijk criterium bij het kiezen van een master...
Engelse literatuurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heel verschillend, bijvoorbeeld Marquez, McEwan, Joyce, Faulkner, Fitzgerald, Easton Ellis, Steinbeck, Kafka enz enz. Niet alleen Engelse schrijvers maar wel vooral.
Ja, literatuur is super interessant, maar ik heb wel een eigen smaak ontwikkeld dus ik vind niet alles geweldig.
max lenen jwzquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zei ook alleen dat ik dat interessant vind.
Maar waarschijnlijk toch geen geld om verder te studeren.
doe ik alquote:
Wel ja, de echt goede auteurs vind ik vaak onderbelicht blijvenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engelse literatuur
A halen voor English Literature A-levels.
GODENvak.
Hoeveel zijn je vaste lasten?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
doe ik al
en zit nu ook al met geld tekort
geef het veel te makkelijk uit
Bij ons werd vooral Jane Austen erin gestampt in die 2 jaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel ja, de echt goede auteurs vind ik vaak onderbelicht blijvenOok in mijn optiek veel te veel aandacht voor overgewaardeerd Victoriaans sentimentalisme
alsof ik dat op fok gooiquote:
Dat vind ik echt een verschrikking.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij ons werd vooral Jane Austen erin gestampt in die 2 jaar.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof ik dat op fok gooi![]()
ik weet zelf ook wel dat ik kan besparen op bepaalde dingen, maar ik vind het erg moeilijk
Was laatst in Leven in tijden van cholera begonnen maar dat vond ik helemaal niksquote:
Ik vind het prima boekies maar je word er wel een beetje flauw van.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een verschrikking.
Liefde toch? Of is het ruk vertaald?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was laatst in Leven in tijden van cholera begonnen maar dat vond ik helemaal niks
Liefde bedoel ik jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liefde toch? Of is het ruk vertaald?![]()
Zou met One Hundred Years of Solitude beginnen
Ik heb er helemaal niks mee, ook niet met de Brontës.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima boekies maar je word er wel een beetje flauw van.
Verder hadden we een socialist die Steinbeck als propaganda materiaal ging gebruiken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee, ook niet met de Brontës.
Meestal is zo'n course ongeveer zo: angelsaksisch (Beowulf) - Chaucer - Shakespeare - Dichters (Milton oid) - Romantiek, meestal Swift of Defoe - Dickens/Austen/Bronte/Hardy - Joyce en modernisme - Orwell als je geluk hebt - Bullshit modernismequote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zag ik laatst iemand die zn dochter Pemberley had genoemd.
Dat gaat wat ver.
Steinbeck kon wel schrijven anders.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder hadden we een socialist die Steinbeck als propaganda materiaal ging gebruiken.
Goede discussies wel.
Ik heb het meeste wel gehad tijdens mn A-Levels ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meestal is zo'n course ongeveer zo: angelsaksisch (Beowulf) - Chaucer - Shakespeare - Dichters (Milton oid) - Romantiek, meestal Swift of Defoe - Dickens/Austen/Bronte/Hardy - Joyce en modernisme - Orwell als je geluk hebt - Bullshit modernisme
Dat is niet te ontkennenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Steinbeck kon wel schrijven anders.
Welke je (meestal) niet krijgt: Golding, Faulkner, goede postmodernisten. Vooral bij de moderne schrijvers worden echt hele beroerde keuzes gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het meeste wel gehad tijdens mn A-Levels ja.
Dat verbaast me, wel nice.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
As I Lay Dying heb ik geloof ik wel behandeld toentertijd.
sorry had een vrouwen momentje, wist even niet wat ik aan moest doen. Niet dat ik nu tevreden ben met wat ik aan heb, maar je moet wat.quote:
Ik zat dan ook op een behoorlijk goede school, moet ik zeggen.quote:
In het VK?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat dan ook op een behoorlijk goede school, moet ik zeggen.
Wel streng en zwaar in de leer.
ohquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry had een vrouwen momentje, wist even niet wat ik aan moest doen. Niet dat ik nu tevreden ben met wat ik aan heb, maar je moet wat.![]()
![]()
Literatuuronderwijs in het VK is 10x beter dan in Nederland. Daar wordt het als een heel belangrijk onderdeel van algemene ontwikkeling gezien, hier is het een moetje.quote:
Wie niet steelt of erft, werkt tot ie sterft.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
Hoe word je rijk zonder een rijke man te trouwen
Bank beroven/meth koken/loterij winnenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie niet steelt of erft, werkt tot ie sterft.
slechte tipsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bank beroven/meth koken/loterij winnen
hard werken sofquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
Mogen het wel internationale knallers zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:05 schreef Fok-it het volgende:
Een paar bestsellers schrijven wil ook wel werken
Wou net zeggenquote:
Dat ga ik nog eens proberen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:05 schreef Fok-it het volgende:
Een paar bestsellers schrijven wil ook wel werken
Was ze wel hoor. Weet niet of het nu nog zo isquote:
Elizabeth II heeft heel wat meer lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ze wel hoor. Weet niet of het nu nog zo is
Heineken staat op 9 miljard.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ze wel hoor. Weet niet of het nu nog zo is
Ja, dat is dan ook een Nederlandsequote:
Ja, maar daar zitten allemaal constructies in.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Elizabeth II heeft heel wat meer lijkt me.
van de week een 5,5 terug gekregen, dikke primaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:08 schreef JanCees het volgende:
Onvoldoende gehaald voor iets wat ik alweer vergeten was
Kkhbo
Bettencourt toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten allemaal constructies in.
Bertarelli is rijkste.
Lekker sofquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
van de week een 5,5 terug gekregen, dikke prima
Kan je een beetje schrijven?quote:
anders niet??quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
moet nog twee cijfers terug krijgen en als ik voor een van die voldoende heb, mag ik op stage
1 groepswerkstuk en 1 tentamen strafrecht
#spannend
Je deed toch sjd?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:09 schreef supersof het volgende:
moet nog twee cijfers terug krijgen en als ik voor een van die voldoende heb, mag ik op stage
1 groepswerkstuk en 1 tentamen strafrecht
#spannend
wow echt, netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker sof
Dit is de eerste onvoldoende dit jaar lol nu pas in september herkansen
quote:Top 10 women billionaires in the UK
Kirsty Bertarelli – £9.79bn
Charlene de carvalho-Heineken – £9.15bn
Kirsten Rausing – £8.7bn
Denise Coates – £3.7bn
Baroness Howard de Walden – £3.63bn
Carrie Perrodo – £3.35bn
Lady Green – £3.22bn
Salma Hayek – £2.35bn
Harriet Heyman – £1.95bn
Princess Marie-Chantal – £1.59bn
wel halfjaar stage zit daar bij héquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wow echt, netjes
wel laat pas in september. Ik week van 22 aug
wat die er doet is me een raadselquote:
jupquote:
Amerikaans jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat die er doet is me een raadsel
heeft geloof ik niet de nationaliteit
huh snap het nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel halfjaar stage zit daar bij hé
Als ik onvoldoende heb voor laatste tentamen heb ik ook herkansingen in midden augustus
Echt matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |