Moet toch wat op deze zaterdagmiddag. Dan maar een halve waarheid posten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flippie wil mij altijd uit detent lokken de bengel
Is gucci. Even naakte midget voor je googlenquote:
Moet kunnen. Weten we in ieder geval dat het altijd erger kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen humor te bekennen in die werkeloze junk
Voor sommige mensen is het gewoon een prima niveau, dat het voor een paar mensen te makkelijk is, betekent niet dat het slecht is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind uni ook hoor
zwak niveau het gros.
kan je er wel waardeoordel over hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het gewoon een prima niveau, dat het voor een paar mensen te makkelijk is, betekent niet dat het slecht is.
hoef je nog niet andere mensen als minder te zien omdat het voor jou te makkelijk isquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan je er wel waardeoordel over hebben
Dat doet niemand hierquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je nog niet andere mensen als minder te zien omdat het voor jou te makkelijk is
Het is ook gewoon een cursus, het echte werk is natuurlijk stage en praktijk. Maar ik vind het verband tussen opleiding en intelligentie veel te makkelijk en onzinnig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, hbo heeft kutte dingen, maar het dan een cursus noemen, nehh
Zo kom je soms wel overquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
niets specifiek, gewoon een shampoo geur
ja, maar praktijk en theorie samen is de opleiding, dus je hoeft het geen cursus te noemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een cursus, het echte werk is natuurlijk stage en praktijk. Maar ik vind het verband tussen opleiding en intelligentie veel te makkelijk en onzinnig.
hahahahahquote:
Je doet zelf ook helemaal geen echte uni, heet alleen maar zo omdat in het VK geen onderscheid is tussen uni en hbo.quote:
Jij weet niet eens welke uni ik zit proleetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doet zelf ook helemaal geen echte uni, heet alleen maar zo omdat in het VK geen onderscheid is tussen uni en hbo.
Jawel hoor, zo'n extreem katholieke godsdienstschool.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij weet niet eens welke uni ik zit proleet
BEEP FOUT.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo'n extreem katholieke godsdienstschool.
Nee, anglicaans. hahahahahquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vorig jaar vertelde je dat maar oke.
Heb jij me even tukquote:
want in nederland kan je geen theologie op een universiteit studerenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij me even tuk![]()
Maar dat zou in NL gewoon een theologische school zijn, en geen universiteit.
Jawel, maar jij zit op een theologische school en niet op een universiteit alwaar je theologie studeert.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
want in nederland kan je geen theologie op een universiteit studeren
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |